تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر یکی از گزینه های جذاب برای علاقمندان تحصیل پزشکی در خارج از کشور است ، این کشور دارای دانشگاه های پزشکی معتبری است که در زمینه های مختلف از داخل و خارج از کشور دانشجو می پذیرد ؛ فارغ التحصیلان این دانشگاه ها به عنوان پزشک و دندانپزشک در داخل قطر و سایر نقاط جهان مشغول به طبابت می شوند ؛ پزشکان بیماران را معاینه کرده و بیماری آن ها را تشخیص می دهند و شرایط مختلفی را درمان می کنند و در محیط های مختلف از بیمارستان ها و مطب های خصوصی گرفته تا کلینیک ها و مدارس بهداشتی کار می کنند.

یکی از نکات جالب توجه در مورد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر این است که پذیرش در رشته های پزشکی در دانشگاه قطر دشوار است چرا که صندلی ها محدود و بسیار رقابتی هستند و اولویت برای شهروندان قطری با نمرات بالا در سطح دبیرستان و سایر تشریفات است و مهاجران خارج از کشور نیز می توانند در این دانشگاه ها پذیرش شوند اما به نمرات بالا در دروس دبیرستان و قبولی در آزمون ورودی نیاز دارند ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) تماس گرفته و از ویژگی های تحصیل در این کشور مطلع شوید.

همچنین می توانید مقاله شرایط تحصیل پزشکی در کشور های عربی را نیز در مقاله ای به همین نام بخوانید تا با کلیات تحصیل در این رشته ها در کشورهای عربی آشنا شوید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه های قطر یک دوره 6 ساله است که از دو. بخش 2 و 4 ساله تشکیل شده است ، این بخش 2 ساله برای آماده سازی دانشجویان برای برآوردن الزامات آموزشی و دقت برنامه درسی پزشکی طراحی شده است.

محتوای دوره بر جنبه هایی از علوم پایه تمرکز دارد که ارتباط مستقیمی با حوزه پزشکی دارند ، این دوره ها شامل جلسات آزمایشگاهی و همچنین آزمایش های نمایشی است که در دوره های سخنرانی ارائه شده است.

پس از اتمام برنامه درسی 2 ساله دانشجویان برای ارتقاء به برنامه درسی پزشکی وارد برنامه درسی پزشکی چهار ساله می شوند ، دانشجویان در دو سال اول برنامه درسی پزشکی دوره های علوم پایه را گذرانده و سپس در سال های سوم و چهارم دوره های بالینی را در کلینیک ها و بیمارستان ها می گذرانند.

دوره دندانپزشکی در قطر 6 ساله است که منجر به دکترای دندانپزشکی می شود ، دانشجویان این رشته سال اول به اولین سال مشترک با همه دانش آموزان در QU Health ملحق می شوند ، با تحصیل در این رشته یادگیری جهانی نوآورانه و انعطاف پذیر را تجربه می کنند ؛ سال دوم ، سوم و نیمی از سال سوم شامل یادگیری پیش بالینی و بالینی یکپارچه در همه رشته ها ( از جمله آموزش شبیه سازی ) می شود و ترم دوم سال سوم ، سال چهارم ، پنجم و ششم مرحله بالینی نهایی برای آماده سازی دانش آموزان شایسته برای ارائه خدمات دندانپزشکی پس از فارغ التحصیلی است ، پس از فارغ التحصیلی نیازی به کارآموزی نیست.

 تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر

دوره های پری مدیکال در قطر

دوره پری مدیکال یک برنامه ورود به دانشگاه در رشته های پزشکی است که برای پر کردن شکاف های احتمالی بین حداقل مهارت های دوره دبیرستان و سطح علمی مورد نیاز برای موفقیت در سطح دانشگاه طراحی شده است ، برنامه پری مدیکال بر بهبود سطح مهارتهای اساسی دانش آموز در سواد انگلیسی ، ریاضی ، زیست شناسی و شیمی تمرکز دارد ، این دوره یک ساله است و به زبان انگلیسی برگزار می شود ؛ هزینه تحصیل در این دوره 900 ریال قطر برای هر واحد تحصیل است.

دوره های پری مدیکال در قطر

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی قطر

برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی قطر به عنوان دانشجوی بین المللی نمرات عالی (85 درصد به بالا) در دروس دبیرستان به ویژه دروس ریاضی ، فیزیک ، شیمی ،زیست شناسی و زبان انگلیسی مهم است ، همچنین متقاضیان بایستی در آزمون SAT شرکت کرده و نمره حد نصاب برای پذیرش در این رشته را به دست آورند.

بر خلاف قطر که ورود به رشته های پزشکی در آن دشوار است ، تحصیل رشته های پزشکی در عراق در دانشگاه های معتبر آن بدون آزمون ورودی است ؛ مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در عراق را بخوانید.

شرایط تحصیل پزشکی در قطر

برای تحصیل پزشکی در قطر بایستی دوره متوسطه خود را پایان برسانید که معادل آموزش مقدماتی کالج آمریکایی ، شامل برنامه های درسی مقدماتی دانشگاه یا برنامه های ریاضی پیشرفته ، شیمی ، زیست شناسی ، فیزیک و سایر موضوعات مرتبط است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در قطر

پس از آن ، فرد متقاضی بایستی در آزمون های استاندارد برای ورود به این رشته شرکت کند که شامل امتحانات ورودی کالج یا آزمون SAT یا ACTاست ؛ دانشگاه های پزشکی قطر از حداقل نمرات به عنوان قطع کامل در برنامه های غربالگری استفاده نمی کنند ؛ با این حال پیشرفت تحصیلی مورد انتظار است ، به طور کلی نمرات آزمون استاندارد همراه با سایر شاخص های قابل اعتماد مانند نمرات دبیرستان از قدرت کلی تحصیلی پشتیبانی می کند.

توجه داشته باشید که نمرات قابل قبول در امتحانات مهارت زبان انگلیسی (به پایین مراجعه کنید) جایگزین نمرات قابل قبول در اجزای خواندن و نوشتن SAT یا ACT نمی شود و برای اثبات تسلط به زبان انگلیسی ارائه مدرک تافل و یا آیلتس الزامی است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در قطر

پذیرش در کالج دندانپزشکی کشور قطر برای متقاضیان قطری و غیر قطری رقابتی است ، با توجه به تعداد محدود صندلی ، دانشجویان با داشتن شرایط نمی توانند از قبولی خود مطمئن باشند و بایستی شرایط زیر را دارا باشند:

  • معدل دبیرستان 85٪
  • نمره آیلتس 6
  • نمره آزمون SAT : 530
  • تکمیل دو درس از سه درس زیست شناسی ، شیمی و فیزیک در دبیرستان
  • نمرات آزمون زبان انگلیسی و ریاضی باید قبل از شروع فرایند درخواست به مرکز آزمون دانشگاه قطر ارسال شود ، ارائه دیر هنگام نمرات بر ارزیابی برنامه تأثیر می گذارد.

بهترین دانشگاه های پزشکی قطر

در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که قطر برنامه ای تمام وقت برای دانشجویان پزشکی ارائه نمی دهد ، در واقع ، دانشکده پزشکی دانشگاه قطر تا سال 2014 تأسیس نشده بود و تا آن زمان تنها گزینه ثبت نام در شعبه ای از دانشگاه کرنل آمریکایی در این کشور وجود داشت.

بهترین دانشگاه های پزشکی قطر

با این حال ، در حال حاضر دو گزینه عالی برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر وجود دارد ، تعداد کلاس ها نسبت به سایر دانشکده های پزشکی نسبتا کم است ، اما به دلیل ثروت کشور ، کیفیت امکانات و آزمایشگاه ها بسیار خوب است ، در ادامه ما برترین مدارس پزشکی در قطر را بررسی و معرفی خواهیم کرد.

دانشگاه قطر

از زمان تأسیس در 1977 ، دانشگاه قطر (QU) همچنان به عنوان موسسه اصلی آموزش عالی قطر عمل می کند و امروزه به چراغ تعالی علمی و پژوهشی در منطقه تبدیل شده است.

QU متعهد به ارائه آموزش با کیفیت بالا در زمینه های دارای اولویت ملی است ، زیربنای این تعهد هدف این است که کالج ها ، برنامه ها و دوره های آموزشی خود را با استاندارد های بین المللی و بهترین شیوه های تعیین شده هماهنگ کند.

دانشگاه قطر دار ده کالج است که شامل کالج هنر و علوم (CAS) ، کالج تجارت و اقتصاد (CBE) ، کالج آموزش (CED) ، کالج مهندسی (CENG) ، کالج علوم بهداشتی (CHS) ، کالج حقوق ( LAWC) ، کالج پزشکی (CMED) ، کالج داروسازی (CPH) ، کالج شریعت و مطالعات اسلامی (CSIS) و کالج پزشکی دندانپزشکی (CDM) می باشد.

دانشگاه قطر کالج پزشکی خود را در سال 2014 افتتاح کرد ، برنامه شش ساله MD آنها بر یادگیری در گروه های کوچک برای تقویت کار گروهی ، مهارت های ارتباطی و رهبری تأکید دارد ؛ سال اول تحصیل بر علوم پایه پزشکی و برنامه درسی اصلی متمرکز است ، در حالی که سپس به تدریج به یک رویکرد عملی تر می پردازید و تمرکز بر مراقبت از بیماران و جمعیت متمرکز می شود ، مهارتهای بالینی در مراکز مهارتهای بالینی ، ملاقات با بیماران و تمرین اطلاعات دست اول در دوره ها به دست می آید.

برای اخذ پذیرش برای تحصیل در این دانشکده پزشکی در قطر ، باید دارای سابقه تحصیلی قوی و اثبات مهارت در زبان انگلیسی و نمرات بالا در آزمون های پذیرش در ریاضیات باشید.

کالج پزشکی ویل کورنل

به عنوان یک شعبه از دانشگاه کرنل، کالج پزشکی ویل کورنل در سال 2001 پس از توافق بین کرنل و بنیاد قطر برای آموزش، علم و توسعه جامعه راه اندازی شد ، این دانشگاه در نزدیکی دوحه واقع شده است و یک برنامه MD ارائه می دهد که شش سال طول می کشد ، اگر قبلا مدرک کارشناسی دریافت کرده می توانید فقط در یک برنامه چهار ساله ثبت نام کنید و همچنان مدرک MD را دریافت کنید ، کالج پزشکی ویل کورنل بهترین دانشکده پزشکی قطر است.

برای اخذ پذیرش، کالج پزشکی ویل کورنل همان پیش نیازهایی را که دانشکده‌های پزشکی آمریکا وضع می‌کنند، تحمیل می‌کند دوره‌های آموزشی قوی پری مدیکال ضروری است ، با این حال، شما می توانید ابتدا مدرک لیسانس بگیرید، از مقطع کارشناسی وارد دانشکده پزشکی شوید ؛ همچنین باید مدرکی دال بر مهارت خود در زبان انگلیسی داشته باشید ، زیرا دوره ها همه به این زبان تدریس می شوند.

هزینه تحصیل پزشکی در قطر

کالج پزشکی ویل کورنل همان سیاست شهریه دانشگاه کرنل در ایالات متحده را اعمال می کند ، این بدان معنی است که مدرک پزشکی بسیار گران خواهد بود و هزینه آن 60000 دلار در سال است ؛ هزینه تحصیل در دانشگاه قطر پایین تر است و 16000 دلار در سال اول تحصیل و تا 33000 دلار تا سال ششم تحصیل می باشد.

هزینه تحصیل پزشکی در قطر

هزینه زندگی در قطر خیلی بالا می باشد، جدا از برخی مزایای شناخته شده هزینه زندگی در قطر بسیار بالا است ؛ قطر بیشتر اقلام غذایی خود را وارد می کند ، بنابراین برای در دسترس بودن انواع برند ها برای مهاجران قیمت فوق العاده ای نسبت به مشابه های داخلی دارند.

بورسیه رشته های پزشکی در قطر

دانشگاه قطر برای دانشجویان خود بورسیه تحصیلی ارائه می کند ، دانشگاه قطر در هر سال تحصیلی از طیف گسترده ای از دریافت کنندگان بورسیه به منظور جذب دانشجویان بسیار ماهر حمایت می کند ، بورسیه های تحصیلی بر اساس شایستگی علمی و پیشرفت تحصیلی اعطا می شود.

تمام بورسیه ها هزینه های تحصیل را پوشش می دهند در حالی که مزایای برخی از بورسیه ها ممکن است شامل یک یا چند مورد از مزایای زیر باشد:

هزینه کتاب های درسی اقامت رایگان در خوابگاه های دانشگاه و بلیط سالانه بلیط هواپیما به کشور محل اقامت دانشجو، این این مزایا برای دانشجویان بین المللی که فقط بورسیه خارجی و تحت حمایت دانشگاه اعطا کرده اند در دسترس است ، دانشجو موظف است در صورت انصراف از دروس یا انصراف از ترم ، جریمه های مربوطه را پرداخت کند.

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در قطر

تحصیل پزشکی در قطر کشوری با امکانات عالی می تواند گزینه جذابی برای علاقمندان تحصیل در کشور های همسایه باشد اما تحصیل در این کشور با چالش هایی همراه است که می تواندکام علاقمندان تحصیل در رشته پزشکی در خارج از کشور را تلخ کند ، در ادامه با مزایا و معایب تحصیل پزشکی در این کشور آشنا می شویم.

مزایا و معایب تحصیل پزشکی در قطر

مزایای تحصیل پزشکی در قطر

  • امکانات عالی آزمایشگاهی و بیمارستانی برای تحصیل پزشکی در قطر
  • تحصیل در یکی از شعبه های دانشگاه های آمریکا در قطر
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • دریافت بورسیه تحصیلی

معایب تحصیل پزشکی در قطر

  • پایین بودن کیفیت دانشگاه های پزشکی در قطر
  • بالا بودن هزینه تحصیل پزشکی در قطر
  • بالا بودن هزینه زندگی در قطر
  • دشواری پذیرش رشته های پزشکی در قطر
  • هیچ یک از دانشگاه های قطر مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست.

بسیاری از متقاضیان تحصیل رشته های پزشکی در خصوص شرایط تحصیل این رشته های در امارات هم از مشاوران ما سوال می پرسند ؛ در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در امارات پاسخ تمام پرسش های خود در این زمینه را خواهید یافت.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در قطر

کارشناسان وزارت بهداشت ایران با بررسی دانشگاه های معتبر جهان بر اساس رتبه بندی های مختلف تایمز ، QS و شانگهای هر ساله فهرستی از دانشگاه های مورد تایید این وزارت را معرفی می کنند ، این فهرست هر ساله بازنگری می شود و امکان حذف یا افزودن دانشگاهی به این فهرست وجود دارد ، شما بایستی به دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی مراجعه کرده و از جزئیات آخرین فهرست مطلع شوید ، در سال تحصیلی 2022- 2021 هیچ دانشگاه پزشکی قطر مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست.

اگر قصد دارید در کشور های آسیایی پزشکی بخوانید ، می توانید دانشگاه های سنگاپور که بسیاری از آن ها مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند را انتخاب نمایید ، تحصیل به زبان انگلیسی را هم به مزیت قبل اضافه کنید و شاید حالا بخواهید مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سنگاپور را بخوانید.

تحصیل پزشکی در قطر به زبان انگلیسی

اگر چه زبان رسمی کشور قطر زبان عربی است دروس پزشکی در دانشگاه های پزشکی قطر به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای پذیرش در این دانشگاه ها تسلط به زبان انگلیسی مورد نیاز است ، حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای پذیرش در دانشگاه های قطر 6 می باشد.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر

با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر آشنا شدید ، شاید سوالاتی برایتان پیش آمده باشد ، از بخش دیدگاه در پایین همین صفحه استفاده کرده و سوالات خود را بپرسید تا در سریعترین زمان ممکن ، کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی رجبی پاسخگوی شما باشند.

آیا پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر راحت و آسان است؟

که پذیرش در رشته های پزشکی در دانشگاه قطر دشوار است چرا که صندلی ها محدود و بسیار رقابتی هستند و اولویت برای شهروندان قطری با نمرات بالا در سطح دبیرستان و سایر تشریفات است و مهاجران خارج از کشور نیز می توانند در این دانشگاه ها پذیرش شوند اما به نمرات بالا در دروس دبیرستان و قبولی در آزمون ورودی نیاز دارند

آزمون ورودی برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر به چه صورت است؟

برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی قطر به عنوان دانشجوی بین المللی نمرات عالی (85 درصد به بالا) در دروس دبیرستان به ویژه دروس ریاضی ، فیزیک ، شیمی ،زیست شناسی و زبان انگلیسی مهم است ، همچنین متقاضیان بایستی در آزمون SAT شرکت کرده و نمره حد نصاب برای پذیرش در این رشته را به دست آورند.

تحصیل رشته دندانپزشکی در قطر چه شرایطی دارد؟

1. معدل دبیرستان 85٪ 2. نمره آیلتس 6 3. نمره آزمون SAT : 530 4. تکمیل دو درس از سه درس زیست شناسی ، شیمی و فیزیک در دبیرستان 5. نمرات آزمون زبان انگلیسی و ریاضی باید قبل از شروع فرایند درخواست به مرکز آزمون دانشگاه قطر ارسال شود ، ارائه دیر هنگام نمرات بر ارزیابی برنامه تأثیر می گذارد.

هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر چقدر است؟

در کالج پزشکی ویل کورنل مدرک پزشکی بسیار گران خواهد بود و هزینه آن 60000 دلار در سال است ؛ هزینه تحصیل در دانشگاه قطر پایین تر است و 16000 دلار در سال اول تحصیل و تا 33000 دلار تا سال ششم تحصیل می باشد.

آیا دانشگاه های قطر برای تحصیل رشته های پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند؟

در سال تحصیلی 2022- 2021 هیچ دانشگاه پزشکی قطر مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست.

زبان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر چیست؟

اگر چه زبان رسمی کشور قطر زبان عربی است دروس پزشکی در دانشگاه های پزشکی قطر به زبان انگلیسی برگزار می شود و برای پذیرش در این دانشگاه ها تسلط به زبان انگلیسی مورد نیاز است ، حداقل نمره آیلتس قابل قبول برای پذیرش در دانشگاه های قطر 6 می باشد.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر به دلایلی که پیش از این بیان شد نمی تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد ، شما می توانید با دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی در شهر های تهران و شیراز تماس گرفته و با مشاوره رایگان بهترین کشور برای تحصیل خود را انتخاب کنید ، همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا ، مقاله تحصیل در قطر را نیز مطالعه کنید تا با شرایط تحصیل رشته های دیگر در دانشگاه های این کشور هم آشنا شوید.

Rate this post

22 دیدگاه در “تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قطر

  1. مهشید گفت:

    سلام
    من دانشجوی ترم ۴ پرستاری هستم
    میخواستم بپرسم:
    ایا امکان دارد که بتوانم در کشور قطر به کار پرستاری مشغول شوم و همزمان رشته ی دیگری را بخوانم در این کشور؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      برای کار در کشورهای عربی شما باید کفیل داشته باشید و جاب آفر نیز داشته باشید.

      با تشکر از سوال شما

  2. Mohamad AliBakhshi گفت:

    سلام دوستان که پرسیدن بورسیه رشته های پزشکی و…باید بگم که هیچ کجای دنیا این رشته هارو بورس نکرده با تشکر

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      اگر هدف تحصیل بصورت رایگان میباشد کشورهایی مانند المان ،فرانسه و اتریش گزینه های مناسبی میباشند که تحصیل به زبان بومی خودشان یعنی المانی و فرانسوی برای تمامی رشته ها و تمامی مقطع کاملا رایگان میباشد.کشور ایتالیا نیز با اخذ بورسیه استانی میتوان علاوه بر هزینه تحصیل هزینه های زندگی را نیز تا حدودی تامین کرد.

      باتشکر از سوال شما

  3. مستانه گفت:

    سلام
    شرایط ورود به رشته پزشکی چی هست؟
    ممنون از پاسخگویی شما.

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      تحصیل به زبان انگلیسی می باشد و متقاضی باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل با نمره مورد نظر دانشگاه را ارائه بدهد . همچنین داشتن دیپلم 12 ساله و تمکن مالی مناسب نیز جزو الزامات می باشد .
      هزینه تحصیل نیز بسته به دانشگاه برای هر ترم بین 15 تا 20 هزار دلار می باشد و با توجه به بالا بودن شهریه و تایید نبودن مدرک در ایران و برخی دیگر از کشور ها ، گزینه های دیگر از جمله روسیه ، چین ، ترکیه ، مجارستان ، لهستان و …. به شما پیشنهاد می شود .

      با تشکر از سوال شما

  4. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید
    دانشگاه مدیکال weill cornell گویا بین المللی هست و شعبه ی دیگه ای داخل امریکا داره خواستم بدونم اگه توی قطر در حال تحصیل باشم و اواسط دوره کار مهاجرتم به‌امریکا‌درست شه ایا میتونم از اونجا ادامش بدم یا باید دوباره از صفر شروع کنم

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      اگر به همان شعبه بروید که مشکلی ندارد و اگر نه به دانشگاه دیگری بخواهید بروید باید دید آیا دانشگاه مقصد قبول می کند که شما ادامه دهید و واحد های شما را تطبیق دهد یا خیر

      با تشکر از سوال شما

  5. نيما گفت:

    با عرض سلام و ادب
    من دانشجوى سال آخر پزشكى در ايران هستم و تمام سعى خود را ميكنم در يك شعبه دانشگاه آمريكايى در قطر تخصص خودم را ادامه بدهم ولى خيلى اطلاعات راجب حقوق و امكانات دانشجوى تخصص در قطر ندارم و ميخواستم بدونم با تحصيل ٤ساله من در قطر آيا ميتوانم تابعيت قطر را بگيرم و براى تحصيل مقطع فوق تخصصى در آمريكا اقدام نمايم ؟

  6. مهدی گفت:

    با سلام
    آیا تحصیل در کشور قطر در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی به صورت رایگان هم امکان داره؟؟؟؟؟؟ منظور بورسیه تحصیلی هست
    به دنبال کشوری میگردم که در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی بورسیه رایگان تحصیلی داشته باشه

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      خیر الان کشور های حوزه خلیج فارس معمولا به راحتی ویزای تحصیلی نمی دهند برای تحصیل رایگان در کشور های اروپایی اگربه زبان خودشان تحصیل کنید هزینه تحصیل در تمامی رشته ها رایگان است مثل آلمان ، اتریش ، فرانسه

      باتشکر از سوال شما

    2. مهشید گفت:

      سلام
      ببخشید
      میخواستم بپرسم از خدمت تون که ایا امکان داره به عنوان پرستار در کشور قطر مشغول به کار بشم و همزمان پزشکی یا دندان هم بخونم؟

      1. Hamid گفت:

        با سلام

        برای کار در کشورهای عربی شما باید کفیل داشته باشید و جاب آفر نیز داشته باشید

        با تشکر از سوال شما

  7. آرمان گفت:

    سلام وقت بخیر ، ببخشید آیا برای ورود به دانشگاه آزمونی وجود دارد ؟!

  8. بهادر گفت:

    سلام
    من دندانپزشکی رو دو سال پیش تو ایران تموم کردم و الان داشجوی تخصص هستم
    همسرم هم پزشک است
    شرایط برای ورود و کار برای من و همسرم چگونه است؟ آیا مدارک پزشکی و دندانپزشکی عمومی و تخصصی ایران مورد تایید است؟

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      باید مدارک شما معادل سازی شود تا بتوانید با آن کار کنید .

      باتشکر از سوال شما

  9. mahsa گفت:

    سلام عذر میخوام برای پزشکی ودندان قطر چه شرایطی لازمه داشته باشیم؟ازمون داره؟
    بعد اینکه مورد تایید هست یا نه؟

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای اینکه در مورد تائید بودن دانشگاه های یک کشور مطمئن شوید به سایت وزارت بهداشت مراجعه فرمائید .

      باتشکر از سوال شما

    2. behnam گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دوره ی اینترنشیپ امکانش هست در این کشور اقدام کرد

      1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        بله امکان پذیر است.

        با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه