دانشگاه های مهندسی برق اتریش

دانشگاه های مهندسی برق اتریش با امکانات بی نظیر و امکان تحصیل به زبان انگلیسی می توانند گزینه ایده آل علاقه مندان رشته مهندسی برق باشند ، در ادامه برای شناخت این دانشگاه ها با ما همراه باشید.

رشته مهندسی برق به فناوری های مبتنی بر انرژی الکتریکی پرداخته که امروزه در تمامی قسمت های زندگی روزمره می توان حضور آن را مشاهده کرد. بسیاری از وسایل مورد استفاده و امور روزمره مبتنی بر مهندسی برق هستند. فارغ التحصیلان این رشته دارای فرصت های بسیاری برای کار در موقعیت های مختلف بوده که با دریافت مدرک از سوی دانشگاه های اتریش می توان بر فرصت های ارائه شده نیز افزود.

 در صورتی که به دنبال مکانی برای تحصیل در رشته مورد علاقه خود با بهترین شرایط هستید، در دانشگاه های مهندسی برق اتریش را از دست ندهید.

در ادامه ای مقاله با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) همراه شوید تا با بهترین دانشگاه های مهندسی برق در اتریش آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در اتریش را نیز برای آشنایی دقیق تر با شرایط تحصیلی در این مکان مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
دانشگاه های مهندسی برق اتریش

دانشگاه صنعتی وین بهترین مقصد برای مهندسان در اتریش

دانشگاه صنعتی وین بهترین مقصد برای مهندسان در اتریش شناخته شده و تفاوتی ندارد که شما علاقه به کدام یک از زیر شاخه های مهندسی دارید، این دانشگاه همیشه می تواند برای شما بهترین گزینه انتخابی باشد زیرا مدرک اعطا شده توسط آن در سراسر جهان از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

در برنامه های این دانشگاه شما تمامی اصول فنی برای درک و تحقیق در مورد موضوعات را آموخته و می توانید به منابع و امکانات بسیار خوبی برای توسعه فناوری های جدید دسترسی داشته باشید. دامنه وسیع این امکانات از مبدل ها گرفته تا ماشین ها و اجزای الکتریکی و همچنین مدارهایی برای کنترل، اندازه گیری، کنترل، پیام و فناوری کامپیوتر تا علوم فنی کامپیوتر را شامل می شود.

بیشتر دروس در مقطع کارشناسی اجباری بوده و شامل حوزه های اصلی و ابتدایی می شوند که در میان بیشتر دانشگاه های مهندسی برق اتریش مشترک هستند. این حوزه ها به عنوان یک آمادگی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شناخته شده و پس از آشنایی با آن ها می توانید برنامه های اختیاری در مقطع بعد را به آسانی برای خود انتخاب نمایید. تحقیق و توسعه در این دانشگاه شامل تحقیق و توسعه برای فناوری سیستم ها، فرآیندها، دستگاه ها و محصولاتی که مبتنی بر انرژی الکتریکی می شوند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های مهندسی در برترین و پیشرفته ترین دانشگاه های اروپایی به زبان انگلیسی ، مشاوره بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

محتویات برنامه دانشگاه صنعتی اتریش

دوره های ارائه شده توسط دانشگاه های مهندسی برق اتریش بسیار با یکدیگر تفاوت داشته و هر چقدر که سطح تحصیلات مرکز آموزشی بالاتر باشد، دوره های ارائه شده توسط آن نیز تخصصی تر خواهد بود. 

اما مورد مشترکی که در همه آن ها قرار دارد این است که تعدادی دروس انتخابی وجود داشته که می توانید مطابق با علایق خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

محتویات برنامه دانشگاه صنعتی اتریش به ماژول های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها از دوره جداگانه و یا مرتبط با رشته تحصیلی تشکیل شده اند. ماژول های موضوعی با موضوعات امتحانی ترکیب شده و سپس اهمیت خود را در نمره کلی کسب شده پس از اتمام برنامه نشان می دهند.

برنامه دو مقطع کارشناسی و از موضوعات و ماژول های امتحانی زیر تشکیل شده اند که اجباری هستند:

  • مبانی مهندسی برق
  • مهندسی برق نظری
  • اندازه گیری و طراحی مدار
  • میکروالکترونیک و فوتونک
  • حسگرها و اتوماسیون
  • سیستم های انرژی و درایوهای الکتریکی
  • در نهایت،شما باید پایان نامه کارشناسی خود را بنویسید.

دانشگاه یوهانس کپلر لینز با سابقه درخشان در اتریش

دانشگاه یوهانس کپلر لینز با سابقه درخشان در اتریش، تمامی مواردی را که برای انتخاب یک دانشگاه نیاز است را دارا بوده و باید حتما آن را در لیست اولویت های خود قرار داد. با تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی برق اتریش فرصت های حرفه ای را برای خود فراهم کرده که در نتیجه دریافت این مدرک آموزشی ایجاد می شوند.

برنامه های لیسانس برای دانشجویان مقده ای بوده که به وسیله منطق علمی و روش های کاری ایجاد می شوند و یادگیری آن ها برای ورود به مقاطع پیشرفته تر یعنی کارشناسی ارشد لازم و ضروری است. مهندسان برق آینده کشور اتریش، موارد زیر را در دانشگاه یوهانس کپلر لینز می آموزند:

  • تحقیق و توسعه برنامه های کاربردی در زمینه های مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • برنامه ریزی و اجرای سیستم های مهندسی برق برای ماشین ها، کارخانه ها یا ساختمان ها
  • کار در زمینه های تخصصی مانند اتوماسیون و مکاترونیک، انرژی و فناوری مدار
  • ادغام راه حل های مهندسی برق را در حوزه های اجتماعی و اقتصادی
دانشگاه یوهانس کپلر لینز با سابقه درخشان در اتریش

پس از اتمام مقطع کارشناسی می توانید از بین تخصص های زیر یکی را برگزیده و به تحصیل در آن بپردازید:

  • فناوری اتوماسیون و مکاترونیک
  • فناوری انرژی
  • فن آوری اطلاعات و ارتباطات
  • میکروالکترونیک و فناوری مدار

مبانی مهندسی برق در دانشگاه یوهانس کپلر لینز

مبانی مهندسی برق در دانشگاه یوهانس کپلر لینز به صورت بسیار دقیق و حرفه ای تشکیل و طبق بندی شده اند، به همین دلیل است که این مرکز آموزشی را به عنوان یکی از برترین گزینه ها در بین تمامی دانشگاه های مهندسی برق اتریش قرار داده اند. این دانشگاه نه تنها در برنامه ریزی دوره های درسی، بلکه در ارائه آن ها نیز به بهترین شکل عمل کرده و قدرت خود را در آموزش به رخ سایر گزینه ها می کشد.

این مبانی شامل یادگیری دانش و روش های اساسی در رشته مهندسی برق بوده که می توان به مواردی مانند مدارهای جریان مستقیم و متناوب، انرژی الکترومغناطیسی و ذخیره انرژی اشاره کرده که تمامی آن ها بخشی از قوانین اساسی مربوط به میدان الکترواستاتیک و میدان جریان الکتریکی را تشکیل می دهند.

اما مواردی که آموزش داده می شوند فقط شامل این موارد نبوده و دانش های بیشتری در مورد برق و انرژی به دانشجویان آموزش داده می شود. شما به اطلاعات اولیه در مورد فناوری مدارهای الکترونیکی مسلط خواهید شد و نحوه انجام تجزیه و تحلیل و اندازه گیری مدارها را یاد خواهید گرفت. در مورد فناوری درایو الکتریکی و الکترونیک قدرت و همچنین در مورد انتقال اطلاعات با استفاده از روش های آنالوگ و دیجیتال بیشتر خواهید آموخت.

دانشکده مهندسی برق دانشگاه اینسبروک اتریش

دانشکده مهندسی برق دانشگاه اینسبروک اتریش

دانشگاه اینسبروک با فرصت هایی برای خلاقیت در اتریش به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی قرار داشته و سالانه تعداد زیادی داوطلب را به سم خود جذب می نماید. همین امر موجب شده است که ما نام آن را در لیست برترین دانشگاه های مهندسی برق اتریش قرار داده و آن را به صورت دقیق به شما معرفی نماییم.

همان طور که می دانید از جذابیت های رشته مهندسی برق این است که غیر قابل تصور بوده و هنوز هیچ گونه محدودیت برای نوآوری در آن تعیین نشده، پیشرفت در این حرفه همیشه برقرار بوده و به لطف آن است که زندگی بشر در حال تغییر است. این دانشگاه نیز به این موضوع کاملا آگاه بوده و به همین دلیل راه حل و زمینه های بسیاری را برای گسترش فناوری به دانشجویان خود می دهد.

در تمامی برنامه های این رشته در دانشگاه دانشگاه اینسبروک به دانشجویان این فرصت داده می شود تا ایده های خود را اجرا کرده و تمامی آن ها مورد تشویق قرار می گیرند. این پشتیبانی ها باعث شده است که نوآوری های سالانه این دانشگاه بسیار چشمگیر باشد. در صورتی که قصد مهاجرت از طریق روشی دیگر را دارید مقاله مهاجرت به اتریش را مطالعه کرده و با مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

بهترین دانشگاه های مهندسی برق اتریش

دانشگاه های مهندسی برق اتریش در تعداد بسیاری وجود داشته که امکانات آن ها بسیار متفاوت می باشد. برای این که بتوان بهترین گزینه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد باید تمامی گزینه های در دسترس را مورد بررسی قرار داده و سپس تصمیم گیری کرد. اما این امر ممکن است که بسیار دشوار و زمان بر بوده در صورت نداشتن دانش های کافی اشتباهاتی به وجود آید.

به همین دلیل ما نام بهترین دانشگاه های مهندسی برق اتریش را در جدول زیر برای شما قرار داده ایم تا آن ها را اولویت خود قرار دهید:

نام دانشگاه رتبه در جهان رتبه در اروپا
دانشگاه صنعتی وین 92 19
دانشگاه یوهانس کپلر لینز 271 69
دانشگاه صنعتی گراتس 279 74
دانشگاه وین 300 84
دانشگاه اینسبروک 457 158

معیارهای بسیار زیادی برای انتخاب بهترین گزینه ها در نظر گرفته می شود که می توان به مواردی مانند شرایط پذیرش، اعتبار مدرک تحصیلی، امکانات ارائه شده و همچنین امکانات اشاره کرده و مناسب ترین آن ها به عنوان اولین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی قرار می گیرند. به همین دلیل می توانید از تجربه تحصیلی بسیار بالا در این دانشگاه ها اطمینان کامل داشته و با تحصیل در آن ها آینده خود را تضمین کنید.

شرایط تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق اتریش

حتما تا کنون با مقدار تفاوت دوره ها در دانشگاه های مهندسی برق اتریش آشنا شده اید. باید بدانید که این تفاوت ها فقط شامل موارد ذکر شده نبوده و تمامی شرایط تحصیل در دانشگاه مهندسی برق اتریش با یکدیگر دارای تفاوت هستند. اما در برخی از موارد به قوانین سیستم آموزشی کشور محدود شده و همین امر باعث ایجاد اشتراک هایی در بین آن ها شده است.

تفاوت های اصلی در نوع دریافت پذیرش از سوی دانشگاه های مهندسی برق اتریش بوده و هر کدام از آن ها با توجه به امکانات و همچنین سطح مدرک ارائه دهنده خود شرایط متفاوتی را تعیین کرده اند که باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و سچس اقدام کرد.

شرایط تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق اتریش​

هزینه تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق اتریش

از اولین شرایطی که در دانشگاه های مهندسی برق اتریش مورد بررسی قرار می گیرد، مقدار شهریه دوره ها است، زیرا پرداخت آن ها برای شرکت در دوره ها ضروری بوده و مقدار آن ممکن است برای برخی از افراد مناسب و برای دیگری گران باشد. خوشبختانه مقدار هزینه تحصیل در دانشگاه های مهندسی برق اتریش بسیار کم بوده و به عنوان مقصدی ارزان قیمت به شمار می رود.

مقدار متوسط شهریه تعیین شده توسط هر دانشگاه با دیگری متفاوت بوده و هر چقدر که مقدار خدمات ارائه شده بیشتر باشد، مبلغ دریافتی نیز بیشتر خواهد بود، به همین دلیل نمی توان مقدار دقیقی را برای آن ها مشخص کرد. به صورت کلی شهریه دانشگاه های مهندسی برق اتریش بابت هر ترم برای دانشجویان تابع اروپا 300 یورو و برای دانشجویان غیر اروپایی 700 یورو خواهد بود.

به یاد داشته باشید شهریه دانشگاه های مهندسی برق اتریش بخش بزرگی از این هزینه ها بوده و مخارج بسیاری به غیر از آن وجود دارند که شامل مقدار کمتری هستند، اما در نظر گرفتن آن ها امروی ضروری است. برای کسب اطلاعات دقیق تر مقاله هزینه های زندگی در اتریش را مطالعه نمایید.

اگر اتریش مقصد شما برای تحصیل است مطالعه مقالات زیر برایتان بسیار ارزشمند است.

سوالات پر تکرار دانشگاه های مهندسی برق اتریش

 این دوره حدود 4 الی 5 سال زمان برده و مقدار آن با توجه به دانشگاه متفاوت است.

 دو زبان آلمانی و انگلیسی زبان های اصلی دوره های تحصیل مهندسی برق در این کشور هستند.

خیر، این دوره ها توسط هر دانشگاه به صورت جداگانه طبقه بندی شده اند.

سه دانشگاه صنعتی وین، دانشگاه یوهانس کپلر لینز و دانشگاه اینسبروک از برترین دانشگاه های مهندسی برق اتریش به شمار می روند.

مقدار شهریه در هر دانشگاه متفاوت بوده و مقدار متوسط آن 300 الی 700 یورو برای هر ترم می باشد.

در این مقاله کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شرح دقیق دانشگاه های مهندسی برق اتریش پرداخته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و از راهنمایی کامل برخوردار شوید. توصیه می کنیم مقاله کار در اتریش را نیز بخوانید تا بدانید اگر قرار است پس پایان تحصیلات در اتریش ماندگار شده  و کار کنید چه مشاغلی بهتر و پردرآمد تر هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه