تحصیل رشته پرستاری در اروپا

تحصیل رشته پرستاری در اروپا ، به دلایل زیادی می تواند یک انتخاب ایده آل برای دانشجویان ایرانی باشد که شما هم اکنون با حضور خوش اقبالی تان در این صفحه از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ، به دلایل این انتخاب پی خواهید برد.

اگر بخواهیم نگاهی به کشورهای برتر جهان برای تحصیل رشته پرستاری بیندازیم ، معمولا سالانه به اسامی چندین کشور اروپایی می رسیم که در لیست ده کشور برتر جهان برای پرستاری قرار دارند.

برنامه لیسانس علوم در پرستاری در اروپا توسط دانشگاه ها یا کالج ها سازماندهی می شود و به مدارک لیسانس پرستاری منتهی می شود ، لیسانس علوم در پرستاری و ممکن است پس از آن کارشناسی ارشد در برنامه پرستاری منجر به مدرک فوق لیسانس پرستاری و برنامه دکترای پرستاری منتهی به مدرک PhD پرستاری می شود.

در ادامه اطلاعات بیشتر و کاملتری از تحصیل رشته پرستاری در اروپا خواهید خواند ، پس با ما همراه باشید و از مطالعه مطالب آماده شده توسط همکاران ما لذت ببرید ، همچنین برای علاقه مندان تحصیل رشته های علوم پزشکی ، دعوت می کنیم از شما که مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اروپا را نیز مطالعه نمایید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته پرستاری در اروپا

پریمدیکال پرستاری در اروپا

متقاضیان تحصیل در اروپا معمولاً باید 12 تا 18 دوره کالج را بگذرانند که اغلب شامل تکمیل آزمون های جامع است و دانشجویان بین المللی را برای ورود به این رشته در دانشگاه های اروپا آماده می کند.

دانشجویان پریمدیکال پرستاری در اروپا ممکن است انتخاب کنند که در یک زمینه تحصیلی تمرکز کنند و می توانند دوره های اضافی را در تخصص خود بگذرانند ، زمینه های تخصص پرستاری ممکن است شامل پرستاری کودکان ، مراقبت های سرپایی ، پرستاری قلب ، مراقبت از سوختگی و پرستاری سالمندان باشد.

برنامه های پریمدیکال پرستاری در اروپا در این یکسال در دو ترم به دانشجویان ارائه می شود که در هر ترم بطور میانگین باید 126 ساعت آموزش را بگذرانند ، دوره ی پیش پرستاری در اروپا هم تجربه بالینی و هم دانش نظری دانشجویان را فراهم می کند.

دوره پری پرستاری در کشور های اروپایی در ماه های ژانویه ، مه و آگوست شروع می شود و هزینه ی شرکت در این دوره برای دانشجویان تا 350 یورو به ازای هر ترم است ، دانشجویان برای شرکت در دوره پری پرستاری در اروپا بطور کلی باید دارای دیپلم دبیرستان باشند.

درس هایی که بطور کلی در اروپا برای دوره های پیش پرستاری ارائه می شوند ، شامل میکروبیولوژی ، آمار ، روانشناسی رشد ، آناتومی و فیزیولوژی است و درسی برای فراگیری زبان برای دانشجویان بین المللی است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر خواستار تحصیل رشته پرستاری در دانشگاه های مطرح هستید، پیشنهاد میکنیم با کمک مشاورین ما و در مسیر درست گام بردارید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های پرستاری اروپا

هر سه مورد از بهترین دانشگاه های پرستاری اروپا بر اساس رتبه بندی QS در کشور انگلیس قرار گرفته است و ده دانشگاه برتر پرستاری اروپا نیز علاوه بر انگلیس در سوئد ، فنلاند و ایرلند قرار دارند ، در زیر ما یک دانشگاه از انگلیس و از کشورهای سوئد و فنلاند نیز یک مورد را بررسی می کنیم.

تحصیل پرستاری در کالج کینگز لندن

دانشگاه کینگز کالج لندن (KCL) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در لندن ، بریتانیا است و یک کالج و موسسه عضو دانشگاه فدرال لندن است ، این کالج بزرگترین مرکز اروپایی برای آموزش پزشکی و تحقیقات بیوپزشکی در تمامی مقاطع است و شامل اولین دانشکده پرستاری جهان و همچنین دانشکده پرستاری و مامایی فلورانس نایتینگل است.

این دانشگاه به موجب پایه و اساس خود دارای حمایت سلطنتی است و قابل ذکر است که فارغ التحصیلان و کارکنان کینگ شامل ۱۴ برنده جایزه نوبل هستند.

دانشجویان تحصیل پرستاری در کالج کینگز لندن در اولین ترم خود ، در یک موقعیت شغلی قرار می گیرند و همچنین مهارت ‌ها و تجربه ‌هایی را که برای تبدیل شدن به یک رهبر آینده در مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند در اختیارشان قرار می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله تحصیل رشته پرستاری در انگلستان را هم بخوانید.

تحصیل پرستاری در کالج کینگز لندن

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توان پیتر هیگز ، سر مایکل هاتون ، مایکل لویت ، ماکس تیلر ، سر فردریک هاپکینز ، سر اندرو پولارد ، ریموند گاسلینگ ، پاتریک استپتو ، کیت کمپبل ، دیوید بلامی ، سر ریچارد دال ، آنتونی پاوسون ، مایکل فیشر ، سر جیمز گوانز ، جان هیوز ، تاکاکی کانهیرو و آبراهام پینئو گسنر را نام برد.

برای پذیرش باید شرایط ورود بین المللی را در قسمت «متقاضیان بین المللی» بررسی کنید و برای تمام دوره‌های آموزش عالی دوره کارشناسی تمام وقت در دانشگاه ‌ها و کالج‌ های بریتانیا ، باید از طریق سرویس پذیرش دانشگاه‌ ها و کالج ‌ها که معمولاً با نام UCAS شناخته می‌شود ، درخواست آنلاین بدهید.

موسسه کارولینسکا سوئد ، از بهترین های پرستاری اروپا

مؤسسه کارولینسکا (KI) ، یک دانشگاه پزشکی تحت رهبری تحقیقات در سولنا در منطقه شهری استکهلم سوئد است ، مجمع نوبل در موسسه کارولینسکا جایزه نوبل فیزیولوژی یا پزشکی را اعطا می کند ، این مجمع متشکل از پنجاه استاد از رشته های مختلف پزشکی در دانشگاه است.

موسسه کارولینسکا سوئد ، از بهترین های پرستاری اروپا و سومین دانشکده پزشکی سوئد پس از دانشگاه اوپسالا (تاسیس در 1477) و دانشگاه لوند (تاسیس در 1666) است ، این دانشگاه یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و تحقیقاتی سوئد است که 30 درصد آموزش پزشکی و بیش از 40 درصد از کل تحقیقات علمی پزشکی و علوم زیستی انجام شده در سوئد را به خود اختصاص داده است.

آموزش پرستاری در موسسه کارولینسکا تلاش می کند تا آموزش ، تحقیق و تمرین بالینی در کلاس درس را ادغام کند ، هدف کلی بخش پرستاری ایجاد یک عرصه دانشگاهی است که در توسعه بین المللی تحقیقات پرستاری و در حرفه پرستاری شرکت می کند و دوره های به زبان سوئدی و انگلیسی ارائه می شود.

بخش پرستاری موسسه کارولینسکا سوئد حدود 1000 دانشجو در برنامه پرستاری خود در مقطع کارشناسی دارد که حدود یک سوم آن ها در آموزش آنلاین هستند و تقریباً 600 نفر در برنامه های پرستاری تخصصی خود هستند که اکثریت آن ها از طریق برنامه های آنلاین به صورت پاره وقت تحصیل می کنند ، تمام آموزش ها حول محور یادگیری دانشجو محور منعطف طراحی شده است ، دارای یک جزء بزرگ مبتنی بر وب است و بر اساس آخرین تحقیقات آموزشی است.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط پذیرش دانشگاه های سوئد ، مقاله تحصیل رشته پرستاری در سوئد را هم بخوانید.

نامداران دانشگاه کارولینسکا و شرایط ثبت نام

از بزرگان و نامداران دانشگاه کارولینسکا می توان گوستاف رتزیوس ، کارل اسکار مدین ، ویلهلم نتزل ، ایوار ویکمن ، گوران لیلجستراند ، نانا سوارتز ، اولف فون اویلر ، هربرت اولیوکرونا ، راگنار گرانیت ، هوگو تئورل ، لارس لکسل ، سون برگستروم و پهر ادمن را نام برد.

پذیرش و شرایط ثبت نام موسسه کارولینسکا سوئد (برنامه آنلاین باز از 18 اکتبر 2021 تا 17 ژانویه 2022) برای همه متقاضیان بین المللی با تحصیلات تکمیلی متوسطه آزاد است ، متقاضیانی که برای تحصیل در سوئد نیاز به درخواست ویزا دارند باید قبل از 17 ژانویه اقدام کنند.

شرط عمومی ورود به کارولینسکا ، تحصیلات تکمیلی دبیرستان است که شما را واجد شرایط تحصیلات عالی در سوئد می کند ، برای اطلاعات دقیق در مورد اینکه چگونه می توانید شرایط ورود عمومی را برآورده کرد باید شرایط خاص کشور را بررسی کنید.

بهترین شرایط تحصیل پرستاری در دانشگاه تورکو فنلاند

دانشگاه تورکو ، واقع در تورکو در جنوب غربی فنلاند ، پس از دانشگاه هلسینکی و دانشگاه تامپره ، سومین دانشگاه بزرگ فنلاند است ، این دانشگاه در سال 1920 تأسیس شد و همچنین دارای امکاناتی در راوما ، پوری ، کوو و سیلی است و یکی از اعضای گروه کویمبرا به شمار می رود.

دانشگاه تورکو تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته علوم پرستاری را به زبان فنلاندی ارائه می دهد ، اما چندین دوره وجود دارد که می توان به عنوان یک دانشجوی میهمان یا مبادله به زبان انگلیسی تحصیل کرد.

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توانSauli Niinistö ،Mauno Koivisto ،Liisa Hyssälä ، پائولا لهتوماکی ، پکا پوشکا ، ویل نینیستو ، تیمو آیراکسینن ، یارمو وینانن ، هلی لاکسونن و کائیسا سوفیا ماتوماکی را نام برد.

برای اخذ پذیرش بهترین شرایط تحصیل پرستاری در دانشگاه تورکو فنلاند دانشجویان باید دارای مدرک زبان فنلاندی و مدرک اتمام دوره ی دبیرستان باشند و فرم درخواست این دانشگاه را پر کنند، دقت داشته باشید که پیش تر در همین سایت مقاله تحصیل در فنلاند را ارائه دادیم تا شما بطور کامل با شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور آشنا شوید و اکنون می توانید به این مقاله مراجعه کرده و اطلاعات کسب کنید.

هزینه تحصیل پرستاری در اروپا

هزینه تحصیل پرستاری در اروپا اگر به زبان رسمی کشور مورد نظر در دانشگاه دولتی باشد ، با کمترین هزینه در حد رایگان محاسبه می شود. هزینه های تحصیل پرستاری در اروپا به زبان انگلیسی در کشورهای مختلف ، دانشگاه ها و زبان های تدریس متفاوت است، ارزان ترین دوره لیسانس علوم در رشته پرستاری در اروپا هزینه تحصیل در زبان انگلیسی تقریباً 3500 یورو در سال است.

اگرچه همه کشورهای شمال اروپا مقاصد تحصیلی نسبتاً مقرون به صرفه ای هستند ، اما نروژ می تواند از بهترین انتخاب ها است زیرا برای همه ، چه از داخل و چه خارج از اتحادیه اروپا ، در دانشگاه های دولتی ، به استثنای چند برنامه تخصصی ، سایر برنامه ها رایگان است.

هزینه تحصیل پرستاری در اروپا

معرفی دانشگاه های ارزان برای رشته پرستاری در اروپا

موسسه علوم کاربردی برمن یک دانشگاه آلمانی است که در سال 1799 با بیش از 9000 دانشجو در 66 رشته تحصیلی در رشته های اقتصاد ، پرستاری و علوم اجتماعی تاسیس شد.

این دانشکده یکی از دانشگاه های ارزان برای رشته پرستاری در اروپا البته نه ارزان بلکه رایگان است که دارای شرایط ورود محدود بوده و از طریق آزمون طبقه بندی یا پذیرش ویژه دانشجو می پذیرد.

علاوه بر این ، گروه پرستاری و مدیریت در دانشگاه علمی کاربردی هامبورگ از دیگر دانشگاه های رایگان برای رشته پرستاری در اروپا است و دانشجویان فقط برای پوشش خدمات دانشجویی و دولت دانشجویی باید هزینه ترم کمتر از 350 یورو بپردازند.

دانشکده پرستاری پنج برنامه مدرک ، از جمله کارشناسی ارشد علوم (M.Sc.) در پرستاری و لیسانس علوم (B.Sc.) در پرستاری ارائه می دهد.

هر دو برنامه دارای شرایط ورودی مجزا هستند ، مدرک ورود به آموزش عالی و دو هفته کارآموزی در یک محیط مراقبت از بیمار هر دو برای پذیرش در برنامه لیسانس علوم در پرستاری مورد نیاز است.

دانشگاه قطب شمال نروژ که شمالی ترین دانشگاه جهان و بزرگترین موسسه تحقیقاتی و آموزشی در شمال اسکاندیناوی است ، در لیست نهایی ما از دانشکده های پرستاری رایگان قرار دارد.

دانشجویان داخلی و خارجی می توانند مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری را در دانشگاه دنبال کنند ، این برنامه دارای تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی است که حداکثر 10٪ از کل جمعیت دانشجویان را تشکیل می دهد.

اروپا و کشور های اروپایی را با مطالعه بیشتر می توانید بشناسید، اما ما مقالات زیر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های اروپا

دروسی که دانشجویان رشته پرستاری در دانشگاه های اروپا می گذرانند شامل؛ آناتومی پستانداران ، روانشناسی مقدماتی ، فیزیولوژی مقدماتی ، آزمایشگاه فیزیولوژی مقدماتی ، مقدمه ای بر رشد انسانی و مطالعات خانواده ، اصول مقدماتی تغذیه ، شیمی ، میکروبیولوژی ابتدایی ، آزمایشگاه میکروبیولوژی ابتدایی ، مقدمه ای بر مسائل حرفه ای در عمل پرستاری و انفورماتیک پرستاری ، ارزیابی سلامت ، مقدمه ای بر جامعه شناسی ، آمار یا آمار زیستی ، پاتوفیزیولوژی ، مقدمه ای بر مبانی پرستاری ، مقدمه ای بر مفاهیم دارویی ، مراقبت پرستاری از مددجوی بزرگسال نیازمند مداخله پزشکی-جراحی می شود.

سایر موارد چارت درسی پرستاری در دانشگاه های اروپا که دانشجویان ملزم به گذراندن آن ها هستند شامل مراقبت های پرستاری درمانی از سالمندان ، درک و بکارگیری تحقیقات پرستاری ، مسائل اخلاقی ، حقوقی و ژنتیک ، مراقبت های پرستاری از کودکان و نوجوانان ، مراقبت از خانواده فرزندآور ، رهبری و مدیریت ، مراقبت پرستاری از بزرگسالان با مشکلات پیچیده سلامت ، پرستاری سلامت جامعه و خانواده ، مراقبت پرستاری از بزرگسالان با مشکلات پیچیده سلامت و پرستاری بهداشت روان می شوند.

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های اروپا

زبان تحصیل پرستاری در اروپا

الزامات زبان تحصیل پرستاری در اروپا ، با توجه به زبان رسمی کشور مقصد متفاوت می باشد.

دانشجویان بین المللی در آلمان ، اتریش ، یا دیگر کشورها می توانند برای هر یک از برنامه های پرستاری درخواست دهند با این حال ، از آنجایی که زبان آموزشی آلمانی ، سوئدی ، دانمارکی نروژی و غیره است ، بنابراین قبل از درخواست برای تحصیل رشته پرستاری در اروپا ، باید به یکی از این زبان ها مسلط باشید.

متقاضیان تحصیل پرستاری به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه های مختلف متفاوت است اما به صورت مشترک ارائه مدرک زبان آیلتس حداقل 6 الزامیست.

پخش ویدیو

هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با سالیان زیاد تجربه توانسته اند پرونده های مهاجرتی را در راستای نتیجه بخشی و موفقیت در مسیر مهاجرت جلو ببرند و ما اکنون نمونه از پذیرش های اخذ شده از دانشگاه های سراسر دنیا برای مشتریان شرکت رجبی را در این ویدیو برای شما به نمایش گذاشتیم.

همانطور که در ویدیو میبینید ما صداقتمان را در عملکرد نشان می دهیم و برآنیم تا از هدر رفت سرمایه مالی و زمانی شما جلوگیری کنیم.

آزمون های ورودی پرستاری اروپا

برخی از کشور های اروپایی مانند فنلاند دارای امتحان ورودی برای تحصیل رشته پرستاری در اروپا هستند و برخی کشور ها مانند فرانسه آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان در رشته پرستاری ندارند.

آزمون های ورودی پرستاری اروپا، در فنلاند از دو بخش تشکیل شده که بخش یک خود از سه بخش a ، b و c تشکیل شده است که بخش a ، امتحان تئوری بر اساس مطالب ارائه شده در ابتدای امتحان است ، بخش b ، آزمون کتبی زبان انگلیسی است و حداقل سطح پذیرفته شده برای این بخش ، طبق چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها B2است و بخش c ، آزمون کتبی زبان فنلاندی است.

بخش دوم این آزمون ، شفاهی است و از دو بخش a و b تشکیل شده است که بخش a مهارت شفاهی زبان انگلیسی و بخش b مهارت شفاهی زبان فنلاندی را مورد آزمایش قرار می دهد.

کشور هایی مانند فرانسه که آزمون ورودی برای رشته ی پرستاری ندارند ، دانشجویان باید درخواست نامه دانشگاه مورد نظر را برای تحصیل در این دانشگاه پر کنند وبرای دانشگاه ارسال کنند.

آزمون های ورودی پرستاری اروپا

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در اروپا

کسب مدرک پرستاری در اروپا می تواند مزایای برجسته ای مانند صرفه جویی در هزینه و زمان دانشجویان و خانواده هایشان داشته باشد اما در عین در حال که دریافت مدرک پرستاری در اروپا مزایای خود را دارد ، بدون چالش هم نیست.

در ادامه با مزایا و معایب تحصیل پرستاری در اروپا آشنا می شوید:

مزایا:

  • بهره مندی از استانداردهای بالای آموزش پرستاری
  • دریافت مدارک معتبر پرستاری شناخته شده
  • وجود شانس بالا برای بهره مندی از امکان تحصیل رایگان رشته پرستاری
  • دسترسی به بهترین امکانات و کلینیک های مراقبت های بهداشتی
  • فرصت رشد علمی در محافل علمی دانشجویان
  • بودجه و حمایت سخاوتمندانه از دانشجویان پرستاری
  • پتانسیل حقوق و دستمزد بالا فارغ التحصیلان پرستاری و کمبود متخصصان پرستاری در اغلب کشورهای اروپایی
  • و نزدیک تر بودن کشورهای اروپایی نسبت به ایالات متحده ، کانادا و استرالیا

معایب:

  • اکثر دانشگاه‌های اروپایی ، به استثنای دانشگاه‌های بریتانیا و هلند ، آموزش مقطع کارشناسی را عمدتاً به زبان مادری خود ارائه می‌دهند و متقاضیان باید به زبان مربوطه صحبت کنند.
  • گزینه‌های انگلیسی در کشورهایی مانند آلمان و نروژ وجود دارد – که هیچکدام شهریه ندارند – اما دانشجویان باید تحقیقات خود را برای یافتن این برنامه ها انجام دهند ، به طور کلی آموزش پرستاری به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد بیشتر رایج است.
  • به گفته کارشناسان ، بسیاری از دانشگاه های اروپایی نسبت به دانشگاه‌های آمریکایی رویکردی غیرمستقیم‌تر دارند ، در واقع شما باید کمی مستقل و صبورتر باشید.

پیشنهاد می کنیم در کنار این محتوا ، مقاله ۹ تا از بهترین شهرهای اروپا برای تحصیل را نیز برای افزایش آگاهی خود در خصوص مهاجرت تحصیلی به برترین کشور های اروپا بخوانید.

تحصیل پرستاری در بهترین شهرهایی که در این مقاله به آنها اشاره نشد را در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم که مطالعه کنید

بازار کار و درآمد پرستاران در اروپا

پرستاران فارغ التحصیل فرصت های شغلی زیادی در اروپا و فراتر از آن دارند ، آنها می توانند هر یک از زمینه های شغلی زیر را بنا به راحتی خود انتخاب کنند:

  • بیمارستان ها
  • صنعت مراقبت های بهداشتی یکپارچه
  • سلامت عمومی
  • کلینیک ها یا مطب ها
  • خانه های سالمندان
  • خانه-سلامت
  • موقعیت های تدریس در کالج ها، بیمارستان ها و دانشگاه ها
  • پرستار صنعتی
  • و غیره.

توجه داشته باشید کسانی که در برنامه‌های برتر اروپا شرکت می‌کنند ، احتمالاً کارفرمایان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و بازار کار و درآمد پرستاران در اروپا اقبال بیشتری برای آنان خواهد داشت و وقتی مراکز معتبر جهانی استخدام می‌کنند بیشتر به دنبال فارغ التحصیلانی هستند که علاوه بر انگلیسی به زبان‌های دیگر نیز صحبت می‌کنند.

با ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه بودید و با تحصیل رشته پرستاری در اروپا بیش از پیش آشنا شدید ، برای ارتباط با مشاوران ما از بخش دیدگاه ، در پایین همین مقاله استفاده نمایید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پرستاری در اروپا

هر سه دانشگاه برتر پرستاری اروپا بر اساس رتبه بندی QS در کشور انگلیس قرار گرفته است و ده دانشگاه برتر پرستاری اروپا نیز علاوه بر انگلیس در سوئد ، فنلاند و ایرلند قرار گرفته است.

دانشگاه کینگز کالج لندن (KCL) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در لندن ، بریتانیا است و یک کالج و موسسه عضو دانشگاه فدرال لندن است ، این کالج بزرگترین مرکز اروپایی برای آموزش پزشکی و تحقیقات بیوپزشکی در تمامی مقاطع است و شامل اولین دانشکده پرستاری جهان و همچنین دانشکده پرستاری و مامایی فلورانس نایتینگل است.

هزینه های تحصیل رشته پرستاری در اروپا اگر به زبان رسمی کشور مورد نظر در دانشگاه دولتی باشد ، با کمترین هزینه در حد رایگان محاسبه می شود. هزینه های تحصیل برنامه پرستاری در اروپا به زبان انگلیسی در کشورهای مختلف ، دانشگاه ها و زبان های تدریس متفاوت است. ارزان ترین دوره لیسانس علوم در رشته پرستاری در اروپا هزینه تحصیل در زبان انگلیسی تقریباً 3500 یورو در سال است.

متقاضیان تحصیل پرستاری به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه های مختلف متفاوت است اما به صورت مشترک ارائه مدرک زبان آیلتس حداقل 6 الزامیست.

برخی از کشور های اروپایی مانند فنلاند دارای امتحان ورودی برای پذیرش در رشته پرستاری هستند و برخی کشور ها مانند فرانسه آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان در رشته پرستاری ندارند.

بنابراین تحصیل رشته پرستاری در اروپا می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد و مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی ، بهترین مشاوره ها و همکاری های مثمر ثمر جهت اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های اروپایی را انجام می دهند ، پس همین الان با ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله بورسیه های تحصیل در اروپا را نیز بخوانید تا با جذاب ترین بورسیه های ارائه شده در دانشگاه های معتبر اروپا آشنا شوید.

مهاجرت به اروپا و هرکجای این کره خاکی جزو تخصص ماست، تخصص ما را بشنوید از زبان مشتریان ما

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2.7/5 - (13 امتیاز)
منو
خانه