زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی

مشاوران مهاجرت
مشاوران مهاجرت
زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

امروزه کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته در جهان است که شهروندی بدون قید و شرط را به کودکان متولد شده در قلمرو خود ارائه می دهد . اگر کودکی در کانادا متولد شود ، کودک به عنوان یک شهروند کانادایی در نظر گرفته می شود . حتی در شرایطی که کودک از والدینی که شهروند کانادا نیستند متولد شود ینی همان زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی ، کودک به طور خودکار شهروند کانادایی می شود . بر اساس قانون تولد فرزند در کانادا ، زوج ها می توانند با ویزای توریستی وارد کشور کانادا شوند تا ضمن تولد کودکشان در این کشور ، تابعیت و شهروندی کانادا در زمان رسیدن به سن قانونی را نیز کسب کند . پیشنهاد می شود تا ضمن مطالعه این گزارش ، با مشاورین موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در تماس باشید تا به روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند .

امکان زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی

زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی غیر قانونی نیست و هیچ اطلاعات رسمی از سوی دولت فدرال در مورد این مسئله منتشر نشده است . همانند دیگر اتباع خارجی که دارای تابعیت کانادا نیستند ، کودکان متولد شده در کانادا در نهایت می توانند شهروندی کانادا را طبق مقررات مربوط به قانون مهاجرت و حفاظت از پناهندگان بدست آورند .

اما شما حق برخورداری از مراقبت های بهداشتی برای پوشش هزینه های تولد فرزند خود را ندارید . زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی میتواند بسیار گران باشد . از آنجا که شما مقیم کانادا نیستید ، مجبورید تمامی صورتحساب مربوط به تولد کودک خود از جیب خود پرداخت کنید . البته شما می توانید برای بیمه خصوصی تحت عنوان ” بیمه بازدید کننده ” نیز درخواست دهید ، اما این نیز هزینه دارد .

قانون تولد فرزند در کانادا و امتیازات آن

حقوق و مزایای بچه دار شدن در کانادا که خانواده و فرزند دریافت می کنند ، عبارتند از :

  1. حق اقامت در کانادا یا مسافرت به کانادا در هر زمان دلخواه بدون ویزا ؛
  2. توانایی دریافت و استفاده از منافعی مانند آموزش رایگان و مزایای اجتماعی ؛
  3. توصیه می کنیم تا عنوان ما در رابطه با تحصیل در مدارس کانادا را نیز مطالعه کنید تا از تمایل والدین به تولد فرزند خود در این کشور بیشتر مطلع شوید. توجه داشته باشید که والدین فرزند متولد کانادا هیچ امتیاز خاصی برای اقامت دائم در کانادا نخواهند داشت . اگر والدین تصمیم بگیرند که در کشور با فرزند خود به اقامتشان ادامه دهند ، تحت عنوان اقامت موقت مانند بازدید کننده ، دانشجو یا نیروی کار در صورت داشتن شرایط لازم می توانند اقامت داشته کنند .

قانون تولد فرزند در کانادا و امتیازات آن

اکثر والدینی که فرزندشان متولد کانادا است به همراه فرزند خود به کشورشان باز می گردند ، چرا که می دانند فرزندشان قادر به بازگشت برای زندگی ، کار و تحصیل در کانادا خواهد بود .

اجازه اقامت والدین با تولد فرزند در کانادا

کانادا یکی از معدود کشورهایی است که اگر فرزند شما در آنجا متولد شود ، شهروندی آن نصیب فرزندتان می شود حتی اگر شما یک شهروند کانادایی نباشید . اما فقط به این دلیل که کودک شما در کانادا متولد شده است ، شما به طور خودکار نمی توانید در کشور اقامت کنید و به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید . در اکثر موارد ، اگر شما قبلا اقامت دائم یا شهروندی کانادا را بدست نیاورده اید ، حتی اگر فرزند شما در اینجا متولد شود ، باید با فرزندتان به کشور مبدا بازگردید .

اگر شما تمایل به اخذ شهروندی کانادا را دارید و فرزند شما در آنجا متولد شده ، روش های قانونی مهاجرت همیشه در دسترس هستند . لذا زمانی که فرزند شما به سن قانونی رسید با حمایت وی می توانید برای اقامت دائم کانادا درخواست دهید . با حمایت فرزند در سن 18 سالگی ، والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ می توانند به کانادا مهاجرت کنند .

بهترین زمان سفر برای زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی

توصیه می شود که بهترین زمان سفر برای زنان باردار بین 18 تا 24 هفتگی باشد ، هرچند ادره مهاجرت کانادا اجازه سفر به این کشور را پس از هشت ماهگی نمی دهد . با این وجود ، تصمیم به مسافرت باید توسط پزشک متخصص تأیید شود و باید مستندات کافی ارائه شود .

همچنین باید در مورد فعالیت های برنامه ریزی شده و مراقبت های پزشکی حین سفر ، توجه نمود . زنان باردار باید به پوشش بیمه درمانی مناسب دقت کافی داشته باشند ، چرا که بسیاری از سیاست های بیمه ای از شرایط مرتبط با حاملگی در سفر و همچنین مراقبت های بیمارستان برای نوزادان نارس حمایت نمی کنند .

سفر زن باردار با هواپیما به کانادا

  • همانطور که احتمال دارد که شما با هواپیما به کانادا سفر کنید ، اطلاعاتی باید در مورد سفر هوایی خود داشته باشید :
  • معمولا مسافرت هوایی امن ترین برای زنان باردار است و سفر به کانادا با هواپیما تا 8 هفتگی امکان پذیر است .
  • تقریبا تمام هواپیماهای مسافربری در دوران بارداری محدودیت دارند و نیاز به تایید کتبی از یک متخصص پزشکی قانونی دارند .

همانطور که می دانید زنان باردار بیشتر در معرض ابتلا به لخته شدن خون قرار دارند ، از این رو خطوط هوایی به زنان باردار اجازه می دهند گاه به گاه راه بروند و حرکات کششی انجام دهند . چرا که در حین بارداری بایستی از قرار گرفتن در ارتفاع بالا اجتناب نمود ، و پزشک باید برای مسافرت شما گواهینامه لازم را با توجه به ارتفاع مورد نظر در حین سفر ، صادر کند .

هزینه تولد فرزند با بیمه و بدون بیمه در کانادا

کانادا مراقبت های بهداشتی عمومی را به شکل یک سیستم Medicare دولتی تامین می کند . اگر شما یک شهروند یا ساکن دائم هستید ، می توانید به این سیستم مراقبت بهداشتی دسترسی پیدا کنید . در این سیستم ، هزینه های داشتن یک کودک می تواند در بیمارستان کاملا رایگان باشد مگر اینکه درخواست اتاق خصوصی با هزینه چند صد دلاری داشته باشید .

گردشگران ، بازدیدکنندگان و غیر ساکنان مجبور خواهند شد که صورتحساب را خود پرداخت کنند ، مگر اینکه بیمه درمانی بین المللی داشته باشند که این هزینه ها را پوشش دهد . در صورت نداشتن بیمه باید هزینه های زیر را در نظر بگیرید :

  • تولد فرزند بدون هیچ مشکلی : 5000 – 8،000 دلار کانادا
  • تولد نوزاد و بستری شدن در بخش سی : 10،000 – 12،000 دلار کانادا

متوسط مدت بستری بیمارستانی برای مادران پس از زایمان طبیعی 2 – 3 روز است . اگر مادر در بخش c بستری و سزارین شود ، مدت بستری به حدود 4 روز افزایش می یابد .

مدارک لازم برای زایمان در کشور کانادا

مدارک لازم برای زایمان در کشور کانادا

  • برنامه زایمان شما
  • پرونده پزشکی شما اگر آنها را داشته باشید
  • مراقبت های بهداشتی یا کارت های بیمه
  • گذرنامه و ویزا ( در صورت لزوم )
  • شماره های بیمه اجتماعی ( در صورت امکان )

حال که اطلاعات کافی در رابطه با قوانین زایمان در کانادا با اخذ ویزای توریستی را بدست آوردید ، با موسسه مهر آفرین رجبی در تماس باشید تا کارشناسان مجرب و متخصص ما که در زمینه حقوق بین الملل اطلاعات دقیق و به روزی دارند شما را در زمینه مهاجرت به کانادا یاری رسانند و تجربیات خود را در اختیارتان قرار دهند . برای این منظور می توانید از طریق شماره تلفن های دفاتر ما در شهر های تهران و شیراز با ما در ارتباط باشید .

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه