قیمت خانه برای زندگی در فنلاند

قیمت خانه برای زندگی در فنلاند برای عزیزانی که مایل به نقل مکان به کشور فنلاند هستند ، در این صفحه توسط مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی مورد بررسی تخصصی قرار گرفته است.

فنلاند یکی از امن ترین کشورهای جهان است و تمام مناطق مسکونی این کشور برای زندگی امن هستند ، تفاوت درآمد در فنلاند کمتر از سایر کشورها است و این همچنین در مورد مسکن نشان می دهد که تفاوت بین مناطق مسکونی به اندازه کشورهایی که اختلاف درآمد بالایی دارند ، نیست.

فنلاند دارای طیف گسترده ای از گزینه های مسکن است ، شما می توانید خانه اجاره یا خرید کنید و همچنین گزینه های دیگری نیز بین این دو قرار می گیرند.

از ابتدای سال 2020 معین شده است که خریداران خارج از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا برای خرید املاک و مستغلات در فنلاند مجوز وزارت دفاع فنلاند را داشته باشند اما با این حال ، هنگام خرید سهام در یک شرکت مسکن ، که اکثر آپارتمان ها در فنلاند مالکیت دارند ، مجوز لازم نیست.

در ادامه با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه شوید و از مطالب تخصصی ارائه شده پیرامون این موضوع بهره مند شوید ، در کنار مطالعه این مقاله توصیه می شود که مقاله مهاجرت به فنلاند که تمامی روش های مهاجرت به این کشور اعم از خرید ملک را هم مورد بررسی قرار داده است ، را نیز بخوانید تا اطلاعات اولیه شما بیشتر شود.

نکته : چنانچه قصد خرید یا اجاره خانه در فنلاند را دارید می توانید با انتخاب عنوان مربوطه در بخش فهرست مطالب مستقیما همان مطلب را بخوانید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

فهرست مطالب
قیمت خانه برای زندگی در فنلاند

مردم فنلاند چگونه زندگی می کنند؟

در بررسی قیمت خانه برای زندگی در فنلاند قبل از هر چیز بیایید با همراهی مشاوران موسسه رجبی ببینیم مردم فنلاند چگونه زندگی می کنند؟ فنلاند دارای شهرک های مسکونی بسیاری هستند که ساختمان ها در دهه های 1950 ، 1960 یا 1970 ساخته شده است ، همچنین بسیاری از ساختمان های جدید در شهرهای بزرگ وجود دارد ، خانه‌های ساختمان‌های جدید معمولاً گران‌تر از ساختمان‌های قدیمی هستند.

حدود نیمی از فنلاندی ها در یک خانه مستقل یا نیمه مستقل زندگی می کنند ، خانه های چوبی در فنلاند رایج است ، حدود یک سوم فنلاندی ها در یک بلوک آپارتمانی زندگی می کنند ، اما در شهرها بیشتر رایج است ، تقریباً 20 درصد از فنلاندی ها به تنهایی زندگی می کنند ، اندازه متوسط خانه های فنلاندی حدود 40 متر مربع برای هر نفر است ، اما تفاوت ها بسیار زیاد است ، بیشترین مقدار فضا در اختیار کسانی است که تنها زندگی می کنند.

از آنجایی که فنلاند کشوری سردسیر است ، امکانات گرمایش خانه های فنلاندی بسیار اهمیت دارد؛ خانه ها در طول سال به خوبی مجهز و گرم هستند و حتی در شهرها ، طبیعت نزدیک است ، حمل و نقل عمومی در شهرها به خوبی کار می کند ، حدود نیمی از فنلاندی ها در ساختمان هایی زندگی می کنند که با گرمایش منطقه ای گرم می شوند ، سایر روش های گرمایش رایج گرمایش زمین گرمایی و گرمایش الکتریکی است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انجام فعالیت های اقتصادی در کشورهای خارجی با دریافت مشاوره از دپارتمان های تخصصی شرکت رجبی

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

قیمت خانه در فنلاند به ازای هر متر مربع

در سال 2021 مشخص شد که فنلاند در دهه گذشته ششمین کاهش قیمت مسکن را شاهد بوده است ، کشورهای یونان ، بلژیک ، جمهوری چک و نروژ هم همگی شاهد کاهش قیمت مسکن در دهه گذشته بوده‌اند که بیشترین کاهش در یونان (-17.9%) بوده است ، در جدول تفاوت کاهش قیمت خانه در کشورهای مختلف اروپایی را می بینید.

طبق آمار قیمت خانه برای زندگی در فنلاند اکنون در سال 2022  ، متوسط قیمت خانه در فنلاند به ازای هر متر مربع در سه ماهه دوم سال جاری در فنلاند 1767 یورو بوده است و گران ترین خانه ها در جنوب فنلاند هستند ، در آنجا میانگین قیمت هر متر مربع 2061 € بود ، دومین میانگین برای قیمت بالای خانه منطقه غرب فنلاند است.

کشور میانگین قیمت خانه در هر متر مربع (2010) میانگین قیمت خانه در هر متر مربع (2020) تفاوت تفاوت میانگین دستمزد سالانه 2010 تا 2020 (%) میانگین نرخ تورم 2010-2020
یونان 2073.42 یورو 1702.13 یورو -17.9٪ -1.8٪ 0.50٪
بلژیک 3219.61 یورو 2967.80 یورو -7.8٪ -8.5٪ 1.72٪
جمهوری چک 4011.06 یورو 3920.49 یورو -2.3٪ -25.2٪ 1.82٪
نروژ 5759.08 یورو 5635.35 یورو -2.1٪ -12.4٪ 2.03٪
فنلاند 5,152.21 یورو 5828.94 یورو 13.1٪ 10.9٪ 1.20٪

نکاتی برای خرید خانه در فنلاند

در فنلاند هم مشابه بسیاری از کشورها ، اگر شما در حال خرید خانه هستید ، نکاتی برای خرید خانه در فنلاند وجود دارد که باید بدانید ؛ اگر در حال خرید یک آپارتمان هستید در این حالت به احتمال زیاد شما در حال خرید سهام در یک شرکت مسکن هستید ، لطفا سعی کنید مالکیت آپارتمان و سهام در شرکت های مسکن را ببینید.

مسئولیت تعمیر و نگهداری و بازسازی آن بر عهده شماست و همچنین باید به قطعه زمین و اطراف آن توجه کنید ، مالیات نقل و انتقال اعمال می شود ، همچنین سعی کنید دریابید که آیا هزینه‌هایی مانند آب گرم شامل هزینه‌های ماهانه می‌شود یا اینکه هزینه‌های آن را جداگانه پرداخت خواهید کرد ، در همه موارد خرید مسکن در فنلاند احتمالاً به وام مسکن نیز نیاز خواهید داشت ، بسته به نوع مسکن ، هزینه ها اغلب ممکن است شامل مالیات نقل و انتقال و به ویژه در خرید خانه قدیمی ، هزینه های نوسازی نیز باشد.

خانه های اجاره ای در فنلاند

خانه های اجاره ای در فنلاند

حدود یک چهارم فنلاندی ها در خانه های اجاره ای زندگی می کنند ، خانه‌های اجاره‌ای اغلب واحدهایی در بلوک‌های آپارتمانی هستند ، اما می‌توانید یک خانه مستقل یا یک واحد در یک خانه تراس‌دار نیز اجاره کنید ، اجاره بها در مناطق مختلف بسیار متفاوت است و معمولا مراکز شهرهای بزرگ گران ترین هستند ، خانه ها توسط شرکت ها ، افراد خصوصی ، شهرها ، بنیادها ، بخش ها ، انجمن ها ، شرکت های بیمه و بانک ها اجاره داده می شود ، برخی از کارفرمایان مسکن شرکتی را برای کارمندان خود پیشنهاد می کنند ، شما می توانید خانه های اجاره ای در فنلاند را در خدمات جستجو در اینترنت جستجو کنید ، در صفحات InfoFinland ، Vuokraovi.com و Oikotie.fi می توانید درباره خانه اجاره ای و قرارداد اجاره در فنلاند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید خانه در فنلاند

قیمت خانه برای زندگی در فنلاند بسیار متفاوت است و به شدت تحت تاثیر موقعیت و قدمت خانه است ، حدود دو سوم فنلاندی‌ها در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که مالک آن‌ها هستند ، خرید خانه در فنلاند در دراز مدت ، اغلب ارزان تر از اجاره است.

اغلب جستجوگران خرید خانه به دنبال پایتخت فنلاند یعنی شهر هلسینکی هستند؛ مقرون به صرفه ترین خانه های این شهر به طور متوسط ​​3000 یورو برای هر متر مربع قیمت دارند ، محبوب ترین وب سایت ها برای خرید و فروش آپارتمان ها ، خانه های ردیفی و خانه های مستقل در هلسینکی etuovi.com و asunnot.oikotie.fi هستند ، توجه داشته باشید که هر دوی این وب‌سایت‌ها فقط به زبان فنلاندی هستند و بنابراین درخواست کمک از موسسه رجبی در این زمینه احتمالاً مفید خواهد بود.

در هلسینکی بسیار رایج است که شرکت های مسکن برای تعمیر یا به روز رسانی ساختمان وام می گیرند ، سپس سهامداران (صاحبان) باید سهم خود را از این وام که بر اساس اندازه واحد آنها تعیین می شود ، پرداخت کنند ، مالکان این بدهی را به یکی از دو روش بازپرداخت می کنند: پرداخت یک بار یا ماهانه ، بهتر است قبل از خرید واحد در تعاونی مسکن ، برنامه نوسازی را به دقت بررسی کنید ، قیمت پایین ممکن است نشان دهنده یک نوسازی در آینده باشد.

برای افزایش آگاهی شما درباره کشور فنلاند ، برخی از موضوعات مهم این کشور را در مقالات زیر بررسی کرده ایم.

خانه حق سکونت در فنلاند

خانه حق سکونت در فنلاند خانه ای است که ابتدا برای آن حق سکونت پرداخت می کنید ، شما همچنین مبلغ مشخصی را برای مسکن هر ماه به عنوان هزینه استفاده (käyttövastike) پرداخت خواهید کرد ، پرداخت حق سکونت تقریباً 15 درصد قیمت خانه است ، میزان هزینه استفاده با توجه به منزل و موقعیت مکانی آن متفاوت است ، خانه های دارای حق سکونت در بزرگترین شهرداری ها در دسترس هستند ، اگر خانه با حق سکونت می خواهید ، باید از اداره مسکن شهرداری شماره نوبت بگیرید ، شما می توانید شماره های صف را از چندین شهرداری دریافت کنید ، اگر خانه حق سکونت با یارانه دولتی ساخته نشده باشد ، مالک ساختمان می تواند ساکنان را خودش انتخاب کند و چنانچه دولت بودجه ساخت خانه را تامین کند ، معیارهای مختلفی مانند سن و دارایی وجود دارد که ساکنان باید واجد شرایط باشند.

خانه حق سکونت در فنلاند

خانه با مالکیت مشترک در فنلاند

خانه با مالکیت مشترک در فنلاند به این معنی است که شما در ابتدا فقط بخشی از خانه را خریداری کرده و اجاره پرداخت می کنید ، پس از آن ، امکان خرید کل خانه برای شما وجود دارد ، هنگامی که به یک خانه با مالکیت مشترک نقل مکان می کنید ، ابتدا تقریباً 10 تا 20 درصد از قیمت خانه را پرداخت می کنید ، پس از این ، شما به عنوان مستاجر در خانه زندگی می کنید و اجاره پرداخت می کنید ، دوره اجاره معمولاً حدود 5 تا 12 سال طول می کشد.

در همین حال ، اگر با سازنده توافق کرده باشید ، ممکن است بتوانید سهام اضافی در خانه خریداری کنید ، پس از پایان دوره اجاره ، می توانید خانه را برای خود بخرید و پس از این ، شما یک خانه مالک عادی در یک شرکت مسکن خواهید داشت.

برای شرکت در جلسات عقد قرارداد اجاره و خرید مسکن لازم است با فرهنگ رسمی مردم فنلاند آشنا باشید ، مقاله فرهنگ ، آداب و رسوم مردم فنلاند را بخوانید.

هزینه های شرکت مسکن در فنلاند

هزینه های شرکت مسکن در فنلاند بسیار متفاوت است ، به طور متوسط ، حدود یک پنجم از درآمد خالص فنلاندی ها به مسکن اختصاص دارد و با این حال ، اجاره در محدوده 10-30 یورو در هر متر مربع متفاوت است ، میانگین هزینه خانه های تحت سکونت در فنلاند 2300 یورو در هر متر مربع است ، اما خانه ها در شهرهای بزرگ بسیار گران تر هستند.

علاوه بر این ، شما باید هزینه های دیگر مانند هزینه آب ، برق ، بیمه خانه و اینترنت را نیز پرداخت کنید ، نرخ آب معمولاً به تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند بستگی دارد ، در یک شرکت مسکن ، هزینه نگهداری معمولاً یک مورد از هزینه های بزرگ است.

اگر می خواهید از سونا ، اتاق رختشویی یا پارکینگ شرکت مسکن استفاده کنید ، این معمولاً مشمول هزینه است ، این هزینه ها معمولاً مستقیماً به شرکت مسکن پرداخت می شود ، هزینه نگهداری بستگی به اندازه خانه ، بازسازی و اینکه آیا شرکت مسکن مالک زمین است یا خیر ، بالا و پایین دارد ، توصیه می شود هنگام خرید خانه ، بررسی کنید که آیا شرکت مسکن مالک زمین است یا اینکه آیا زمین اجاره ای است.

هزینه های شرکت مسکن در فنلاند

هزینه های خانه مجزا در فنلاند

علاوه بر این که قیمت خانه برای زندگی در فنلاند اغلب در خانه های مجزا بیشتر است ، باید هزینه های جانبی بیشتری را هم برای این نوع خانه در نظر داشته باشید ، به طور کلی به دلیل سرد بودن فنلاند ، گرمایش معمولاً بزرگ‌ترین هزینه های خانه‌ مجزا در فنلاند است که این خود می تواند تقریباً نیمی از هزینه های مسکن را تشکیل دهد.

اگر خانه دارای گرمایش مرکزی باشد ، معمولاً شامل اجاره می شود اما اگر خانه دارای گرمایش نفت یا برق باشد ، گاهی اوقات باید جداگانه پرداخت شود ، سایر هزینه های یک خانه مستقل شامل مالیات بر دارایی ، برق ، آب ، جمع آوری زباله و هرگونه تعمیر است.

مالیات نقل و انتقالات خانه در فنلاند چگونه است؟

TAX / Finland

مالیات نقل و انتقالات خانه در فنلاند چگونه است؟

در روند اطلاع از قیمت خرید خانه در فنلاند این مهم است که بدانید مالیات نقل و انتقال اموال در فنلاند چگونه است؟ در فنلاند مالیات نقل و انتقال اموال غیرمنقول (مثلاً خانه با زمین) با نرخ 4٪ و اوراق بهادار (مثلاً سهام یک شرکت مسکن در هنگام خرید آپارتمان) با نرخ 2٪ اعمال می شود ، معاملات املاک و مستغلات مشمول مالیات اضافی در فنلاند است ، اما خریداران خانه برای اولین بار اغلب معاف هستند.

قرارداد اجاره خانه در فنلاند

هنگام اجاره خانه در فنلاند ، همیشه قرارداد اجاره را به صورت کتبی منعقد کنید ، دو نوع قرارداد اجاره خانه در فنلاند وجود دارد:

  • قراردادهای اجاره ای که تا اطلاع ثانوی معتبر هستند
  • قراردادهای اجاره مدت معین

قرارداد اجاره ای که تا اطلاع ثانوی معتبر است (toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus) تنها زمانی پایان می یابد که مستاجر یا صاحبخانه آن را فسخ کنند ، اگر از قبل نمی دانید چه مدت در خانه خواهید ماند ، این نوع توافق جایگزین خوبی است.

قرارداد اجاره خانه در فنلاند با مدت معین (määräaikainen vuokrasopimus) به این معنی است که مستاجر و موجر در مورد انعقاد قرارداد اجاره به هنگام پایان قرارداد توافق می کنند ، این نوع قرارداد اجاره به طور خودکار در تاریخ مشخص شده پایان می یابد و اگر می خواهید بعد از این مدت در خانه بمانید ، باید یک قرارداد اجاره جدید ببندید.

قرارداد اجاره با مدت معین نمی تواند در طول مدت اعتبار آن فسخ شود ، این امر هم در مورد مستاجر و هم برای صاحبخانه صدق می کند ، اگر از قبل می دانید که فقط برای یک دوره زمانی خاص به خانه نیاز خواهید داشت ، یک قرارداد اجاره با مدت معین جایگزین خوبی است.

پرداخت اجاره بها در فنلاند

پرداخت اجاره بها در فنلاند

کرایه ها در فنلاند معمولا ماهی یک بار پرداخت می شود و باید حداکثر در تاریخ مقرر پرداخت شود ، تاریخ سررسید ، پرداخت اجاره بها در فنلاند به صورت حواله بانکی به حساب بانکی صاحبخانه پرداخت می شود و شما نمی توانید اجاره را با کارت اعتباری پرداخت کنید.

نکته مهم دیگر که در باب مطالب مرتبط با قیمت خانه برای زندگی در فنلاند باید ذکر شود ، این است که در فنلاند ، تقریباً همه قراردادهای اجاره ای مستلزم پرداخت ودیعه اجاره بها هستند ؛ این بدان معناست که شما مبلغی را که برابر با اجاره چند ماهه است به صاحبخانه پیش پرداخت می کنید ، ودیعه تضمین اجاره معمولا معادل اجاره دو ماه است و این سپرده حداکثر می تواند ارزش اجاره سه ماهه را داشته باشد ، پس از پرداخت وجه تضمین اجاره ، کلید خانه را دریافت می کنید.

مستاجر معمولاً ملزم به پرداخت نرخ آب است ، نرخ آب در رابطه با اجاره بها را چه به صاحبخانه و چه به شرکت مسکن پرداخت می شود ، نرخ آب اغلب با توجه به تعداد ساکنان در خانه تعیین می شود ، اگر خانه دارای کنتور آب باشد ، میزان آب به میزان آب مصرفی شما بستگی دارد ، در مورد برق معمولاً باید خودتان قرارداد برق را با یک تامین کننده برق امضا کنید ؛ شما می توانید با تماس با شرکت برق و ارائه نام و آدرس جدید به آنها قرارداد برق بگیرید.

وبینار ویزای بازنشستگی یا تمن مالی

در این وبینار سارا جم نژاد از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در خصوص روش های دریافت این نوع ویزا و شروع یک زندگی آرام رویایی در کشورهای امن اروپایی مانند فنلاند صحبت می کند ؛ مدت زمان این وبینار یک ساعت و نیم است و شما اطلاعاتی بسیار ارزنده و مفید را دریافت خواهید کرد.

همچنین اگر نمیدانید مهاجرت را از کجا شروع کنید ، کافیست شماره خود را در باکس مشاوره رایگان درج کرده و بعد از تماس کارشناسان ما درباره شرایط خود صحبت کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مقصد نهایی شما برای مهاجرت کجاست؟ برای داشتن بهترین گزینه ها مشاوره بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آگهی های فروش برای یک خانه در فنلاند

آگهی های فروش برای یک خانه در فنلاند دو قیمت می دهند: قیمت فروش و قیمت بدون بدهی. قیمت کل واقعی یک خانه ، قیمت بدون بدهی خانه است و قیمت فروش نشان دهنده مقدار پولی است که می توان با آن خانه خریداری کرد ، اما علاوه بر آن ، شما وام شرکت مسکن را نیز در هزینه نگهداری پرداخت می کنید که می تواند هزینه های مسکن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

غیر فنلاندی هایی که قصد خرید خانه در فنلاند را دارند باید با یک مشاور املاک تماس بگیرند که می تواند در فرآیند خرید به زبان انگلیسی یا بسیاری از زبان های دیگر به آنها کمک کند ، در هر دو مورد خانه آپارتمانی یا خانه مجزا هزینه های کمیسیون بر عهده فروشنده و هزینه مشاورین املاک بر عهده طرفین می باشد.

علاوه بر خرید خانه شما نیاز دارید که اطلاعات صحیح و به روزی در خصوص کار در فنلاند داشته باشید ، چراکه باید قادر به تامین هزینه معیشت خود باشید ، مقاله لینک شده را بخوانید و با بازارهای کاری این کشور و نیاز های شغلی آن آشنا شوید.

سوالات پر تکرار قیمت خرید خانه برای زندگی در فنلاند

حدود نیمی از فنلاندی ها در یک خانه مستقل یا نیمه مستقل زندگی می کنند ، خانه های چوبی در فنلاند رایج است ، حدود یک سوم فنلاندی ها در یک بلوک آپارتمانی زندگی می کنند ، اما در شهرها بیشتر رایج است ، تقریباً 20 درصد از فنلاندی ها به تنهایی زندگی می کنند ، اندازه متوسط خانه های فنلاندی حدود 40 متر مربع برای هر نفر است.

  • یونان 2073.42 یورو
  • بلژیک 3219.61 یورو
  • جمهوری چک 4011.06 یورو
  • نروژ 5759.08 یورو
  • فنلاند 5,152.21 یورو

حدود دو سوم فنلاندی‌ها در خانه‌هایی زندگی می‌کنند که مالک آن‌ها هستند ، خرید خانه در فنلاند در دراز مدت ، اغلب ارزان تر از اجاره است.

خانه با مالکیت مشترک در فنلاند به این معنی است که شما در ابتدا فقط بخشی از خانه را خریداری کرده و اجاره پرداخت می کنید ، پس از آن ، امکان خرید کل خانه برای شما وجود دارد ، هنگامی که به یک خانه با مالکیت مشترک نقل مکان می کنید ، ابتدا تقریباً 10 تا 20 درصد از قیمت خانه را پرداخت می کنید ، پس از این ، شما به عنوان مستاجر در خانه زندگی می کنید و اجاره پرداخت می کنید ، دوره اجاره معمولاً حدود 5 تا 12 سال طول می کشد.

کرایه ها در فنلاند معمولا ماهی یک بار پرداخت می شود و باید حداکثر در تاریخ مقرر پرداخت شود ، تاریخ سررسید ، پرداخت اجاره بها در فنلاند به صورت حواله بانکی به حساب بانکی صاحبخانه پرداخت می شود و شما نمی توانید اجاره را با کارت اعتباری پرداخت کنید.

اگر شما هم به دنبال خانه یا آپارتمان برای خرید در فنلاند هستید ، احتمالا با مطالعه این مقاله درباره قیمت خرید خانه برای زندگی در فنلاند متوجه شدید که حقوق و تعهدات شما با هر روش قبل و بعد از خرید تغییر می کند ، بنابراین ضروری است که با مشاوران و وکلای برجسته ای مشورت داشته باشید ، برای این کار به دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی در شهر های تهران و شیراز مراجعه کنید تا شما را در یافتن مسکن یا نمایندگان املاک راهنمایی کنند ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در فنلاند را بخوانید چراکه تحصیل یکی از امن ترین شیوه های مهاجرت به این کشور است و هزینه های تحصیل در دانشگاه های معتبر فنلاند می تواند شما را تشویق به مهاجرت تحصیلی کند.

گرانی و ارزانی همیشه نسبی است ، قیمت خانه در فنلاند را با برخی از کشور های مهم اروپا مقایسه کنید.

2 دیدگاه در “قیمت خانه برای زندگی در فنلاند

  1. قیمت خانه برای زندگی در فنلاند علی رجبعلی گفت:

    با درود
    ضمن قدردانی از زحمات عزیزان در تولید محتوای این سایت برای کشوری بی بدیل مانند فنلاند ، بنده نیز علاقمندم به اتفاق خانواده مابقی عمر خود را در کشوری زندگی کنیم که آمار جرایم آن در پایین ترین سطح جهان است.
    البته بر اساس شنیده ها و تحقیقات شخصی بنده

    1. قیمت خانه برای زندگی در فنلاند مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام و وقت بخیر و تشکر از نظر شما ، برای مهاجرت به فنلاند به شیوه های مختلف از جمله کاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و غیره میتوانید اقدام کنید که برای انتخاب روش مناسب می بایست شرایط تان بررسی شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1.5/5 - (6 امتیاز)
منو
خانه