شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا

شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم ، اگر شما نیز به فکر مهاجرت به این کشور زیبا هستید حتما تا انتهای این مطلب با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید.

ما تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه و شرایط کار در کشور کانادا را در مقاله ای با عنوان کار در کانادا قرار داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا این مقاله را نیز مطالعه کنید.

امروزه با توجه به شرایط جهانی تقاضا برای پزشکان ماهر در تمامی کشورهای دنیا افزایش یافته است ، کانادا نیز از این معقوله جدا نیست و هر ساله پزشکان را از سراسر دنیا جذب می کند.

پزشکان در بسیاری از استان ‌های کانادا به‌عنوان متخصصان مورد تقاضا هستند و در سال های اخیر ، تقاضا برای جذب پزشکان افزایش یافته است ، برای برآوردن این نیاز دولت کانادا تعدادی برنامه مهاجرت و همچنین برنامه های مجوز کار ایجاد کرده است تا به کارگران خارجی اجازه اقامت دائم در کانادا را بدهد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کنید ، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا

به صورت کلی مراحل مهاجرت به صورت زیر می باشد:

  • تکمیل ارزیابی های اعتبار تحصیلی
  • دعوت نامه خود را برای درخواست دریافت کنید.
  • نمایه اکسپرس اینتری خود را ایجاد کنید.
  • مدارک مورد نیاز را همراه با پرداخت هزینه ارسال کنید
  • دریافت گواهینامه رسمی از استان های کانادا
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر پزشک هستید ، مهاجرت آسان به کانادا را با دریافت مشاوره های تخصصی از موسسه رجبی تجربه کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

حداقل حقوق برای پزشکان در کانادا

با توجه به شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا ، پزشکان خانواده در کانادا بسته به استانی که در آن کار می کنند می توانند بین 211000 تا 281000 دلار در سال درآمد داشته باشند.

متوسط ​​حقوق پزشکان متخصص در کانادا 360000 دلار در سال و 481000 دلار در سال برای متخصصان جراحی است.

در ادامه به حداقل حقوق برای پزشکان در کانادا و در دیگر موقعیت های شغلی اشاره می کنیم.

مشاغل مورد نیاز مراقبت های بهداشتی در کانادا میانگین حقوق دریافتی
پرستاران 76، 362 دلار
داروساز 94، 799 دلار
دستیار شغلی یا فیزیوتراپی 51، 266 دلار
روانشناس 94، 451 دلار
دامپزشکان یا دستیاران 49، 452 و 41، 664 دلار
بینایی سنجی 39، 975 دلار
متخصصان تغذیه 72 دلار، 145

راه های مهاجرت به کانادا برای پزشکان

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کنید ، می توانید از طریق یکی از برنامه های موجود درخواست دهید ، ما در مورد چند برنامه مهاجرتی توضیح خواهیم داد که گزینه های عالی برای پزشکانی هستند که می خواهند آینده شغلی خود را در کانادا دنبال کنند ، با توجه به شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا این برنامه ها شامل موارد زیر است:

  1. برنامه کارگر ماهر فدرال
  2. برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس
  3. برنامه اکسپرس اینتری
  4. برنامه نامزد های استانی

برنامه کارگران ماهر فدرال

برنامه کارگران ماهر فدرال  (FSWP) بخشی از سیستم اکسپرس انتری است که یک گزینه مهاجرتی محبوب است زیرا روند درخواست ویزا را به سرعت دنبال می کند و می تواند درخواست ها را در کمتر از شش ماه پردازش و قبول یا رد کند ؛ برنامه کارگران ماهر فدرال برای افرادی طراحی شده است که صلاحیت ها ، مهارت ها یا تجربه کاری لازم برای کمک به اقتصاد کانادا را دارند.

چه کسانی می توانند از طریق FSWP درخواست دهند؟ بیایید به شرایطی که برای درخواست باید رعایت کنید نگاه کنیم ؛ شما باید در یکی از موقعیت های مدیریتی ، حرفه ای ، تجارت تجربه کاری ماهر باشید که پزشکی و دندانپزشکی نیز جزو این مشاغل محسوب می شوند ؛ شغل شما باید در طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) ذکر شود.

اگر با توجه به شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا درخواست شما موفقیت آمیز باشد ، می توانید وضعیت اقامت دائم کانادا را دریافت کنید که به شما امکان می دهد در این کشور زندگی و کار کنید.

شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان را در اقصی نقاط جهان مقایسه کنید ، کانادا بهتر است یا سایر کشورها؟

برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس

هدف آزمایشی مهاجرت آتلانتیک در شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا کارگران ماهری است که به دنبال اقامت دائم در یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا هستند:

  1. نیوفاندلند و لابرادور
  2. جزیره پرنس ادوارد
  3. نیوبرانزویک و
  4. نوا اسکوشیا

این پایلوت همچنین برای فارغ التحصیلان خارجی که تحصیلات خود را در یکی از این چهار استان به پایان رسانده اند نیز آزاد است ؛ علاوه بر این ، اگر از طریق برنامه مهاجرت آتلانتیک درخواست دهید ، به احتمال زیاد شانس خوبی برای پذیرش خواهید داشت ، زیرا پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی در استان های آتلانتیک مورد نیاز هستند ؛ به عنوان یک پزشک واجد شرایط ، باید برای برنامه آتلانتیک با مهارت بالا درخواست دهید ؛ برای درخواست برای این برنامه ، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • شما باید حداقل یک سال سابقه کار داشته باشید
  • مدرک یا دیپلم خارجی برابر با مدرک کانادایی داشته باشید ، که برای آن باید گزارش ارزیابی اعتبار آموزشی)(ECA) انجام شود.
  • یک آزمون زبان تایید شده برای اثبات تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فرانسوی برای زندگی و کار در کانادا انجام بگذارانید آزمون هایی مانند تافل و یا آیلتس مناسب است. .
  • مدرکی دال بر وجوهی داشته باشید که حداقل مبلغ مورد نیاز برای حمایت از خود و همچنین وابستگان را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا در کانادا به شما ملحق می شوند یا خیر را برآورده می کند.
برنامه اکسپرس اینتری برای پزشکان​

Express entry program for doctors

برنامه اکسپرس اینتری برای پزشکان

سیستم اکسپرس انتری برای کارگران و پزشکان ماهر طراحی شده است و یک گزینه عالی برای مهاجرت به کانادا برای پزشکان است ؛ این برنامه تمام برنامه های کاربردی را از برنامه های اصلی اقتصادی مدیریت می کند ، پزشکان واجد شرایط می توانند از طریق برنامه کارگر ماهر فدرال درخواست دهند.

هنگامی که درخواست خود را تکمیل می کنید ، مشخصات شما بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری ، سن و غیره امتیاز می گیرد ، از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شود برای اقامت دائم درخواست دهند.

برنامه نامزدهای استانی (PNP)

اگر استان خاصی وجود دارد که می خواهید در آن ساکن شوید ، این یک برنامه عالی است ، همچنین یکی از سریع ترین و کارآمدترین راه ها برای ورود به کانادا است.

برنامه نامزدهای استانی برای جبران کمبود نیروی کار در استان ها طراحی شده است و افراد ماهری را هدف قرار می دهد که می توانند در رشد اقتصادی استان کمک کنند  ؛ هر استان شرایط خاص خود را برای برنامه دارد ، پس حتما تحقیق کنید.

بهترین استان های کانادا برای پزشکان

گذشته از دانستن شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا ، نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که در کدام استان کانادا پزشکان بیشترین تقاضا را دارند ، بیایید به استان های برتر کانادا نگاه کنیم که در آن پزشکان بیشتر مورد نیاز هستند.

بهترین استان های کانادا برای پزشکان موارد زیر می باشند:

  • نوا اسکوشیا
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • نیوبرانزویک
  • جزیره پرنس ادوارد
  • بریتیش کلمبیا
  • ساسکاچوان
بهترین استان های کانادا برای پزشکان

ساسکاچوان

تا 52 درصد از کل پزشکان ساسکاچوان فارغ التحصیلان پزشکی خارجی هستند و نیاز به پزشک همچنان در حال افزایش است ،  اینجا فرصت های زیادی برای پزشکان خارجی و کانادایی ها وجود دارد.

نیوفاندلند و لابرادور

همچنین در نیوفاندلند و لابرادور به پزشک خانواده نیاز است و این استان به ویژه از زمان همه‌گیری کووید-19 با کمبود مواجه بوده است.

جزیره پرنس ادوارد

در اینجا به پزشک خانواده نیز نیاز است ، پزشکان متخصص، به ویژه متخصصان بیماری های عفونی ، در جزیره پرنس ادوارد مورد نیاز هستند.

نوا اسکوشیا

تقاضای فزاینده ای برای پزشکان در این شهر وجود دارد ، به ویژه پزشکان خانواده ؛ تعداد زیادی از مردم ساکن نوا اسکوشیا در انتظار پزشکند ، تعدادی از پزشکان در کانادا در حال بازنشستگی هستند و اغلب زمان زیادی طول می کشد تا موقعیت آنها توسط یک پزشک جدید تکمیل شود.

بریتیش کلمبیا

استان دیگری که با کمبود پزشکان در زمینه پزشکی خانواده مبتنی بر جامعه مواجه است ، بریتیش کلمبیا است ، این مشکل نیز عمدتاً به این دلیل است که پزشکان در حال بازنشستگی هستند و پزشکان خانواده جدید جایگزین آنها نمی شوند.

نیوبرانزویک

مانند نوا اسکوشیا ، مردم نیوبرانزویک نیز به دلیل بازنشستگی پزشکان برای یافتن پزشک خانواده با مشکل مواجه هستند ، مردم نیوبرانزویک اگر به اورژانس ها و کلینیک ها مراجعه کنند اغلب با لیست های انتظار طولانی مواجه می شوند.

مراحل کسب مجوز فعالیت پزشکی در کانادا

همانطور که می دانید برای کار کردن به عنوان یک پزشک در کانادا باید حتما برخی از مراحل را پشت سر بگذرانید ، ما در ادامه به برخی از مهم ترین مراحل کسب مجوز پزشکی در کانادا را بررسی می کنیم ؛ با توجه به شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا هیچ تضمینی برای دریافت مجوز فعالیت در کانادا وجود ندارد ، فرآیند صدور مجوز مراحل بسیاری دارد و برای کسانی که با رویکرد کانادایی آشنایی ندارند می تواند دشوار به نظر برسد ، تفاوت هایی در روند ثبت نام بین استان ها و مناطق وجود دارد ، همچنین تفاوت هایی در روند ثبت نام بین استان ها و مناطق وجود دارد ؛ شما باید از نظر مالی و شخصی متعهد به پیگیری مجوز خود باشید.

مراحل کسب مجوز فعالیت پزشکی در کانادا​

اعتبار مدرک پزشکی خود را در کانادا بررسی کنید

با جستجوی دانشکده پزشکی خود در فهرست جهانی دانشکده های پزشکی  (WDMS) شروع کنید ، اگر دانشکده پزشکی خود را پیدا کردید ، این اولین شاخصی است که کانادا دانشکده شما را به رسمیت می شناسد ؛ همچنین می توانید از فهرست راهنمای آموزش پزشکی بین المللی  (IMED)، بخشی از وب سایت بنیاد پیشرفت آموزش و تحقیقات پزشکی بین المللی  (FAIMER) دیدن کنید.

دانشکده پزشکی شما ، نام مدرک پزشکی و سال فارغ التحصیلی شما باید در فهرست راهنمای آموزش پزشکی بین المللی FAIMER درج شود تا در کانادا پذیرفته شوید.

یک حساب Physiciansapply.ca باز کنید

ثبت نام برای حساب آنلاین physiciansapply.ca اجباری است ، فارغ التحصیلان بین المللی پزشکی از آن در طول فرآیند تأیید استفاده خواهند کرد ، به عنوان مثال ، تأیید اعتبار پزشکی ، ثبت نام برای آزمون های ارزیابی و سایر مراحل از طریق آن حساب مدیریت می شود ، برای راه اندازی آن باید 290 دلار هزینه پرداخت کنید.

اعتبار مدرک پزشکی خود را در کانادا بررسی کنید

با جستجوی دانشکده پزشکی خود در فهرست جهانی دانشکده های پزشکی  (WDMS) شروع کنید ، اگر دانشکده پزشکی خود را پیدا کردید ، این اولین شاخصی است که کانادا دانشکده شما را به رسمیت می شناسد ؛ همچنین می توانید از فهرست راهنمای آموزش پزشکی بین المللی  (IMED)، بخشی از وب سایت بنیاد پیشرفت آموزش و تحقیقات پزشکی بین المللی  (FAIMER) دیدن کنید ؛ دانشکده پزشکی شما ، نام مدرک پزشکی و سال فارغ التحصیلی شما باید در فهرست راهنمای آموزش پزشکی بین المللی FAIMER درج شود تا در کانادا پذیرفته شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین روش مهاجرت پزشکان و کادر درمان با راهنمایی مشاوارن رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

یک حساب Physiciansapply.ca باز کنید

ثبت نام برای حساب آنلاین physiciansapply.ca اجباری است ، فارغ التحصیلان بین المللی پزشکی از آن در طول فرآیند تأیید استفاده خواهند کرد ، به عنوان مثال ، تأیید اعتبار پزشکی ، ثبت نام برای آزمون های ارزیابی و سایر مراحل از طریق آن حساب مدیریت می شود ، برای راه اندازی آن باید 290 دلار هزینه پرداخت کنید.

در آزمون همکاری ارزیابی ملی  (NAC) شرکت کنید

فارغ التحصیلان بین المللی پزشکی تنها در صورتی باید در آزمون ملی ارزیابی همکاری  (NAC) شرکت کنند که بخواهند برای یک موقعیت اقامتی در کانادا درخواست دهند ، این آزمون در کانادا قابل شرکت است ؛ این یک آزمون یک روزه است که آمادگی فارغ التحصیلان پزشکی بین المللی را برای ورود به برنامه اقامت کانادا ارزیابی می کند ، این دانش مهارت ها و نگرش های ضروری برای ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی در کانادا را آزمایش می کند ، هزینه درخواست برای شرکت در آزمون NAC 2830 دلار است.

در آزمون صلاحیتی شورای پزشکی کانادا (MCCQE)قسمت دوم شرکت کنید

MCCQE قسمت دوم یک آزمون دو روزه است ، توانایی‌های اصلی برای به کارگیری دانش پزشکی ، نشان دادن مهارت‌های بالینی ، توسعه طرح‌های بالینی تحقیقاتی و درمانی و همچنین نشان دادن رفتارها و نگرش‌های حرفه‌ای در سطحی که از یک پزشک در کار مستقل در کانادا انتظار می‌رود را ارزیابی می‌کند. این آزمون فقط در کانادا امکان پذیر است ، هزینه درخواست برای MCCQE Part II 2780 دلار است.

دریافت مجوز از شورای پزشکی کانادا​

Licensed  Medical Council of Canada

دریافت مجوز از شورای پزشکی کانادا

پس از گذراندن موفقیت آمیز هر دو آزمون MCCQE قسمت اول و دوم ، پزشکان خارجی می توانند مجوز شورای پزشکی کانادا (LMCC) را دریافت کنند که انجام این آزمون ها به منظور معادل سازی انجام می شود ، نکته مهم این است که LMCC مجوز طبابت در کانادا را ندارد ، فقط مقامات نظارتی پزشکی کانادا می توانند مجوز پزشکی را در استان یا قلمرو خود صادر کنند که اجازه فعالیت به عنوان پزشک را می دهد ؛ LMCC معمولاً ملزم به درخواست چنین مجوز پزشکی در استان یا قلمرو Candian است.

یک برنامه ارزیابی آماده تمرین(PRA)  پیدا کنید

پزشکان خارجی که تحصیلات تکمیلی پزشکی بالینی در خارج از کشور داشتند و به دنبال دریافت مجوز موقت برای شروع کار مستقل هستن د، می‌توانند برای برنامه‌های ارزیابی آماده عمل (PRA) زیر درخواست دهند:

  • برنامه دستیار بالینی و جراحی آلبرتا
  • برنامه تحصیلات تکمیلی پزشکی بین المللی آلبرتا
  • Collège des Médecins du Québec – ارزیابی آماده برای تمرین
  • برنامه ارزیابی و آموزش مهارت های بالینی (نیوفاندلند و لابرادور)
  • مرکز دسترسی HealthForceOntario
  • برنامه IMG-BC
  • برنامه مجوز پزشکی برای فارغ التحصیلان بین المللی پزشکی (مانیتوبا)
  • ارزیابی تمرین بین المللی پزشک ساسکاچوان (SIPPA)
  • موسسه تاچ استون (مرکز سابق برای ارزیابی متخصصان بهداشت تحصیل کرده خارج از کشور) (انتاریو)

درخواست را به ثبت سازمان تنظیم مقررات پزشکی کانادا (MRA) ارسال کنید.

با توجه به شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا در اینجا لیستی از مقامات پزشکی در کانادا و جایی که می توانید آنها را پیدا کنید آورده شده است.

سازمان تنظیم مقررات پزشکی استان/منطقه اطلاعات تماس
کالج پزشکان و جراحان آلبرتا آلبرتا 780-423-4764
کالج پزشکان و جراحان بریتیش کلمبیا 1-800-461-3008
کالج پزشکان و جراحان مانیتوبا مانیتوبا (877) 774-4344
کالج پزشکان و جراحان نیوبرانزویک نیوبرانزویک 1-800-667-4641
کالج پزشکان و جراحان نیوفاندلند و لابرادور نیوفاندلند و لابرادور (709) 726-8546
کالج پزشکان و جراحان جزیره پرنس ادوارد جزیره پرنس ادوارد 867) 767-9000
کالج پزشکان و جراحان ساسکاچوان ساسکاچوان (306) 244-7355
شورای پزشکی یوکان یوکان (867) 667-3774

هزینه های مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا

بر اساس شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا بودجه ای که پزشکان باید برای مهاجرت به کشور کانادا آماده کنند ممکن است با توجه به استان مورد نظر و دیگر شرایط متفاوت باشد ، با این حال برای اینکه به صورت کلی با این هزینه ها آشنا شوید ، برخی از کلی ترین هزینه ها را جمع آوری کرده ایم و در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم.

به صورت کلی هزینه های مهاجرت پزشکان و دندان پزشکان به کانادا شامل موارد زیر است:

  • هزینه درخواست برای MCCEE – 2,365 دلار کانادا
  • امتحانات صلاحیتی شورای پزشکی کانادا – 5000 دلار کانادا
  • تأیید مدرک – 215 دلار کانادا
  • هزینه ترجمه – 181 دلار کانادا برای هر صفحه؛
  • گزارش ECA – 137 دلار کانادا

می توانید به صورت کاملا رایگان با مشاورین حرفه ای ما را در اینستاگرام در تماس باشید و یا با درج شماره تماس در باکس مشاوره رایگان در نوبت تماس کارشناسان ما قرار بگیرید.

مدارک لازم جهت رجیستری پزشکی و دندانپزشکی کانادا

همانطور که گفتیم بر اساس شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا پزشکان و دندانپزشکان باید برای ثبت درخواست خود برخی از مدارک را ارائه دهند در ادامه به برخی از مهم ترین مدارک لازم جهت درخواست پزشکی و دندانپزشکی کانادا اشاره می کنیم . دقت داشته باشید که تمامی مدارک شما از دوره تحصیل چک می شود و حتی اگر تحصیل در دوران مدرسه را در این کشور سپری کرده اید باید ارائه شود . چنانچه تمایل به دانستن شرایط مدارس این کشور برای فرزندان خود نیز دارید ، بر روی عنوان تحصیل در مدارس کانادا کلیک کنید.

  • مدرک زبان معتبر مانند آیلتس یا تافل
  • تجربه کاری
  • حقوق فعلی
  • مسئولیت های کاری
  • مدارک هویتی مانند پاسپورت و شناسنامه
  • مدارگ تحصیلی از دانشگاه های ایران و دیگر کشورها
  • گواهی نامه ها و مجوز های اخذ شده
  • مدارک ریز نمرات
مدارک لازم جهت رجیستری پزشکی و دندانپزشکی کانادا

نحوه یافتن شغل در کانادا

با توجه به گسترش فناوری امروزی ، جستجوی شغل بسیار آسان شده است ، در حالی که نرم افزار هایی مانند لینکدین یک گزینه محبوب برای ایجاد ارتباطات و درخواست شغل است برخی دیگر از سایت های توصیه شده به طور خاص نحوه یافتن شغل در کانادا برای متخصصان پزشکی عبارتند از:

  1. انجمن مراکز بهداشت اجتماعی کانادا
  2. مشاغل بهداشت و درمان
  3. مشاغل کانادا

اکثر سایت ها شغلی مانند Monster یا Workopolis دارای دسته هایی هستند که به حوزه مراقبت های بهداشتی اختصاص داده شده اند ، برای برتری در رقابت ، برای هر شغل و مصاحبه به خوبی آماده باشید.

اطمینان حاصل کنید که رزومه و نامه همراه شما با فرمت کانادایی مطابقت داشته باشد و مدارک ، مراجع و گواهینامه های خود را در دست داشته باشید. صادق و شفاف باشید ، با گزینه های بسیار ، در کمترین زمان شغلی مناسب خودتان پیدا خواهید کرد.

سوالات پر تکرار شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا

  • هزینه درخواست برای MCCEE – 2,365 دلار کانادا
  • امتحانات صلاحیتی شورای پزشکی کانادا – 5000 دلار کانادا
  • تأیید مدرک – 215 دلار کانادا
  • هزینه ترجمه – 181 دلار کانادا برای هر صفحه
  • گزارش ECA – 137 دلار کانادا
  • پرستاران 76، 362 دلار
  • داروساز 94، 799 دلار
  • روانشناس 94، 451 دلار
  • دامپزشکان یا دستیاران 49، 452 و 41، 664 دلار
  • بینایی سنجی 39، 975 دلار
  • متخصصان تغذیه 72 دلار، 145
  1. برنامه کارگر ماهر فدرال
  2. برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس
  3. برنامه اکسپرس اینتری
  4. برنامه نامزد های استانی

مشخصات شما بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری ، سن و غیره امتیاز می گیرد ، از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شود برای اقامت دائم درخواست دهند.

بهترین استان های کانادا برای پزشکان موارد زیر می باشند:

  • نوا اسکوشیا
  • نیوفاندلند و لابرادور
  • نیوبرانزویک
  • جزیره پرنس ادوارد
  • بریتیش کلمبیا
  • ساسکاچوان

در این مقاله راه ها و شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به کانادا را بررسی کردیم ، از اینکه تا انتهای این مطلب با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی همراه بودید سپاسگزاریم ، اگر قصد دارید که به این کشور زیبا مهاجرت کنید حتما از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین ما در تماس باشید ، همچنین مقاله مهاجرت به کانادا را بخوانید ؛ روش هایی قانونی و سریع به شما معرفی شده تا بتوانید مهاجرت به این کشور را به واقعیت بدل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (11 امتیاز)
منو
خانه