دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو

مشاور روش های مهاجرتی
مشاور روش های مهاجرتی
دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو یک دانشگاه برجسته در زمینه ساخت و ساز در فدراسیون روسیه است ، این دانشگاه یکی از اولین دانشگاه هایی است که به عنوان دانشگاه ملی تحقیقات روسیه در سال ۲۰۱۰ معرفی شده است ، این امر MGSU را قادر می سازد تا از طریق تلفیق علم و آموزش به آموزش و تحقیق بپردازد.

در ادامه با دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو بیشتر آشنا خواهیم شد ، شما می توانید با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس گرفته و از اطلاعات بیشتردر زمینه این دانشگاه و سایر دانشگاه های روسیه بهره مند شوید.

دانشگاه مهندسی عمران مسکو در حوزه های علمی و نوآورانه شامل مطالعات نظری و تجربی با اهمیت جهانی ، منطقه ای و محلی با اولویت هایی مانند “ساخت و ساز” ، “برنامه ریزی شهری” ، “معماری” ، “صرفه جویی در انرژی و بهره وری انرژی” ، “حفاظت از محیط زیست” و سایر موارد فعالیت دارد ، محوطه دانشگاه از نظر آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی مدرن ، زیرساخت های فنی و اطلاعاتی ، تدارکات ، ایمنی ، آسایش و دسترسی همه شرایط لازم برای یک مجموعه علمی و آموزشی امیدوار کننده را برآورده می کند.

اگر دوست دارید در روسیه درس بخوانید باید با شرایط و چگونگی خذ ویزای تحصیلی ، هزینه های تحصیل و زندگی ، کار پاره وقت دانشجویی و بسیاری از مسایل دیگر آشنا باشید ، توصیه می کنیم مقاله تحصیل در روسیه را حتما در کنار این مقاله مطالعه کنید تا اطلاعات مفید و کاملی در این خصوص بدست آورید.

دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو

معرفی دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو روسیه

دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو (MGSU) در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد و تا سال ۱۹۹۳ با نام موسسه مهندسی عمران مسکو (MISI) شناخته می شد ، این دانشگاه پیشرو ترین موسسه آموزش عالی از نوع خود در روسیه است و یکی از بزرگترین مراکز علوم و آموزش ساختمان در جهان است.

مدارس علمی و آموزشی این دانشگاه توسط دانشمندان ، معماران و سازندگان برجسته بومی مانند دانشگاهیان اوبرازتوف ، وی. ، ای ام ربرگ ، ای جی الکساندروف و بسیاری از اساتید دیگر اداره می شود ، دانشمندان MGSU در نظرسنجی ها ، تخصص ها ، طراحی ، ساخت و بازسازی بزرگترین پروژه های ساختمانی در مناطق مختلف روسیه و خارج از کشور شرکت کردند.

در دانشگاه اهمیت ویژه ای به توسعه و معرفی اشکال مدرن شهریه به روند آموزشی اضافه می شود ، انجمن دانشجویی تحقیقات علمی به طور فعال در دانشگاه فعالیت می کند ، به آثار بسیاری از دانشجویان در روسیه و خارج از کشور دیپلم و پاداش اعطا شده است.

در تاریخچه ۸۰ ساله دانشگاه بیش از ۸۰۰۰۰ مهندس عمران از جمله بیش از ۲۹۰۰ متخصص برای ۹۷ کشور خارجی آموزش دیده است ، مدرک MGSU یک ضمانت مطمئن برای بدست آوردن شغل در شرکتهای پیشگام ساختمانی دولتی و شرکتهای بازرگانی در روسیه و خارج از کشور است ، مدرک این دانشگاه در زمینه ساخت و ساز های صنعتی و عمرانی در سراسر جهان شناخته شده است.

دانشکده ها و دپارتمان های دانشگاه مهندسی عمران مسکو

دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو شامل ۱۰ موسسه بزرگ ، بیش از ۵۰ بخش ، آموزش متخصصان را در طیف گسترده ای از زمینه های علمی اجرا می کند ، ۴۰ آزمایشگاه علمی تخصصی در این دانشگاه وجود دارد ، بیش از ۵۰ سازه ابتکاری در زمینه طراحی و ساخت ساختمان ها و مجتمع های ایمن و راحت در حال تحقیق علمی و سرمایه گذاری هستند که یک مجموعه ابتکاری از دانش جدید در مهندسی عمران است ؛ هم اکنون بیش از ۱۸۰۰۰ دانشجو در دانشگاه تحصیل می کنند.

دانشکده ها و دپارتمان های دانشگاه مهندسی عمران مسکو

این دانشگاه از ۵ انستیتو و دانشکده ها و گروه های زیر تشکیل شده است:

  • موسسه ساخت و ساز و معماری:
  • مهندسی صنایع و عمران
  • فناوری ساختمان
  • مهندسی و معماری
  • موسسه نیرو ، سیستم های منابع آب و ساخت محیط:
  • تأمین آب و دفع آب
  • ساخت برق هیدرولیک
  • مهندسی گرما و نیرو
  • موسسه زیرساخت های مهندسی عمران:
  • مهندسی شهری
  • تأمین گرما و گاز و تهویه
  • مکانیزاسیون و اتوماسیون ساخت و ساز
  • موسسه اقتصاد ، مدیریت و سیستم های اطلاعاتی در مهندسی عمران و املاک و مستغلات:
  • اقتصاد و مدیریت در مهندسی عمران
  • سیستم ها و فناوری های اطلاعاتی در مهندسی عمران
  • مدیریت املاک و مستغلات
  • موسسه علوم پایه ( شعبه MSUCE در شهر میتیشچی )
  • دانشکده مهندسی صنایع و عمران

رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه مهندسی عمران مسکو

معماری و طراحی ؛ مرمت میراث معماری ؛ ایمنی ساختمان ها سازه های زیر زمینی بوم شناسی شهر ؛ برنامه ریزی شهری و منطقه ای نقشه بردار املاک تعمیر و نگهداری سیستم های آبرسانی بوم شناسی تولید مصالح ساختمانی ؛ فناوری ، اقتصاد و سازمان تولید مصالح ساختمانی ؛ تعمیر و نگهداری سیستم های مهندسی در مناطق مسکونی ؛ مدیریت در ساخت و ساز ؛ کنترل آلودگی هوا ؛ استفاده و حفاظت از منابع آب ؛ حفاظت از هیدروسفر و اکولوژی منابع آب ؛ مدیریت در مکانیزاسیون و اتوماسیون ساخت و ساز ؛ اتوماسیون فرایند های فنی ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی و مدیریت پروژه رشته های ارائه شده در دانشکده های دانشگاه مهندسی عمران مسکو می باشد.

زبان تحصیل در دانشگاه مهندسی عمران مسکو روسیه

با توجه به این امر که زبان رسمی روسیه زبان روسی است ، دروس در دانشگاه های این کشور به زبان روسی ارائه می شوند و دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو از این قاعده مستثنی نیست ، البته در برخی رشته های تحصیلی در سطح تحصیلات تکمیلی امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه وجود دارد.

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه مهندسی عمران مسکو

اگر چه هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی روسیه مقرون به صرفه است ، دولت و دانشگاه های این کشور برای جذب دانشجویان برتر بین المللی بورسیه هایی تدارک دیده اند ، دانشجویان محصل در دانشگاه مهندسی عمران مسکو می توانند برای دریافت بورسیه از دولت روسیه اقدام کنند.

برای درخواست بورس تحصیلی دولتی در NRU MGSU ، باید با وزارت آموزش و پرورش در کشور خود / Rossotrudnichestvo / سفارت فدراسیون روسیه تماس بگیرید ، لطفا روش پذیرش شرح داده شده در زیر را دنبال کنید:

در سایت https://future-in-russia.com/ ثبت نام کنید و دستورالعمل های معتبر در کشور خود را برای اخذ بورس تحصیلی با حمایت دولت دنبال کنید.

  • برگه «دانشگاه ها» را در این سایت باز کنید ، جایی که می توانید لیست های فعلی دانشگاه ها را پیدا کنید که دارای یک تخصص خاص برای سال تحصیلی فعلی هستند. تخصص و NRU MGSU را به عنوان اولین اولویت خود در لیست دانشگاه انتخاب کنید.
  • نسخه الکترونیکی اسناد را به درخواست ضمیمه کنید ، اگر اسناد به زبان روسی قابل خواندن نیستند ، باید ترجمه و محضری شوند.
  • در مرحله بعدی باید فرم تکمیل شده را در وب سایت بارگیری کنید ، آن را چاپ کنید ، تاریخ و امضا را قرار دهید ، در قالب PDF اسکن کنید و در سیستم بارگذاری کنید ، داوطلبانی که درخواست های خود را بدون تاریخ و امضا برای تست های غربالگری ارسال می کنند مجاز نیستند.
  • پس از بررسی درخواست ، منتظر تأیید دانشگاهی که انتخاب کرده اید شوید.

تحصیل دکترا در دانشگاه مهندسی عمران مسکو

برنامه های مقطع دکترا دانشکده تحصیلات تکمیلی تحقیقات ملی دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو از سال ۱۹۳۲ فعالیت می کند ، هدف واقعی از نوآوری علمی و فعالیت های آموزشی NRU MGSU آموزش پرسنل با مهارت بالا در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.

تحصیل دکترا در دانشگاه مهندسی عمران مسکو

برای ورود به دوره تحصیلات تکمیلی فرد به یک تخصص آموزش عالی یا مدرک کارشناسی ارشد نیاز دارد ، پس از صدور گواهینامه نهایی دولتی ، یک تحصیلات تکمیلی با واگذاری صلاحیت محقق یا معلم پژوهشگر دیپلم تحصیلات تکمیلی دولتی دریافت می کند ، دانشکده تحصیلات تکمیلی NRU MGSU 10 جهت آموزش را ارائه می دهد ، آموزش با توجه به اصول زیر انجام می شود که شامل فرم بودجه (جهت مورد نیاز وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه) ؛ توافق نامه قرارداد خدمات آموزشی می شود ؛ دریافت اسناد برنامه های پرداختی از ژوئن ۲۰۱۹ آغاز می شود.

برنامه دکتری در رشته های زمین شناسی ، معماری ، مهندسی و فناوری های ساخت و ساز ، علوم رایانه و مهندسی ، مهندسی مکانیک ، مهندسی سیستم ها ، اقتصاد ، ایمنی تکنوسفر و غیره در دانشگاه مهندسی عمران مسکو ارائه می شود.

اگر به دنبال تحصیل دکترا در روسیه هستید می توانید رشته های ارائه شده در دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ را هم بررسی نمایید ، شاید ندانید که این دانشگاه داراری رتبه زیر 100 در اروپا و کمتر از 300 در جهان را به خود اختصاص داده و گزینه مناسبی برای تحصیل در خارج از کشور است ؛ مقاله دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ روسیه را مطالعه کنید.

خوابگاه های دانشگاه مهندسی عمران مسکو

دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو دارای ۱۰ خوابگاه راحت برای بیش از ۵۰۰۰ دانشجو است ، آنها به صورت سه گروه ساختمان در مسکو و منطقه مسکو چیده شده اند ، همه خوابگاه ها در مجاورت سالن های سخنرانی قرار دارند.

هر اتاق خوابگاه برای دو یا سه دانشجو در نظر گرفته شده است ، هر طبقه خوابگاه دارای آشپزخانه های کاملا مجهز است ، اتاق های مهمان آماده پذیرایی از میهمانان دانشگاه هستند ، هر اتاق مهمان دارای یخچال ، تلویزیون و کتری برقی است ، خوابگاه ها به اینترنت دسترسی دارند ، خوابگاه ها دارای ماشین لباسشویی ، کمد ، فروشگاه ، سالن پذیرایی و غذا خوری هستند.

این دانشگاه دارای امکانات تفریحی و ورزشی متعدد است ، مسابقات فوتبال و شطرنج توسط گروه تربیت بدنی و ورزش دانشگاه بین تیم های نمایندگی خوابگاه های مختلف برگزار می شود ، پیست اسکیت در زمستان باز است ؛ دانش آموزان می توانند پیاده روی مسابقه ، دویدن ، اسکی و دوچرخه سواری را در جنگل Lossiny Ostrov در نزدیکی آن تمرین کنند ، MGSU دارای یک باشگاه دانشجویی ، یک مرکز جوانان برای پیشرفت رهبری ، یک باشگاه با روحیه و باهوش ، یک مرکز خلاقیت و یک باشگاه ارتباطات بین المللی است.

هزینه زندگی در خوابگاه این دانشگاه ۱۵۹۰ روبل برای هر ماه و هزینه زندگی در خوابگاه برای دانشجویان بودجه بندی شده ۸۵۰ روبل در ماه است.

موقعیت مکانی دانشگاه مهندسی عمران مسکو

دانشگاه مهندسی عمران مسکو در بزرگراه یاروسلاوسکی در منطقه یاروسلاوسکی واقع شده است که NRU MGSU دارای ۶ شعبه در منطقه مسکو و یک شعبه در منطقه سامارا ، ۸ دفتر در منطقه مسکو ، ۳ دفتر در مناطق تومن ، اسمولنسک و تولا و همچنین دفاتر در جمهوری باشقورتستان و منطقه استاوروپول است.

موقعیت مکانی دانشگاه مهندسی عمران مسکو

برای سازماندهی کارهای آموزشی و فرهنگی و جمعی با دانشجویان ، از سالن اجتماعات دانشگاه و محوطه باشگاه دانشجویان استفاده می شود ، ورزش و مسابقات ورزشی در کاخ ورزشی دانشگاه انجام می شود که در آن ۸ سالن ورزشی وجود دارد.

هزینه تحصیل در دانشگاه مهندسی عمران مسکو

هزینه تحصیل در دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو بسته به رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است و بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار برای هر سال تحصیلی می باشد ، البته هزینه تحصیل در مقطع دکتری ۳۰۰۰ دلار برای هر سال تحصیلی می باشد.

خوب است بدانید ، تحصیل در دانشگاه سچینوا روسیه هم به عنوان یک انتخاب ایده آل برای تحصیل علاقه مندان به تحصیل در رشته های مختلف در روسیه است ؛ اکیداً توصیه می کنیم مقاله تحصیل در دانشگاه سچینوا روسیه را بخوانید.

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه مهندسی عمران مسکو

مسکو یک سیستم حمل و نقل عمومی جامع شامل مترو مشهور مسکو ، شبکه گسترده ای از حمل و نقل عمومی زمینی (اتوبوس ، واگن برقی و تراموا) و تاکسی خصوصی دارد ، سیستم اشتراک دوچرخه از اواسط بهار تا اواسط پاییز نیز در دسترس است.

حمل و نقل هوایی سریعترین راه برای رسیدن به نقطه مقصد است ، حدود ۲۳۰ فرودگاه در روسیه وجود دارد که سه مورد از آنها در مسکو هستند ، بنابراین تردد های داخلی و خارجی به مسکو آسان است و از آن جا که خوابگاه دانشگاه در محوطه دانشگاه قرار دارد دانشجویان مقیم در خوابگاه ها مشکلی برای رفت و آمد به دانشگاه مهندسی عمران مسکو ندارند و برای تردد در سایر نقاط شهر می توانند از مترو یا تاکسی استفاده کنند.

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه مهندسی مسکو

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با مشاوران مجرب خود در کنار شماست تا بتوانید بهترین رشته ها را در برترین دانشگاه های دنیا بخوانید ، رشته مورد علاقه تان را در بخش دیدگاه در پایین همین مطلب بنویسید تا بهترین و ارزان ترین دانشگاه های دنیا را به شما معرفی کنیم.

هزینه های تحصیل در دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو روسیه چقدر است؟

هزینه تحصیل در دانشگاه مهندسی مسکو بسته به رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است و بین 1000 تا 2000 دلار برای هر سال تحصیلی می باشد ، البته هزینه تحصیل در مقطع دکتری 3000 دلار برای هر سال تحصیلی می باشد.

هزینه های خوابگاه دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو روسیه چقدر است؟

هزینه زندگی در خوابگاه این دانشگاه 1590 روبل برای هر ماه و هزینه زندگی در خوابگاه برای دانشجویان بودجه بندی شده 850 روبل در ماه است.

در مقطع دکترا دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو روسیه چه رشته هایی ارائه شده است؟

برنامه دکتری در رشته های زمین شناسی ، معماری ، مهندسی و فناوری های ساخت و ساز ، علوم رایانه و مهندسی ، مهندسی مکانیک ، مهندسی سیستم ها ، اقتصاد ، ایمنی تکنوسفر و غیره در دانشگاه مهندسی عمران مسکو ارائه می شود.

زبان تحصیل در دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو روسیه چیست؟

با توجه به این امر که زبان رسمی روسیه زبان روسی است ، دروس در دانشگاه های این کشور به زبان روسی ارائه می شوند و دانشگاه مهندسی عمران مسکو از این قاعده مستثنی نیست ، البته در برخی رشته های تحصیلی در سطح تحصیلات تکمیلی امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه وجود دارد.

در دانشگاه مهندسی عمران مسکو چه رشته هایی ارائه می شود؟

معماری و طراحی ؛ مرمت میراث معماری ؛ ایمنی ساختمان ها سازه های زیر زمینی بوم شناسی شهر ؛ برنامه ریزی شهری و منطقه ای نقشه بردار املاک تعمیر و نگهداری سیستم های آبرسانی بوم شناسی تولید مصالح ساختمانی ؛ فناوری ، اقتصاد و سازمان تولید مصالح ساختمانی ؛ تعمیر و نگهداری سیستم های مهندسی در مناطق مسکونی ؛ مدیریت در ساخت و ساز ؛ کنترل آلودگی هوا ؛ استفاده و حفاظت از منابع آب ؛ حفاظت از هیدروسفر و اکولوژی منابع آب ؛ مدیریت در مکانیزاسیون و اتوماسیون ساخت و ساز ؛ اتوماسیون فرایند های فنی ، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی و مدیریت پروژه رشته های ارائه شده در دانشکده های دانشگاه مهندسی عمران مسکو می باشد.

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با توجه به محبوبیت تحصیل در رشته های مهندسی در سراسر جهان ، دانشگاه دولتی مهندسی عمران مسکو را بررسی و معرفی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین با توجه به اینکه کشور انگلستان در زمینه مهندسی در جهان پیشتاز است و در بسیاری از رشته های مهندسی رتبه اول جهان را در اختیار دارد ، توصیه می کنیم مقاله تحصیل در انگلستان را حتما مرور کنید.

5/5 - (99 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه