تحصیل رشته داروسازی در هلند

اگر شما هم از علاقه مندان تحصیل رشته داروسازی در هلند هستید ، با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا شرایط و قوانین تحصیل در بهترین دانشگاه های داروسازی هلند را برای شما توضیح دهند و شما را از شرایط هزینه ها ، بورسیه ها ، بازار کار و درآمد داروسازان آگاه کنند و در نهایت مزیت ها و معایب این انتخاب را برای شما توضیح دهند.

تحصیل رشته داروسازی در هلند ، از برنامه های مورد تقاضای دانشجویان مستعد زیادی است که علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند ، برنامه داروسازی در دانشگاه های هلند ، همانند دیگر دانشگاه های خارجی ، ترکیبی از شیمی با زیست شناسی و پزشکی است.

به عبارت ساده ، شما با انتخاب برنامه تحصیل داروسازی در هلند ، با استفاده از جدیدترین علوم داروسازی ، خواهید آموخت که داروها چیستند ، چگونه کار می کنند و چگونه تولید و تجویز می شوند و تاثیر آنها بر سلامت و اقتصاد یک جمعیت چیست.

همچنین میتوانید مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در هلند را نیز مطالعه کنید و با بهترین دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها و همچنین هزینه ها و بورسیه های ان آشنا شوید.

 

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در هلند

دوره پریمدیکال داروسازی هلند

دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته داروسازی در هلند نیازی به شرکت در دوره دوره پریمدیکال داروسازی هلند ندارند و باید دارای مدرک زبان انگلیسی یا هلندی باشند و نمره قابل قبول در دروس زیست ، زبان ، فیزیک و شیمی در کارنامه مدرک دوره متوسطه خود داشته باشد.

آزمون ورودی داروسازی در هلند

در اکثر دانشگاه های هلند برای تحصیل رشته داروسازی در هلند هیچ آزمون ورودی وجود ندارد و روند درخواست زمانی شروع می شود که دانشجوی آینده مدارک مورد نیاز را به دفتر بین المللی ارائه دهد ، قبل از درخواست برای یک دانشگاه هلند ، مهم است که شرایط پذیرش و مهلت درخواست تعیین شده توسط آن دانشگاه را بررسی کنید.

اما باز هم برخی از دانشگاه ها از دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا ، آزمون ورودی داروسازی در هلند را می گیرند. 

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر تمایل دارید با ما در ارتباط باشید، این فرصت را به شما می دهیم تا رایگان از اطلاعات ما استفاده کنید و در مسیر درست قدم بردارید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های داروسازی هلند

دانشگاه اوترخت ، دانشگاه لیدن ، دانشگاه VU آمستردام و دانشگاه لیدن بهترین دانشگاه های داروسازی هلند هستند که بهترین خدمات را در حوزه تحصیل داروسازی ارائه می دهند.

تحصیل داروسازی در دانشگاه اوترخت هلند

دانشگاه اوترخت (به هلندی : Universiteit Utrecht) ، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در اوترخت ، هلند است ، این دانشگاه در 26 مارس 1636 (385 سال پیش) تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های هلند است.

دانشگاه اوترخت تعدادی از دانشمندان برجسته را در میان فارغ التحصیلان و اعضای هیئت علمی خود به دارد ، از جمله 12 برنده جایزه نوبل و 13 برنده جایزه اسپینوزا ، این دانشگاه به طور مداوم در بین 100 دانشگاه برتر جهان توسط جداول رتبه بندی برجسته بین المللی قرار گرفته است.

تحصیل داروسازی در دانشگاه اوترخت هلند توسط هیئت دانشگاه رهبری می شود که شامل دکتر هنک کوملینگ (رکتور مگنفیکوس) ، پروفسور آنتون پیجپرس (رئیس) و پروفسور آنته اوتو (نایب رئیس) می شود؛ در دانشگاه اوترخت ، زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف از منظر زبان‌شناسی ، ادبیات ، ارتباطات و ترجمه مورد مطالعه قرار می‌گیرند و برای هر زبان (انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی و ایتالیایی) ، اخبار ، نشریات ، برنامه های مطالعاتی و کارشناسی را در اینجا خواهید یافت.

تحصیل داروسازی در دانشگاه اوترخت هلند

در برنامه کارشناسی ارشد تحصیل داروسازی در دانشگاه اوترخت هلند دانشجویان به عنوان یک داروساز آموزش می بینند ، یک متخصص با تحصیلات علمی در داروها که نقش فعالی در بسیاری از زمینه ها در بخش مراقبت های بهداشتی ایفا می کند.

برای اخذ پذیرش از این دانشگاه دانشجویان باید دارای دیپلم مناسب باشند و حداقل شرایط برای اخذ پذیرش از این دانشگاه مدرک دیپلم دوره متوسطه و تسلط به زبان انگلیسی است.

تحصیل داروسازی در دانشگاه Vrije Amsterdam

تحصیل داروسازی در دانشگاه Vrije Amsterdam یا VU Amsterdam که یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در آمستردام ، هلند است و در سال 1880 تأسیس شد، در یک محوطه شهری فشرده در محله Buitenveldert جنوبی آمستردام و در مجاورت منطقه تجاری مدرن Zuidas واقع شده است.

VU Amsterdam مجموعاً 25 برنامه لیسانس و بیش از 170 برنامه کارشناسی ارشد کامل به زبان انگلیسی را ارائه می دهد که شامل تعداد زیادی تخصص های مختلف تقریباً در هر زمینه ای است.

از بزرگان این دانشگاه می توان ابرهارد ون در لان ، کریستین آفتینک ، جیمز اولتویس ، کالوین سرولد ، کریستینا پامپلون ، هندریک هارت ، رونالد کویپرز ، گریت کورنلیس برکوور ، یان پیتر بالکننده ، ووتر بوس ، الکو برینکمن ، ویم دیتمن ، ژاکوب دانیل دو تویت ، Bas de Gaay Fortman ، بنی گی ، پیم فورتوین ، هانس ون گور ، لیتیتیا گریفیث ، نیکو هابرمن ، برت کوندرس ، پائولین کریک ، دولف یانسن و جونا لندرینگ را نام برد.

دانشجویان بین المللی برای شرکت در دوره های دانشگاه UV باید در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت کنند و پس از پذیرش در آزمون مراحل ثبت نام تکمیل می شود.

تحصیل داروسازی در دانشگاه لیدن

دانشگاه لیدن (معمولاً به اختصار LEI و LU) یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در لیدن ، هلند است ، این قدیمی‌ترین مؤسسه آموزش عالی در هلند و همچنین یکی از مشهورترین مؤسسات است، این دانشگاه دارای هفت دانشکده دانشگاهی و بیش از پنجاه بخش موضوعی است و بیش از 40 موسسه تحقیقاتی ملی و بین المللی را در خود جای داده است.

تحصیل داروسازی در دانشگاه لیدن ، دانشجویان را در زمینه کنترل ایمنی و کیفیت در تولید محصولات دارویی آموزش می دهد و آن ها را برای حرفه ای شدن در زمینه تضمین کیفیت و کنترل کیفیت در صنعت بیوتکنولوژی و داروسازی آماده می کند و قابل ذکر است که رشته داروسازی در این دانشگاه تنها به زبان هلندی ارائه می شود.

از بزرگان و نامداران این دانشگاه می توان جایزه اسپینوزا ، فریتس ون اوستروم ، فردریک کورتلاند ، هندریک لنسترا ، کارلو بیناککر ، یان زانن ، دیرک بوومیستر ، میشل اوریت ، اوین ون دیشوک ، مارین فرانکس ، الکساندر تیلنس ، الس گولمی ، مارینوس ون آی‌ژندورن ، ویل روبرونف ، ویل روبرونف و میشل فراری را نام برد.

حداقل شرط لازم برای پذیرش در هر برنامه لیسانس داروسازی در دانشگاه لیدن ، مدرک دیپلمی است که حداقل با مدرک پیش دانشگاهی هلند (VWO) برابر باشد ، دفتر پذیرش دانشگاه لیدن فهرستی از دیپلم های رایج غیر هلندی که عموماً حداقل شرایط تحصیلی را برآورده می کنند ، تهیه کرده است.

در کنار هلند ، سوئیس نیز یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل داروسازی است ، مزایای این انتخاب را در مقاله تحصیل رشته داروسازی در سوئیس بخوانید و مقایسه کنید.

هزینه تحصیل داروسازی در هلند

لازم به ذکر است که هر دو دانشگاه دولتی و خصوصی در هلند برای دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل رشته داروسازی در هلند شهریه دریافت می کنند ، متوسط شهریه برای مقطع لیسانس داروسازی بین 2000 تا 6000 یورو در سال است ، در حالی که هزینه تحصیل داروسازی در هلند در کارشناسی ارشد از 8000 شروع می شود و می تواند تا 20000 یورو در سال منتهی شود.

شهریه تحصیل داروسازی در دانشگاه های دولتی هلند مبلغی در حدود 1000 تا 1500 یورو در سال است ، به عنوان مثال شهریه دانشگاه گرونینگن ، شهریه لیسانس داروسازی دانشگاه گرونینگن ، 14800 یورو در سال است.

هزینه تحصیل داروسازی در هلند

شهریه این دانشگاه برای کارشناسی ارشد داروسازی برای دانشجویان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا در سال 2021/2022 ، 1084 یورو و برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا 13716 یورو در سال است.

ضمنا یکی دیگر از کشورهایی که میتوانید در آن داروسازی بخوانید و هزینه های تحصیل و زندگی را به خوبی مدیریت کنید، سوئد است؛ سوئد چهارمین کشور جهان برای تحصیل رشته داروسازی است ، مقاله تحصیل رشته داروسازی در سوئد را بخوانید.

برنامه ریزی برای مطالعه داروسازی در هلند با مطالعه مطالب زیر شکل بهتری خواهد داشت

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های هلند

در چارت درسی داروسازی در دانشگاه های هلند ، شما در مورد فیزیولوژی انسان و نقش داروساز در جستجوی ترکیبات جدید برای پیشگیری ، توقف یا درمان بیماری ها خواهید آموخت.

دانشجویان می‌توانند از دوره‌های انتخابی برای شخصی‌سازی برنامه‌های خود بر اساس علایق خاص خود انتخاب کنند ، برنامه مدرک کارشناسی داروسازی هلند پایه‌های آکادمیک را به شما ارائه می‌دهد تا به شما در راه تبدیل شدن به یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی همه‌کاره ، به عنوان یک داروساز یا یک دانشمند داروسازی ، کمک کند.

جالب است بدانید دانشگاه های چک هم چارت به روزی در رشته داوسازی ارائه می دهند که طبق نیاز روز جامعه بین المللی داروسازی است، با مطالعه مقاله تحصیل رشته داروسازی در چک می توانید چارت تحصیلی داروسازی در دانشگاه های این کشور را ببینید.

چارت درسی داروسازی در دانشگاه اوتریخت

چارت درسی داروسازی در دانشگاه اوتریخت ، بر اساس مسئولیت های اصلی یک داروساز در مراقبت های بهداشتی ، صنعت و تحقیقات است که عبارتند از : مراقبت از بیمار دارویی ، خط مشی های دارو و نسخه ، کیفیت محصول و مدیریت عملیاتی یک داروخانه ، عناصر کلیدی این برنامه شامل ماژول های چند رشته ای ، معرفی اولیه به تمرین روزانه ، یک پروژه تحقیقاتی و تمرکز بر روی یک دارو یا مشخصات بیمار خاص است.

چارت درسی داروسازی در دانشگاه گرونینگن

چارت درسی داروسازی در دانشگاه گرونینگن به شرح زیر است:

  • تحقیقات دانشگاهی و مهارت های ارتباطی
  • ژنتیک
  • بهداشت جهانی و دارو درمانی
  • فیزیولوژی و آسیب شناسی انسان
  • دوره آزمایشگاهی – زیست شناسی مولکولی سلول

تحصیل رشته داروسازی در هلند در مورد فرصت های شما پس از لیسانس به شما آزادی انتخاب زیادی می دهد؛ شما می توانید یک مدرک کارشناسی ارشد داروسازی با آموزش هلندی یا انگلیسی به عنوان مثال با محوریت مراقبت های بهداشتی دنبال کنید و به عنوان یک داروساز یا دانشمند داروسازی آموزش ببینید.

چارت درسی مقطع کارشناسی ارشد داروسازی

داروسازی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های مختلفی دارد که با توجه به انتخاب گرایش مورد نظر چارت درسی آن فرق می کند؛ به عنوان مثال در زیر چارت درسی مقطع کارشناسی ارشد داروسازی آورده شده است که گرایش های مختلف این رشته را مشخص می کند:

  • داروسازی صنعتی در دانشگاه لیدن
  • پزشکی مولکولی و درمان نوآورانه در دانشکده علوم و مهندسی گرونینگن، هلند
  • علوم ایمنی پیشرفته برای پزشکی در آمستردام هلند
  • علوم زیستی داروسازی و مطالعات بازرگانی در دانشکده علوم دانشگاه لیدن
  • کشف و ایمنی دارو – فارماکولوژی مولکولی در آمستردام
  • کشف دارو و ایمنی آمستردام
  • علوم زیستی داروسازی و علوم ارتباطات و جامعه در لیدن ، هلند
  • علوم دارویی پزشکی در دانشکده علوم و مهندسی دانشگاه گرونینگن

بورسیه رشته داروسازی در هلند

درخواست برای بورسیه بهترین راه برای اطمینان از اینکه می توانید هزینه های بالا را پوشش دهید است ، در اینجا چند نمونه از بورسیه رشته داروسازی در هلند برای دانشجویان بین المللی آورده شده است.

بورسیه رشته داروسازی در هلند

بورسیه تحصیلی در دانشگاه ماستریخت

برنامه بورسیه تحصیلی در دانشگاه ماستریخت (UM) هلند ، بورسیه تحصیلی کامل به مبلغ 29000 یورو (شامل معافیت از شهریه و کمک هزینه ماهانه) در هر سال تحصیلی برای دانشجویان بسیار با استعداد خارج از اتحادیه اروپا (EU) که در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند ارائه می دهد.

برنامه بورسیه شامل بورسیه تحصیلی با پتانسیل بالا (تأمین شده توسط صندوق بورس تحصیلی دانشگاه ماستریخت) و بورسیه هلند است که توسط وزارت آموزش ، فرهنگ و علم هلند در ارتباط با دانشگاه ها و دانشگاه های علمی کاربردی هلند تامین می شود.

این برای دانشجویان بین المللی از خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا که مایل به دنبال کردن یک برنامه درجه کامل در هلند هستند ، در نظر گرفته شده است.

بورسیه تحصیلی هلند دانشگاه اراسموس

بورسیه تحصیلی هلند دانشگاه اراسموس توسط وزارت آموزش ، فرهنگ و علم هلند و دانشگاه اراسموس روتردام تامین می شود ، این بورسیه برای دانشجویان بین المللی خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) است که می خواهند مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد را در هلند دنبال کنند است و مبلغ بورسیه تحصیلی 10000 یورو می باشد ، البته درخواست برای این بورس تحصیلی در 1 فوریه بسته شد.

برنامه بورسیه رادبود برای دانشجویان بین المللی

برنامه بورسیه تحصیل رشته داروسازی در هلند رادبود به تعدادی از دانشجویان با استعداد آینده نگر غیر منطقه اقتصادی اروپا این فرصت را می دهد تا بورسیه تحصیلی را برای پیگیری یک برنامه کارشناسی ارشد کامل به زبان انگلیسی در دانشگاه رادبود دریافت کنند و مهلت این بورسیه تا 28 فوریه 2022 است.

برنامه بورسیه رادبود برای دانشجویان بین المللی با یک بورسیه تحصیلی جزئی ، شهریه دانشجو را به 2،209 یورو کاهش می دهد ، به عنوان مثال : یک دارنده کمک هزینه در سال 2022/2023 به جای 16000 یورو ، تنها 2209 یورو شهریه پرداخت می کند.

این بورسیه همچنین هزینه هایی مانند ویزا، مجوز اقامت، بیمه درمانی و بیمه مسئولیت (گذرنامه بیمه برای دانشجویان (IPS) را پوشش می دهد.

در صورتی که به عنوان دریافت کننده بورس تحصیلی انتخاب شده باشید و در یک برنامه کارشناسی ارشد دو ساله پذیرفته شوید : برای واجد شرایط شدن مجدد برای کمک هزینه تحصیلی برای سال دوم ، باید تمام دوره ها را در سال اول گذرانده باشید.

یک نکته: معدل شما برای گرفتن بورسیه بسیار مهم است ، هر چه نمره شما در مقایسه با سایر متقاضیان بالاتر باشد ، شانس شما برای گرفتن بورسیه بیشتر است ، البته به سال تحصیلی ، سایر متقاضیان ، گروه آموزشی و غیره هم بستگی دارد.

تمام هدف ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ارائه بهترین کیفیت به مشتریانمان است. کیفیت خدمات در کنار تجربه منجر به موفقیت صد در صدی پرونده مهاجرتی خواهد شد و همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید پذیرش های قطعی از دانشگاه های مختلف سراسر دنیا را برای شما به ارمغان می آوریم.

با ما همراه باشید تا روند مهاجرتتان را ایمن جلو ببریم و برای اهداف آینده شما برنامه ریزی مناسب را ارائه دهیم و کمترین مشکل و مانع را در مسیرتان از بین ببریم.

پخش ویدیو

زبان تحصیل داروسازی در هلند

در مورد زبان تحصیل داروسازی در هلند باید به این واقعیت مهم اشاره کنیم که هلند تنها کشوری در اتحادیه اروپا است که انگلیسی بخش بیشتری از زبان آموزش آن را تشکیل می دهد.

این واقعیت که انگلیسی در همه جا وجود دارد زندگی خارج از محوطه دانشگاه را بسیار آسان می کند و البته، یادگیری یک زبان جدید فوق‌العاده است و به شما توصیه می‌شود حداقل چند کلمه هلندی را یاد بگیرید تا بتوانید بهتر با آن‌ها سازگار شوید.

دانشگاه گرونینگن یک برنامه کارشناسی ارشد رشته داروسازی با آموزش هلندی و چند برنامه کارشناسی ارشد با تدریس انگلیسی در علوم دارویی ارائه می دهد.

الزامات زبان دانشگاه گرونینگن برای برنامه داروسازی به صورت اختصاصی موارد ذکر شده در زیر است:

  • سطح B2 گواهی کمبریج در زبان انگلیسی پیشرفته
  • سطح B2 گواهی کمبریج در زبان انگلیسی
  • آزمون آیلتس باند کلی 6.5
  • آزمون تافل مبتنی بر اینترنت 90

در مورد دانشگاه لیدن نیز باید به این نکته اشاره کنیم که زبان تحصیل رشته داروسازی این دانشگاه به زبان هلندی ارائه می شود.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در هلند

زمانی که تصمیم به تحصیل داروسازی در خارج از کشور گرفتید ، احتمالا به هلند به عنوان مکانی مناسب برای ادامه تحصیل فکر کرده اید ، ممکن است متوجه شده باشید که این یک مکان محبوب برای مطالعات بین المللی است و هلند از نظر فرصت های آموزش عالی شروع به برجسته شدن کرده است، پس در این بخش نیز با ما در مسیر بررسی مزایا و معایب تحصیل داروسازی در هلند همراه باشید.

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در هلند

مزایا:

  • می توان گفت هلند یکی از کشورهای غیرانگلیسی زبان برتر است که می توانید در آن با خیال راحت داروسازی را به زبان انگلیسی تحصیل کنید.
  • دانشگاه های هلند به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان شناخته می شوند که با دیگر دانشگاه های معروف بریتانیا و ایالات متحده رقابت می کنند.
  • ناگفته نماند که فارغ التحصیلی از دانشکده داروسازی در هلند مزایای بی شماری را برای آینده شغلی شما به همراه خواهد داشت.
  • در حدود نیمی از دانشگاه های هلند مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران هستند.

معایب:

باتوجه به تاییدیه جهانی دانشگاه های هلند نمی توان ایراد کیفیتی در آموزش دانشگاهی هلند وارد کرد اما ایرادهایی در کیفیت زندگی مهاجران در هلند وجود دارد:

  • کرایه مسکن در هلند گران است.
  • خدمات درمانی در مقایسه با کشوری مانند آلمان ضعیف تر است.
  • آب و هوای هلند بسیار متغیر است و این موضوع مهاجران را کمی اذیت می کند

شرایط تحصیل داروسازی در دیگر کشورهای مطرح دنیا را با مطالعه مقالات زیر از دست ندهید

بازار کار و درآمد داروسازی در هلند

شما با فارغ التحصیلی از رشته داروسازی در دانشگاه های هلند ، نه تنها می توانید در هلند (به ویژه در شرکت های انگلیسی زبان) شغل پیدا کنید ، بلکه مدرک شما در سراسر جهان شناخته شده و ارزش گذاری خواهد شد.

در هلند داروسازی بیمارستانی یک تخصص شناخته شده است و بازار کار و درآمد داروسازی در هلند بسیار خوب است ، داروسازان بیمارستانی با دیپلم غیر هلندی باید پس از دریافت به رسمیت شناختن مدرک خود به عنوان داروساز توسط مقامات هلندی با کمیته ثبت متخصصان انجمن سلطنتی داروسازی هلند (KNMP) تماس بگیرند تا به عنوان داروساز بیمارستان شناخته شوند.

میزان درآمد داروسازان در هلند به طور متوسط 95927 یورو در سال است، که پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بازار کار و درآمد داروسازی در هلند و یا شناخت پولساز ترین حرفه ها ، مقاله کار در هلند را بخوانید.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله سعی کردند شما را با چگونگی و شرایط تحصیل رشته داروسازی در هلند آشنا کنند ، اگر در خصوص تحصیل رشته های پزشکی سوالی دارید می توانید در بخش دیدگاه در پایین همین صفحه سوالات خود را درج کنید ، کارشناسان ما در همان روز پاسخ شما را ثبت خواهند کرد.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در هلند

دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته داروسازی در هلند نیازی به شرکت در دوره پیش داروسازی ندارند و باید دارای مدرک زبان انگلیسی یا هلندی باشند و نمره قابل قبول در دروس زیست ، زبان ، فیزیک و شیمی در کارنامه مدرک دوره متوسطه خود داشته باشد.

در اکثر دانشگاه های هلند برای تحصیل رشته داروسازی در هلند هیچ آزمون ورودی وجود ندارد و روند درخواست زمانی شروع می شود که دانشجوی آینده مدارک مورد نیاز را به دفتر بین المللی ارائه دهد ، قبل از درخواست برای یک دانشگاه هلند ، مهم است که شرایط پذیرش و مهلت درخواست تعیین شده توسط آن دانشگاه را بررسی کنید.

دانشگاه اوترخت ، دانشگاه لیدن ، دانشگاه VU آمستردام و دانشگاه تحصیل رشته داروسازی در هلند را ارائه می دهند.

هر دو دانشگاه دولتی و خصوصی در هلند برای دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل رشته داروسازی در هلند شهریه دریافت می کنند ، متوسط شهریه برای مقطع لیسانس داروسازی بین 2000 تا 6000 یورو در سال است

برنامه بورسیه تحصیلی دانشگاه ماستریخت (UM) هلند High Potential Scholarship 24 بورسیه تحصیلی کامل به مبلغ 29000 یورو (شامل معافیت از شهریه و کمک هزینه ماهانه) در هر سال تحصیلی برای دانشجویان بسیار با استعداد خارج از اتحادیه اروپا (EU) که در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند ارائه می دهد.

شما برای تحصیل رشته داروسازی در هلند گزینه های زیادی به صورت رایگان و در قالب بورسیه دارید ، بنابراین ، از این فرصت استفاده کنید و حتما با راهنمایی یک شرکت مهاجرتی معتبر مانند شرکت مهاجرتی رجبی ، اقدام کنید و ببینید که مشاوران ما چگونه می توانند در آینده بهترین خدمات را به شما ارائه دهند ، همین امروز با ما از طریق دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز شرکت  در تماس باشید ، همچنین خوب است مرور بر مقاله تحصیل در هلند داشته باشید تا با کلیات تحصیل و معتبر ترین دانشگاه های آن آشنا شوید.

در این قسمت دیدگاه مشتریان متقاضی مهاجرت شرکت رجبی را مشاهده می کنید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه