اجاره مغازه در دانمارک

اجاره مغازه در دانمارک یکی از روش های سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار است که اگر در مکان درست و در زمینه مناسب مورد برنامه ریزی و فعالیت قرار گیرد ؛ می تواند شغلی با درآمد بالا و بسیار خوشایند را برای شما به ارمغان آورد.

این کار نیاز به جمع آوری اطلاعات لازم در این زمینه و کسب مشورت از برخی متخصصین یا فعالان این حوزه را دارد ؛ که یقینا اگر دوست یا خویشاوندی فعال در این حوزه در دانمارک داشته باشید بسیار کمک کننده خواهد بود و در بسیاری موارد شما را به جلو پیش خواهد برد ، در ادامه این مطلب کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه به شما منتقل خواهند کرد.

البته یقینا برای اجاره مغازه در دانمارک نیاز است که شرایط را برای مهاجرت به دانمارک فراهم آورید تا بتوانید در این کشور ساکن شده و زندگی کنید تا در مرحله اقدام به شروع کسب و کار نمایید ، با کلیک بر روی مقاله مشخص شده شما قادر خواهید بود تا از تمامی قوانین ، شرایط و مدارک مورد نیاز برای انجام این هدف به صورت دقیق و رایگان بهره مند شوید.

فهرست مطالب
اجاره مغازه در دانمارک

محله های مناسب اجاره مغازه در کپنهاگ

باید گفت که مناسب ترین شهر در حال حاضر برای راه اندازی و یا اجاره یک مغازه ، کپنهاگ پایتخت دانمارک است که از بازار و رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و اکثر زمینه ها می تواند موفقیت آمیز باشد.

به طور قطع شما اگر بتوانید در مناطقی از شهر که تجاری هستند و رونق بالایی دارند مغازه خود را اجاره کنید ؛ می توانید توقع درآمد و سود خوبی را هم داشته باشید ، البته باید دقت کنید که این مناطق احتمالا از نرخ اجاره بالاتری از سایر مناطق شهر برخورد ار باشند پس انتخاب یک زمینه فعالیت مناسب هم بسیار تاثیر گذار بوده که فروش خوبی را عاید شما کند تا از پس مخارج بر آمده و سودی هم ببرید.

منطقه مرکز شهر ( Indre By )

یکی از بهترین مناطق محله مرکز شهر ( Indre By ) است که منطقه خرید اصلی کپنهاگ بوده و به نام استراگت Stroget نیز شناخته می شود ، فروشگاه های طراحان و مارک های معروف ، کافه ها و رستوران ها را در خیابان های اصلی و فرعی  این منطقه می بینید ، همچنین میخانه های محلی و اغذیه فروشی های کوچک و بزرگ را خواهید دید که در مسیرهای باریک پنهان شده‌اند ، این منطقه پر از جاذبه های دیدنی ، موزه ها و غیره است که سیل جمعیت را همواره در آنجا نگه می دارد.

در این منطقه پارک دیزنی هم قرار دارد که گردشگران برای دیدن این پارک به آنجا می آیند و رونق بالایی به این قسمت از شهر می بخشند ، به نوعی این قسمت از شهر را باید نبض اصلی و تجاری شهر دانست که هرگونه مغازه و فروشگاهی در آن جا خواهد توانست که کسب و کار موفق داشته باشد.

وستربرو ( Vesterbro )

وستربرو یک منطقه مسکونی و تجاری محبوب برای راه اندازی مشاغل مختلف است ، بسیاری از انبارهای قدیمی و ساختمان های فرسوده به استودیوهایی برای هنرهای نمایشی ، گالری ها ، فروشگاه های زنجیره ای و غیره تبدیل شده اند ، وستربرو در کنار رودخانه و در کنار ایندره به یکی از محبوب ترین مناطق کپنهاگ در روز و شب تبدیل شده است.

در امتداد کنار آب کافه‌ها ، بارها ، رستوران‌ها و بوتیک‌های شیک مستقل را می بینید که بسیاری از مردم برای خرید روزانه خود به آن جا سر می زنند ، این قسمت نیز با توجه به رونق بالایی که دارد و مردم از نقاط دیگر شهر نیز به آن رجوع می کنند یک مکان مناسب برای اجاره مغازه است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اجاره ارزان مغازه در بهترین محله های کشورهای اروپایی با دنبال کردن روش های ارائه شده مشاوران رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

کریستیانا ( Christianshavn )

کریستین هاون که روبروی مرکز شهر ( Indre By ) قرار گرفته دقیقا در ساحل مقابل بندر داخلی قرار دارد ، جزیره‌ای مصنوعی است که در دهه 1600 بین جزایر آماگر و نیوزیلند ساخته شده است توسط دو پل اصلی که بر روی کانال قرار دارند و یک سیستم مترو به مرکز شهر متصل می شود ، در اواسط قرن بیستم این منطقه به محلی فرسوده برای طبقه کارگر تبدیل شده بود که دوباره توسعه یافت و امروز به منطقه‌ای مسکونی مرفه و در عین حال عجیب غیرمتعارف شهر تبدیل شده است.

چنان چه بتوانید در این منطقه مغازه ای را اجاره کنید یقینا درآمد بالایی به دست خواهید آورد چون اکثر ساکنین این منطقه ثروتمندان کپنهاگ هستند ، البته شروع کار در این منطقه نیاز به سرمایه ای زیاد دارد ولی در ادامه درآمد و سود خوبی را هم برای شما به ارمغان خواهد آورد.

البته مناطق دیگری هم در کپنهاگ وجود دارند که برای اجاره مغازه مناسب هستند ، مناطقی مانند : اوستربرو ( Osterbro ) ، نوربرو ( Norrebro ) ، فردریک برگ ( Frederiksberg ) و غیره که باید اطلاعات دقیقی درباره بیزنس در این مناطق و زمینه هایی که در هریک پر سود واقع می شود را به دست آورید که کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی برای این امر در خدمت شما عزیزان هستند.

مبلغ ودیعه و اجاره در دانمارک

در دانمارک پرداخت ودیعه هنگام اجاره مسکن و مغازه طبیعی است و محدودیت هایی برای مبلغی که مالک می تواند به عنوان سپرده درخواست کند وجود دارد ؛ اما از نظر قانونی مالکین می توانند تا مبلغ 3 ماه را جهت ودیعه و 3 ماه اجاره را به صورت پیش از مستاجرین خود درخواست کنند ، اما معمولا فقط  مبلغ 3 ماه اجاره را پیش گرفته و به عنوان ودیعه نزد خود نگه می دارند که درصورت آسیب ، خسارت و یا عدم پرداخت اجاره از حساب مستاجر کم کنند.

در صورت فسخ قرارداد اگر ودیعه ای نزد مالک سپرده باشید می توانید به تعداد آن از پرداخت اجاره پایانی خود کاسته و در صورت نیاز فقط مابقی را پرداخت کرده و یا حتی میزان اضاف را از مالک دریافت نمایید ، البته توجه کنید که مبلغ ودیعه تا هنگام بررسی مالک از ملک برای تایید نهایی ؛ نزد وی مانده و در انتها در صورت نبود مشکل به شما پرداخت می شود و در صورت خسارت و یا وجود قبوض مقدار آن ها از ودیعه کم و مابقی به شما پرداخت می شود.

ضمن انکه باید بدانید که مبلغ ودیعه و اجاره در دانمارک در شهرهای مختلف و همچنین در محلات گوناگون باهم تفاوت دارند و اجاره در شهرهای بزرگ و اصلی و سا شهرهای توریستی گران تر از شهرهای کوچک روستاها می باشد ، همچنین گرانترین مبلغ اجاره مغازه در دانمارک متعلق به کپنهاک پایتخت این کشور است.

مبلغ ودیعه و اجاره در دانمارک
شهر مبلغ اجاره به ازای هر متر مربع ملک برای یک سال
کپنهاگ 1400 کرون تا 5500 کرون
آرهوس 1200 کرون تا 4000 کرون
آلبورگ 600 کرون تا 2400 کرون
ادنسه 550 کرون تا 2200 کرون
اسبرگ 400 کرون تا 2000 کرون

هزینه های اجاره مغازه در شهرهای مختلف دانمارک

همانطور که گفتیم و مستحضر می باشد قیمت اجاره مغازه در شهرهای مختلف دانمارک با یکدیگر تفاوت دارد و شهرهای بزرگ و مهم از مبالغ بالتری در اجاره مسکن و مغازه بهره می برند ، البته این شهرها از رونق بیش تری هم برخوردار هستند و درآمد در آن ها به قطع بیش تر از روستاها و یا شهرهای کوچک است.

در جدول زیر هزینه های اجاره مغازه در شهرهای مختلف دانمارک را برای شما تهیه کرده ایم :

اگر هنوز در انتخاب مقصدتان برای کار و زندگی تردید دارید ، مطالعه مقالات زیر می تواند راهگشای شما باشد.

مالیات اجاره مغازه در دانمارک چقدر است؟

مالیات اجاره مغازه در دانمارک چقدر است؟ ساکنین دانمارک نیز مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت نمایند که برای کارمندان و افراد حقوق بگیر به صورت اتوماتیک بر اساس درآمد آنان ماهانه از دریافتی آن کسر می شود ، اما شرکت ها و سایر بیزنس ها که خود کارآفرین هستند و یا پرداخت کننده حقوق باید بر اساس درآمد خود سالانه مالیات لازم را پرداخت کنند.

مبلغی که برای مالیات جهت اجاره مغازه در دانمارک باید پرداخت کنید برابر با 22 درصد از درآمدی است که در سال دریافت می کنید البته این میزان از کل فروش و یا درآمد محاسبه نمی شود ، بلکه کاسبان باید 22% از سود سالانه خود را به عنوان مالیات بر درآمد پرداخت نمایند.

البته برخی از مشاغل و در شرایطی خاص می توان معافیت های مالیاتی را برای مدتی خاص و یا تخفیفی را به دست آورد که باید برای اطلاع دقیق از این موارد با کارشناسان موسسه رجبی و یا سایر متخصصین تماس حاصل کنید ؛ همچنین می توانید با مراجعه به مقاله کار در دانمارک نیز اطلاعات کاملی را در رابطه با ایجاد کسب و کار در این کشور به دست آورید.

قوانین و مراحل اجاره مغازه در دانمارک

قوانین و مراحل اجاره مغازه در دانمارک چیست؟ اولین قدم برای اجاره مغازه در دانمارک دریافت ویزای این کشور است که به روش های مختلفی قابل دستیابی می باشد و پس از آن باید هرگونه فعالیتی را که مد نظر دارید در یک مغازه آغاز کنید که برای یافتن مغازه مناسب نیز می توانید به همان روشی که در مقاله اجاره و خرید ملک در دانمارک توضیح داده ایم ، مغازه مناسب خود را یافته و قراردادی را تنظیم کرده و آن را اجاره کنید.

مهم ترین بخش دریافت CVR یا همان شماره ثبت تجارت مرکزی است که همواره برای ارتباط با مقامات دولتی و نهاد های خصوصی از شما درخواست می شود ، این شماره به نوعی مانند کد ملی فردی است و معرف شما و بیزنستان می باشد ، این شماره برای پرداخت مالیات بسیار مهم است و پس از دریافت آن اتوماتیک به اداره بیمه ارسال و شما در آن ثبت می شوید.

قوانین و مراحل اجاره مغازه در دانمارک​

سوالات پر تکرار اجاره مغازه در دانمارک

اولین قدم برای اجاره مغازه در دانمارک دریافت ویزای این کشور است که به روش های مختلفی قابل دستیابی می باشد و پس از آن باید هرگونه فعالیتی را که مد نظر دارید در یک مغازه آغاز کنید.

باید گفت که مناسب ترین شهر در حال حاضر برای راه اندازی و یا اجاره یک مغازه ، کپنهاگ پایتخت دانمارک است که از بازار و رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و اکثر زمینه ها می تواند موفقیت آمیز باشد.

از نظر قانونی مالکین می توانند تا مبلغ 3 ماه را جهت ودیعه و 3 ماه اجاره را به صورت پیش از مستاجرین خود درخواست کنند ، اما معمولا فقط  مبلغ 3 ماه اجاره را پیش گرفته و به عنوان ودیعه نزد خود نگه می دارند.

  • کپنهاگ 1400 کرون تا 5500 کرون
  • آرهوس 1200 کرون تا 4000 کرون
  • آلبورگ 600 کرون تا 2400 کرون
  • ادنسه 550 کرون تا 2200 کرون
  • اسبرگ 400 کرون تا 2000 کرون

مبلغی که برای مالیات جهت اجاره مغازه در دانمارک باید پرداخت کنید برابر با 22 درصد از درآمدی است که در سال دریافت می کنید البته این میزان از کل فروش و یا درآمد محاسبه نمی شود ، بلکه کاسبان باید 22% از سود سالانه خود را به عنوان مالیات بر درآمد پرداخت نمایند.

دقت داشته باشید که اجاره مغازه در دانمارک نیاز به کسب مشاوره و راهنمایی از افراد باتجربه و یا متخصصین این حوزه دارد که کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز قادر به انتقال اطلاعات و تجارب لازم به شما عزیزان بوده و حتی در صورت نیاز می توانند شما را به کارشناسان مستقر در دانمارک متصل کرده و تا پایان مراحل راهنمایتان باشند ، مقاله کار در دانمارک می تواند شما را کامل در رابطه با اوضاع کار و درآمدهای این کشور آشنا نماید تا زمینه فعالیت های مناسب در این کشور را بهتر بشناسید.

برای درک بهتر شرایط اجاره مغازه در سایر کشورها مقالات زیر را ارائه داده ایم ، مطالعه کنید و به روز باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (2 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه