بهترین تخصص های دندانپزشکی

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
بهترین تخصص های دندانپزشکی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

بهترین تخصص های دندانپزشکی موضوعی است که می تواند سوال هر دندانپزشکی برای ادامه تحصیل باشد ، خوب است بدانید ، مورد استقبال ترین تخصص رشته دندانپزشکی ، ارتودنسی است ، دندانپزشکان برای کار به عنوان ارتودنتیست باید یک برنامه دو تا سه ساله را در دانشگاه به پایان برسانند ، آنها همچنین در زمره متخصصان با درآمد بالا هستند که به طور متوسط سالانه ۲۰۷،۳۵۰ دلار درآمد کسب می کنند.

دومین تخصص محبوب دندانپزشکی کودکان است ، همانطور که از نام آن پیداست ، دندانپزشکان کودکان با بیمارانی که ۱۸ سال و کمتر دارند ، در ارتباط هستند و برنامه این تخصص بین دو تا سه سال به طول می انجامد ، درآمد این متخصصان بطور میانگین ۲۹۴،۵۰۰ دلار در سال است.

تخصص بعدی جراحی دهان و فک و صورت است که سومین تخصص محبوب است ، این متخصصین کارهایی فراتر از کشیدن دندان انجام می دهند ، آنها با خارج کردن کیست و تومورها و بازسازی فک و مقابله با بافت نرم یا موارد مشابه آن سرو کار دارند ، این برنامه می تواند از چهار تا شش سال باشد و شش سال شامل دو سال دانشکده پزشکی و سپس چهار سال آموزش جراحی دهان است.

به طور کلی جراحان پردرآمدترین متخصصان در این رشته هستند و میانگین حقوق آنها در حدود ۲۱۷۰۰۰ دلار در سال است.

چهارمین تخصص پرطرفدار در دندانپزشکی ، اندودنتیکس است ، این متخصصان با ریشه دندان سر و کار دارند ، این برنامه دو تا سه ساله است ، درآمدشان به طور میانگین ۱۸۹،۷۳۴ دلار در سال است.

تخصص پریودنتیکس ، پنجمین تخصص محبوب دندانپزشکی است ، این متخصصان بیماری های لثه را درمان می کنند ، این تخصص برنامه ای دو تا سه ساله است ، درآمدی نزدیک به ۱۸۸،۰۵۱ دلار در سال است.

در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) نگاهی دقیق تر به تخصص های دندانپزشکی می اندازیم و به شما توصیه می کنیم مقالات سایت که در خصوص تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور هستند را نیز مطالعه نمایید ، برای مثال تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه ، بدلیل قرابت فرهنگی ، نزدیکی جغرافیایی و هزینه های پایین می تواند انتخاب خوبی برای ایرانیان باشد.

بهترین تخصص های دندانپزشکی

کشور های پیشرو در زمینه تخصص های دندانپزشکی

کشور هایی که در زمینه تخصص های دندانپزشکی پیشرو هستند شامل آمریکا با میانگین حقوق ۱۷۹،۲۶۷ پوند در سال ، بلژیک با ۱۴۹،۷۷۳ پوند در سال ، دانمارک با ۱۴۶،۰۲۱ پوند در سال ، نروژ با ۱۲۶،۴۶۰ پوند در سال ، هلند با ۱۲۳،۱۱۶ پوند در سال ، فنلاند با ۱۱۸،۶۹۲ پوند در سال ، ایسلند با ۱۱۴،۱۲۹ پوند در سال ، ژاپن با ۱۱۲،۱۱۱ پوند در سال ، فرانسه با ۱۰۶،۸۲۳ پوند در سال و ایتالیا با ۹۵،۸۷۹ پوند در سال ، می شوند.

کشور های پیشرو در زمینه تخصص های دندانپزشکی

شرایط ورود دندانپزشکان به آمریکا

مدرک دندانپزشکی در آمریکا اعتبار بالایی دارد و پروسه معادل سازی آن دشوارتر از سایر کشور ها است ، دندانپزشکان باید مراحل مختلفی را برای معادل سازی مدرک خود پشت سر بگذرانند که حتی تا یک سال هم به طول می انجامد ، اصولا مدارک دندانپزشکی معادل کارشناسی ارشد در آمریکا ارزیابی می شود ، بنابراین دندانپزشکان موظفند دوره های مشخصی را بگذرانند تا موفق به دریافت مجوز فعالیت در این کشور شوند.

مجوز دندانپزشکی به شما این حق قانونی را می دهد که به عنوان دندانپزشک در ایالتی که متقاضی دریافت مجوز هستید ، به طور مستقل فعالیت کنید.

مدارک لازم برای کار دندانپزشکان در آمریکا

متقاضیان بعد از درخواست ویزا باید مدارکی مانند اصل پاسپورت ، اصل مدارک تحصیل دندانپزشکی ، تمکن مالی ، مدرکی مبنی بر عدم سوء پیشینه و بیمه نامه نیاز دارند.

اگرچه شرایط دریافت مجوز از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است ، اما همه متقاضیان مجوز دندانپزشکی علاوه بر مدرک زبان انگلیسی ، باید سه شرط اساسی آموزش ، امتحان کتبی و معاینه بالینی را دارا باشند.

یکی از بهترین گزینه ها برای تأمین واجد شرایط بودن مجوز فعالیت در آمریکا ، تکمیل برنامه معتبر CODA است که توسط دانشکده های دندانپزشکی ایالات متحده ارائه می شود ، فارغ التحصیلان برنامه های DDS یا DMD می توانند در امتحانات ایالتی شرکت کنند تا در ایالات متحده واجد شرایط مجوز و عمل دندانپزشکی باشند.

متقاضیان یک مدرک دندانپزشکی آمریکا (DDS / DMD) را از طریق یک بازه زمانی فشرده ، معمولاً ۲ تا ۳ سال دریافت خواهند کرد ، برنامه های آموزش پیشرفته تنها گزینه ای است که باعث می شود یک دندانپزشک آموزش دیده در خارج از کشور واجد شرایط مجوز در هر ایالت از آمریکا شود.

شرایط کار برای دندانپزشکان در دانمارک

دندانپزشکان برای کار به عنوان متخصص در دانمارک ابتدا باید مدارک خود را معادل سازی کنند ، که این معادل سازی توسط وزارت بهداشت دانمارک در این کشور انجام می شود ، فرد بعد از گذراندن مراحل معادل سازی و آزمون های مربوطه ، مجاز به کار در این کشور می شود.

شرایط کار برای دندانپزشکان در دانمارک

دندانپزشکان برای کار به عنوان متخصص در این کشور باید مدرکی مبنی بر تسلط بر زبان دانمارکی ( حداقل نمره ۷ تا ۱۰ ) تا سطح C1 داشته باشند ، پس از فراگرفتن زبان ، باید روند معادل سازی ، شرکت در آزمون ها و کلاس های تئوری و عملی را ادامه دهند ، ناگفته نماند که مدت زمان لازم برای فراگیری زبان در دانمارک ۳ سال است.

مدارک موردنیاز برای کار شامل اصل پاسپورت ، اصل مدارک تحصیلی دندانپزشکی ، مدارک تایید پزشکی ، تمکن مالی کافی و بیمه درمانی است که متقاضی باید آن ها را به سفارت دانمارک ارائه دهد.

برای درخواست معادل سازی ، متقاضی باید فرم های مورد نیاز را پر کرده و به همراه مدارک تحصیلی خود برای وزارت بهداشت دانمارک ارسال نماید ، پس از آن انجام آزمون زبان است ، سپس نوبت آزمون دندانپزشکی است این آزمون دو بار در سال برگزار می شود و شامل یک بخش شفاهی و یک بخش کتبی است ، مرحله بعد متقاضی باید دوره های آموزشی در مراکز بهداشت دانمارک به پایان برساند و مرحله آخر کارآموزی و اجازه کار در این کشور است.

شرایط کار برای دندانپزشکان در نروژ

متقاضیان برای کار به عنوان دندانزشک در نروژ باید ابتدا مدارک خود را معادل سازی کنند ، افراد برای درخواست به مدارکی مانند اصل پاسپورت ، اصل مدارک تحصیلی دندانپزشکی ، تمکن مالی ، مدارکی مبنی بر عدم سوء پیشینه ، و بیمه نامه نیاز دارد.

متقاضیان ابتدا باید فراگیری زبان نروژی را در این کشور به پایان برسانند ، فراگیری زبان تا سطح C1 در این کشور ۲ سال به طول می انجامد ، پس از آن متقاضی باید آزمون زبان را با موفقیت قبول شود ، مرحله بعد دوره کارآموزی است ، با اتمام دوره کارآموزی آزمون هایی برای سنجش آموزه های متقاضیان برگزار می شود ، پس از موفقیت در این آزمون ها نیز فرد مجاز به کار به عنوان دندانپزشک در نروژ می شود.

شرایط کار برای دندانپزشکان در هلند

دندانپزشکان برای کار در هلند نیز به معادل سازی مدارک نیاز دارند ، مدرک زبان هلندی نیز تا سطح B1 نیاز است.

متقاضیان باید با اخذ ویزای کار ، اقدام کنند ، سپس در BIG ثبت نام کنند ، و آماده شرکت در آزمون های مهارت هلند شوند ، پس از موفقیت در آزمون ، فرد باید دوره کارآموزی را در یکی از بیمارستان های دانشگاهی هلند بگذراند ، پس از پایان این دوره متقاضی می تواند در کلینیک های دندانپزشکی هلند مشغول کار شوند ، البته تمام این پروسه ۳ یا ۴ سال به طول می انجامد.

شرایط کار به عنوان دندانپزشک در ایتالیا

متقاضیان باید برای کار به عنوان دندانپزشک در ایتالیا ، معادل سازی های لازم را جهت دریافت مجوز انجام دهند ، برای دریافت مجوز لازم ، متقاضیان باید آزمون هایی را پشت سر بگذرانند که از دو مرحله تئوری و عملی تشکیل شده است ، تا مورد تایید نظام سلامت ایتالیا شوند ، این آزمون به زبان ایتالیایی برگزار می شود ، پس متقاضیان باید به خوبی به زبان ایتالیایی مسلط باشند ، که مدرک زبان مبنی بر تسلط به زبان ایتالیایی را باید قبل از شرکت در آزمون ارائه دهند.

شرایط کار به عنوان دندانپزشک در ایتالیا

افراد باید دوره آشنایی با قوانین نظام پزشکی این کشور را گذرانده باشند و یک دوره کارورزی را در ایتالیا طی کنند ، تا مجوز کار به عنوان دندانپزشک در این کشور را دریافت کنند.

سوالات پر تکرار تخصص های دندانپزشکی

با بهترین تخصص های دندانپزشکی در دنیا آشنا شدید ، در ادامه هم به چند پرسش و پاسخ پر تکرار می پردازیم ، شما هم سوالات خود را در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه مطرح کنید ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در اسرع وقت و با دقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

کشورهایی که بهترین تخصص های دندانپزشکی را ارائه می دهند ، کدام کشور ها هستند؟

کشور هایی که در زمینه تخصص های دندانپزشکی پیشرو هستند شامل آمریکا با میانگین حقوق 179،267 پوند در سال ، بلژیک با 149،773 پوند در سال ، دانمارک با 146،021 پوند در سال ، نروژ با 126،460 پوند در سال ، هلند با 123،116 پوند در سال ، فنلاند با 118،692 پوند در سال ، ایسلند با 114،129 پوند در سال ، ژاپن با 112،111 پوند در سال ، فرانسه با 106،823 پوند در سال و ایتالیا با 95،879 پوند در سال ، می شوند.

مدرک دندانپزشکی در آمریکا دکترا حساب می شود یا کارشناسی ارشد؟

مدارک دندانپزشکی معادل کارشناسی ارشد در آمریکا ارزیابی می شود.

من یک دندانپزشکم اگر به آمریکا بروم چگونه می توانم مجوز کار داشته باشم؟

یکی از بهترین گزینه ها برای تأمین واجد شرایط بودن مجوز فعالیت در آمریکا ، تکمیل برنامه معتبر CODA است که توسط دانشکده های دندانپزشکی ایالات متحده ارائه می شود ، فارغ التحصیلان برنامه های DDS یا DMD می توانند در امتحانات ایالتی شرکت کنند تا در ایالات متحده واجد شرایط مجوز و عمل دندانپزشکی باشند.

آیا برای کار در هلند به عنوان دندانپزشک باید مدرک زبان هلندی ارائه دهم؟

دندانپزشکان برای کار در هلند نیز به معادل سازی مدارک نیاز دارند ، مدرک زبان هلندی نیز تا سطح B1 نیاز است.

برای دریافت مجوز کار به عنوان دندانپزشک در ایتالیا باید چه مراحلی را پشت سر گذاشت؟

متقاضیان باید آزمون هایی را پشت سر بگذرانند که از دو مرحله تئوری و عملی تشکیل شده است ، تا مورد تایید نظام سلامت ایتالیا شوند ، این آزمون به زبان ایتالیایی برگزار می شود ، پس متقاضیان باید به خوبی به زبان ایتالیایی مسلط باشند ، که مدرک زبان مبنی بر تسلط به زبان ایتالیایی را باید قبل از شرکت در آزمون ارائه دهند.

اگر دندانپزشکید و برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به دنبال شناخت  بهترین تخصص های دندانپزشکی هستید ، می توانید پس از مطالعه مقاله فوق با کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید ، همچنین مطالعه مقالات سایت در زمینه تحصیل رشته های علوم پزشکی می تواند راهگشای شما عزیزان باشد ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان است ، دانشگاه سملوایز مجارستان هم در زمینه دندانپزشکی در جهان و به خصوص در بین ایرانیان محبوب است.

5/5 - (72 امتیاز)

42 دیدگاه در “بهترین تخصص های دندانپزشکی

  1. بردیا گفت:

    سلام روز بخیر
    من الان ۱۶ سالمه و هدفم دندون پزشکیه و تخصص ارتودنسی

    من هدفم مهاجرت به سوئیسه
    بنظرتون از چه راهی برم بهتره؟تا روند سریع تر و راحت تر پیش بره

    یعنی از همون ابتدای دانشگاه یا برای تخصص یا انتهای تخصص و معادلسازی اینا… اطلاعات کافی ندارم صرفا خواستم بدونم
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      کشور سوییس برای تحصیل در رشته پزشکی بومی پذیر است و درصد بسیار پایینی برای پذیرش دانشجوهای خارجی در این رشته در نظر گرفته شده بنابراین توصیه میکنیم کشور دیگری را برای تحصیل در رشته پزشکی اقدام کنید .
      البته برای مدارس سوییس از ایران میتوانید با شانس بالا اقدام کنید و زمانی که دیپلم تان را در کشور سوییس بگیرید شرایط متفاوت خواهد بود برای شما .
      با تشکر از سوال شما

  2. بی نام گفت:

    برخی کشورهای اروپایی که شما برای تخصص به زبان بومی انتخاب می کنید ، نه تنها تحصیل رایگان خواهد بود که به شما حقوق هم پرداخت می شود که بهترین آن ها آلمان می باشد .
    قیمت حقوق حدودا چند هستش ؟ و آیا اگه رتبه کنکور تک رقمی بشه خودآلمان بورسیه میکنه از اول تا تخصص داخل آلمان بگذرونیم

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      میزان حقوق متخصصین در آلمان معمولا بین 6 تا 10 هزار یورو در ماه است ولی حین دوره تخصص مبلغ آن کمتر است .
      رتبه کنکور ایران تاثیر چندانی در پروسه مهاجرت شما ندارد . آلمان برای رشته پزشکی عمومی بورسیه ندارد اما تحصیل رایگان است و صرفا هزینه های زندگی به عهده خودتان است .
      با تشکر از سوال شما

  3. مآه گفت:

    گرفتن تخصص دندان پزشکی در کره جنوبی چجوریه؟ راجب مهاجرت، کار و تحصیل در کره میشه لطفا توضیح بدید

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      تحصیل به زبان بومی ست و هزینه آن معمولا سالی 5000 دلار می باشد .

      با تشکر از سوال شما

  4. مهران گفت:

    سلام روزتون بخیر خسته نباشین؛ ببخشید بنده ۱۵ سالم هست امسال پایه دهم و میخوام اطلاعاتی راجع به بورسیه تحصیلی تو امریکا(کانادا یا کلا کشورهای انگلیسی زبان) بدونم چون دارم واسه گرفتن مدرک زبان انگلیسی(آیلتس) خیلی سخت تلاش میکنم. خیلی گُنگ هستم و هیچی واقعا نمیدونم اینکه چجوری باید بورسیه بگیرم و فلان اینا ایا باید چند ترم تو دانشگاه ایران بخونم و با چه مدرک(کارشناسی … دکترا ..) با کدوم یکی از اینا میتونم بورسیه بشم؟ و اینکه خیلی سخته بورسیه رایگان شدن یا نه؟ لطفا این سوالمم هم پاسخ بدین که ایا میتونم همه این تخصص هایی ک اشاره شد رو بخونم؟!(همه که نه ولی مثلا کودکان،ارتودنسی و .. مثلا ۳ تاش رو) در کشورهای خارجی؟! چون خیلی علاقه دارم و واقعا حیفم میاد یکیشون رو فقط در اینده ادامه بدم. از الان چه کارهایی چه مقاله هایی خوبه که بنویسم چه تحقیق هایی بکنم؟ واقعا مرسی که وقت میزارید و از لطف تون سپاسگزارم.

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      سلام‌

      کشورهای کانادا و امریکا در مقطع لیسانس و فوق لیسانس و برای رشته های پزشکی بورسیه ندارند و هزینه ها به عهده خودتان می باشد .برای تحصیل پزشکی کشور ایتالیا و‌برای تحصیل رایگان کشورهای آلمان فرانسه و اسلواکی را میتوانید اپلای کنید.برای مهاجرت از زمان مدرسه هم میتوانید اقدام کنید.امکان گذراندن چند دوره تخصص همزمان وجود ندارد.

      با تشکر از سوال شما

  5. میترا گفت:

    یک فارغ التحصیل رشته پزشکی یا دندانپزشکی عمومی می تواند برای تخصص در کدام کشور اروپایی ادامه تحصیل برای تخصص دهد و اینکه چه شرایطی دارد
    سپاسگزار از وقتی که می گذارید

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در حال حاضر کشورهایی نظیر سوئد ، آلمان،دانمارک و نروژ برای کار یا تخصص مناسب هست.

      با تشکر از سوال شما

  6. نازنین قاسمی گفت:

    باسلام
    مراحل مهاجرت برای کار با مدرک تخصص رادیولوژی فک و صورت در کدام کشورها راحت تر است؟ شنیدم کانادا نیاز ندارد مثلا

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      کشور سوئد و نروژ برای شما مناسب هست.

      با تشکر از سوال شما

  7. فائزه گفت:

    سلام وقت بخیر ،
    برای گرفتن تخصص دندانپزشکی از یک کشور اروپایی ، براساس ects باید حدودا معدل چقدر باشه ؟
    من ترم ۶ هستم ، معدل ectsم تا الان بین ۳ تا ۴ میشه
    میتونم ترم های آینده جبران کنم ؟ و باید به چه حدی برسونم معدلم رو ؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای تخصص خواندن در کشورهای اروپایی باید مدرک عمومی تون معادل سازی شود و بهتره معدل تون ۱۵ به بالا باشد.

      با تشکر از سوال شما

  8. نوشین گفت:

    سلام معادلسازی مدرک دندانپزشکی در کدام کشور اروپایی راحت تر و سریعتر هست

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در حال حاضر کشورهای سوئد، دانمارک و آلمان برای ایرانی ها شرایط مناسبی دارند .

      با تشکر از سوال شما

  9. رضا گفت:

    سلام ببخشید میشه بگید الان در حال حاضر. درآمد یک متخصص ارتودنسی توی ایران به ترتیب توی بیمارستان و کلینیک و مطب هر کدوم جداگانه چقدره؟؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با توجه به اینکه ما یک موسسه مهاجرتی هستیم در رابطه با سوال تان در زمینه میزان درآمد در ایران نمی‌توانیم راهنمایی تان کنیم.

      با تشکر از سوال شما

      1. رضا گفت:

        با سلام خدمت شما ، لطفا میشه بگین کدوم کشور ها تخصص جراحی فک و صورت رو
        به صورت تخصص دندانپزشکی ارائه میدن ؟ چون شنیدم اين تخصص در بعضی کشور ها جز تخصص های پزشکی است نه دندانپزشکی .

        1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          کشورهای آمریکا، کانادا و استرالیا از جمله کشورهایی هستند که این تخصص را به عنوان تخصص دندانپزشکی به شمار می آورند.

          با تشکر از سوال شما

          1. sherri گفت:

            آلمان جز تخصص های دندانپزشکی نیست؟

          2. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

            با سلام

            در آلمان هم میتوان تخصص دندانپزشکی خواند.

            با تشکر از سوال شما

  10. rostami گفت:

    سلام میشه لطفا بگین رشته دندونپزشکی تو چند سال اینده امکان اشباع شدنش هست؟هم عمومی هم تخصصشو بگین لطفا

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      اگر سوال شما در رابطه با ایران است، خیر
      با توجه به پایین بودن ظرفیت های دانشگاه های ایران برای پذيرش رشته های پزشکی و دندانپزشکی و… حداقل تا چند سال آینده خصوصا در زمینه تخصص های پزشکی و دندانپزشکی چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

      با تشکر از سوال شما

  11. ارین گفت:

    با سلام

    می خواستم بدانم چه رشته ای در دندان پزشکی هنوز درست نشده است

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      متاسفانه پاسخ این سوال فقط توسط اساتید رشته دندانپزشکی در دانشگاهها داده میشه و در حیطه کاری مربوط به مهاجرت نیست.

      با تشکر از سوال شما

  12. نرگس گفت:

    با سلام میشه لطفا شرایط تحصیل در یک کشور اروپایی که تحصیل در آن رایگان میباشد را توصیح دهید

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      تحصيل پزشكى به زبان بومى در المان و فرانسه و اتريش رايگان ميباشد
      براى تحصيل در المان بايد مدرك زبان المانى را از مبدأ داشته باشيد
      يكسال دوره كالج بگذرانيد و پس از ان وارد دانشگاه شويد
      براى تحصيل درفرانسه بدون مدرك زبان ميتوانيد اقدام كنيد
      و اموزش زبان فرانسوى را در فرانسه بگذرانيد
      پس از ان وارد دانشگاه شده و يكسال به تحصيل در علوم پايه ميپردازيد وپايان سال ازمون داده وبه تحصيل در رشته تخصصيتان ميپردازيد
      براى تحصيل در اتريش به قبولى سراسرى پزشكى از مبدأ احتياج داريد
      كشور ايتاليا نيز بورسيه دارد كه با ارائه ايلتس ٦.٥ ميتوانيد درازمون ورودى شركت كرده و در صورت قبولى به تحصيل با بورسيه بپردازيد

      با تشکر از سوال شما

  13. Z.N گفت:

    درآمد متخصص ارتودنسی در کانادا چقدر است؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      به صورت میانگین ۱۴۰۰۰۰ هزار دلار در سال

      با تشکر از سوال شما

  14. فرزانه گفت:

    ببخشید میشه یک نفر چند تا تخصص. مثلا هم زیبایی و ارتودنسی ؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      برای کار در این کشور فقط با یک تخصص مجوز خواهید گرفت.

      با تشکر از سوال شما

  15. زهرا گفت:

    بیشترین حقوق دندانپزشکی بیشتر در کدام کشور های اروپایی هست؟

  16. زهرا گفت:

    پردرآمدترین رشته دندانپزشکی کدام هست و حقوق ماهیانش چقدر هست؟

  17. Hossein گفت:

    با سلام
    برای تخصص در کشورهای ارپایی باید. در ازمون خاصی شرکت کنیم یا مستقیما مدرک رو تطبیق میدن

  18. رویا گفت:

    با سلام
    لطفا بفرمایید برای تحصیل تخصص دندانپزشکی ، کدام کشور رایگان میباشد

    1. S گفت:

      سلام ببخشید یک سوال آیا با تخصص ایمپلنت هم می شود از بالاترین درامد را داشت و کدام کشور ها بالاترین درامد در ایمپلنت را داند؟

      1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        کشورهای نروژ ،امریکا، سوییس، فرانسه، ایرلند و هلند بالاترین میزان حقوق را در زمینه رشته دندانپزشکی دارند .

        با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه