دوره های زبان در فرانسه

دوره های زبان در فرانسه مورد توجه بسیاری از افراد در دنیا قرار دارند چرا که زبان فرانسوی به عنوان یکی از پرکاربردترین زبان های خارجه در جهان تدریس می شود و توسط بیش از 220 میلیون نفر از اقشار مختلف در دنیا استفاده می گردد.

برگزاری دوره های زبان در فرانسه این امکان را برای مهاجرین به وجود آورده تا با شرکت در کالج های دانشگاهی و کالج های خصوصی زبان در فرانسه از مزایای تسلط به این زبان بهره ببرند. در همین راستا کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) پرونده های بسیاری را جهت دریافت پذیرش و ویزا برای شرکت در دوره های زبان فرانسه با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

اگر شما هم متقاضی مهاجرت تحصیلی هستید باید در نظر داشته باشید که امکان تحصیل رایگان در مراکز آموزشی دولتی فرانسه از مزایای تسلط به زبان فرانسوی است و علاوه بر آن شما زبان فرانسوی را در کالج های زبان در فرانسه به عنوان یک دانشجو بومی می آموزید و از مزایای اقامت دانشجویی در این کشور مثل اجازه کار ، دریافت کمک هزینه ، تحصیل رایگان و اخذ ویزای همراه بهره مند می شوید.

همچنین از آنجایی که یادگیری زبان با شرکت در دوره های زبان در فرانسه با حضور در محیط فرانسوی زبان صورت می گیرد ، طی زمان کوتاه تر و با کیفیت بیشتری انجام می شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع دوره های زبان در فرانسه و شرایط اخذ ویزای تحصیلی این کشور آشنا کنیم ، با ما همراه باشید. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات تحصیلی، مقاله تحصیل در فرانسه را مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
دوره های زبان فرانسه

در این بخش از مقاله ، همکار ما روناک به بررسی دوره های زبان در فرانسه می پردازد ، اگر دیدن ویدئو و شنیدن پادکست را به مطالعه ترجیح می دهید ، می توانید از فیلم و فایل صوتی ارائه شده بهره ببرید ، مدت زمان این فایل ها حدودا دو دقیقه است و امکان ذخیره سازی نیز وجود دارد.

پادکست دوره های زبان در فرانسه

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای اطلاع از شرایط دوره های زبان فرانسه همین حالا تماس بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

انواع کالج های زبان در فرانسه

انواع مختلف کالج های زبان در فرانسه به صورت دولتی و خصوصی در فرانسه در حال فعالیت هستند که آموزش زبان فرانسوی را به دو صورت فشرده و طولانی مدت ارائه می دهند . علاوه بر کالج ها ، میتوان در مدارس نیز زبان فرانسه را آموخت که آموزش به صورت استاندارد ، تخصصی و در مدت زمان طولانی تری در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

نوع دیگری از دوره های زبان فرانسه برای افرادی است که می خواهند در آزمون زبان فرانسوی مثل DELF ، DALF ، TEF و TCF شرکت کنند و یا متقاضی شرکت در دوره های تخصصی زبان مختص پزشکان ، مهمانداران ، پرستاران و غیره هستند.

دوره های کوتاه مدت و فشرده تابستانی هم یکی دیگر از انواع دوره های زبان در فرانسه است که علاقه مندان می توانند به واسطه آن تعطیلات تابستانی خود را در این کشور سپری کنند . البته متقاضیان برای آنکه از بابت کیفیت مرکز آموزشی اطمینان خاطر داشته باشند باید در مراکزی ثبت نام کنند که دارای برچسب کیفیت FLE هستند.

انواع کالج های زبان در فرانسه
معروف ترین کالج های زبان در فرانسه

معروف ترین کالج های زبان در فرانسه

چنانچه بخواهیم برخی از بهترین و معروف ترین کالج های زبان در فرانسه را برای شما بیان کنیم ، به موارد زیر می رسیم:

  • کالج زبان برلیتز فرانسه
  • کالج های بین المللی دو زبانه پروونس 
  • کالج استرالانگ شهر استراسبورگ
  • خانه بین المللی نیس فرانسه
  • کالج لیونز شهر لیون
  • موسسه آموزش زبان کارل
  • کالج بین المللی کن 
  • کالج خصوصی لیون بلو در شهر لیون
  • کالج اتحادیه پاریس ایل – دو – فرانس

امکانات و شرایط ثبت نام در هر یک از کالج ها متفاوت بوده و شما باید از طریق مراجعه به سایت کالج و یا کارشناسان ما از جزئیات آن مطلع شوید ، در ادامه به برخی از بهترین آنها پرداخته ایم:

کالج های کشور فرانسهامکانات
کالج دانشگاه استراسبورگدوره 10 و 4 ماهه با ارائه بهترین امکانات در سطح دانشگاهی
موسسه آموزش زبان کارلمیزبانی در شهر رویان با 23 کلاس درس  ، 4 آزمایشگاه زبان صوتی ، 2 مرکز چند رسانه ای ، استودیوی ضبط حرفه ای و غیره
کالج اتحادیه پاریس ایل – دو – فرانستایید شده توسط FLE و ارائه تمامی سطوح از A1 تا C1 و حضور در بیش از 132 کشور با 500 شرکت خدمات مشتری ، 30 مدرسه و دانشگاه
کالج بین المللی کندارا بودن برچسب FLE با 24 کلاس درس و اتاق برای اقامت توانسته بیش از 90 درصد دانشجویان خود را از کشورهای مختلف جذب نماید.

English language courses in France

دوره های زبان انگلیسی در فرانسه

همانطور که گفته شد علاقه مندان جهت مهاجرت و زندگی در فرانسه می توانند از طریق شرکت در دوره های زبان در فرانسه اقدام نمایند اما از آنجایی که زبان انگلیسی زبانی بین المللی است بسیاری از افراد تمایل دارند تا به این زبان مسلط شده و تحصیل در دانشگاه ها را به این زبان تجربه کنند . خوب است که به صورت کاملا واقع بینانه به شما بگوییم که به ندرت دوره های آموزش زبان انگلیسی در فرانسه برگزار می شود و افراد برای تحصیل به زبان انگلیسی در مقاطع ارشد و دکتری ملزم به ارائه مدرک آیلتس از ایران هستند و شانس یادگیری زبان در خود فرانسه را ندارند، همچنین تحصیل در مقطع کارشناسی نیز عمدتا به زبان فرانسوی می باشد ، بنابراین جهت داشتن شانس ورود به این کشور از طریق دوره های زبان در فرانسه باید یادگیری همین زبان بومی را انتخاب کنید.

دوره های زبان انگلیسی در فرانسه

البته باید توجه کنید که امکان تحصیل به صورت رایگان در فرانسه نیز تنها به زبان فرانسوی امکان پذیر است و تحصیل به زبان انگلیسی مستلزم پرداخت شهریه می باشد . همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر علاقه مند به زندگی در این کشور هستید و تصمیم دارید به زبان انگلیسی تحصیل کنید باید زبان فرانسوی را نیز یاد بگیرید تا بتوانید ارتباط موثری با مردم بومی برقرار کنید و شانس خود را در یافتن شغل مناسب بالا ببرید . ناگفته نماند که برخی از موقعیت های شغلی تنها افرادی را استخدام می کنند که به زبان فرانسوی مسلط هستند، در این رابطه حتماً مقاله کار در فرانسه را بخوانید تا به اهمیت هرچه بیشتر یادگیری این زبان پی ببرید.

مطالعه عنوان های زیر به شما کمک می کند تا از سایر نیازهای خود هنگام گذراندن دوره های زبان در فرانسه به خوبی مطلع شوید:

French Language Courses in France

دوره های زبان فرانسوی در فرانسه

کالج های زبان در فرانسه در سطح A1 تا C2 آموزش های خود را به صورت فشرده و طولانی مدت ارائه می دهند و تعداد شرکت کنندگان در کلاس های کالج های دولتی از 15 تا 20 نفر است ولی این تعداد در مراکز خصوصی متفاوت می باشد . همچون سایر کشورها هزینه تحصیل در مراکز خصوصی کمی بیشتر از مراکز دولتی است و وجه تشابهی که در رابطه با کالج های خصوصی و دولتی وجود دارد این است که به طور معمول به دانشجویان خوابگاه ارائه می دهند . دوره های زبان فرانسوی برای تمامی سنین و در سطوح مختلف ارائه می گردند که در دوره های عمومی 4 مهارت اصلی خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن زبان فرانسوی آموزش داده می شود و طول دوره ها از 3 ماه تا 2 سال بسته به شرایط دانشجو متغیر هستند.

دوره های زبان فرانسوی در فرانسه

دوره های استاندارد مدارس زبان فرانسوی بیشتر بر ارتباطات تمرکز دارد و زبان آموزان با سخنرانی ها ، بحث ها و نقش هایی که در کلاس انجام می دهند با ارتباطات روزمره آشنا می شوند. طول این دوره ها معمولا بیشتر از 20 هفته است و افرادی که تمایل دارند تا در آن ها شرکت کنند باید 6 ماه تا 1 سال قبل از شروع دانشگاه ثبت نمایند.

مدارک و شرایط پذیرش کالج های زبان در فرانسه

مدارک و شرایط پذیرش کالج های زبان در فرانسه

برای دریافت پذیرش کالج های زبان در فرانسه باید آخرین مدرک تحصیلی متقاضی ارائه شود که بسته به سن این مدرک متفاوت خواهد بود و برای متقاضیان 18 تا 22 سال ، حداقل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی و متقاضیان 22 سال به بالا ، حداقل مدرک لیسانس مورد نیاز است.

علاوه بر مدرک تحصیلی  متقاضیان موظف به شرکت در یک آزمون احتمالی ورودی برای تعیین سطح زبان و ارائه گواهی اثبات تمکن مالی (از 10 هزار تا 15 هزار یورو) به کالج مربوطه نیز می باشند . زمان پذیرش در کالج های زبان فرانسه بسته به کالج متفاوت است و هزینه یادگیری زبان در کالج و مدارس این کشور بین 3000 تا 6000 یورو می باشد .

چنانچه علاقه مند به شرکت در دوره های زبان فرانسه هستید ، می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی به هدف خود برسید.

بخاطر داشته باشید که شر کت در کالج های زبان فرانسه می تواند گامی نخست ورود به دنیای تحصیل و یا کار در این کشور باشد و زندگی تراز اولی را برای شما به ارمغان آورد.

در فیلم حاضر، شما برخی از ویزا هایی را مشاهده می فرمایید که به همت کارشناسان اجرایی شرکت مهاجرتی رجبی در پاسخ به اعتماد کلاینت ها به این موسسه اخذ شده است. 

می توانید فیلم مصاحبه برخی از کلاینت های محترم را در بخش “ما تا حالا چیکار کردیم؟” مشاهده بفرمائید.

دریافت ویزای تحصیلی در کشور فرانسه یکی از تخصص های اصلی ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی است که تلاش می کنیم به واسطه آن افراد علاقه مند به این کشور را به آروی هایشان برسانیم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اطلاع از هزینه های دوره زبان در فرانسه با مشاوره رایگان!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ویزای تحصیل زبان در فرانسه

همانطور که در ابتدای مقاله نیز مطرح شد متقاضیان شرکت در دوره های زبان در فرانسه می توانند ویزای دانشجویی دریافت نموده و از مزایای اقامت دانشجویی در این کشور بهره ببرند . برای دریافت پذیرش از کالج های زبان در فرانسه محدودیت سنی وجود ندارد اما شرط سنی و هدف از یادگیری زبان فرانسه در پروسه اخذ ویزا نقش زیادی دارد و هرچه در سن پایین تری قرار داشته باشید ، شانس بالاتری در دریافت ویزا دارید.

همچنین هیچ حداقل ساعتی در این نوع ویزا اعمال نمی شود و زبان آموزان می توانند در طول مدت ویزا بدون محدودیت به یادگیری زبان بپردازند. 

البته باید در نظر داشت که شانس دریافت ویزا برای زبان آموزان متقاضی دوره های بلند مدت بیشتر است و علاوه بر آن بهتر است تا متقاضیان در سطح B1 به زبان فرانسوی مسلط باشند تا بتوانند با موفقیت پروسه دریافت ویزا را پشت سر بگذارند.

اجازه کار به محصلین دوره های زبان در فرانسه نیز داده می شود و شما می توانید با مراجعه به عنوان کار دانشجویی در فرانسه به تمامی شرایط و قوانین لازم در این رابطه پی ببرید.

ویزای تحصیل زبان در فرانسه

توجه داشته باشید که اگر با پذیرش مشروط از دانشگاه اقدام به ثبت نام در کالج کنید با احتمال بالاتری می توانید ویزای تحصیل زبان در فرانسه را دریافت نمایید . شما می توانید جهت بررسی شرایط خود برای تحصیل در این کشور و شرکت در دوره های زبان در فرانسه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید.

مزایای تحصیل زبان در کشور فرانسه

گذراندن دوره های زبان فرانسه با مزایای زیادی همراه است که مهم ترین آنها شانس ورود به دانشگاه های دولتی این کشور و تحصیل به صورت رایگان است . اما این مزایا تنها به این مورد ختم نشده و می توان موارد زیاد دیگری را نیز برشمرد که در ادامه برای شما بیان نموده ایم.

مزایای تحصیل زبان در کشور فرانسه
  • افزایش تاثیر و سرعت آموزش به ویژه در مهارت های گفتاری و شنیداری به دلیل حضور در محیط فرانسوی زبان
  • امکان یادگیری زبان بومی فرانسه برای سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی بیزینس خود را دارند.
  • امکان دریافت پذیرش از دانشگاه های فرانسه
  • یادگیری یکی از پر کاربردترین زبان های دنیا
  • زندگی در یکی از کشورهای پیشرفته جهان
  • دریافت مدرک معتبر زبان
  • تسریع پروسه مهاجرتی به منظور جلوگیری از مشکلاتی که تغییرات قوانین یا افزایش سن به وجود می آورد.
  • آشنا شدن با سیستم آموزشی و فرهنگ فرانسه

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با دوره های زبان در فرانسه آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را در خصوص شرکت در این دوره ها و کالج های زبان در فرانسه در اختیارتان قرار دهیم . از آنجایی که شرایط هر فرد تعیین کننده مسیر و مقصد مهاجرتی اوست ، شما می توانید برای بررسی شرایط خود و گرفتن بهترین تصمیم با مشاورین و کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی در شهرهای تهران در دفاتر مرکزی و غرب و دفتر شیراز در ارتباط باشید.

چنانچه هدف شما از گذراندن دوره های زبان فرانسه مهاجرت به این کشور هست؛ حتماً مقاله مهاجرت به فرانسه را مطالعه نمایید تا از تمامی راه های قانونی مهاجرت به این کشور به خوبی مطلع شوید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان فرانسه

از سطح A1 تا سطح C2 در این دوره ها ارائه می شوند.

ترم سپتامبر به مدت 10 ماه طول می کشد که شهریه ای برابر با 2500 یورو دارد و ترم ژانویه یک دوره 4 ماهه اس و هزینه کمتری در بر میگیرد.

هزینه یادگیری زبان در کالج و مدارس این کشور بین 3000 تا 6000 یورو می باشد.

بله ، از آنجایی که متقاضیان شرکت در دوره های زبان در فرانسه ، ویزای دانشجویی دریافت می کنند ، اجازه کار پاره وقت دانشجویی هم دارند.

بله ، دوره های کوتاه مدت و فشرده تابستانی یک فرصت خوب برای علاقه مندان است که می توانند به واسطه آن از تعطیلات تابستانی خود در فرانسه استفاده کنند.

برای دریافت پذیرش کالج های زبان در فرانسه باید آخرین مدرک تحصیلی متقاضی ارائه شود که بسته به سن این مدرک متفاوت خواهد بود و برای متقاضیان 18 تا 22 سال ، حداقل دیپلم یا پیش دانشگاهی و 22 سال به بالا ، حداقل لیسانس مورد نیاز است.

علاوه بر مدرک تحصیلی ، متقاضیان موظف به شرکت در یک آزمون ورودی برای تعیین سطح زبان و ارائه گواهی اثبات تمکن مالی (از 10 هزار تا 15 هزار یورو) به کالج مربوطه می باشند.

پیشنهاد می شود تا دوره های زبان در کشورهای زیر را نیز بررسی کنید تا به بهترین انتخاب ممکن برسید:

ویدیوهای زیر نیز برخی از کلاینت های ما که موفق به دریافت ویزای فرانسه در آی مهاجرتی شده اند را نشان می دهد:

2 دیدگاه در “دوره های زبان فرانسه

  1. دوره های زبان فرانسه Mohammad گفت:

    بسیار عالی اما زیاد سوال دارم

    1. دوره های زبان فرانسه مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای پاسخ سوالات تون با دفاتر موسسه در شهرهای شیراز و تهران تماس بگیرید.

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه