تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند

تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند ، یک انتخاب بسیار شایسته است ، زیرا تحصیل در این رشته در این کشور به دانشجویان کمک می کند تا بر اساس درک آنها از پویایی های اجتماعی و همچنین روابط بین المللی بین کشورها‌ ، نماینده مردم باشند‌.

با تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند​ شما در مورد نحوه مدیریت و توزیع قدرت سیاسی ، نحوه عملکرد دولت ها ، نحوه ایجاد و تغییر قوانین و همه چیز از انتخابات گرفته تا نحوه عملکرد نهادهای دولتی را با تحصیل در این رشته خواهید آموخت.

چنانچه مایلید همواره در گفتگوهای مرتبط با موضوعات جاری شرکت کنید و در تصمیم‌ گیری‌ هایی که بر زندگی تأثیر می‌گذارند مشارکت داشته باشید ، تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند می تواند به تحقق خواسته های شما جامه عمل بپوشاند ، بنابراین موسسه مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱  ) برای آگاهی شما از نحوه تحصیل این رشته در نیوزلند ، سخن خواهد گفت.

از آنجایی که علوم سیاسی با موضوعات جاری و مباحث جدید به طور مداوم سر و کار دارد ، همواره چیزهای جدیدی خواهید آموخت و در صدر رخدادهای جاری باقی خواهید ماند ، برای تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند می توانید به این کشور مهاجرت کنید ، چنانچه از شرایط و فرآیند نقل مکان به این کشور چیزی نمی دانید ، کارشناسان موسسه ما ، شما را به مطالعه مقاله مهاجرت به نیوزیلند همین موسسه دعوت می کنند.

فهرست مطالب
تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند

معرفی رشته علوم سیاسی در نیوزلند

در آغاز برای ادامه تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند به اطلاعات دقیقی در مورد این رشته در این کشور نیاز خواهید داشت ، بنابراین برای معرفی رشته علوم سیاسی در نیوزلند باید گفت علوم سیاسی و روابط بین‌ الملل برای مطالعه جوامع بشری ، همچنین چگونگی تصمیم‌ گیری جمعی به عنوان دولت ، نحوه رفتار افراد به عنوان شهروندان و نحوه انتخاب و ایجاد تغییر برای آینده بسیار ضروری است.

این رشته برای درک روابط بین الملل و نظام های سیاسی ، زبان خارجی را با علوم اجتماعی ترکیب می کند ،  رشته علوم سیاسی در نیوزلند دارای بیش از ۲۰ گرایش متعدد است که هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارد.

برخی از گرایشات رشته علوم سیاسی در نیوزلند شامل مطالعات جهانی و حقوق مشترک ، هنر در علوم سیاسی و روابط بین الملل ( طیف گسترده ای از موضوعات در علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، فرهنگ‌ و زبان ملل مختلف ) ، حقوق ،  مدیریت روابط بین الملل ، مدیریت کسب و کار استراتژیک بین المللی ، تجارت و  بازرگانی ، پایداری اجتماعی و زیست محیطی و بسیاری گرایشات دیگر است ، بنابراین قبل از اتخاذ تصمیم برای تحصیل در رشته علوم سیاسی ، اطلاعات‌ دقیقی را درباره کلیه گرایش های مرتبط با این رشته کسب نمایید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

رشته مورد علاقه و توان مالی شما مقصد نهایی تحصیل را تعیین میکند ، مشاوره بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدارک پذیرش در رشته علوم سیاسی نیوزلند

به طور کلی هر یک از دانشگاه ها برای پذیرش درخواست شما برای تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند مدارک متفاوتی را از شما درخواست می کنند ، بنابراین بهتر است قبل از ارسال درخواست پذیرش از دانشگاه های این کشور مدارک پذیرش در رشته علوم سیاسی نیوزلند را در سایت همان دانشگاه بررسی کنید و سپس برای پذیرش دانشگاه مربوطه اقدام نمایید.

معمولا مدارک درخواستی شامل موارد زیر است ، اما ممکن است هر کدام از دانشگاه ها به مدارک‌ بیشتری نیاز داشته باشند ، بنابراین سایت دانشگاه را حتما چک‌ کنید ، مدارک مورد نیاز برای پذیرش دانشگاه های این کشور عبارتند از:

  • ارائه انگیزه نامه که در آن باید در مورد انگیزه و هدف خود از تحصیل در این رشته را توضیح دهید.
  • کپی گواهی شده دیپلم دبیرستان یا مدرکی که قبلاً تکمیل شده است.
  • ترجمه ریز نمرات دوره های گذرانده ( به زبان انگلیسی )
  • ارائه مدرک مهارت زبان آیلتس یا تافل یا دولینگو
  • کپی پاسپورت شما
  • عکس پاسپورت
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست پذیرش
  • نمونه فعالیت های آکادمیک قبلی
مدارک پذیرش در رشته علوم سیاسی نیوزلند

بهترین دانشگاه های علوم سیاسی در نیوزلند

چنانچه قصد دارید برای تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند به این کشور سفر کنید ، آشنایی با بهترین دانشگاه های آن کمک‌ بسیاری به شما خواهد کرد‌ ، به طور کلی نیوزلند دانشگاه های بسیاری دارد که دوره های آموزشی مرتبط با این رشته را به دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهند ، اما در ادامه فهرستی از بهترین دانشگاه‌ های علوم سیاسی در نیوزلند آورده شده است که براساس عملکرد تحقیقاتی آنها در علوم سیاسی رتبه‌ بندی شده‌ اند.

برای آشنایی با این دانشگاه ها به جدول مراجعه کنید.

بدیهی است نیوزلند دارای دانشگاه های بسیار معتبری در سراسر جهان است که تحصیل در دانشگاه های این کشور ، آینده حرفه ای بسیار خوبی را پیش روی فارغ التحصیلان رشته های مختلف قرار خواهد داد ، چنانچه شما نیز قصد دارید در نیوزلند به تحصیلات خود ادامه دهید کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی مطالعه مقاله تحصیل در نیوزیلند را به شما توصیه می کنند.

بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته علوم سیاسی رنکینگ جهانی
دانشگاه مَسی 601
دانشگاه اوکلند 137
دانشگاه کانتربری 501
دانشگاه اوتاگو 201
دانشگاه وایکادو 401

هزینه تحصیل علوم سیاسی در نیوزلند

برای افرادی که به تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند علاقمند هستند ، انتخاب این کشور یک مقصد تحصیلی عالی محسوب می شود ، زیرا این کشور دارای دانشگاه های بسیار خوبی است که در رنکینگ جهانی دارای رتبه های بالایی هستند ، یکی از مهمترین نکاتی که برای تحصیل در این کشور باید در نظر بگیرید هزینه تحصیل علوم سیاسی در نیوزلند است.

بیش از ۱۰۶۰۰۰ دانشجوی بین‌ المللی در حال حاضر در نیوزلند مشغول به تحصیل هستند ، چنانچه مایلید به آنها بپیوندید‌ ، برای اطلاع از هزینه‌ های زندگی و هزینه‌ های تحصیلی که باید در طول اقامت خود بپردازید ، با مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی همراه شوید همچنین می توانید با مطالعه و تحقیق اطلاعات مفید و دقیقی کسب کنید ، پیشنهاد می دهیم مقاله ارزان ترین شهر های نیوزلند برای کار و تحصیل را حتما بخوانید تا بتوانید هزینه ها و بودجه خود را بهتر مدیریت کنید و تصمیم صحیح تری برای انتخاب مقصد بگیرید.

شرایط پرداخت شهریه در دانشگاه های نیوزلند

به طور کلی ، دانشگاه‌ های نیوزلند شهریه های خود را براساس مقطع تحصیلی ، رشته و وضعیت دانشجویی افراد تعیین می کنند ، معمولا شرایط پرداخت شهریه در دانشگاه های نیوزلند برای دانشجویان بین المللی متفاوت است و این دانشجویان شهریه بیشتری را در مقایسه با دانشجویان داخلی پرداخت می‌کنند.

شهریه دوره کارشناسی در علوم سیاسی

طبق وب‌ سایت رسمی تحصیل در نیوزلند دانشجویان بین‌ المللی برای پرداخت شهریه دوره کارشناسی در علوم سیاسی باید سالانه حدود ۲۲۰۰۰-۳۲۰۰۰ دلار نیوزلند پرداخت‌ کنند.

لازم به ذکر است که این مبلغ می تواند در هر یک از دانشگاه های این کشور کمتر یا بیشتر باشد.‌

شهریه دوره کارشناسی ارشد در علوم سیاسی

چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد بین‌ المللی هستید ، شهریه دوره کارشناسی ارشد در علوم سیاسی شما به طور سالیانه بین ۲۶۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰ دلار نیوزلند متغیر است ، در حالی که دانشجویان داخلی سالانه ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۹ دلار نیوزلند را برای تحصیل در دانشگاه های این کشور پرداخت می‌کنند.

شهریه دوره دکترا در علوم سیاسی

به طور کلی ، شهریه دوره دکترا در علوم سیاسی دانشجویان بین‌ المللی مطابق شهریه ای است که دانشجویان داخلی این کشور پرداخت می‌کنند که حدود ۶۵۰۰ تا ۹۰۰۰ دلار نیوزلند در سال است.

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

چارت درسی علوم سیاسی در دانشگاه های نیوزلند

بدیهی است که چارت درسی علوم سیاسی در دانشگاه های نیوزلند با چارت درسی سایر دانشگاه ها در کشورهای مختلف متفاوت است ، هر دانشگاه چارت درسی ویژه خود را به دانشجویان ارائه می دهد ، بنابراین چنانچه قصد تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند را دارید باید نسبت به این موضوع آگاه باشید که رشته علوم سیاسی دارای گرایش ها و‌ شاخه های بسیاری در این کشور است.

بنابراین چارت های درسی که به دانشجویان ارائه می شود ، مربوط به همان رشته علوم سیاسی با گرایش انتخاب شده است ، بدین معنی که هر یک از شاخه ها و گرایشات مرتبط با علوم سیاسی دارای چارت درسی جداگانه ای است ، به عنوان مثال تحصیل در مقطع کارشناسی در سیاست بین الملل که یکی از زیر مجموعه‌ های رشته علوم سیاسی در نیوزلند است.

 برنامه های درسی که در این دوره به دانشجویان ارائه می شود شامل مفاهیم نظری و موضوعات مختلف معاصر مانند نبردهای قومی ، تروریسم ، خشونت جهانی و جهانی شدن اقتصادی و سیاست است ، همچنین مطالعات در سیاست بین المللی و تطبیقی ، اقتصاد ، جغرافیا و تاریخ نیز تحصیلات در این مقطع را کامل می کنند.

چارت درسی علوم سیاسی در دانشگاه های نیوزلند

نحوه دسترسی به چارت درسی زیر مجموعه های رشته علوم سیاسی

همانطور که گفتیم هریک از زیر مجموعه های این رشته دارای چارت منحصر به فرد خود است ، از این رو نحوه دسترسی به چارت درسی زیر مجموعه های رشته علوم سیاسی به این صورت است که باید به سایت دانشگاه انتخابی خود مراجعه کنید و پس از ورود به سایت و انتخاب رشته علوم سیاسی ، گرایش مورد علاقه خود را از میان کلیه زیر مجموعه های این رشته انتخاب کنید تا بتوانید به چارت درسی رشته منتخب خود دسترسی پیدا کنید.

شاید کشور نیوزلند جزء گزینه های انتخابی بسیاری از دانشجویان نباشد و شاید هرگز حتی به آن فکر نکرده باشند ، از مزایای دریافت مشاوره همین است که به شما دیدی گسترده تر از آنچه تا کنون تجربه کرده اید یا شنیده اید خواهد داد ، قطعاً شما با هزینه های بسیار مقرون به صرفه تر ، در زمان کوتاه تر و با چالش های کمتری می توانید به هدف نهایی خود برسید به شرطی که اطلاعات درست و به روز دریافت کنید.

ما در کنار شما هستیم تا با علم و تجربه و توانمندی مدیران و کارشناسان حرفه ای بتوانیم دقیقا بهترین گزینه مهاجرتی را به شما معرفی کنیم.

شماره تماس خود را درج کرده و شرایط اولیه تان را به کارشناس ما بگویید !

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

درج شماره تماس از شما ، تماس و ارائه مشاوره رایگان از ما !

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل در مقطع دکترا علوم سیاسی در نیوزلند

به طور کلی مدت دوره تحصیل در مقطع دکترا علوم سیاسی در نیوزلند در دانشگاه های مختلف این کشور ۳ به طول می انجامد و شهریه آن حدود ۲۲.۳۶۳ دلار نیوزیلند است که می تواند در دانشگاه های مختلف کمتر یا بیشتر از مبلغ ذکر شده باشد.

دانشجویانی که با موفقیت دوره کارشناسی ارشد خود را پشت سر گذاشته اند و قصد دارند تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند را در این کشور ادامه دهند ، می توانند از طریق ارائه مدارک مورد نیاز از جمله ارائه مدرک‌ کارشناسی ارشد ، مدرک تافل با نمره ۹۰ یا آیلتس با نمره ۶‌.۵ ‌و ارائه مقاله با نمره ۴.۵ برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور ثبت نام کنند.‌

احتمالا هدف نهایی شما از انتخاب رشته علوم سیاسی در نیوزلند اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل است ، شاید ندانید از چه نقطه ای باید شروع کنید تا با سرعت و امنیت خاطر بیشتری به این هدف برسید ؛ مقاله لینک شده در دسترس شماست تا این پرسش را پاسخ دهد.

مزایا و معایب تحصیل علوم سیاسی در نیوزلند

به طور کلی تحصیل در هر کشوری دارای مزایا و معایبی است ، در این بخش از مقاله مزایا و معایب تحصیل علوم سیاسی در نیوزلند را بررسی می کنیم :

مزایا و معایب تحصیل علوم سیاسی در نیوزلند

مزایای تحصیل علوم سیاسی در نیوزلند

  • فرصت تحصیل در دانشگاه های برتر جهانی
  • ارائه مدرک معتبر جهانی
  • ارائه دوره های با کیفیت آموزشی
  • برخورداری از امکانات پیشرفته فناوری و تحقیقاتی
  • ایجاد فرصت های تحصیلی در مقاطع بالاتر نظیر کارشناسی ارشد و دکترا
  • حمایت از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا
  • ارائه بورسیه های تحصیلی به دانشجویان ممتاز در کلیه مقاطع تحصیلی
  • برخورداری از محیط امن و ثبات شغلی
  • کیفیت بالای زندگی

معایب تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند

زندگی و تحصیل در نیوزلند می تواند معایبی داشته باشد در اینجا به معایب تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند می پردازیم ، اما بدیهی است که با توجه به مزایای زندگی در این کشور ، این معایب چندان جدی به نظر نمی آیند.

معایب تحصیل در این کشور عبارتند از :

  • بالا بودن هزینه های مسکن
  • بالا بودن هزینه های درمانی مرتبط با دندانپزشکی
  • گرانی برخی کالا
  • اختلاف ساعت با نیمکره شمالی که ممکن است در ابتدا آزار دهنده باشد‌.

بازار کار نیوزلند پس از تحصیل رشته علوم سیاسی

تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند یک ایده بسیار خوب است ، زیرا با توجه به گستردگی زیر مجموعه های این رشته فرصت های بسیاری در بازار کار نیوزلند پس از تحصیل رشته علوم سیاسی در این کشور پیش روی شما خواهد بود ، اغلب فارغ التحصیلان این رشته در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها می توانند مشغول به کار شوند.

فارغ التحصیلان گرایش های مختلف علوم سیاسی در نیوزلند می توانند پس از پایان تحصیلات خود در این کشور در سازمان های دولتی و در وزارت خانه هایی مانند وزارت امور خارجه ، وزارت دفاع ، دادگاه ها ، وزارت خزانه داری ، پارلمان ، دفترعالی سازمان ملل ، رسانه های خبری ، سازمان های امنیتی ، سرویس های اطلاعاتی و بسیاری دیگر از نهادها  مشغول به کار شوند.

با توجه به موارد ذکر شده ، فارغ التحصیلان رشته علوم سیاسی در این کشور دارای بازار کار بسیار خوبی مواجهه خواهند شد ، علاوه براین ، اغلب فارغ التحصیلان رشته علوم سیاسی می توانند در کشورهای دیگر نیز حرفه مورد علاقه خود را پیدا کنند.

شاید بخواهید بدانید بهترین شهر های نیوزلند برای پیدا کردن کار کدامند و شما بعد از اتمام تحصیل بهتر است کدام شهر را انتخاب کنید ؛ مقاله لینک شده را بخوانید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند

برخی از گرایشات رشته علوم سیاسی در نیوزلند شامل مطالعات جهانی و حقوق مشترک ، هنر در علوم سیاسی و روابط بین الملل ( طیف گسترده ای از موضوعات در علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، فرهنگ‌ و زبان ملل مختلف ) ، حقوق ، مدیریت روابط بین الملل ، مدیریت کسب و کار استراتژیک بین المللی ، تجارت و بازرگانی ، پایداری اجتماعی و زیست محیطی و بسیاری گرایشات دیگر است.

  • دانشگاه مَسی
  • دانشگاه اوکلند
  • دانشگاه کانتربری
  • دانشگاه اوتاگو
  • دانشگاه وایکادو

طبق وب‌ سایت رسمی تحصیل در نیوزلند دانشجویان بین‌ المللی برای پرداخت شهریه دوره کارشناسی در علوم سیاسی باید سالانه حدود ۲۲۰۰۰-۳۲۰۰۰ دلار نیوزلند پرداخت‌ کنند.

به طور کلی مدت دوره تحصیل در مقطع دکترا علوم سیاسی در نیوزلند در دانشگاه های مختلف این کشور ۳ به طول می انجامد و شهریه آن حدود ۲۲.۳۶۳ دلار نیوزیلند است که می تواند در دانشگاه های مختلف کمتر یا بیشتر از مبلغ ذکر شده باشد.

  • فرصت تحصیل در دانشگاه های برتر جهانی
  • ارائه مدرک معتبر جهانی
  • ارائه دوره های با کیفیت آموزشی
  • برخورداری از امکانات پیشرفته فناوری و تحقیقاتی
  • ایجاد فرصت های تحصیلی در مقاطع بالاتر نظیر کارشناسی ارشد و دکترا
  • حمایت از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا
  • ارائه بورسیه های تحصیلی به دانشجویان ممتاز در کلیه مقاطع تحصیلی
  • برخورداری از محیط امن و ثبات شغلی
  • کیفیت بالای زندگی

موسسه مهاجرتی رجبی با اختصاص این مقاله به تحصیل رشته علوم سیاسی در نیوزلند کوشید تا شما را با تحصیل در رشته علوم سیاسی در این کشور آشنا کند ، چنانچه پس از فارغ التحصیلی در این رشته در نیوزلند قصد دارید همچنان در این کشور زندگی  و کار کنید کنید کارشناسان ما پیشنهاد مقاله کار در نیوزیلند هلدینگ مهاجرتی رجبی را مطالعه کنید ، چنانچه به اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز دارید با کارشناسان و مشاوران ما در دفاتر تهران و‌ شیراز تماس بگیرید.

برای مقایسه شرایط و هزینه های تحصیل علوم سیاسی در اقصی نقاط جهان مقالات زیر ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه