تحصیل رشته پرستاری در کانادا

تحصیل رشته پرستاری در کانادا برای دانشجویان بین المللی در این مقاله به طور کامل و واضح توضیح داده شده است و تمامی اطلاعات موجود در این صفحه توسط مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تهیه و خدمت علاقه مندان عزیز ارائه شده است.

کانادا یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان را دارد که پرستاری یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی است که توسط دانشگاه های این کشور ارائه می شود.

هر استان یک نهاد نظارتی دارد که استانداردهای حرفه و الزاماتی را که متقاضیان باید رعایت کنند را تعیین می کند ، نکته قابل توجه این است که بخش بهداشت کانادا به شدت به پرستاران وابسته است و در واقع این متخصصان بیشتر از خود پزشکان با بیماران وقت می گذرانند.

یک پرستار ثبت شده می تواند در بیمارستان ها ، کلینیک ها یا خانه های سالمندان کار کند مانند هر کشور دیگری ، همه‌گیری COVID-19 صنعت مراقبت‌های بهداشتی را در کانادا تحت تأثیر قرار داده است ، بنابراین تقاضای زیادی برای پرستاران وجود دارد.

به این ترتیب ، این یک مقصد جذاب نه تنها برای دانشجویان ، بلکه برای متخصصانی است که به دنبال کار در خارج از کشور هستند ، در ادامه این مقاله نحوه تحصیل رشته پرستاری در کانادا با جزییات کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل رشته های علوم پزشکی در کانادا می توانید به مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا مراجعه نمایید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته پرستاری در کانادا

پریمدیکال پرستاری در کانادا

برای تحصیل رشته پرستاری در کانادا یا با مدرک دیپلم شروع می‌کنید یا بسته به شرایط خود مستقیماً با یک مدرک می‌روید؛ مدارک موجود در مقطع کارشناسی که می توانید از بین آنها گزینه خود را انتخاب کنید . معمولا دانش آموزانی که دبیرستان را در مدارس این کشور سپری کرده اند ، روند آسان تری برای پذیرش در دانشگاه ها دارند که مشاورین ما در عنوان تحصیل در مدارس کانادا به صورت دقیق به آن پرداخته اند.

برنامه پیش پرستاری در کالج های کانادا برای دانشجویانی طراحی شده است که علاقه مند به درخواست برای برنامه لیسانس علوم پرستاری مشترک چهار ساله در دانشگاه های این کشور هستند، دانشجویان مهارت‌های مدیریت زمان و مطالعه را در این دوره ها توسعه می‌دهند و تعیین می‌کنند که آیا علاقه ، استعداد و مهارت‌های مورد نیاز برای دنبال کردن حرفه‌ در پرستاری را دارند یا خیر.

برنامه‌های مدرک پریمدیکال پرستاری در کانادا معمولاً برای برآورده کردن الزامات دانشکده ‌های پرستاری هدفمند طراحی می‌شوند ، این مدرک برنامه ای دو ساله است که پایه های آموزشی را برای دانشجویان فراهم می کند؛ البته الزامات درسی برای دو سال اول در دانشکده‌های پرستاری ممکن است متفاوت باشد ، معمولاً در همان دانشگاهی که کالج مدرک کاردانی را ارائه می‌دهد ، دوره کارشناسی را شروع می کنند.

برنامه درسی پریمدیکال پرستاری در کانادا

پریمدیکال پرستاری در کانادا دوره های علمی لازم برای آماده سازی دانشجویان برای BSN را نیز فراهم می آورد ، از آنجایی که پرستاران اغلب در شرایط استرس زا با جمعیت های مختلفی در تماس هستند ، برنامه درسی پیش پرستاری شامل دوره های روانشناسی و علوم انسانی است که برای پرورش مهارت های ارتباطی و بین فردی قوی در نظر گرفته شده است.

برنامه درسی این دوره معمولاً شامل ترکیب زبان انگلیسی ، ارتباطات ، جامعه شناسی ، آمار ، زیست شناسی و آناتومی است، برنامه های پیش از پرستاری دانشجویان ورودی را ملزم به داشتن مدرک دبیرستان یا GED می کند و ممکن است انتخاب دروس شیمی ، زیست شناسی و ریاضی بر اساس نمرات دبیرستان نیز مورد نیاز باش؛ بسته به مدرسه ، شرایط پذیرش ممکن است شامل یک آزمون استاندارد پذیرش کالج ، مانند ACT ، یا حداقل نمرات دبیرستان باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با دریافت اطلاعات صحیح از کارشناسان ما به آسانی به پذیرش پرستاری در کانادا برسید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدارک لازم پذیرش رشته پرستاری در کانادا

اگر می خواهید به یک برنامه دیپلم یا مقطع کارشناسی در یکی از دانشگاه های کانادا بپیوندید و به دنبال مدارک لازم پذیرش رشته پرستاری در کانادا هستید ، اولین چیزی که به آن نیاز دارید مدرک دبیرستان است، انگلیسی ، ریاضیات ، زیست شناسی و شیمی دروس اصلی مورد نیاز افرادی مانند دانشگاه رایرسون هستند ، اما فیزیک نیز می تواند مفید باشد.

به طور کلی ، میانگین نمره مورد نیاز دبیرستان C است ، اما ممکن است با سال پذیرش متفاوت باشد؛ سایر الزامات شامل توصیه نامه از مدرسه قبلی شما ، نمونه های نوشتن و بیانیه ای مبنی بر هدف تحصیلی شما است ،

آزمون های انگلیسی نیز اجباری است ، به خصوص اگر اهل کشوری غیر انگلیسی زبان هستید. نمرات آزمون آیلتس ، پیرسون و تافل بسته به دانشگاهی که انتخاب می کنید متفاوت است بنابراین ، قبل از اینکه برای تحصیل رشته پرستاری در کانادا آماده شوید ، حتما از شرایط پذیرش هر دانشکده بازدید کنید.

بهترین دانشگاه های پرستاری کانادا

بهترین دانشگاه های پرستاری کانادا زیاد هستند که ما در اینجا به ذکر چند مورد از آنها اکتفا کرده ایم ، شما برای اطلاع از موارد بیشتر می توانید با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

رشته پرستاری در دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا که با نام U of A شناخته می شود ، یک موسسه تحقیقاتی عمومی است که در سال 1908 تأسیس شد ، این دانشگاه برنامه های جامعی را در زمینه های مختلف ، از هنر تا مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد ، این دانشگاه به دلیل دارا بودن بهترین دانشکده پرستاری در کانادا شناخته می شود و رشته ی پرستاری را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد ، دوره های آموزشی در رشته های مختلف پرستاری به عنوان مثال ، لیسانس علوم در پرستاری ، دوره ای است که برای چهار سال تحصیلی اجرا می شود.

دلیل اصلی رتبه بندی رشته پرستاری در دانشگاه آلبرتا در بین بهترین ها ، یادگیری متمرکز بر فناوری آن است ، در پرستاری ، آموزش عملی با فناوری شبیه ‌سازی بیمار انجام می‌شود و به عنوان یک دانشجوی بین المللی ، شما همچنین می توانید یک برنامه دو زبانه را که به دو زبان انگلیسی و فرانسوی آموزش داده می شود ، مطالعه کنید.

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توان جو کلارک ، بورلی مک لاچلین ، مایکل هاتون ، ریموند لمیو ، ریچارد تیلور ، درک والکات ، مارگارت اتوود و کلارنس کمپبل را نام برد.

نگاهی بر رشته پرستاری در دانشگاه آلبرتا

شرایط پذیرش از دانشگاه آلبرتا بر اساس سوابق تحصیلی کامل و موفقیت متقاضی در سه زمینه اصلی است که شامل نمرات متقاضی ، تسلط به زبان انگلیسی و تکمیل موضوعات مورد نیاز ذکر شده در سایت دانشگاه می شود؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دانشگاه آلبرتا کانادا به مقاله تحصیل در دانشگاه آلبرتا Alberta کانادا مراجعه نمایید.

تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه مک گیل

یکی دیگر از دانشگاه های محبوب برای تحصیل در رشته پرستاری در کانادا دانشگاه مک گیل است که هم دانشجوی داخلی و هم بین المللی می پذیرد.

در واقع ، این دانشگاه 29 درصد از کل جمعیت دانشجویی را تشکیل می دهد ، این دانشگاه تحقیقاتی دولتی در سال 1821 در مونترال کانادا تاسیس شد ، این موسسه به بیش از 300 رشته تحصیلی از جمله مهندسی و مراقبت های بهداشتی خود افتخار می کند و همچنین یکی از انتخابی ترین دانشکده های پرستاری کانادا است زیرا بالاترین شرایط پذیرش را در این کشور دارد.

برنامه لیسانس تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه مک گیل شما را به طور کامل برای فرصت های شغلی آینده آماده می کند ، دانش به دست آمده از این دوره ، مهارت های نوآورانه دانشجو را که در پرستاری اساسی است ، پرورش می دهد و زبان اصلی آموزش در مک گیل انگلیسی است.

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توان سر جان ابوت ، سر ویلفرد لوریر ، جیمز نیسمیت ، ویلارد بویل ، کرک در فرنچایز ، برندا میلنر ، لئونارد کوهن ، احمد نظیف ، جولی پایت ، جاستین ترودو و جوآن لیو را نام برد.

دانشجویان برای اخذ پذیرش از این دانشگاه باید دارای نمرات تحصیلی باید در مقطع دبیرستان و تسلط به زبان انگلیسی باشند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری که در سال 1944 تأسیس شد ، یکی از بهترین موسسات تحقیقاتی عمومی در کانادا است ، این دانشگاه دارای پنج پردیس است که چهار پردیس آن در منطقه آلبرتا و پنجمین در دوحه قطر واقع شده است؛ این دانشکده پرستاری کانادایی بیش از 30000 دانشجو را در رشته های مختلف تحصیلی ثبت نام می کند.

فارغ التحصیلان برجسته ی این دانشگاه شامل جیمز گاسلینگ ، چیپ ویلسون ، رابرت تیرسک ، لیندا تیلور ، Imants Barušs ، هال کویل ، کلاوس یورگن باث ، Warren Kinsella LL.B. ، شارون کارسترز ، آلن آر. هیلدبراند ، گری کواچ ، ناهید ننشی و کنت بی. استوری ، می شود.

دوره های مورد نیاز برای پذیرش تحصیل پرستاری در دانشگاه کلگری ، یک دوره زبان انگلیسی پس از متوسطه (3 واحد) ، یک دوره پس از متوسطه آمار (3 واحد) و دوره پس از متوسطه هنر ، علوم انسانی یا اجتماعی (3 واحد) و دوره(های) آناتومی و فیزیولوژی انسان مورد تایید دانشکده پرستاری با نمره C یا بهتر (6 واحد) است.

پس از گذراندن دوره های ذکر شده و اخذ نمرات قابل قبول دانشگاه مجاز به تحصیل در دانشگاه خواهید شد، در مقالهتحصیل در دانشگاه کلگری Calgary کانادا با برترین رشته ها و بورسیه های این دانشگاه بیشتر آشنا شوید.

هزینه تحصیل پرستاری در کانادا

هزینه تحصیل پرستاری در کانادا نسبت به کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان مقرون به صرفه تر است و شما به طور متوسط 21,922 دلار برای مقطع کارشناسی و 16,168 دلار کانادا برای پرداخت هزینه های مقطع کارشناسی ارشد نیاز دارید ، البته این با سطح تحصیلات و موسسه ای که در آن ثبت نام کرده اید متفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است که شما قبل از تایید درخواست تحصیل رشته پرستاری در کانادا ، باید ثابت کنید که می توانید تمام هزینه های سالانه را بپردازید و به یاد داشته باشید که این فراتر از هزینه های تحصیل است ، زیرا برای خوابگاه و سایر نیازهای اولیه به پول بیشتری نیاز خواهید داشت.

هزینه تحصیل پرستاری در کانادا

اگر تصمیم دارید خارج از دانشگاه زندگی کنید ، یک آپارتمان حداقل 1000 دلار کانادا در ماه هزینه دارد ، غذا و حمل و نقل به ترتیب تقریباً 500 دلار کانادا و 150 دلار کانادا است ، همه این ارزش ها به شهری که در آن برای زندگی انتخاب می کنید بستگی دارد.

دانشجویان بین المللی اجازه دارند در حین تحصیل در رشته پرستاری در کانادا کار کنند ، با این حال ، شما تنها در صورتی واجد شرایط دریافت این امتیاز هستید که مجوز تحصیل شما شامل این شرط باشد.

شرایط تحصیل و اقامت در کانادا را می توانید به صورت جزئی از میان اطلاعات مقالات زیر بدست آورید

زبان تحصیل رشته پرستاری در کانادا

به منظور انتخاب زبان تحصیل رشته پرستاری در کانادا ، از آنجایی که کانادا دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی دارد ، یک دانشجوی بین‌المللی می‌تواند مدرک تحصیلی خود را در یکی از مؤسسات به زبان انگلیسی یا فرانسه بگذراند.

زبان اصلی آموزشی در اکثر موسسات آموزش عالی کانادا انگلیسی است؛ به عنوان مثال ، در دانشگاه آلبرتا ، بیشتر دوره‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند که همچنین زبانی است که در تمام بخش‌ها استفاده می‌شود.

برخی از دانشگاه ها هم به هر دو زبان آموزش ارائه می دهند ، با این حال ، لازم نیست دانشجویان برای حضور در دانشگاه های کانادا به هر دو زبان مسلط باشند.

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های کانادا

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های کانادا

برنامه های آموزشی PicNursing و روش های ارائه در کانادا در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد گسترش یافته است.

انجمن دانشکده های پرستاری کانادا (CASN) یک چارچوب ملی مبتنی بر اجماع ایجاد کرده است که انتظارات اصلی را برای برنامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در آموزش پرستاری بیان می کند.

دوره های پرستاری کالج انتاریو چارت درسی پرستاری در دانشگاه های کانادا  بصورت زیر را برای متقاضیان تحصیل رشته پرستاری در کانادا ، پوشش می دهد:

علوم پیش از سلامت؛ یک برنامه مقدماتی علوم و ریاضی که برای برآوردن الزامات ورود به سایر برنامه های پزشکی از جمله پرستاری طراحی شده است.

پرستاری عملی برنامه های دیپلم کالج دو ساله که مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک پرستار عملی ثبت شده (RPN) را با تاکید بر تجربه بالینی آموزش می دهند.

تخصص های پرستاری؛ حوزه‌های آموزشی مانند پرستاری مراقبت‌های ویژه ، پرستاری بعد از عمل در اتاق عمل ، پرستاری مراقبت‌های ویژه پری ناتال و موارد دیگر ، که همگی مبتنی بر آموزش‌هایی هستند که به ‌عنوان یک پرستار ثبت‌شده گردآوری شده‌اند.

لیسانس یا لیسانس علوم پرستاری؛ برنامه های چهار ساله که دانشجویان را برای کار به عنوان پرستار ثبت نام شده (RNs) آماده می کند ، RN ها نسبت به RPN ها از دانش و شایستگی بیشتری در زمینه پرستاری برخوردارند و طیف وسیع تری از گزینه های ارائه مراقبت دارند.

بسیاری از برنامه های پرستاری دیگر وجود دارد ، بنابراین قبل از انتخاب خود ، حتماً لیست برنامه های کامل را مطالعه کنید.

دوره های جانبی برای تحصیل پرستاری در کانادا

توجه داشته باشید که دانشگاه ها علاوه بر چارت درسی خود ، دوره های جانبی برای تحصیل پرستاری در کانادا نیز برای پرستاران ارائه می کنند؛ به عنوان مثال برنامه Bridge to Canadian Nursing (BCN) یک برنامه تحصیلی فردی است که دوره های فهرست شده زیر را ارائه می دهد.

  • مهارت های ارتباطی حرفه ای برای پرستاران
  • پرستاری حرفه ای در کانادا
  • تغییرات سلامت و درمان I
  • ارزیابی سلامت پرستاری حرفه ای
  • تغییرات بهداشتی و درمانی II
  • پرستاری حرفه ای در نوزادان خانواده
  • پرستاری حرفه ای در سلامت کودک
  • پرستاری حرفه ای در سلامت روان
  • مهارت های پرستاری حرفه ای
  • تمرین بالینی حرفه ای

ما در سال هایی که در بحث مهاجرت در حال کسب تجربه بوده ایم، توانستیم پرونده های زیادی را با شرایط متفاوت به نتیجه برسانیم و افراد با خیال آسوده و کمترین چالش به هدفشان برسند. پرونده های مهاجرتی در شرکت رجبی مسیری کاملا قانونی را برای به بار نشستن طی می کنند و این تخصص ماست.

تمام تلاش ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه خدمات با کیفیت در کنار تجربه منحصر به فردمان به مشتریان عزیز است. نمونه هایی از تلاش های مارا در ویدیو مشاهده می کنید که برخی از ویزاهای اخذ شده کشورهای مختلف را به شما نمایش می دهد

آزمون های ورودی پرستاری کانادا

باید به این موضوع اشاره کرد که آزمون های ورودی پرستاری کانادا برای دانشگاه ها وجود ندارد و هر دانشگاه استاندارد های پذیرش خود را تعیین می کند و صلاحیت های هر متقاضی را به صورت جداگانه ارزیابی می کند.

دانشجویان بین المللی باید نمرات قبولی در چند آزمون استاندارد را دارا باشند ، که شرط عمومی و در اکثر دانشگاه ها شرط اصلی اخذ پذیرش از آن ها است که مهم ترین این آزمون ها ، آزمون های زبان شامل آزمون تافل ، آیلتس و PTE است که هر دانشگاه یکی از آزمون ها را شرط پذیرش خود قرار می دهد.

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در کانادا

کانادا از مکان های ایده آل برای مهاجرت پرستاران به شمار می رود اما در این بخش ما قصد داریم مزایا و معایب تحصیل پرستاری در کانادا را با ذکر دلیل برای علاقه مندان بررسی کنیم.

مزایای تحصیل پرستاری در کانادا

  • در یک نظرسنجی اخیر که توسط اندورس جابز انجام شد ، مشخص شده است که کانادا مطلوب ترین مکان برای مهاجرت به عنوان یک متخصص مراقبت های بهداشتی است.
  • از آنجایی که تقاضا برای پرستاران با بیش از 50000 شغل خالی در سراسر کانادا در حال افزایش است ، پرستاران این فرصت را دارند که به دنبال اقامت دائم یا موقت در کانادا باشند.
  • کانادا حوزه وسیعی هم برای دانشجویان پرستاری و هم برای متخصصان پرستاری مشتاق دارد ، چه بخواهید در برنامه های پرستاری در کانادا تحصیل کنید یا حتی قصد دارید به عنوان یک پرستار ثبت نام شده در کانادا مستقر شوید ، فرصت های گسترده ای در انتظار شماست.
  • این کشور مهاجرپذیر است زیرا حدود 20٪ از جمعیت کانادا را افراد چندفرهنگی تشکیل می دهند که از طبقات مختلف زندگی می کنند.

معایب تحصیل پرستاری در کانادا

  • پرستاران تحصیل کرده بین المللی اغلب می توانند برای کار موقت در کانادا درخواست دهند و اقامت موقت برای پرستاران آموزش دیده خارجی ممکن است در صورتی حاصل شود که متقاضی یک پیشنهاد شغلی معتبر و متعاقباً مجوز کار دریافت کند.
  • پرستاران ممکن است از آب و هوای کانادا و شرایط سخت کاری شایت داشته باشند.
  • روند ورود پرستاران فارغ التحصیل به بازار کار در کانادا کمی دشوار به نظر می رسد؛ در واقع پرستاران باید چندین مرحله را پشت سر بگذارند تا بتوانند به عنوان یک پرستار ثبت نام شده کار بکنند.

خوب است شرایط تحصیل پرستاری در کانادا و کشورهای اروپایی را نیز مقایسه کنید ، به همین منظور پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل رشته پرستاری در اروپا را بخوانید.

بررسی و مقایسه رشته پرستاری در دیگر کشورهای مطرح را بعنوان پیشنهاد در ادامه برای شما آورده ایم

بازار کار و درآمد پرستاران در کانادا

بسته به گواهینامه شما ، مشاغل پرستاری ممکن است شامل زمینه هایی مانند مراقبت حاد ، خدمات اجتماعی ، مراکز بهداشتی ، موسسات مراقبت طولانی مدت و بیمارستان ها باشد.

بر اساس شرایط بازار کار و درآمد پرستاران در کانادا پرستاران دارای مجوز همچنین ممکن است به عنوان پزشک ، مربی و مدیر در زمینه سلامت خدمت کنند ، پرستاران همچنین گزینه هایی برای کار در صنعت سفر و گردشگری دارند ، زیرا پرستاران مسافرتی اغلب تقاضای زیادی دارند.

حقوق پرستاری در کانادا با تجربه افزایش می یابد ، پرستاران ثبت نام شده می توانند از ۴۵۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰۰ دلار در سال انتظار داشته باشند و آنهایی که تخصص هایی مانند مراقبت های ویژه دارند حقوق آنها می تواند از ۶۰۰۰۰ دلار یا بیشتر شروع شود ، پرستاران عملی حقوق اولیه کمتری -حدود ۴۳۰۰۰ دلار در سال- دارند.

شاید با پردرآمد ترین مشاغل کانادا و یا مشاغل مورد نیاز این کشور آشنا نباشید ، می توانید مقاله کار در کانادا را بخوانید و اطلاعات خود در این زمینه را به روز کنید.

بازار کار و درآمد پرستاران در کانادا

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پرستاری در کانادا

دانشگاه آلبرتا که با نام U of A شناخته می شود یکی از برترین دانشگاه های پرستاری کاناداست.

تحصیل در رشته پرستاری در کانادا نسبت به کشورهایی مانند آمریکا و انگلستان مقرون به صرفه تر است و شما به طور متوسط 21,922 دلار برای مقطع کارشناسی و 16,168 دلار کانادا برای پرداخت هزینه های مقطع کارشناسی ارشد نیاز دارید ، البته این با سطح تحصیلات و موسسه ای که در آن ثبت نام کرده اید متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که کانادا دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی دارد ، یک دانشجوی بین‌المللی می‌تواند مدرک تحصیلی خود را در یکی از مؤسسات زبان انگلیسی یا فرانسه بگذراند.

باید به این موضوع اشاره کرد که هیچ آزمون ورودی ای در سراسر کانادا برای دانشگاه ها وجود ندارد و هر دانشگاه استاندارد های پذیرش خود را تعیین می کند.

حقوق پرستاری در کانادا با تجربه افزایش می یابد ، پرستاران ثبت نام شده می توانند از 45000 دلار تا 50000 دلار در سال انتظار داشته باشند و آنهایی که تخصص هایی مانند مراقبت های ویژه دارند حقوق آنها می تواند از 60000 دلار یا بیشتر شروع شود ، پرستاران عملی حقوق اولیه کمتری -حدود 43000 دلار در سال- دارند.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی ، تمام تلاش خود را بر ارائه جدیدترین مطالب از شرایط تحصیل رشته پرستاری در کانادا معطوف داشته اند تا بهترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان عزیز قرار داده باشند ، اگر شما هم از متقاضیان تحصیل در کانادا هستد ، اطمینان داشته باشید که با انتخاب این شرکت مهاجرتی ، شانس پذیرش در دانشگاه های مورد علاقه خود را چندین برابر افزایش داده اید ، با مشاوران ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یات دفتر شیراز مشورت کنید ، همچنین در مقاله تحصیل در کانادا تمام روش های مهاجرت تحصیلی به کانادا را توضیح داده ایم.

در این قسمت دیدگاه مشتریان ما با پرونده های موفق ویزای کشور کانادا را مشاهده می کنید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

6 دیدگاه در “تحصیل رشته پرستاری در کانادا

  1. تحصیل رشته پرستاری در کانادا سجاد گفت:

    سلام خسته نباشید.
    من کارشناس هوشبری هستم با دو سال سابقه کار ..میخوام برای تحصیل پرستاری درخواست بدم..چند درصد احتمال داره که بتونم بعد از تحصیل وارد بازار کار بشم.

    1. تحصیل رشته پرستاری در کانادا Hamid گفت:

      با سلام

      کار پس از تحصیل در کانادا یکی از مزایای مهاجرت به کانادا به شمار می رود.
      افرادی که به منظور تحصیل در رشته پرستاری در کانادا به این کشور ورود می کنند، می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی در این کشور، به کار بپردازند.
      متقاضیان کار در کانادا و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا در رشته پرستاری می توانند از طریق شرکت در برنامه کشوری اکسپرس انتری و یا برنامه های استانی جذب نیروی ماهر به کار در کانادا مشغول شوند. این افراد در صورتی که مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و ترجیحاً فوق لیسانس به همراه نمره زبان خوب و سن مناسب داشته باشند از شانس بالایی برای اخذ ویزای کاری برخوردار خواهند بود.
      متقاضیان می توانند در بیمارستان ها و مراکز درمانی که شاید در حین تحصیل در آن به کارآموزی و یا کار حین تحصیل پرداخته اند، مشغول به کار شوند. متقاضیان پس از اتمام تحصیل در کانادا در صورتی که دوره تحصیلی آنها از 9 ماه بیشتر و از 2 سال کمتر باشد می توانند تا مدت زمان دوره تحصیل خود در کانادا مانده و به دنبال کار بگردند و همچنین اگر طول مدت دوره متقاضی بیش از 2 سال بوده باشد تا 3 سال به وی اقامت پس از تحصیل داده می شود.

      با تشکر از سوال شما

  2. تحصیل رشته پرستاری در کانادا سجاد گفت:

    سلام
    من دانشجوی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم و در کمیته تحقیقات دانشگاه فعالیت می کنم و پروپوزال و مقاله نوشتم و قصد دارم برای ارشد به کانادا بروم و دو تا سوال از خدمت شما دارم.
    با این شرایط میتونم برای ارشد , بورسیه بگیرم؟
    برای تحصیل در ارشد باید آزمون rn را قبول بشم؟

  3. تحصیل رشته پرستاری در کانادا فرشاد مدیر گفت:

    سلام
    من 18 سال دارم
    معدل دیپلم 18 به بالا
    ممکنه بدون مدرک زبان انگلیسی از یک دانشکده پرستاری معتبر در تورنتو پذیرش بگیرم؟
    آیا کار کردن هزینه‌هامو پوشش میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه