کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت می تواند با توجه به شرایط شما عزیزان مقصدهای متفاوتی باشد که تمامی نیازهای شما از مقصد ایده آل را پوشش دهد ، بحث هزینه همواره برای متقاضیان مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر از اهمیت ویؤه ای برخوردار است و در برخی موارد حتی به عنوان اصلی ترین فاکتور نیز مدنظر گرفته می شود.

در دنیای امروز کشورهای مختلفی را می توان در سراسر جهان به عنوان مقصدهای ارزان و کم هزینه یافت ، اما روش های ممکن نیز که کشورهای مقصد به مهاجرین اجازه ورود می دهند بسیار مهم است ، چنانچه دارای سرمایه کمی هستید و یا می خواهید با حداقل هزینه به اقامت در کشوری خوب دست یابید ، در ادامه با ما باشید تا چند مورد از بهترین و کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت به شما عزیزان معرفی کنیم.

خوب است این مژده را به شما عزیزان بدهیم که کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت لزوما در میان کشورهای آسیایی نیست و می تواند به کشورهای خوب اروپا نیز با حداقل هزینه مهاجرت کرد ، از این رو برای رسیدن به این هدف راهنمایی و دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در دفاتر تهران و شیراز می تواند راهگشای شما عزیزان باشد.

از فهرست رو به رو برای دستیابی آسان به عناوین اصلی این مقاله بهره ببرید ، با انتخاب و کلیک روی هر عنوان ، همان مطلب برای شما به نمایش درآمده و خواهید توانست براحتی آن را مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

در این بخش دعوت می کنیم وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو را  مشاهده نمایید  ، این وبینار را سرکار خانم عابدی از همکاران پر تلاش ما در موسسه رجبی به شما تقدیم می کند ، این وبینار توسط توسط هولدینگ رجبی به شما تقدیم می شود ، هدف از ارائه این وبینار ارائه تجربیات عملی و کاربردی در زمینه های زیر است : 

بررسی بهترین راه های مهاجرت ، مشکلات زبان مهاجرین ، بازار کار کشورهای مختلف ، هزینه های تحصیل و زندگی ، مشکلات روحی ناشی از مهاجرت و بسیار موارد و مسایل مهم دیگر 

آلمان و اقتصاد سازنده اروپایی

کشور آلمان که به عنوان یکی از مطرح ترین و موفق ترین کشورهای جهان در زمینه های محتلف شناخته می شود ، می تواند رویای شما برای مهاجرت را با حداقل هزینه به واقعیت مبدل سازد ، یکی از دلایل اصلی که آلمان را در فهرست کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت قرار می دهد ، دانشگاه ها و کلیه مراکز تحصیلی این کشور است که سالانه تعداد قابل توجهی از دانشجویان و محصیل را با ارائه بورسیه و یا شهریه های اندک جذب می نمایند.

هزینه زندگی در آلمان اصلا بالا نبوده و می توان با 1000 یورو در ماه بدون احتساب اجاره مسکن زندگی احتی را در این کشور تجربه کرد ، البته زندگی دانشجویی از این میزان کمتر بوده و میزان اجاره بها در بالا و یا پایین آوردن محارج شما بسیار موثر است.

نکته مهم در رابطه با تحصیل در آلمان تسلط به زبان بومی این کشور است که به شما شانس زیادی برای رسیدن به بورسیه های متعدد می دهد ، البته این کشور تنها در زمینه تحصیل نیز مشهور نبوده و اقتصاد فعال آن زمینه کار را برای مهاجرین بی شماری فراهم نموده است ، کشور آلمان مقصد متخصص ها است و چنانچه در یک حوزه به صورت حرفه ای به کار مشغول هستید و سابقه خوبی دارید ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید تا بتوانید به آسانی با ویزای کار در آلمان به اروپا مهاجرت کنید ، مقالات لینک شده اطلاعات بسیار مفیدی به شما خواهند داد.

آلمان و اقتصاد سازنده اروپایی
مجارستان ، کم هزینه و در دسترس

مجارستان ، کم هزینه و در دسترس

در میان کشورهای اروپایی از دیگر مقصدهایی که شما عزیزان می توانید استارت زندگی جدید خود را با هزینه ای مقرون به صرفه بپردازید ، کشور مجارستان است ، خوراک و پوشاک در این کشور بسیار ارزان است و در صورت مهاجرت به اعضای خانواده متحمل هزینه های بالا نخواهید بود.

هزینه کم زندگی در مجارستان از دلایل اصلی جذب مهاجرت به این کشور است و با توجه به محل اقامت و سبک زندگی می تواند از 800 یورودر ماه آغاز شود ، این در حالی است که متوسط درامد در این کشور 1350 یورو در ماه می باشد ، چنانچه از تخصص بالایی برخوردار باید می توانید با داشتن حقوقی خوب و هزینه زندگی کم زندگی راحت و البته موفقی را در این کشور تجربه کنید.

دوره های زبان یکی از بهترین مسیرهایی است که شما شانس ورود به حوزه شنگن را می دهد ، دانشگاه های مجارستان رتبه خوبی در میان مراکز تحصیلی اروپا دارند و شما می توانید از آنها به عنوان سک پرتاپ استفاده کنید ، البته سایر روش های مهاجرت مانند کار یا سرمایه گذاری در مجارستان نیز به خوبی جواب می دهند و ثبت شرکت در مجارستان می تواند شما را با حداقل سرمایه به اقامت نیز برساند ، در این زمینه مقاله به روز سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان را بخوانید.

با درخواست پذیرش در مقطع دکترا می توانید به اروپا و یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت بروید ، مردم مجارستان نیز فرهنگ و سبک زندگی شبیه به کشورمان دارند و در ابتاای وجود با شوک مواجه نخواهید شد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بسته به شرایط و امکانات مالی شما ، ما در هلدینگ رجبی برترین انتخاب را پیش روی شما می گذاریم.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت کم هزینه به اتریش

شاید تصور کنید که مهاجرت به اتریش با هزینه بسیار بالایی همراه است ، در صورتی که با یافتن مسیر صحیح مهاجرت می توانید به اتریش به عنوان کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت فکر کنید ، اتریش تمامی روش های مهاجرت را برای افراد واجد شرایط باز گذاشته اما می کوشد تا با ورود بهترین افراد در هر حوزه به پیشرفت خود کمک نماید.

چنانچه به فهرست مهاجرین کشور اتریش نگاهی داشته باشید در میابید که تقریبا تمامی افراد مهاجر در چند سال گذشته از طریق ویزای تحصیلی و یا کار به این کشور وارد شده اند ، ویزای تحصیلی از جمله اقداماتی است که شما را ابتدا از طریق تحصیل به این کشور وارد می سازد اما در نهایت می تواند منجر به تغییر ویزا و رسیدن به اقامت شود.

اتریش به صورت ملی جزو کشورهای ارزان اروپا نیست اما وجود تناسب میان سطح درآمد و هزینه های زندگی آن را در دسته کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت قرار می دهد ، میزان اجاره ها در این کشور از 600 یورو در ماه آغاز شده و می تواند تا 5000 یور نیز برسد.

تعداد نفرات هزینه زندگی
یک خانواده چهار نفره در وین 2900 یورو
یک فرد به تنهایی در وین 800 یورو به بالا
یک خانواده چهار نفره در اینسبورگ 3300 یورو
یک فرد به تنهایی در اینسبورگ 95 یورو به بالا
ایتالیا مقصدی ارزان در اروپا​

Italy/ cheap destination Europe

ایتالیا مقصدی ارزان در اروپا

تصور بسیاری از مهاجرین به کشورهای مطرح اروپایی مانند ایتالیا هزینه های بالا برای زندگی ، کار و یا ورود به این کشور است ، در حالی که ایتالیا را می توان در میان کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت در اروپا دانست در صورتی که به شیوه صحیح اقدام شود ، سیستم آموزشی ایتالیا یکی از باکیفیت ترین ها در میان کشورهای اروپایی است و شهرهای مختلف آن میزبانی برخی از بهترین دانشگاه های اروپا را نیز بر عهده دارند ، در کشور ایتالیا نمی توان تمامی روش های مهاجرت را ارزان دانست و تنها در صورتی که بحواهید به شیوه تحصیلی اقدام کنید می توانید با حداقل هزینه در این کشور زندگی کنید.

در زمینه کار نمی توان کشور ایتالیا را به عنوان مقصدی ایده آل و یا کم هزینه معرفی کرد ، زیرا این کشور در سال های اخیر آمار بیکاری بالایی داشته و تمامی شهرهای آن هزینه مقرون به صرفه ای برای زندگی ندارند ، از این رو توصیه می کنیم تا تحصیل در ایتالیا را به عنوان مهاجرتی کم هزینه مدنظر داشته باشید و برای سایر روش ها مشورتی با کارشناسان موسسه رجبی داشته باشید تا بتوانید به انتخاب های بهتری برسید.

زندگی دانشجویی در ایتالیا مقرون به صرفه است و هر دانشجو با حدود 750 تا 900 یورو می تواد از عهده هزینه های خود به خوبی برآید در صورتی که برای زندگی عادی باید شغلی با درامد بیش از 2500 یورو بیابید تا ویزای شما تمدید شود ، تمام جزئیات مهاجرت تحصیلی به ایتالیا از نحوه اخذ پذیرش گرفته تا انواع بورسیه های تحصیلی را در مقاله تحصیل در ایتالیا بخوانید.

با روش های قانونی مهاجرت به کشور های زیر که جزو کم هزینه ترین ها برای مهاجرت ایرانیان هستند آشنا شوید.

فرانسه کشور محبوب مهاجرین

قطعا نام کشور فرانسه در میان کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت وجود دارد زیرا تنها از دانشجویان می خواهد هزینه زندگی خود را پرداخت کنند ، البته دانشجویانی هم هستند که باید شهریه تحصیل خود را به دانشگاه پرداخت کنند که این میزان بیشتر از 300 یورو نبوده و در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار مقرون به صرفه و ارزان به شمار می رود.

البته برای رسیدن به این مبلغ از شهریه باید به زبان فرانسوی تسلط داشته باشید و آن را به عنوان زبان تحصیل خود انتخاب کنید ، از دیگر روش هایی که می توان به واسطه آن به اقامت کشور فرانسه رسید ، ثبت شرکت در فرانسه است ، ثبت شرکت که یکی از روش های سرمایه گذاری در فرانسه به شمار می رود که در میان تمامی مسیرها از بقیه ارازن تر است.

در زمینه کار نیز نمی توان فرانسه را به عنوان گزینه ای مطمئن اعلام کرد گرچه سالانه افراد زیادی با ویزای کار به این کشور قدم می گذارند ، کار در فرانسه نیازمند تسلط کامل به زبان فرانسوی و داشتن تخصص در حرفه ای مشخص است به طوری که شما را از متقاضیان در سراسر جهان متمایز سازد.

فرانسه کشور محبوب مهاجرین
هزینه رندگی مبلغ
اجاره یک آپارتمان یک خوابه از 750 یورو
اجاره یک آپارتمان سه خوابه از 1200 یورو
سایر هزینه های زندگی برای یک نفر از 500 یورو
سایر هزینه های زندگی برای خانواده چهار نفره از 1400 یورو

مهاجرت به کشور نروژ

اجاره و یا خرید ملک در نروژ بسیار گران است و نمی توان سرمایه گذاری بخصوص در زمینه املاک را در این کشور ارازن دانست ، اما می توانید با کار در نروژ به ویزا رسیده و در نهایت با پرداخت مالیات به مدت سه سال اقامت دائم دیافت کنید ، البته به دلیل وجود شرایط زندگی عالی در این کشور رسیدن به ویزای کار نروژ آسان نبوده و شما باید سابقه تحصیل در یکی از موسسات آموزشی را داشته باشید.

البته به افرادی که قصد تحقیق و پژوهش در یکی از موسسات علمی و یا دانشگاه ها را نیز دارند ، ویزای کار اعطا می شود ، در واقع نروژ تلاش می کند تا تنها به مهاجرینی که باعث ارتقا اقتصادی و یا تحصیلی در این کشور می شوند اجازه ورود بدهد ، از این رو با دریافت بورسیه تحصیلی از یکی از دانشگاه های نروژ علاوه بر تجربه تحصیل در یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت امکان کار و دریافت اقامت را نیز برای خودتان فراهم سازید.

 

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

لهستان انتخابی هوشمندانه

نرخ بیکاری پایین در لهستان نشان می دهد که مهاجرین می توانند با انتخاب این کشور امید به آینده ای درخشان برای خود و خانواده شان داشته باشند ، بسیاری از کشورهای اروپا با وجود داشتن دانشگاه های برتر قادر به جذب فارغ التحصیلان در بازار کار نیستند و بسیاری از دانشجویان برای کار به کشوری دیگر مهاجرت می کنند.

اما لهستان از این قاعده مستثنی بوده و دانشجویان علاوه بر تجربه تحصیل با حداقل هزینه می توانند به بازار کار نیز وارد شوند ، یک خانواده چهار نفری در لهستان می توانند با حدود 3800 دلار هزینه های خود را تامین کنند که مبلغ کمی نسبت به بسیاری از کشورهای اروپا می باشد.

ما به شما توصیه می کنیم تا لهستان را به عنوان یکی از اصلی ترین مقصدهای مهاجرت خود بررسی کنید چرا که در تمامی روش های مهاجرتی می تواند گزینه ای ارزان اما ایده ال باشد ، هزینه تحصیل در لهستان بسیار مقرن به صرفه بوده ، فرصت های شغلی مناسبی برای مهاجرین دارد و سرمایه گذاری را نیز می توان با مبالغ مناسب در زمینه های مختلف این کشور تجربه کنید.

سوئد کشور آرزوها

تمامی ما در سال های اخیر نام کشور سوئد را به عنوان یکی از بهترین و شادترین کشورهای جهان شنیده ایم ، اما رسیدن به این رتبه در میان تمامی کشورهای جهان حاصل قرار گرفتن فاکتورهای متعدد در کنار یکدیگر است ، سوئد را نمی توان کشوری ارزان دانست اما آنچه که نام این کشور را در فهرست کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت قرار می دهد ، بالا بودن میزان درآمد نسبت به مخارج است.
اغلب مردم این کشور از توانایی بالایی برای پرداخت هزینه ها برخوردارند و یک زندگی دو نفره در استکهلم معمولا از 200 تا 2500 یورو هزینه به همراه دارد ، این در حالی است که یک نفر به تنهایی می تواند با 1500 تا 2000 یورو زندگی خوبی در این کشور داشته باشد.

خوب است دقت داشته باشید که برخلاف تصور کشور سوئد ارزان نیست اما میزان درآمد مردم هزینه ها را تامین خواهد کرد ، این کشور نیز مانند اغلب مقصدهای برتر در سراسر جهان بهترین راه دسترسی مهاجرین را از طریق تحصیل قرار داده و می توان پس از آن به کار در سوئد مشغول شد.

Immigrating Turkey in the neighborhood

مهاجرت به ترکیه در همسایگی

چنانچه خواهیم از کشورهای اروپایی بگذریم یکی از کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کشور ترکیه در همسایگی مان است که فرصت زندگی با حداقل هزینه را برای شما فراهم می سازد ، سطح درآمد در کشور ترکیه به گونه ای است که می توانید به خوبی از عده مخارج زندگی خود و خانواده تان برآیید ، هزینه زندگی در ترکیه هم اکنون از کشورمان ایران کمتر است و بخش اصلی آن شامل هزینه خانه می شود ، هزینه زندگی در ترکیه می تواند از 1300 لیر برای اجار خانه به همراه 700 لیر هزینه خوراک آغاز شود و تا مبالغ بالاتر در صورت اجاره حانه در مراکز اصلی شهرهای بزرگ برسد ، البته در دو سه سال اخیر کشور ترکیه نیز دچار تورم های قابل توجه در برخی زمینه ها شده و شرایط دریافت اقامت را کمی دشوارتر نموده است.

مهاجرت به ترکیه در همسایگی​

از دیگر موارد مهم در فهرست کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• هندوستان
• قبرس
• بلغارستان
• اسلواکی
• گرجستان
• کانادا

سوالات پر تکرارکم هزینه ترین کشور ها برای مهاجرت

هزینه زندگی در ترکیه معمولا از 1300 لیر برای اجار خانه به همراه 700 لیر هزینه خوراک تا مبالغ بالاتر خواهد بود.

زندگی دو نفره در استکهلم از 200 تا 2500 یورو هزینه دارد و یک نفر به تنهایی می تواند با 1500 تا 2000 یورو زندگی خوبی را تجربه کند.

اجاره یک آپارتمان یک خوابه از 750 یورو
اجاره یک آپارتمان سه خوابه از 1200 یورو

یک خانواده چهار نفره در وین 2900 یورو
یک فرد به تنهایی در وین 800 یورو به بالا
یک خانواده چهار نفره در اینسبورگ 3300 یورو
یک فرد به تنهایی در اینسبورگ 95 یورو به بالا

هر یک از کشورهای بالا و کشورهای متعدد دیگر با توجه به هدف شما از مهاجرت می توانند کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت باشند ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی از طریق دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید تا از تمامی جزئیات لازم در این زمینه مطلع شوید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اطلاعاتی بسیار مفید در این زمینه کسب کنید و بدانید هر کشور برای چه نوع سرمایه گذاری بهتر است.

4 دیدگاه در “کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

  1. کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت عرفان قاسمعلیزاده گفت:

    سلام من سربازم و همسرم هم معماری میخونه تو دانشگاه و میخوایم به ترکیه با آذربایجان مهاجرت کنیم بهترین راه حل برا ما چی هستش لطف میکنین برامون؟

    1. کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      اگر به دنبال مهاجرت کم هزینه می باشید بهترین و کم هزینه ترین روش ، مهاجرت تحصیلی است .

      با تشکر از سوال شما

  2. کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت امير اميري گفت:

    من يك پسر ٢٠ساله هستم ورزشكار بسكتبالي و اموزش سلماني سر رو هم دارم و ديپلمه ميخوام براي تحصيل و كار به يك كشور كم هزينه مهاجرت كنم فرق نداره كدوم كشور فقط برم از اين كشور

    1. کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای مهاجرت تحصیلی کشورهای ترکیه، قبرس، روسیه، ارمنستان‌، اذربایجان، گرجستان‌، المان، فرانسه، اتریش و‌ اسلواکی جزو کم هزینه ترین کشورها هستند ضمن اینکه کیفیت اموزشی دانشگاه ها نیز بسیار بالاست.

      برای مهاجرت کاری نیاز به مدرک لیسانس و سابقه کار مرتبط می باشد .

      ضمنا در دوره های اسبیلدونگ المان هم میتوانید شرکت کنید (دوره های مهارت اموزی همراه با حقوق ماهانه)

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1.7/5 - (9 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه