تحصیل رشته حقوق در چین

تحصیل رشته حقوق در چین

تحصیل رشته حقوق در چین یک انتخاب هوشمندانه برای دریافت مدرک حقوق است ، بسیاری از دانشگاه های درجه یک چین مانند دانشگاه تسینگهو و دانشگاه پکن در بسیاری از زمینه های تخصصی مانند حقوق تجارت ، حقوق بین الملل و قانون مدنی مدارک حقوق با کیفیت ارائه می دهند.

دانشجویانی که در چین در رشته حقوق تحصیل می کنند ، آموزش بین المللی با کیفیت بالا با هزینه مقرون به صرفه را دریافت می کنند ، در ادامه با شرایط و ویژگی های تحصیل رشته حقوق در چین آشنا می شویم ، شما می توانید با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس بگیرید و از جزئیات تحصیل در این کشور مطلع شوید.

همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در چین از تمام جزئیات مهاجرت تحصیلی به این کشور آگاهی یابید.

بسیاری از دانشجویان داخلی و بین المللی به دلیل اتصال برنامه ، شرایط درجه یک آموزش و فرهنگ غنی ، جذب پیشنهادات آموزشی چین می شوند.

چین بیش از سیستم آموزشی عالی و شناخته شده خود چیز های بیشتری برای ارائه به دانشجویان خود دارد ، این کشور یکی از برترین کشور ها برای ادامه تحصیل رشته حقوق در آسیا است ، مانند اکثر دانشکده های حقوق ، دانشکده های حقوق چین دوره هایی مانند حقوق مدنی ، حقوق بین الملل ، حقوق تجارت ، حقوق تطبیقی ، حقوق مالکیت معنوی ، قانون اساسی و اداری ، قانون کار و امنیت اجتماعی و قانون کیفری را ارائه می دهند.

در چین دوره تحصیل در رشته حقوق با مدرک ۴ ساله کارشناسی آغاز می شود که فارغ التحصیلات این مقطع می توانند وارد بازار کار شده و یا برای ادامه تحصیل اقدام کنند ، مقطع تحصیلی بعدی یک دوره کارشناسی ارشد دو ساله است که و در آخر یک دوره دکترای سه تا پنج ساله است که هر دو با ارائه و دفاع از پایان نامه به اتمام می رسند ، پس از گذراندن دوره های لازم فارغ التحصیلان این مزیت را دارند که در چین یا سایر کشور ها به صورت حرفه ای در زمینه حقوق فعالیت کنند.

برنامه درسی حقوق در چین تقریبا مشابه برنامه درسی حقوق در بسیاری از دانشکده های حقوق برتر جهان است ، اکثر دانشگاه های دارای دانشکده حقوق در چین دارای اساتید خارجی دائمی و همچنین کارشناسان بازدید کننده در زمینه های مختلف حقوق هستند ؛ اینها شهرت اکثر دانشکده های حقوق چین را افزایش می دهند و آن ها را در زمره بهترین دانشکده های حقوق در جهان قرار می دهد.

تحصیل رشته حقوق در چین

بهترین دانشگاه های حقوق چین

حقوق یک رشته محبوب در چین است و بسیاری از موسسات آموزش عالی در چین برنامه های حقوقی را در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می دهند ، برای تحصیل در رشته حقوق در چین می توانید دانشگاه های برتر در این زمینه را بررسی کرده و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین دانشگاه های حقوق چین

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین یک دانشگاه ملی تحقیقات عمومی است که در زمینه حقوق ، هنر ، تاریخ ، فلسفه ، اقتصاد ، مدیریت و زبان های خارجی تخصص دارد و در سال ۱۹۵۲ در پکن چین تأسیس شده است.

این دانشگاه یک دانشگاه انضباطی درجه یک وزارت آموزش و پرورش چین است که دارای بالاترین وضعیت “A +” در مطالعات حقوقی است و به طور گسترده ای یکی از بهترین دانشگاه های چین در مطالعات حقوقی محسوب می شود ، همچنین یکی از دانشگاه های رقابتی و انتخابی برای ورود به چین است و به طور مداوم در ۱۵۰ دانشگاه برتر بین المللی در “حقوق و مطالعات حقوقی” قرار دارد که توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS رتبه بندی شده است.

این دانشگاه دارای دانشکده حقوق ، حقوق اقتصادی و تجاری ، حقوق بین الملل ،علوم انسانی ، زبان های خارجی و غیره می باشد ، امروزه تقریبا ۹۲۸ مدرس وجود دارد که شامل اساتید ، دکتری و مدرسان استاد می باشد ، دروس در این دانشگاه به دو زبان انگلیسی و چینی ارائه می شوند ، دانشجویان این دانشگاه به دلیل موقعیت استراتژیک آن در پایتخت پکن ، مرکز دادگاه های قضایی و بهترین شرکت های حقوقی ، از مزیت بالاتری برخوردار هستند؛ در نتیجه دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین بهترین دانشکده حقوق در چین است.

دانشکده حقوق دانشگاه رنمین چین

با نام خود به عنوان دانشگاه مردم چین ، دانشگاه رنمین چین در سال ۱۹۳۷ در پکن تاسیس شد و یکی از برترین دانشکده های حقوق در چین است ، دانشکده حقوق از سال ۱۹۵۰ شروع به کار کرد ، اولین نهاد قانونی تاسیس شده پس از تأسیس جمهوری خلق چین و اولین مدال ملی کارگر مه اول در چین بود ؛ دانشکده حقوق هر ساله بیش از ۳۰۰۰ دانشجو را در مقاطع کارشناسی (LL.B.) و تحصیلات تکمیلی (LL.M. و Ph.D.) می پذیرد.

براساس گزارش های ارزیابی که توسط وزارت آموزش و پرورش چین که هر ۴ سال منتشر می شود ، از سال ۲۰۰۴ ، دانشکده حقوق دانشگاه رنمین چین به طور مداوم به عنوان بهترین دانشکده حقوق در چین معرفی می شود.

دانشگاه رنمین دارای دانشکده اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی ، هنر ، تجارت ،کلاسیک چینی ، آموزش مداوم ، اقتصاد ، محیز زیست و منابع طبیعی ، دارایی ، زبان های خارجی ، تاریخ ، اطلاعات ، حقوق ، مطالعات ادبی ، فلسفه و غیره می باشد.

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق جنوب غربی

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق جنوب غربی (SWUPL) یک دانشگاه دولتی ملی است که در چونگ کینگ ، چین واقع شده است ، این دانشکده در سال ۱۹۵۳ با نام اصلی کالج علوم سیاسی و حقوق جنوب غربی تاسیس شد و یکی از اولین دانشکده های علوم سیاسی و حقوق بود که پس از تاسیس جمهوری خلق چین تأسیس شد ؛ دانشکده حقوق این دانشگاه در بین کلیه دانشکده های حقوق در چین رتبه سوم را دارد ، از فارغ التحصیلان برجسته می توان به لیانگ هوئیکسینگ ، لیانگ زیپینگ ، هه وی فانگ ، خو ژانگرون و ژانگ شینبائو اشاره کرد.

در حال حاضر ، ۱۴ مدرسه ، دو پردیس و بیش از ۹۰ دانشگاه وابسته در سراسر جهان از آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا وجود دارد.

دانشگاه پکن

دانشگاه پکن یک دانشگاه تحقیقاتی بزرگ در پکن ، چین ، و یکی از اعضای نخبگان لیگ C9 دانشگاه های چین است ، دانشگاه پکن در سال ۱۸۹۸ با دریافت اولین منشور سلطنتی توسط امپراتور گوانگ سو به عنوان دانشگاه امپریال پکن تاسیس شد ، هر ساله به عنوان یکی از برترین موسسات دانشگاهی در چین و جهان رتبه بندی می شود ، از سال ۲۰۲۱ ، با رتبه بندی QS در جهان در رتبه ۱۸ و توسط Times Higher در رتبه ۲ در آسیا و اقیانوسیه و کشور های در حال ظهور قرار دارد.

دانشگاه پکن بسیاری از چهره های برجسته مدرن چینی را آموزش داده و میزبانی کرده است که شامل مائو تسه تونگ ، لو ژون ، گو هونگمینگ ، هو شیه ، مائو دون ، لی داژائو ، چن دوکسیو و نخست وزیر فعلی لی کقیانگ می باشد.

دانشگاه پکن دارای دانشکده های علوم ، انفورماتیک و مهندسی ، علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، اقتصاد و مدیریت می باشد ، دانشکده علوم اجتماعی شامل دپارتمان های مطالعات بین الملل ، حقوق ، رسانه های جدید ، جامعه شناسی ، مدیرت اطلاعات و غیره می باشد.

هزینه تحصیل حقوق در چین

هزینه ت تحصیل رشته حقوق در چین به سطح تحصیلات و موسسه محل بستگی دارد ، در اینجا هزینه های تخمینی تحصیل حقوق در چین با توجه به سطح تحصیلات بیان می شود که شامل هزینه تحصیل حقوق در مقطع کارشناسی ۶۴۰۰۰ تا ۶۶۰۰۰ یوان ، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ۱۷۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ یوان و هزینه تحصیل مقطع دکتری ۲۷۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ یوان است.

هزینه تحصیل حقوق در چین

هزینه زندگی در چین با توجه به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است ، همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب سبک زندگی شما وجود دارد ، در برخی از شهر ها مانند ژن جیانگ و یانگژو در جیانگسو هزینه غذا های چین کمتر از ۱۰۰ دلار است ، هزینه های زندگی در کلانشهر ها مانند پکن ، گوانگژو ، شانگهای کمی گران است ؛ به عنوان مثال ، پکن یکی از گران ترین شهرها است و شما برای تأمین هزینه های خود به ماهیانه ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار در ماه نیاز دارید.

چارت درسی حقوق در دانشگاه های چین

چارت درسی تحصیل رشته حقوق در چین کم و بیش مشابه برنامه های ایالات متحده ، اروپا و استرالیا است ، دانشجویان در طی سالهای اولیه تحصیل باید ترکیبی از آموزش عمومی و دوره های مورد نیاز را بگذرانند ، رشته های انتخابی حقوق و دوره های کارآموزی حقوق نیز باید کامل باشند تا بتوانند از این طریق پذیرفته شوند.

برنامه دانشجویان دوره کارشناسی دانشکده های حقوق چین با هدف پرورش متخصصان حقوقی ارائه می شود ، این دوره تحصیلی ۳ تا ۴ سال می باشد و دانشجویان بایستی ۱۸۰ واحد درسی را بگذرانند.

دوره های اصلی ارائه شده در مقطع کارشناسی حقوق در دانشگاه های چین شامل فقه ، قانون اساسی چین ، نظام حقوقی چین ، حقوق اداری و آیین دادرسی اداری ، حقوق کیفری ، علم حقوق ، حقوق اقتصادی ، حقوق تجارت ، حقوق مالکیت معنوی ، قانون آیین دادرسی کیفری و قانون آیین دادرسی مدنی ، حقوق بین الملل ، حقوق بین الملل خصوصی و حقوق اقتصادی بین الملل ، فناوری شواهد و تقریبا ۵۰ دوره و سخنرانی انتخابی دیگر است.

بورسیه رشته حقوق در چین

در طول دهه گذشته ، چین یکی از بزرگترین سیستم های آموزش عالی در جهان را ایجاد کرده است ، فارغ التحصیلان چینی سالانه بیشترین تعداد را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند ، بسیاری از آنها در صنایع و زمینه های مختلف عالی هستند.

بورسیه رشته حقوق در چین

دولت چین بورسیه تحصیلی زیادی برای دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می دهد ؛ در واقع ، چین یکی از بهترین کشور ها است که بورسیه تحصیلی به دانشجویان خارجی می دهد و در حال حاضر بیش از ۵۰،۰۰۰ دانشجوی بین المللی با بورسیه در چین در حال تحصیل هستند ، این بورسیه ها از سوی دولت و یا دانشگاه محل تحصیل ارائه می شوند که برخی از آن ها تنها به یک رشته خاص تعلق می گیرند و برخی دیگر برای همه رشته های تحصیلی می باشند ، در ادامه با برخی از بورسیه های رشته حقوق در چین آشنا می شویم.

بورسیه دولتی چین

دولت چین برای جذب دانشجویان بین المللی بورسیه های تحصیلی متنوعی طراحی کرده و به دانشجویان با استعداد ارائه می دهد ، باید توجه داشت که برای دریافت بورسیه های دولتی چین فراگیری زبان چینی لازم است ، بورسیه های دولت چین کل یا بخشی از هزینه تحصیل در این کشور را تامین می کنند ، بورسیه های تحصیلی می تواند بسیار ارزشمند باشد و علاوه بر هزینه های تحصیل ، هزینه خوابگاه و زندگی را پوشش دهند و ارزش آن ها تا ۳۰،۰۰۰ دلار آمریکا باشد.

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین هر ساله ۱۲۰ تا ۱۶۰ دانشجو برای بورسیه تحصیلی جذب می کند ، بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین دوره های زبان در این دانشگاه ارائه می شود ، برای دریافت این بورسیه تحصیلی محدودیت سنی وجود دارد مثلا متقاضیان دوره کارشناسی بایستی زیر ۲۵ سال ، متقاضیان کارشناسی ارشد زیر ۳۵ سال و متقاضیان دکتری زیر ۴۰ سال باشند.

بورسیه دانشگاه های چینهوا

دانشگاه چینهوا بورسیه های تحصیلی مختلفی به دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد ، این بورسیه های تحصیلی کامل هستند و کل هزینه تحصیل و زندگی و خوابگاه دانشجویان را پوشش می دهد ؛ در حال حاضر بورسیه های تحصیلی متنوعی در این دانشگاه ارائه می شوند که شامل بورسیه دولتی چین ، بورسیه تحصیلی زیمنس چین ، بورسیه تحصیلی و بورسیه تحصیلی موسسه کنفوسیوس می باشد.

بورسیه دانشگاه پکن

دانشجویان بین المللی دانشگاه پکن ممکن است برای بورس تحصیلی دولت چین (CGS) ، بورسیه دولت پکن (BGS) یا بورسیه دانشگاه پکن (PKUS) اقدام کنند ، دانشجویان بین المللی موسسات کنفوسیوس همچنین می توانند برای بورسیه تحصیلی موسسه کنفوسیوس (CIS) اقدام کنند ، این بورسیه های تحصیلی به بورسیه های تحصیلی کامل و بورس های تحصیلی جزئی تقسیم می شوند.

این بورسیه ها به طور ترجیحی به دانشجویان بین المللی ممتاز برای تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه پکن تعلق می گیرند ، از دانشجویانی که بورسیه تحصیلی اعطا شده اند ، درخواست می شود که در بررسی سالانه شرکت کنند و افرادی که در این بررسی سالیانه قبول می شوند ، واجد شرایط حمایت بورس تحصیلی سال آینده می شوند.

اگر بخواهید رشته حقوق را در کشور های دیگر بخوانید ما می توانیم به شما کشور آمریکا را نیز پیشنهاد دهیم ، تحصیل رشته حقوق در آمریکا در برترین دانشگاه های جهان با دریافت بورسیه امکان پذیر است ؛ مقاله تحصیل رشته حقوق در آمریکا را بخوانید. 

زبان تحصیل حقوق در چین

تحصیل رشته حقوق در چین به دو زبان چینی و انگلیسی ارائه می شود ، البته بیشتر برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی در مقطع تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکتری می باشد ، برای تحصیل به زبان چینی تسلط به زبان چینی در سطح b2 و برای تحصیل به زبان انگلیسی نمره آیلتس ۵٫۵ به بالا مورد نیاز است.

آزمون های ورودی حقوق در چین

آزمون خاصی برای دانشجویان رشته حقوق وجود ندارد ، آزمون مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه های چین gaokao است و برای پذیرش در رشته حقوق بایستی در این آزمون پذیرفته شد ، آزمون gaokao یک آزمون ورودی سه روزه دانشگاه است که همه دانشجویان احتمالی باید در آن شرکت کنند.

این امتحان بسیار استرس زا است و دانش آموزان قبل از شرکت در آن سال ها آماده می شوند ، نتایج این آزمون مشخص می کند که دانشجو در کدام دانشگاه می تواند شرکت کند و دانشجو در چه رشته هایی می تواند تحصیل کند ، البته برای پذیرش در رشته حقوق متقاضیان علاوه بر آزمون ورودی ملزم به شرکت در مصاحبه هستند.

مزایا و معایب تحصیل حقوق در چین

تحصیل در خارج از کشور همیشه همراه با مزایا و معایبی است که بسته به روحیات و توانایی های ارتباطی می تواند برای افراد مختلف متغیر باشد ، هدف مشاوران موسسه رجبی از بیان مزایا و معایب تحصیل حقوق در چین آشنایی شما عزیزان با این موارد و کمک به تصمیم گیری بهتر در مورد مقصد تحصیلی است.

مزایا و معایب تحصیل حقوق در چین

مزایای تحصیل حقوق در چین

دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در رشته حقوق کشور چین را انتخاب می کند از رشد برجسته ، قدرت و ارتباطات جهانی چین بسیار بهره مند می شوند و با غوطه ور شدن در فرهنگ ، سبک زندگی و جامعه چینی می رشد فکری و فرهنگی خود را تقویت کند و می توانند به یک متخصص حرفه ای در زمینه حقوق تبدیل شوند.

علاوه بر این ، دانشجویانی که تحصیلات خود را در رشته حقوق برای هر مقطع تحصیلی در چین دنبال می کنند می توانند از زیبایی های این کشور جذاب لذت ببرند و هرگز یک روز کسل کننده را با توجه به فستیوال ها تجربه نخواهند کرد.

ادامه تحصیل در رشته حقوق در چین فرصتی عالی برای کسب تخصص در موضوعاتی مانند حقوق تجارت ، قانون مقایسه ، حقوق بین الملل و قانون مدنی است و اساتید دانشگاه های این کشور از بهترین اساتید جهان هستند.

علاوه بر برتری علمی ، چین مکانی عالی برای تحصیل در رشته حقوق است زیرا به شما امکان دسترسی به عالی ترین محققان حقوقی چین ، وکلای برجسته ، قضات ، رهبران تجاری و سیاسی را می دهد.

دانشگاه های چین یک رویکرد آموزشی منحصر به فرد ارائه می دهند که ترکیبی از حقوق تطبیقی و بین المللی است زیرا دانشکده ها و اساتید دارای تجربه قضایی زیادی هستند و دانشجویان حقوق در چین می توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند و در آخر ادامه تحصیل در رشته حقوق در چین نیز فرصت های زیادی برای اشتغال پس از تحصیل را تضمین می کند.

معایب تحصیل حقوق در چین

  • دشواری قبولی در آزمون ورودی gaokao برای پذیرش در دانشگاه های چین
  • با وجود امکان تحصیل به زبان انگلیسی دانشجویان باید زبان چینی را فرا گیرند و این زبان یکی از دشوار ترین زبان های جهان برای یادگیری است.
  • تفاوت فرهنگی و غذا های موجود در رستوران های چینی
  • بالا بودن هزینه اجاره مسکن در شهر های چین
  • یادگیری ریشه ای در دانشگاه های چین اهمیت به سزایی دارد که می تواند برای دانشجویان محصل در رشته حقوق زمان گیر و دشوار باشد.

بازار کار و درآمد حقوق در چین

تحصیل رشته حقوق در چین می تواند فرصت های مختلف شغلی جدید و جالبی را ایجاد کند و از نظر مالی و همچنین از نظر شخصی انجام می شود.

بسیاری از افراد فکر می کنند که وکیل تنها شغلی است که فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند پیدا کنند ، باید بیان کرد که مشاغلی دیگر در بازار کار چین در زمینه حقوق وجود دارد که شامل وکیل دادگستری ، وکالت ، قاضی ، مجری حقوقی ، دستیار اداری حقوقی ، دبیر حقوقی و غیره می باشد.

مدرک کارشناسی در حقوق یک نیاز اساسی برای اشتغال در این زمینه است و داشتن تحصیلات عالی مانند کارشناسی ارشد یا دکترا شانس شما برای کار را در یک شرکت حقوقی یا دانشگاه بین المللی معتبر افزایش می دهد.

کارفرمایان در همه موسسات حقوقی یا دانشگاه ها به دنبال وکلای خارجی با استعداد ها و رویکرد های متفاوت در قانون هستند ، دارای شباهت های شگفت انگیز ، شروع با توانایی دیدن راه حل های خلاقانه ای که دیگران ممکن است از دست بدهند ؛ خارجیانی که دارای مدرک حقوق هستند می توانند با بالاترین استاندارد های خدمات حقوقی در این کشور مشغول به کار شوند ، در هر حوزه قانون ، موسسه حقوقی بر دستیابی به نتایجی متمرکز است که به مشتریان خود کمک می کند.

فردی که به عنوان یک وکیل در چین کار می کند معمولا ماهیانه حدود ۵۸۳۰۰ یوان درآمد کسب می کند و فردی که در سایر بخش های حقوق در چین کار می کند معمولا به طور متوسط ماهیانه حدود ۳۵۳۰۰ یوان درآمد کسب می کند.

برای آگاهی از حداقل حقوق در کشور چین و آشنایی بیشتر با مشاغل مورد نیاز این کشور مقاله کار در چین را مرور کنید.

چگونگی ورود به وکالت در چین

برای تبدیل شدن به یک وکیل در چین دانشجو ابتدا باید مدرک کارشناسی را بدست آورد و سپس از آزمون وکالت چین عبور کند ، که به آن آزمون ملی دادرسی چین (zhongguo guojia sifa kaoshi) می گویند ، سه نوع شغل اصلی وجود دارد كه یك داوطلب باید آزمون قضایی را برای آنها گذرانده باشد که شامل قاضی ، دادستان و وکیل است.

چگونگی ورود به وکالت در چین

شما می توانید در چین خیلی سریعتر از کشورهایی مانند کانادا و آمریکا وکیل شوید ، در چین می توانید در پنج سال وکیل شوید و در ایالات متحده هشت سال طول می کشد.

اگر می خواهید از شرایط سایر کشور ها برای تحصیل رشته حقوق آگاه شوید خوب است مقاله تحصیل رشته حقوق در فرانسه و یا آلمان را بخوانید ، سایر کشورهای اروپایی شرایطی مشابه با فرانسه و آلمان را دارند.

پس از قبولی در آزمون وکالت ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به یک موسسه حقوقی بزرگ بپیوندید یا خیر ، اگر تصمیمی برای این کار بگیرید ، باید استخدام شوید.

سایر وکلا ترجیح می دهند دفتر حقوقی خود را تأسیس کنند و برخی ترجیح می دهند برای یک وکیل ارشد به عنوان دستیار کار کنند ، توجه داشته باشید که خارجی ها نمی توانند به عنوان وکیل در چین مشغول به فعالیت شوند و فقط افرادی با تابعیت چین می توانند در آزمون وکالت این کشور شرکت کنند.

ثانیا ، خارجی ها مجاز به انجام امور حقوقی در چین نیستند و بنگاه های حقوقی خارجی و سایر سازمان ها یا اشخاص خارجی که پیشنهاد انجام خدمات حقوقی در چین را دارند می توانند یک شرکت حقوقی چینی را برای این امر استخدام کنند.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته حقوق در چین

با مشاوران ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در تماس باشید تا اطلاعات بیشتر و دقیق تری در خصوص تحصیل رشته حقوق در چین کسب نمایید ، همچنین در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه به ما بگویید که رشته و یا کشوری را برای مهاجرت تحصیلی دوست دارید تا ما شما را راهنمایی کنیم.

بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته حقوق در چین کدام است؟

دانشگاه علوم سیاسی و حقوق چین این دانشگاه یک دانشگاه انضباطی درجه یک وزارت آموزش و پرورش چین است که دارای بالاترین وضعیت A + در مطالعات حقوقی است و به طور گسترده ای یکی از بهترین دانشگاه های چین در مطالعات حقوقی محسوب می شود.

هزینه تحصیل رشته حقوق در چین چقدر است؟

کارشناسی 64000 تا 66000 یوان ، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 17000 تا 140000 یوان و هزینه تحصیل مقطع دکتری 27000 تا 180000 یوان است.

هزینه زندگی دانشجویی در پکن چین چقدر است؟

پکن یکی از گران ترین شهرها است و شما برای تأمین هزینه های خود به ماهیانه 1000 تا 1200 دلار در ماه نیاز دارید.

برای تحصیل رشته حقوق در چین به چه مدارک زبانی نیاز دارم؟

برای تحصیل به زبان چینی تسلط به زبان چینی در سطح b2 و برای تحصیل به زبان انگلیسی نمره آیلتس 5.5 به بالا مورد نیاز است.

آزمون ورود به رشته حقوق در چین چیست؟

آزمون مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه های چین gaokao است و برای پذیرش در رشته حقوق بایستی در این آزمون پذیرفته شد ، آزمون gaokao یک آزمون ورودی سه روزه دانشگاه است که همه دانشجویان احتمالی باید در آن شرکت کنند.

یک وکیل در چین چقدر درآمد دارد؟

فردی که به عنوان یک وکیل در چین کار می کند معمولا ماهیانه حدود 58300 یوان درآمد کسب می کند و فردی که در سایر بخش های حقوق در چین کار می کند معمولا به طور متوسط ماهیانه حدود 35300 یوان درآمد کسب می کند.

با توجه به اهمیت آگاهی از مسایل حقوقی در دنیای امروز مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، تحصیل رشته حقوق در چین را بررسی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شهر های تهران و شیراز تماس حاصل نمایید ، همچنین می توانید با مطالعه مقالات دیگر سایت سطح آگاهی خود را در رشته ای که انتخاب کرده اید بالا ببرید ؛ پیشنهاد ما مطالعه مقاله تحصیل رشته حقوق در ترکیه است ، ترکیه هم از نظر فرهنگی و هم به لحاظ هزینه های تحصیل و زندگی برای ایرانیان قابل پذیرش تر است ، برای مثال هزینه اجاره مسکن ۳۰ درصد از ایران ارزان تر است!

4.7/5 - (22 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *