تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این محتوا ، شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین را مورد بررسی قرار داده اند و مطالبی مختصر اما مفید را برای علاقه مندان ارائه کرده اند ، امیدورایم که مطالعه آن پاسخگوی پرسش های شما عزیزان باشد.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین با سرمایه گذاری هایی که در سیستم آموزش عالی و افزایش سیاست جذب دانشجویان بین المللی آن انجام شده افتخارات زیادی را برای جامعه بین المللی به همراه داشته است.

تحصیل در رشته پزشکی در آرژانتین می تواند یک تجربه منحصر به فرد و جالب باشد ، برخلاف سایر کشورها ، آرژانتین رویکردی کاملاً متمرکز در آموزش پزشکی دارد و در این رویکرد دانشگاه بوینس آیرس بیش از سایر مدارس برجسته است.

پیشتر نیز در مقاله تحصیل در آرژانتین ، قوانین و شرایط تحصیل در این کشور را بیان کردیم و لیست برترین دانشگاه های آرژانتین را شرح دادیم ؛ مقاله تحصیل در آرژانتین را مرور کنید.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین

ویدیویی که مشاهده میکنید اطلاعات دقیق ولی خلاصه از شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین را بیان کرده است. شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت خود از ویدیو  زیر بهره ببرید و در صورتی که سوالی هم داشتید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

پادکست تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین

دوره های پریمدیکال در آرژانتین

سالانه ۵۰۰۰ پزشک از طریق دانشگاه های علوم پزشکی آرژانتین فارغ التحصیل می شوند ، شرایط پذیرش بسته به سیاست هر دانشگاه متفاوت است ، برخی از آنها شرایط ورود ندارند برخی دیگر به دوره ای معمولاً در مبانی ریاضیات ، زیست شناسی ، شیمی یا فیزیک و مقدمه ای در مطالعات اجتماعی و انسانی نیاز دارند.

متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین باید سال اول خود که به آن CBC (Common Basic Cicle) نیز می گویند را بگذرانند که در دوره های ۲ ماهه با ۳ موضوع تقسیم می شود.

این موضوع ها برای پزشکی مربوط به زیست شناسی ، فیزیک ، شیمی ، ریاضیات ، منطق و تاریخ آرژانتین است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی را به آسانی با مشاورین رجبی به دست آورید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

درباره دوره CBC در دانشگاه های آرژانتین

هنگامی که سال اول خود را پشت سر گذاشتید ، در راه شروع کار خود هستید ، دوره CBC در دانشگاه های آرژانتین اولین قدم برای تجربه دانشگاهی شماست که در آن خواهید دید آیا این کار برای شما مناسب است یا نه.

CBC دارای چشم انداز شغلی است تا دانشجویان پس از یک سال زندگی در دانشگاه و پس از بررسی زمینه تحصیل و استفاده از تخصص های مختلف و همچنین فرصت های واقعی شغلی ، بتوانند خود را به یک برنامه خاص متعهد کنند.

هیچ کس قرار نیست به شما بگوید که همانند دبیرستان تکالیف خود را انجام دهید ، بنابراین شما باید در انجام و پیگیری تحصیل مسر باشید.

اگر منظم باشید ، سخت نخواهد بود ، هر دو دانش آموز و معلم تمایل دارند افراد خوبی باشند و نسبت به خارجیانی که برای تحصیل در کشور می آیند دوستانه رفتار می کنند ، بنابراین مشکلات زیادی نخواهید داشت.

بخاطر داشته باشید کلاسها معمولاً بیش از حد شلوغ هستند ، خصوصاً در زمینه انتخابی شما یعنی پزشکی یا دندانپزشکی؛ الزامات پذیرش در دوره پیش پزشکی آرژانتین با نام مستعار CBC عبارتند از:

  • مدرک دبیرستان شما
  • کپی شناسنامه
  • ۲ قطعه عکس

ثبت نام به صورت آنلاین انجام نمی شود و باید به صورت حضوری انجام شود ، مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی برای ارائه مشاوره های تخصصی تر آمادگی کامل را دارند

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی آرژانتین

دانشگاه های آرژانتین آزمون ورودی عمومی خاص و سختی برای پذیرش ندارند و طبق قانون آرژانتین ، برای ورود به دانشگاه ها با تحمیل كنكورهای سخت ، منع قانونی وجود دارد.

پذیرش پزشکی آرژانتین بلامانع است ، تحصیلات پزشکی در آرژانتین پس از ۱۲ سال تحصیل آغاز می شود و هیچگونه آزمون ورودی لازم نیست ، مگر برای متقاضیان بالای ۲۵ سال و بدون گواهی تحصیلات متوسطه.

اگر شما بیش از ۲۵ سال سن دارید و گواهی تحصیلات متوسطه ندارید ، می توانید استثنائاً تحت شرایط خاص (مانند شرکت در یک امتحان ورودی) پذیرفته شوید ، آزمونی که در این شرایط از متقاضی گرفته می شود بیشتر اوقات شامل دو بخش است:

  • بخش آزمون یا مصاحبه کتبی (زیست شناسی ، فیزیک ، شیمی)
  • بخش شفاهی.
آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی آرژانتین

در عین حال باید یادآور شویم که متقاضیان نباید نبود آزمون ورودی را به منزله ی عدم نیاز به تلاش برای پذیرش بدانند ، زیرا ظرفیت پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی کشور آرژانتین بسیار پایین است و میزان رقابت در بین داوطلبین بسیار بالاست.

بنابراین ، در این زمان پیشینه تحصیلی متقاضی و دانش زبان است که بسیار اهمیت پیدا می کند و تعیین کننده خواهد بود.

شرایط تحصیل پزشکی در آرژانتین

این بر همه علاقه مندان تحصیل پزشکی مشخص است که بلافاصله بعد از اتمام دبیرستان به دلیل داشتن مدرک تحصیلی نمی توانند شروع به تحصیل کنند و فقط بهترین ها برای تحصیل در رشته پزشکی انتخاب می شوند.

آمریکای لاتین بویژه شهرت بسیار خوبی برای صنایع پزشکی خود دارند و گزینه های عالی تحصیل در خارج از کشور را برای دانشجویان پیش پزشکی ارائه می دهند در همین زمینه می توانید مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در شیلی را نیز بخوانید.

آرژانتین بالاترین میزان دانشجویان دانشگاهی در آمریکای لاتین را دارد ، این ازدیاد جمعیت دانشجویان داخلی و خارجی در آرژانتین به دلیل آموزش عالی بسیار متنوع و رو به رشد این کشور است.

تحصیل در پزشکی بسیار چالش برانگیز است! حتی اگر بومی زبان باشید باز هم دشوار است ، اول از همه شما باید دانش مقدماتی خود را ارزیابی کنید تا بتوانید وارد دانشکده پزشکی شوید.

می توان گفت که به طور تقریبی تمام برنامه های تحصیل در آرژانتین به زبان اسپانیایی تدریس می شوند (توضیحات بیشتر در بخش مدرک زبان و محدودیت سنی).

مدت زمان تحصیل پزشکی در آرژانتین چقدر است؟

۲۹ دانشکده پزشکی در آرژانتین وجود دارد (این تعداد در دهه گذشته به سرعت افزایش یافته است) ، آموزش پزشکی پایه از سه دوره تشکیل شده است:

  • چرخه زیست پزشکی (علوم پزشکی پایه) ۲٫۵ سال
  • چرخه بالینی ۲٫۵ سال
  • چرخش یا کارآموزی سالانه (چرخش های بالینی سال ششم) ۱ سال

در پایان این چرخه ها آزمون نهایی جامع پزشکی قبل از فارغ التحصیلی انجام می شود ، همچنین برخی از برنامه ها ۷ سال طول می کشد و توجه داشه باشید که قبل از اینکه از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شوید ، لازم است ۸ ماه خدمات اجتماعی بدون حقوق را نیز انجام دهید.

از آنجا که آرژانتین در نیمکره جنوبی واقع شده است ، سال تحصیلی از مارس آغاز می شود و تا ماه دسامبر ادامه می یابد ، بنابراین متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین باید به برنامه تحصیلی این کشور توجه ویژه داشته باشند.

تخصص پزشکی در آرژانتین

آموزش تخصص پزشکی آرژانتین انواع مختلفی دارد:

  • رزیدنسی (جایی که با آموزش تخصصی تحصیلات تکمیلی در آرژانتین به پزشک ماهیانه حقوق می دهند)
  • Simultaneity یا همزمانی (آموزش تخصصی بدون حقوق ، ساعات کمتری)
  • کمک هزینه تحصیلی (این دوره هایی است که پزشکان سالانه هزینه بیمارستان را می پردازند ، به طور عمده پزشکان خارجی)
  • آموزش مقدماتی (آموزش پیشرفته پس از آموزش مقدماتی به عنوان مثال جراحی پلاستیک بعد از آموزش مقدماتی جراحی)

در آرژانتین مدارس پزشکی یا دانشکده های دانشگاه های بزرگ پس از تحصیل پزشکی ، برنامه های آموزشی رزیدنسی پزشکی را برای فارغ التحصیلان پزشکی ارائه می دهند؛ فارغ التحصیلان پزشکی بومی و همچنین خارجی می توانند دوره های کارورزی و آموزش همزمان را دریافت کنند.

شایستگی پذیرش در تخصص پزشکی در آرژانتین

معیارهای واجد شرایط بودن برای رزیدنسی در دانشکده پزشکی دانشگاه بوینس آیرس به شرح زیر است:

  • بومی آرژانتین باشید یا باید بیش از ۴ سال از زمان ثبت نام برای تابعیت آرژانتین گذشته باشد.
  • بیش از پنج سال از صدور صلاحیت پزشکی اولیه و بیش از ۸ سال برای مقاطع تخصص نگذشته باشد.
  • به طور کلی معادل یا بیشتر از ۶ امتیاز شغلی (برای همه سطوح) را داشته باشید.

توجه: فارغ التحصیلان پزشکی خارجی در صورت ارائه مدارک ذکر شده در بخش مستندات و قبولی در آزمون ، می توانند موقعیت رزیدنت پزشکی آرژانتین را دریافت کنند.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

شرایط تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

دندانپزشکی شاخه ای از پزشکی است که بر روی تشخیص ، مطالعه ، درمان و پیشگیری از بیماریها و اختلالات مختلف حفره دهان متمرکز است ، دندانپزشکان همانند متخصصان پزشکی هستند که می توانند در بخشهای خصوصی و بیمارستانها شغلی با ارزش داشته باشند.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین به دلیل هزینه های کم و مقرون به صرفه آن محبوبیت دارد ، یک متقاضی تحصیل دندانپزشکی می تواند تحصیلات ۵ تا ۶ ساله آرژانتین را به اتمام برساند و وارد بازار کار دندانپزشکان شود و یا اینکه در ۹ شاخه تخصصی موجود در دانشکده های دندانپزشکی آرژانتین به ادامه تحصیل بپردازد.

برنامه های محبوب دندانپزشکی در آرژانتین

دانشگاه های برتر ، کالج های پزشکی و سایر موسسات آموزشی برنامه های تحصیلی در دندانپزشکی را در سطح کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین در قالب دوره های فردی ارائه می دهند.

برنامه های دندانپزشکی شامل مطالعه موضوعات بالینی سنتی با آموزش عملی به دنبال روشهای نوین آموزشی است ، همچنین برای دندانپزشکان معمول است که پس از کسب مدرک اولیه خود ، به منظور تخصص باید آموزش بیشتری را انجام دهند.

تخصصی های دندانپزشکی در آرژانتین

تخصص های متعددی مانند ارتودنسی ، ایمپلنتولوژی دهان ، دندانپزشکی کودکان ، دندانپزشکی دام ها ، فناوری دندانپزشکی و جراحی دندان در دسترس است ، شما می توانید برای کسب مدرک دندانپزشکی از بین روشهای مختلف تحصیل یکی را انتخاب کنید و در یک برنامه تمام وقت یا نیمه وقت ثبت نام کنید.

علاوه بر برنامه های سنتی در دانشگاه ، دانشگاه ها همچنین امکان تحصیلات آنلاین را برای اخذ مدرک تخصصی های دندانپزشکی در آرژانتین ارائه می دهند ، که به ویژه برای دانشجویانی که در تحصیلات خود به دنبال انعطاف پذیری بیشتری هستند ، ایده آل است.

مقایسه شرایط تحصیل پزشکی در دیگر کشورهای اروپایی در مقایسه با آرژانتین

بهترین دانشگاه های پزشکی آرژانتین

سالانه بیش از ۱٫۵ میلیون دانشجو در موسسات آموزش عالی آرژانتین ثبت نام می کنند ، در طول دهه اول این قرن ، تعداد دانشجویان خارجی پذیرفته شده در دانشگاه های دولتی و خصوصی در آرژانتین به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

بیشترین قسمت این دانشجویان خارجی در دانشگاه بوینس آیرس ثبت شده است ، این یک دانشگاه دولتی اصلی در آرژانتین است و در بزرگترین شهر و پایتخت واقع شده است ؛ این دانشگاه همچنین به عنوان یکی از مهمترین دانشگاههای آرژانتین ارائه می شود.

در سال ۲۰۱۱ ، این دانشگاه ۱۰،۶۴۶ دانشجوی بین المللی را در برنامه های دانشگاهی و ۲۱۶۵ دانشجو را در برنامه های تحصیلات تکمیلی ثبت نام کرده است.

دانشجویان در سطح دانشگاه در دانشکده های پزشکی ، بازرگانی ، اقتصاد ، معماری ، طراحی و حقوق متمرکز هستند. علاوه بر این ، مدارسی که بیشترین تعداد دانشجویان خارجی تحصیلات تکمیلی را شامل می شوند ، دانشکده های مهندسی ، معماری و طراحی هستند.

این دانشکده ها حدود ۴۰٪ فارغ التحصیلان بین المللی دارد ، در حالی که دانشکده های دندانپزشکی و روانشناسی حدود ۲۵٪ .

بهترین دانشگاه های پزشکی آرژانتین

دانشکده پزشکی دانشگاه بوینس آیرس (UBA)

دانشگاه بوینس آیرس ، بزرگترین دانشگاه برای ثبت نام در آمریکای لاتین ، یک دانشگاه دولتی است که در رده بندی دانشگاه جهانی در جایگاه ۷۵ قرار گرفته است ، این موسسه بیش از سایر دانشگاه های اسپانیایی زبان ، جوایز نوبل نیز کسب کرده است.

طبق هر رتبه بندی ، دانشگاه بوینس آیرس بهترین دانشکده پزشکی در آرژانتین را دارد ، برنامه پزشکی آنها به چهار دوره تقسیم می شود:

  • چرخه اساسی مشترک – این چرخه دارای محتوای سال اول تحصیل و چرخه ورود به کلیه گروه های دانشگاه است.
  • چرخه زیست پزشکی – ملزومات پزشکی را آموزش می دهد.
  • چرخه بالینی – ادامه ملزومات پزشکی همراه با مطالعه عملی در بیمارستان های دانشگاه یا بیمارستان های مرتبط با دانشکده است.
  • چرخه کارآموزی چرخشی سالانه – کاملاً در واحدهای آموزشی بیمارستان انجام می شود.

دانشکده پزشکی دانشگاه سالوادور

دانشگاه سالوادور یک دانشگاه خصوصی در بوینس آیرس است که در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد ، تعداد بسیار زیادی دانشجو ثبت نام می کند.

از سال ۲۰۱۲ به طور کلی ۲۰،۰۰۰ دانشجوی کارشناسی و ۸،۰۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد شرکت می کنند.

گروه پزشکی دانشگاه سالوادور یکی از شناخته شده ترین موارد در کل آرژانتین بوده است ، دوره های مختلفی از زنان تا روانپزشکی شروع می شود.

دانشکده پزشکی دانشگاه سالوادور یک مدرک پزشکی را با شش سال شهریه ارائه می دهد و حتی دانشکده های پزشکان متخصص وجود دارد که به دانشجویان کمک می کند تا تجربه ای از متخصصان داشته باشند .

 بیش از ۱۳۰۰ دانشجو در گروه پزشکی مقطع کارشناسی دانشکده پزشکی دانشگاه سالوادور  ثبت نام کرده اند.

دانشگاه ملی لاریوخا

دانشگاه ملی لاریوخا در استان لاریوخا واقع شده است و دارای مدرک پزشکی تمام وقت شش ساله است ، این یک دانشگاه دولتی رایگان است که به تدریس و تحقیق اختصاص دارد و دارای چندین دانشگاه و همچنین بیمارستان های دانشگاهی مرتبط است.

دانشکده پزشکی دانشگاه مندوزا

دانشگاه مندوزا یک موسسه غیرانتفاعی خصوصی است که در شهر مندوزا در آرژانتین مستقر است ، این دانشکده در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد و دارای دانشکده پزشکی با تخصص در پزشکی بالینی و همچنین پرستاری ، جراحی ، آسیب شناسی بالینی و غیره است.

برنامه پزشکی در اینجا پنج سال به علاوه یک سال تمرین نهایی اجباری طول می کشد ، در این سال ششم پایانی ، دانشجویان از طریق تخصص های اصلی (طب داخلی ، اطفال ، جراحی ، زنان ، مراقبت های اولیه و مراقبت های اولیه روستایی) می چرخند.

دانشکده پزشکی دانشگاه ملی کویو

آخرین دانشگاه در لیست مدارس برتر پزشکی در آرژانتین ، دانشگاه کویو است ، دانشگاه ملی کویو بزرگترین مرکز آموزش عالی در استان مندوزا ، آرژانتین است که دارای ۱۲ دانشکده دانشگاهی از جمله دانشکده پزشکی است ، مدرک پزشکی در اینجا ۶ سال طول می کشد.

در سال ۲۰۰۵ ، این دانشگاه دارای ۱۲ مدرسه دانشگاهی در شهر مندوزا بود و علاوه بر موسسه بالسیرو ، که پیشرفته ترین موسسه تحقیقات فیزیک در آرژانتین است ، این دانشگاه شامل انستیتوی فناوری است که آموزش فنی را در چهار شهر دیگر در استان مندوزا ارائه می دهد.

سالیان زیادی است که در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با پرونده های زیادی روبرو بوده ایم که به روش های مختلف مهاجرتی اقدام کرده اند و به نتیجه رسیدیم.

اکنون برخی از ویزاهای موفق کشورها را که برای مشتریان شرکت رجبی است اخذ شده اند در ویدیو آورده شده و می توانید ببینید.

شما هم اگر به فکر مهاجرت هستید از تجربه و دانش کارشناسان ما بهره ببرید و در این مسیر قدم بردارید.

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین

دانشگاه های دولتی مزایای بسیاری را برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند ارائه می دهند تا بتوانند در آرژانتین به صورت رایگان تحصیل کنند.

با ادامه بحران اقتصادی ، دانشجویان بیشتری با حداقل هزینه های تحصیل و اسکان به دنبال فرصت های آموزش عالی می گردند.

بیش از ۹۰٪ دانشجویان در دانشگاه های تحت حمایت دولت ثبت نام می کنند که در آنها با وجود وضعیت مالی و موفقیت های تحصیلی ، تحصیلات رایگان دریافت می کنند و هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین را نمی پردازند.

دانشگاه ها در آرژانتین بر اساس الگوی آموزش غرب تأسیس شدند ، آنها در سطح ملی و همچنین بین المللی از نظر کیفیت مدارک به پیشرفت شناخته شده ای دست می یابند.

شما می توانید در آرژانتین در حدود ۳۹ دانشگاه دولتی (ملی) و بدون شهریه ، که توسط وزارت آموزش و پرورش تأمین می شود ، به صورت رایگان تحصیل کنید.

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین

هزینه آموزش خصوصی در آرژانتین

شما می توانید در دانشگاه های دولتی به صورت رایگان در آرژانتین تحصیل کنید ، از طرف دیگر ، برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی در آرژانتین ممکن است بین ۵۰۰۰ تا ۱۵۵۰۰ دلار در سال هزینه شود ، هزینه های کارشناسی و برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی رایگان است.

به گفته رئیس دانشکده مدیریت بازرگانی در دانشگاه پالرمو ، بخش دانشگاه های خصوصی بسیاری از دانشجویان بین المللی (حدود ۳۰٪ از دانشجویان) را نیز به خود جذب می کند.

اگرچه دانشجویان در دانشگاه های خصوصی شهریه را می پردازند اما معمولاً هزینه آموزش خصوصی در آرژانتین کمتر از کشورشان است.

در حالی که دانشجویان آرژانتینی می توانند بدون هیچ گونه هزینه ای در دانشگاه های آزاد ثبت نام کنند ، دانشجویان بین المللی هنگام ثبت نام در دانشگاه دولتی آرژانتین انتظار دارند مبلغ کمی را پرداخت کنند.

تحصیل در آرژانتین به صورت رایگان

دانشگاه های دولتی با وجود تحصیل در آرژانتین به صورت رایگان بهترین هستند ، بسیاری از دانشگاه های خصوصی خوب نیز وجود دارند ، اگرچه کاملا رایگان نیستند اما از نظر استانداردهای غربی گران محسوب نمی شوند.

شما برای دانشگاهی که در آرژانتین تحصیل می کنید گزینه های مختلفی دارید ، برخی از برنامه ها وجود دارد که به صورت اختصاصی برای دانشجویان خارجی طراحی شده است ، به ویژه آنها که زبان اسپانیایی را می آموزند.

دانشگاه های خصوصی مانند پالرمو و بلگرانو برنامه های ویژه ای را برای زبان آموزان اسپانیایی ارائه می دهند ، این برنامه ها رایگان نیستند ، اما هزینه آنها به طور قابل توجهی کمتر از متوسط برنامه های تحصیل در خارج از کشور هستند.

برای تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های خصوصی آرژانتین ، ۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار مورد نیاز است؛ علاوه بر این ، ممکن است هزینه زندگی در آرژانتین نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر کمتر باشد.

هزینه زندگی ماهانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار تخمین زده می شود ، همچنین بستگی به این دارد که در کجای آرژانتین بخواهید تحصیل کنید ، اغلب دانشجویان که برای تحصیل به آرژانتین می روند ، معمولاً بوئنوس آیرس شهر مورد علاقه آنها است.

دانشگاه های ارزان تر آرژانتین برای تحصیل پزشکی

دانشگاه بوینس آیرس با حداقل شهریه سالانه: ۰ دلار
این دانشکده دارای ۱۳ دانشکده ، ۱۳ انستیتوی علمی ، ۶ بیمارستان و ۶ کمیسیون بین رشته ای و بسیاری از بخشهای دیگر است.

مانند اکثر دانشگاه های دولتی آرژانتین ، شهریه دانشگاه بوینس آیرس برای دانشجویان مقطع کارشناسی داخلی و خارجی رایگان است و به همین ترتیب ، دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب کرده است که ۴٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند.

  • دانشگاه ملی de la Plata با حداقل شهریه سالانه: ۰ دلار
  • دانشگاه ملی کویو با حداقل شهریه سالانه: ۰ دلار
  • دانشگاه ملی Quilmes با حداقل شهریه سالانه: ۰ دلار

به یاد داشته باشید که ثبت نام در هر دانشگاهی که می خواهید آسان نیست. به عنوان مثال ، دانشگاه بوینس آیرس یکی از قدیمی ترین دانشگاه های رقابتی نه تنها در آرژانتین بلکه در کل آمریکای لاتین است.

بنابراین ، شما باید یک کاندید مناسب برای قبولی در دانشگاه های ارزان تر آرژانتین برای تحصیل پزشکی باشید و مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی از استادان انجام بی عیب و نقص کارها برای واجد شرایط شدن جهت پذیرش هستند.

تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشورهای آسیایی را حتما با آرژانتین مقایسه کنید

مدرک زبان و محدودیت سنی رشته های پزشکی در آرژانتین

دانشجویان بین المللی که مایل به گذراندن دوره های کارشناسی در آرژانتین هستند ، باید محدودیت سنی ۲۵ سال را مد نظر قرار دهند ، اگر سن متقاضیان بالاتر از این باشد قطعا همانطور که در بخش آزمون های ورودی توضیح داده شد ، شرایط پذیرش سخت گیرانه تری در پیش خواهند داشت.

طبق بررسی انجام شده بابت مدرک زبان و محدودیت سنی رشته های پزشکی در آرژانتین مشخص شد که دانشکده پزشکی در آرژانتین منحصراً به زبان اسپانیایی تدریس می شود ، بنابراین تسلط به این زبان ضروری است ، اگرچه هیچ آزمون پذیرش و شرایط لازم برای ورود به دانشکده پزشکی وجود ندارد ، اما دانش اسپانیایی تنها پیش نیاز واقعی تحصیل پزشکی در آرژانتین است.

مدرک زبان و محدودیت سنی رشته های پزشکی در آرژانتین

زبان اسپانیایی آرژانتین با اسپانیایی کشورهای دیگر بسیار متفاوت است ، زیرا با لهجه ایتالیایی از منطقه خاصی از ایتالیا صحبت می شود ، مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل رشته های پزشکی در آرژانتین ، CELU است.

شما باید در مورد دانشگاههای آرژانتین که دارای دانشکده پزشکی در کالج هایشان هستند تحقیق کنید و در صورت لزوم با مشاوران یک موسسه مهاجرتی معتبر مانند موسسه رجبی تماس بگیرید و رخواست راهنمایی کنید.

توصیه ما به شما این است که اگر واقعاً در تحصیل پزشکی در یک کشور خارجی جدی هستید ، باید در صورت امکان به آن کشور بروید و زبان آنها را بخوانید ، اگر نمی توانید به آنجا بروید ، باید در کلاس هایی به آن زبان شرکت کنید تا بتوانید آنچه را که می خوانید درک کرده و حفظ کنید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا به سطح مهارت لازم برای مطالعه پزشکی برسید.

بورسیه تحصیل پزشکی در آرژانتین

نمی دانید چگونه می توانید برای تحصیلات خود در آرژانتین بورس تحصیلی دانشگاه دریافت کنید؟ ما لیستی گسترده از فرصت های بورس تحصیلی برای دانشگاه های آرژانتین ، از جمله بهترین بورسیه تحصیل پزشکی در آرژانتین بصورت ملی و بین المللی ، کمک هزینه های کالج و دانشگاه ، بورس تحصیلی رایگان ، بودجه فدرال و سایر اشکال کمک مالی دانشجویان را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم تا بدین وسیله بتوانیم در مسیر موفقیت شما ، نقشی شایان ایفا کنیم.

اگر شما قصد دارید که در موسسات آموزش عالی دولتی این کشور به تحصیل بپردازید ، خوب است بدانید که دانشگاه های دولتی مزایای بسیاری را برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند ارائه می دهند تا بتوانند در آرژانتین به صورت رایگان تحصیل کنند.

با ادامه بحران اقتصادی ، دانشجویان بیشتری با حداقل هزینه های تحصیل و اسکان به دنبال فرصت های آموزش عالی می گردند ، بیش از ۹۰٪ دانشجویان در دانشگاه های تحت حمایت دولت ثبت نام می کنند که در آنها با نشان دادن وضعیت مالی و موفقیت های تحصیلی ، می توانند تحصیلات رایگان دریافت کنند.

بورسیه های تحصیلی متنوع در آرژانتین

جایزه اسکان بین المللی : جایزه بین المللی اسکان ( IAA ) به این معنی است که هزینه مسکن شما در شهریه یا تخفیف لحاظ می شود ؛ این بورسیه برای مقاطع لیسانس ، ارشد و دکترا لحاظ می شود و درخواست برای تخفیف هزینه های اقامت ، از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ می باشد.

بورس تحصیلی جهانی دانشجویان کارشناسی : این بورس تحصیلی سالانه به دانشجویانی اعطا می شود که نتایج برجسته ای در تحصیل خود نشان دهند ، کمک هزینه این بورس تحصیلی نسبت به شهریه تا ۱۵۰۰ دلار میرسد و زمان درخواست ۱ دسامبر ۲۰۲۱ است.

جوایز بین المللی مسابقات دانشجویان : بورس تحصیلی جوایز مسابقه دانشجویان بین المللی کاملاً گسترده است و همه دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند – فارغ از رشته تحصیلی آنها ؛ کمک هزینه این بورس تحصیلی تا ۱۵۰۰ دلار میرسد.

بورس تحصیلی سالانه مقاله نویسی IvyPanda : IvyPanda سالانه ۱۵۰۰ دلار بورس تحصیلی برای دانشجویان مستعدی که تسلط بر مقاله نویسی را نشان می دهند فراهم می کند ، به دو برنده بورسیه اعطا می شود- ۱۰۰۰ دلار به برنده و ۵۰۰ دلار به نایب قهرمان.

محبوب ترین بورسیه های تحصیلی در آرژانتین

خوشبختانه ، تعدادی گزینه بورس تحصیلی مناسب برای دانشجویان بین المللی در دسترس است و  محبوب ترین بورسیه های تحصیلی در آرژانتین، برنامه فولبرایت است.

این بورس تحصیلی برای افرادی که قبلاً ثبت نام کرده اند و یا به تازگی از کالج فارغ التحصیل شده است ، هزینه یک سال تحصیلی کامل در آرژانتین را تأمین می کند ، در حالی که از طریق کار نیمه وقت آموزش زبان انگلیسی نیز به شما درآمد می دهد.

برنامه بورس تحصیلی گیلمن ، یکی دیگر از فرصت های کمک مالی محبوب در آرژانتین است که برای کسانی از خانواده های کم درآمد که ممکن است فرصت های تحصیل در خارج را از دست بدهند ، اختصاص یافته است.

شما می توانید با بررسی الزامات تعیین شده ، واجد شرایط چنین بورسیه تحصیلی شوید و از دغذغه های مربوط به شهریه و هزینه تحصیل بکاهید؛ همچنین ، دانشجویان دارای معلولیت نیز تشویق می شوند که برای بهره مندی از این بورسیه تحصیلی درخواست خود را ارائه دهند.

اینها تنها چندین مورد از بسیاری از بورسیه های تحصیلی اختصاص یافته برای سهولت تحصیل دانشجویان بین المللی در آرژانتین است که ما چکیده ای از شرایط آن را بیان کردیم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ ویزای تضمینی آرژانتین از طریق تحصیل با راهنمایی کامل مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی!


 

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در آرژانتین

سالانه حدود ۹۰،۰۰۰ دانشجوی بین المللی برای تحصیل در آرژانتین می آیند که بیش از ۳۰،۰۰۰ از این دانشجویان از اروپا ، ایالات متحده و آسیا هستند.

برای دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در خارج از کشور دارند ، دلایل مختلفی وجود دارد که شاید آنها را به سمت کشور آرژانتین ، به عنوان بهترین مکان برای تحصیل MBBS و رشته های مشابه ترغیب کند؛ در ادامه به بررسی مزایا و معایب تحصیل پزشکی در آرژانتین می پردازیم.

دلایلی برای انتخاب تحصیل پزشکی در آرژانتین

ساکنان زیادی به زبان انگلیسی ارتباط برقرار می کنند و همچنین رسانه تحصیل در همه دانشگاه ها است.

استاندارد آموزش در آرژانتین با دامنه گسترده ای از موضوعات و دوره های ارائه شده در سازمان های آموزش پیشرفته کشور استثنایی است.

کلیه دانشگاه ها و کالج های آموزش پیشرفته در آرژانتین به ارزیابی کمیسیون ملی ارزیابی و اعتبار دانشگاه (CONEAU) وابسته هستند که توسط وزارت آموزش کنترل و کنترل می شود.

دانشگاه های ملی با بودجه دولتی در آرژانتین برای تحصیلات دوره کارشناسی هزینه تحصیل دریافت نمی کنند.

دانشگاههای خصوصی هزینه تحصیل را می گیرند اما با این حال ، این هزینه ها نسبت به ملل مختلف بسیار کمتر است.

اگر با اکثر کشورهای آمریکای شمالی و اروپا مقایسه کنیم ، هزینه زندگی نیز در آرژانتین بسیار کمتر است.

آرژانتین همیشه از فضا و صحنه های متنوعی برخوردار بوده است و از وجود مدرن شده نواحی شهری تا آرامش کشور باز آن ، یک دانش آموز بین المللی در آرژانتین قابل مطالعه و قدردانی است.

مانند اکثر کشورهای آمریکای لاتین ، آرژانتین شهروندان ملی پر انرژی دارد و مدرنیته پایتختی بوینس آیرس به دانشجویان کمک می کند تا خود را در فرهنگ آمریکای لاتین رها کنند.

نگاهی بر جوانب منفی تحصیل پزشکی در آرژانتین

کشور آرژانتین بر خلاف جاذبه های خاصی که دارد ، کشور کاملا امنی محسوب نمی شود و حتی در پایتخت (بوئنس آیرس) باید شناخت خوبی از محله ها داشته باشید.

جرایمی مانند جیب بری و سرقت در خیابان های آرژانتین زیاد است ، بویژه از زمان بحران اقتصادی و اکنون در زمان بحران بیماری و بیکاری تعداد زیادی از افراد ، اینگونه جرایم افزایش یافته است.

اگر به دنبال شناخت کشور های امن برای تحصیل هستید مقاله تحصیل در خارج از کشور را بخوانید ؛ امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل را در آن مقاله به شما معرفی کرده ایم.

ممکن است بسیاری افراد با این هدف آن را برای تحصیل انتخاب کنند که پس از تحصیلات به آمریکا بروند اما در جریان باشید که این کار به راحتی عملی نمی شود ، زیرا آرژانتین یک کشور غیر انگلیسی زبان است و برای تحصیل پزشکی در آن باید حتما زبان اسپانیایی را یاد بگیرید.

مشاغل پزشکان و دندانپزشکان با چالش زیادی روبرو نیست اما دانشجویانی که به فکر انجام کار دانشجویی هستند ممکن است به راحتی نتوانند کار پاره وقت ایده آل خود را پیدا کنند.

قابل ذکر است که برای دانشجویانی که در بوئنس آیرس هستند فرصت های شغلی بیشتری وجود دارد.

از طرفی مهاجران برای انجام کار باید حتما ویزای کار داشته باشند ، یا از یک شرکت ضمانت داشته باشند که این روش باعث رواج شغل های مخفیانه بدون مجوز برای مهاجران می شود.

مقایسه شرایط پزشک شدن در آرژانتین و ایالات متحده

اول ، بیایید با آنچه در پزشکی آرژانتین در مقایسه با ایالات متحده لازم است شروع کنیم ، در آرژانتین ، تحصیلات پزشکی ۶ ساله است و شما درست پس از دبیرستان شروع می کنید. در ایالات متحده ، شما باید مدرک کارشناسی را دریافت کنید و سپس درخواست می دهید و وارد دانشکده پزشکی می شوید ، یعنی ۴ سال.

همه مدارس دولتی در آرژانتین رایگان هستند (مدارس خصوصی هزینه دارند اما در مقایسه با یک چهارم میلیون دلاری که دانشجویان در ایالات متحده برای تبدیل شدن به پزشک می پردازند ، هیچ چیز ندارد).

پس از تحصیل در دانشکده پزشکی ، پزشکان ایالات متحده و آرژانتین ۳ تا ۷ سال (به علاوه بورسیه) را برای تخصص بگذرانند.

در بیمارستان های دولتی آرژانتین ، پزشکان سالانه معادل ۱۲۰۰۰ دلار آمریکا درآمد کسب می کنند.

در ایالات متحده ، یک بیمارستان در حدود ۲۷۵،۰۰۰ دلار در سال درآمد کسب خواهد کرد اما با این حال ، ساعت ها در ایالات متحده بسیار سخت تر است.

در ایالات متحده کمبود پزشک وجود دارد در حالی که در آرژانتین انبوه پزشک وجود دارد.

ویدیویی که مشاهده می کنید نمونه هایی از پذیرش دانشگاه های معتبر در نقاط مختلف دنیاست که توسط کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی برای متقاضیان اخذ شده است.

شما هم شانس قبولی و ویزا شدن را با گرفتن پذیرش از دانشگاه های مطرح دنیا دارید به شرط آنکه اطلاعات کافی داشته لباشید و از مسیر درست اقدام کنید. ما در شرکت رجبی راهنمای شما خواهیم بود تا هر آنچه نیاز دارید را به شما بگوییم.

مدارک مورد نیاز پذیرش رشته های پزشکی آرژانتین

متقاضیان کشورهای عضو MERCOSUR و انجمن هایی مانند برزیل ، پاراگوئه ، اروگوئه ، ونزوئلا ، بولیوی ، شیلی ، پرو ، اکوادور و کلمبیا هستند بدون نیاز به ویزای دانشجویی آرژانتین می توانند وارد خاک این کشور شوند.

دانشجویان متقاضی تحصیل به غیر از کشورهای ذکر شده نیاز به ویزا دارند و برای اطلاع از جزییات آن باید با کنسولگری کشور خود صحبت نمایند همچنین مدارک مورد نیاز پذیرش رشته های پزشکی آرژانتین نیز برای اخذ ویزا الزامی است.

الزامات تحصیلی برای پذیرش پزشکی آرژانتین

  • گواهی دوره متوسطه یا گواهی اتمام تحصیلات متوسطه
  • فرم درخواست پذیرش به درستی انجام شده (در دانشگاه انتخاب شده موجود است)
  • پاسپورت معتبر
  • عکس های جدید به سبک گذرنامه

توجه داشته باشید که کلیه مدارکی که باید ارسال شوند باید انگلیسی باشند.

مراحل درخواست برای دانشگاه در آرژانتین

وقتی مطمئن شدید که همه شرایط لازم برای درخواست پذیرش خود را آماده کرده اید ، شما اکنون باید نحوه کار و مراحل درخواست برای دانشگاه در آرژانتین جهت پذیرش بین المللی را درک کنید و مروری بر مراحل لازم قبل از ارسال برنامه خود داشته باشید.

موارد فوق مدارکی هستند که شما برای یک پذیرش و دریافت ویزای موفق به آنها نیاز دارید ، برای تهیه و جمع آوری بی عیب و نقص آنها می توانید از مشاوران ما کمک بخواهید.

در حالی که برخی دیگر مانند دانشگاه بوینس آیرس (UBA) به اقامت دانشجو احتیاج دارند ، به جز دانشجویانی که ویزای توریستی دارند ، قبل از ثبت نام در هر مکانی ، ابتدا با سفارت و مدرسه تماس بگیرید.

  • کپی گواهینامه علمی مورد نیاز برای برنامه مدرکی که درخواست می کنید.
  • به رسمیت شناختن یا اعتبارسنجی مجدد مدارک تحصیلی قبلی
  • بیانیه هدف (مقاله ای کاملاً خوب که اهداف آموزشی شما را برشمرده و همچنین دلایل شما برای انتخاب رشته خود در دانشگاه در آرژانتین را توجیه می کند)
  • رزومه جامع یا برنامه درسی (مشخصات شخصی ، سوابق تحصیلی و تجارب شغلی و اجتماعی مرتبط)
  • اثبات تسلط به زبان (انگلیسی یا اسپانیایی ، بسته به رسانه برنامه تحصیلی)
  • توصیه نامه ها (حداقل از ۲ مربی مختلف حرفه ای یا دانشگاهی)
  • بیمه درمانی

موارد فوق مدارکی هستند که شما برای یک پذیرش و دریافت ویزای موفق به آنها نیاز دارید ، برای تهیه و جمع آوری بی عیب و نقص آنها می توانید از مشاوران ما کمک بخواهید.

در حالی که برخی دیگر مانند دانشگاه بوینس آیرس (UBA) به اقامت دانشجو احتیاج دارند ، به جز دانشجویانی که ویزای توریستی دارند ، قبل از ثبت نام در هر مکانی ، ابتدا با سفارت و مدرسه تماس بگیرید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در آرژانتین

در سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ وزارت بهداشت ایران فقط دو دانشگاه را مورد تایید قرار داده است ؛

  • دانشگاه Buenos Aires (UBA)
  • دانشگاه National La Plata

تایید مدارک دانشگاه های خارجی از سوی وزارت بهداشت ایران طبق برخی معیارهای استاندارد داخلی انجام می شود و البته دلیل بر ناکارآمد بودن مدارک اخذ شده در نقاط دیگر جهان نیست ، این تاییدیه صرفا برای ادامه تحصیل و یا اعمال مدرک در داخل ایران اهمیت دارد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در آرژانتین

بنابراین چنانچه قصد شما از تحصیل پزشکی در آرژانتین و یا هر کشور دیگری ، بازگشت به ایران برای زندگی یا کار است ، سعی کنید قبل از اقدام به پذیرش با مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی در تماس باشید؛ کارشناسان ما تمامی جوانب را مورد ارزیابی قرار داده و جدیدترین اطلاعات از مورد تایید بودن دانشگاه ها را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت هستید می توانید کشور پرتغال را نیز به عنوان یک گزینه عالی در نظر بگیرید ، در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در پرتغال لیست کاملی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت را اعلام کرده ایم.

تحصیل پزشکی در آرژانتین به زبان انگلیسی

دانشگاه های آرژانتین به دلیل برنامه های متنوعی که ارائه می دهند مشهور هستند ، ناآگاهی از زبان واقعی یک کشور واقعاً می تواند کارهای دانشجویان بین المللی را به تعویق بیندازد.

با این حال ، دانشگاه ها و ارائه دهندگان برنامه تحصیل در خارج از کشور می دانند که این یک نگرانی عمده است و خبر خوب این است که اغلب اوقات ، این افراد تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند دوره هایی در تمام سطوح زبان (حتی به طور مستقیم از سطح مبتدی) برگزرا کنند.

در عین حال که بیشتر دوره ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند ، اما باز هم چندین برنامه تحصیل پزشکی در آرژانتین به زبان انگلیسی برای تأمین نیازهای دانشجویان بین المللی در دسترس است.

شاید شما بیش از خود زبان ، شیفته فرهنگ آرژانتین باشید ، دلیل شما هرچه باشد ، نگران نباشید – ما در همه مسیر تصمیم گیری شما برای تحصیل در آرژانتین همراه شما خواهیم بود و شما را از راهنمایی های بی دریغ مان بهره مند خواهیم کرد.

حتی اگر اسپانیایی بلد نیستید ، جای نگرانی نیست ، ما نکاتی را در اینجا بیان کرده ایم که باید قبل از عزیمت به آرژانتین برای تحصیل پزشکی در آرژانتین به زبان انگلیسی ، آنها را در نظر بگیرید!

جایگاه زبان انگلیسی در بوینس آینس

خوشبختانه ، زبان انگلیسی در پایتخت آرژانتین ، بوینس آیرس غیر معمول نیست ، بنابراین اگر تحصیل پزشکی در این شهر را انتخاب کنید ، مانع زبان نباید مشکل زیادی ایجاد کند (به خصوص اگر از یک چالش لذت می برید!).

بوینس آیرس از مسافران ، مهاجران ، دانشجویان بین المللی ، بازرگانان و غیره که از همه دور هم جمع می شوند و برای ایجاد جو دوستانه فقط به زبان انگلیسی صحبت می کنند ، استقبال می کند.

یکی دیگر از شهرهای آرژانتین که زبان انگلیسی در آن رواج دارد ، کوردوبا است ، این شهر پایتخت فرهنگی کشور و مسلماً قاره است.

در واقع ، از هر هفت نفر کوردوبا یک نفر دانشجو است ، بنابراین شهر شور و نشاط زیادی دارد.

راه های تقویت زبان انگلیسی در آرژانتین

کوردوبا و بوینس آیرس مطمئن ترین مکان ها برای شما از نظر حفظ ارتباطات هنگام تحصیل در آرژانتین است.

با این حال ، اگر در آرژانتین تحصیل می کنید ، می توانید شهرهای کوچکتری را نیز در نظر بگیرید که به جای اجتناب از آن ، زبان اسپانیایی را انتخاب کنید.

شهر مندوزا که در وسط کشور واقع شده است ، همچنین تعداد کمی دانشجوی بین المللی و برنامه به زبان انگلیسی دارد.

گزینه زندگی در خوابگاه دانشجویی بین المللی را در نظر بگیرید ، جایی که احتمال زیادی وجود دارد زبان مشترک بین چندین ملیت انگلیسی باشد! با این حال ، مطمئن ترین گزینه ، از نظر زبانی ، قطعاً رزرو یک آپارتمان خصوصی است که با هم اتاقی های آمریکایی مشترک است.

تحصیل پزشکی در آرژانتین به زبان اسپانیایی

تحصیل پزشکی در آرژانتین به زبان اسپانیایی

اگر مایل باشید زندگی در یک خانواده آرژانتینی ممکن است بهترین گزینه برای افراد غیر اسپانیایی زبان باشد ، در مورد آنچه می خواهید از برنامه تحصیل در خارج از کشور خارج شوید با دقت فکر کنید و محل اقامتی را انتخاب کنید که احساس راحتی و شادی شما را فراهم می کند.

اغلب بزرگترین دغدغه بسیاری از کسانی که کتابهای درسی خود را بسته بندی می کنند و برای تحصیل در خارج از کشور فعالیت می کنند ، نحوه آموزش موسسه جدیدشان است ، برای زبان آموزان مبتدی اسپانیایی ، تعداد زیادی گزینه تحصیل در آرژانتین وجود دارد.

جهت آموزش بهتر زبان، سعی کنید همیشه درمورد نگرانی ها و سوالات زبانی خود پیشگام باشید ، توجه داشته باشید که همه سخنرانی ها در دانشگاه UBA به زبان اسپانیایی انجام می شود ، بنابراین درک زبان تقریباً اجباری است.

علاوه بر این ، متقاضیان رشته پزشکی در نهایت برای برقراری ارتباط با بیماران نیاز دارند که درک کاملی از زبان اسپانیایی داشته باشند.

مدارک زبان مورد قبول دانشگاه های پزشکی آرژانتین

اگر شما علاقه مند به کسب رسمی مهارت خود در زبان اسپانیایی هستید ، گواهینامه های DELE ، CELU و SIELE گزینه بسیار خوبی هستند.

این گواهینامه ها با اعتبار هستند و توسط بسیاری از سازمان ها ، موسسات آموزشی و مشاغل در سراسر جهان پذیرفته می شوند. این امتحانات در ۹۰۰ مرکز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان انجام می شود.

DELE (Diploma de Español como Lengua Extranjera) یک مدرک رسمی است که توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ اسپانیا برای اثبات صلاحیت و فرماندهی زبان اسپانیایی صادر می شود.

CELU یا Certificado de Español Lengua y Uso تنها امتحانی است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش آرژانتین و وزارت روابط بین الملل و فرقه آرژانتین پذیرفته شده است ، این آزمون در سطح بین المللی ، توسط دولتهای برزیل و چین پذیرفته شده است.

آمادگی برای امتحانات DELE / CELU در آرژانتین

در برنامه درسی بویژه برنامه پزشکی بسیار مهم است که یک مدرک رسمی را نشان دهید که سطح زبان شما را نشان دهد ، با دوره های آمادگی آزمون می توانید شانس خود را برای قبولی در آزمون DELE / CELU بالا ببرید.

دوره های آمادگی آزمون متمرکز بر آماده شدن برای امتحانات زبان رسمی آرژانتین است که سطح شما را ارزیابی می کند ، صدور گواهینامه ممکن است یک نیاز برای دسترسی به تحصیلات دانشگاهی یا تحصیلات تکمیلی باشد و به طور فزاینده ای توسط شرکت ها در آزمون های استخدامی خود درخواست می شود.

شرایط پذیرش برای دوره مقدماتی زبان اسپانیایی سن بالای ۱۸ سال است ، دوره ۱۰ ساعت یا ۲۰ ساعت در هفته است و طول دوره بستگی به سطح دانشجو حداقل ۳ هفته است.

مراکز آمورزش ارزیابی زبان اسپانیایی در آرژانتین

در آرژانتین ۵ مرکز امتحانی مجاز وجود دارد ، مدرسه BSL اسپانیا با استفاده از مطالب ارائه شده توسط موسسه سروانتس از اسپانیا دانش آموزان را برای آزمون DELE آماده می کند.

در حالی که از اقامت خود در Bariloche لذت می برید ، می توانید برای یک یا هر دو آزمون آماده شوید ، BSL شما را در مورد تاریخ امتحانات آگاه می کند و به شما در زمینه تشریفات رزرو کمک می کند.

مدرسه زبان SET-IDIOMAS در شهر پرهیاهو و پر جنب و جوش کوردوبا ، آرژانتین واقع شده است ، امکانات این مدرسه شامل همه چیزهایی است که دانش آموز ممکن است برای درک بیشتر زبان اسپانیایی از یک فضای راحت به آن نیاز داشته باشد.

دوره ها شامل اسپانیایی عمومی ، اسپانیایی برای مسافران ، یادگیری اهداف خاص ، دوره های آمادگی آزمون در آزمون های DELE و CELU و برنامه های ترکیبی زبان عمومی اسپانیولی با فعالیت هایی مانند Dance است.

و در پایان ما مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی به شما می گوییم که خواه بخواهید اسپانیایی پزشکی را در سن خوزه ، کاستاریکا تمرین کنید یا دانش خود را در زمینه علوم پزشکی در لیما ، پرو و یا آرژانتین افزایش دهید یا مهارت های خود را در یک برنامه داوطلبانه در اکوادور اعمال کنید ، آمریکای لاتین می تواند همه چیز را برای آموزش زبان اسپانیای به شما ارائه دهد.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین

شما می توانید در دانشگاه های دولتی به صورت رایگان در آرژانتین تحصیل کنید ، از طرف دیگر ، برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی در آرژانتین ممکن است بین 5000 تا 15500 دلار در سال هزینه شود ، هزینه های کارشناسی و برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی رایگان است.

دانشگاه بوینس آیرس ، بزرگترین دانشگاه برای ثبت نام در آمریکای لاتین ، یک دانشگاه دولتی است که در رده بندی دانشگاه جهانی در جایگاه 75 قرار گرفته است ، این موسسه بیش از سایر دانشگاه های اسپانیایی زبان ، جوایز نوبل نیز کسب کرده است.

می توان گفت که به طور تقریبی تمام برنامه های تحصیل در آرژانتین به زبان اسپانیایی تدریس می شوند.

در آرژانتین ، تحصیلات پزشکی 6 ساله است و شما درست پس از دبیرستان شروع می کنید. در ایالات متحده ، شما باید مدرک کارشناسی را دریافت کنید و سپس درخواست می دهید و وارد دانشکده پزشکی می شوید ، یعنی 4 سال. همه مدارس دولتی در آرژانتین رایگان هستند (مدارس خصوصی هزینه دارند اما در مقایسه با یک چهارم میلیون دلاری که دانشجویان در ایالات متحده برای تبدیل شدن به پزشک می پردازند ، هیچ چیز ندارد).

در بیمارستان های دولتی آرژانتین ، پزشکان سالانه معادل 12000 دلار آمریکا درآمد کسب می کنند.

کشور آرژانتین بر خلاف جاذبه های خاصی که دارد ، کشور کاملا امنی محسوب نمی شود و حتی در پایتخت (بوئنس آیرس) باید شناخت خوبی از محله ها داشته باشید. جرایمی مانند جیب بری و سرقت در خیابان های آرژانتین زیاد است ، بویژه از زمان بحران اقتصادی و اکنون در زمان بحران بیماری و بیکاری تعداد زیادی از افراد ، اینگونه جرایم افزایش یافته است.

ممکن است بسیاری افراد با این هدف آن را برای تحصیل انتخاب کنند که پس از تحصیلات به آمریکا بروند اما در جریان باشید که این کار به راحتی عملی نمی شود ، زیرا آرژانتین یک کشور غیر انگلیسی زبان است و برای تحصیل پزشکی در آن باید حتما زبان اسپانیایی را یاد بگیرید و مهاجرت به آمریکا از این کشور کار آسانی نخواهد بود.

در سال تحصیلی 2022-2021 وزارت بهداشت ایران فقط دو دانشگاه را مورد تایید قرار داده است ؛ دانشگاه Buenos Aires (UBA) دانشگاه National La Plata

بله اما در برخی شهر ها به زبان انگلیسی هم صحبت می شود ، یکی از شهرهای آرژانتین که زبان انگلیسی در آن رواج دارد ، کوردوبا است ، این شهر پایتخت فرهنگی کشور و مسلماً قاره است.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آرژانتین ، با توجه به هزینه های بسیار پایین ، ورودی بدون آزمون و مورد تایید بودن مدارک از نظر وزارت بهداشت ایران به واقع می تواند یک گزینه عالی برای علاقه مندان تحصیل در رشته های علوم پزشکی باشد ، همچنین چنانچه در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در برزیل خواندید ، این کشور دارای تعداد قابل توجهی دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS برای تحصیل رشته های پزشکی است که انتخاب آن را برای دانشجویان بین المللی هر روز محبوب تر میکند.

آرژانتین گزینه خوبی برای تحصیل رشته های پزشکی است زیرا شرایط خاصی را در اختیار دانشجویان قرار داده ، از جمله ورود بدون آزمون و هزینه های کم تحصیل و زندگی و البته دانشگاه هایی با رنکینگ جهانی بالا که مورد تایید وزارت بهداشت ایران هم هستند ، در زیر ۱۰ سوال و جواب متداول را مرور کنید و سپس در بخش دیدگاه پرسش های خود را درج نمایید تا در اولین فرصت پاسخ آن را از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) دریافت نمایید، کارشناسان ما در شرکت رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز همواره پاسخگوی شما در امور مهاجرتی خواهند بود.

در این قسمت دیدگاه مشتریان شرکت رجبی را درمورد کیفیت اجرای پرونده مهاجرتی شان می شنوید.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (32 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه