بهترین کشور برای تحصیل

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
بهترین کشور برای تحصیل
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

شرایط فرهنگی ، آب و هوا ، مسافت و غیره همه مواردی هستند که ممکن است در رتبه بندی برای انتخاب بهترین کشور تاثیر گذار باشند . در ادامه لیستی از چند کشور برتر در سال 2019 برای تحصیل در خارج از کشور تهیه و درباره آن توضیح داده شده است . موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی این بار شما را با بهترین کشور برای تحصیل آشنا می کنند . این مقاله طبق نظر سنجی از 20000 دانشجوی بین المللی ، گردآوری شده است .

در هنگام تصمیم گرفتن در مورد تحصیل در خارج از کشور ، ابتدا کشور مورد نظر برای یک دانشگاه یا نوع خاصی از برنامه علمی انتخاب و مورد بررسی قرار می گیرد . همچنین ، شرایط خوابگاه های دانشجویی ، ارزان و مقرون به صرفه بودن شرایط زندگی در آن کشور نیز از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین کشور برای تحصیل می باشد . امید به آنکه مطالعه مقاله زیر شما را در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی راهنمایی کند .

استرالیا بهترین کشور برای تحصیل

کشور استرالیا با 270000 دانشجوی بین المللی در حال حاضر در سال 2019 در سراسر جهان ، بهترین کشور برای تحصیل می باشد . استرالیا با شش دانشگاه برتر در 100 کشور برتر جهان ، بهترین نتایج را برای بهترین کشورهای آموزش عالی در سراسر جهان به دست آورده است . اما علاوه بر این ، دانش آموزان همچنین می توانند از خارج از کلاس درس نیز لذت ببرند !

استرالیا ، علاوه بر دارا بودن شهرهای بزرگ مانند سیدنی ، ملبورن و بریزبن ، از طیف وسیعی از زیستگاه ها ، از جنگل های بارانی و بیابان ها به کوه های آلپ و اکوسیستم های زیر آب برخوردار است و از این لحاظ بسیار ویژه و منحصر به فرد بوده و طیف وسیعی از حیوانات اهلی و وحشی را در سرزمین و در اقیانوس جذب می کند .

فرانسه کشور فرهنگ و هنر

فرانسه به عنوان یک کشور از سبک های شیک ، Riviera فرانسوی خارق العاده و کلیسای جامع نتردام و بسیاری از جاذبه های دیگر مشهور است . فرانسه همیشه در بالای لیست انتخاب مردم قرار دارد و با یک سیستم آموزشی معتبر و بیش از 3500 موسسه عالی آموزش عالی برای انتخاب ، دانش آموزان بیشتر و بیشتری این کشور تاریخی و فریبنده را برای مطالعه در نظر می گیرند .

فرانسه دارای 260000 دانشجوی بین المللی می باشد که در بهترین دانشگاه های فرانسه مشغول به تحصیل هستند . فرانسه دارای رتبه 3 در جهان برای فرهنگ و رتبه 11 برای ماجراجویی می باشد . اگر مایل به تحصیل در فرانسه هستید بدانید که می توانید همه چیز را تجربه کنید ، از گرما و کابین برف در آلپ تا گل سرخ و زرق و برق کن . در لیست بهترین کشور برای تحصیل ، فرانسه پس از استرالیا در مقام دوم قرار دارد .

سوئیس کشور نظم اما گران

کشور سوئیس با دارا بودن 50000 دانشجوی بین المللی در سال 2019 در ردیف بهترین کشور برای تحصیل قرار دارد . سوئیس دو دانشگاه برتر جهان را در خود جای داده است . سوئیس علاوه بر دارا بودن شرایط بهینه برای تحصیل ، به دارا بودن شادترین شهروندان در سطح کره زمین نیز شهرت دارد .

سوئیس برای ارائه چیزهای بسیار زیاد دیگری نیز شهرت دارد . سیستم آموزشی سوئیس و تدریس با کیفیت ، باعث شده این کشور در رتبه دوم در جهان قرار بگیرد . سوئیس برای اهداف شغلی بسیار زبانزد می باشد .

سوئیس کشور نظم اما گران

این امتیازات برای یک کشور کوچک بسیار قابل توجه بوده و آن را در لیست بهترین کشور برای تحصیل قرار داده است . در داخل کلاس درس ، تفکر انتقادی ، یادگیری تعاملی و بحث های فعال در مرکز یادگیری شما خواهد بود . در دوره های مطالعه خود ، برای اسکی در کوه های آلپ سوئیس آماده شوید ، از قلعه های باشکوه و عظمت سوئیس دیدن کنید و طعم و مزه برخی از شکلات های مخصوص سوئیس را فراموش نکنید .

کشور گل ها هلند

کشور هلند نیز با 82000 دانشجوی بین المللی برای تدریس با کیفیت رتبه 3 در سطح جهانی و برای اهداف حرفه ای رتبه 4 را دارد . داشتن 8 دانشگاه برتر دنیا در میان 100 کشور جهان ، برای چنین کشور کوچکی یک موفقیت چشمگیر است !

چنانچه شما هلند را به عنوان بهترین کشور برای تحصیل انتخاب کنید ، می توانید از بین 2000 برنامه دانشگاهی که به زبان انگلیسی تدریس می شود یکی را انتخاب کنید و از یک سبک تعاملی و دانش آموز محور که برای شما مهارت های زندگی را فراهم می کند لذت ببرید !

بسیاری از دانشجویان بین المللی مطالعه در هلند را انتخاب می کنند و این کشور از یک جامعه بین المللی متنوع برخوردار است . بسیاری از فارغ التحصیلان نیز پس از فارغ التحصیلی در همین کشور می مانند . گرچه طرح های عالی دولت در این بخش نقش مهمی ایفا می کنند ، اما یک دلیل دیگر برای این امر می تواند به این باشد که آنها نمی خواهند زیبایی چشمگیر جشنواره های طلایی را ترک کنند ، پیشنهادات هنری از خانه رامبراند و ونگوگ و شیوه سالم و متعادل زندگی هلندی نیز دلیل دیگریست .

تحصیل در مکزیک

مکزیک با توجه به آب و هوای فوق العاده ، هزینه های کم زندگی و استقبال از مردم محلی ، از لحاظ ممتازی مورد توجه مهاجرین است . این مکان برای تحصیل و زندگی مناسب است و در دوستیابی رتبه یک جهان و برای ماجراجویی رتبه 3 را بدست آورده است . مکزیک دارای 12000 دانشجوی بین المللی است و در بین گزینه های بهترین کشور برای تحصیل می باشد .

در سراسر جهان برای فرهنگ رتبه 10 را دارا می باشد . مکزیک از میراث فرهنگی و هنری مدرن برخوردار است . 35 سایت های میراث جهانی یونسکو برای کشف و همچنین تعداد زیادی کوه به پیاده روی ، سواحل برای لذت بردن و جنگل های بارانی برای کشف در مکزیک وجود دارد ! این فرصت را برای یادگیری یک زبان جدید و تجربه جشن های الکتریکی Los Mertos و لذت بردن از تحصیل خود را به یاد داشته باشید !

کانادا بهترین گزینه های تحصیل

کانادا به عنوان تحصیل کرده ترین کشور جهان و از نامزدهای بهترین کشور برای تحصیل می باشد ، کانادا با افتخار از دانشگاه های درجه یک جهانی برخوردار است و رتبه 4 را در کیفیت آموزش و رتبه 8 را برای اهداف حرفه ای کسب کرده است .

کانادا بهترین گزینه های تحصیل

خارج از اتاق سخنرانی ، شما می توانید با زیبایی آبشار نیاگارا ، پیاده روی یکی از پارک های ملی بسیار هیجان انگیز و یا دیدار با خرس قطبی ! به عنوان یک کشور شناخته شده برای تنوع و ارزش های جامع ، مطرح می باشد .

مطالعه در خارج از کشور در کانادا آسان خواهد بود و شما می توانید تجربه سطح بالایی از زندگی که مردم محلی داشته باشید . به این دلایل کانادا در سطح بین المللی به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی و تحصیل شناخته شده است و با دارا بودن 200000 دانشجوی بین المللی ، شهرت آن بر همگان عیان است .

انتخاب تحصیلی تایلند

شما احتمالا شنیده اید که تایلند یک مکان عالی برای تعطیلات است ، اما بهتر است بدانید که این کشور بسیار بیشتر از یک ساحل معمولی و رفت و آمد در تعطیلات است . آیا می توانید تصور کنید که تایلند مقصد بعدی برای انتخاب بهترین کشور برای تحصیل شما در خارج از کشور باشد ؟ تایلند عنوان رتبه 3 برای تحصیل در خارج از کشور ( رتبه 1 در آسیا ) و رتبه 8 در زمینه فرهنگ و ماجراجویی جهانی ، را دارا می باشد .

تصور کنید که اگر در حال تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در تایلند باشید ، با بهره گیری از صحنه های زیبا از بازارها ، معابد و قصرهای پر زرق و برق ، با داشتن هزینه کم زندگی ، مواد غذایی خیابانی خوشمزه ، دانشگاه هایی که در بهترین شرایط جهان و آب و هوای شگفت انگیز برای لذت بردن ، به نهایت لذت در تحصیل و زندگی دانشجویی خواهید رسید . تایلند دارای 20000 دانشجوی بین المللی است و همچنین به عنوان « سرزمین لبخند » شناخته می شود . بنابراین تحصیل در تایلند یک رویای زیبا برای شما خواهد بود .

تحصیل با هرینه مناسب اسپانیا

اسپانیا در زمینه کسب درآمد رتبه 2 جهانی ( رتبه 1 در اروپا ) را دارا می باشد ، این کشور با هزینه های کم زندگی ، یک سیستم آموزش عالی دارد ، شما برای انتخاب محل تحصیل خود در این کشور آفتابی ، تاریخی و زیبا ، بیش از 70 دانشگاه برای انتخاب دارید . اسپانیا رتبه 1 در جهان برای ماجراجویی و رتبه 3 برای فرهنگ را دارا می باشد .

علاوه بر تحصیل شما می توانید از آثار هنری پیکاسو و گوئیدی ، یا از بازی های رئال مادرید و بارسلونا در استادیوم های محل زندگیتان لذت ببرید . اسپانیا هم اکنون میزبان 60000 دانشجوی بین المللی است . اگر شما اسپانیا را به عنوان بهترین کشور برای تحصیل انتخاب کنید ، تجربه ای شگفت انگیزی خواهید داشت .

کشور پیشرفته نیوزلند

کشور پیشرفته نیوزلند

نیوزیلند با افتخار ادعا می کند که رتبه 1 برای تحصیل در خارج از کشور را دارا میباشد ! شما ممکن است قبلا از زیبایی طبیعت خیره کننده نیوزلند ، فراوانی ورزش های هیجانی پر از آدرنالین و مسیرهای دیدنی سه گانه مشهور ساخته شده توسط Lord of the Rings شنیده باشید . اما آیا می دانستید که می توانید تحصیلات ابتدایی خود را نیز در این کشور به انجام برسانید ؟ نیوزیلند برای اهداف شغلی رتبه 2 و برای ماجراجویی رتبه 6 را دارا می باشد .

در این مقاله برترین گزینه ها جهت انتخاب بهترین کشور برای تحصیل برای عزیزان علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور بیان شد . برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع تر می توانید با مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی ، در دفاتر فعال در شهرهای شیراز و تهران تماس بگیرید . ما خوشحال می شویم که شما را در امور مهاجرت تحصیلی به اروپا و آسیا یاری رسانیم .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه