امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل

امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل طبق شاخص های صلح جهانی به کشورهای مختلفی تعلق می گیرد که هر یک در قاره های مختلف قرار گرفته اند.

با توجه به افزایش آمار جرم و جنایت در جهان ، تحصیل و زندگی در کشوری امن برای دانشجویانی که به تازگی قدم در یک کشور می گذارند ، می تواند یک دغدغه اصلی تلقی شده و آنها را در انتخاب سردرگم سازد.

در این عنوان قصد داریم تا چند مورد از امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل را بررسی کنیم تا بتوانید به بی خطرترین گزینه ممکن رسیده و در کشوری کاملا امن دوره تحصیلی تان را سپری کنید ، به خاطر داشته باشید که گذراندن دوره تحصیلی مناسب در خارج از کشور یک تصمیم بزرگ است که خوب است قبل از هرگونه اقدام با کارشناسان و متخصصین این حوزه مشورت های لازم را انجام دهید.

کارشناسان و مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با اطلاع از تمامی شرایط زندگی و تحصیل در کشورهای مختلف جهان آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان هستند ، تنها کافی است تا جهت هرگونه سوال با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

همچنین در این بخش توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را بخوانید تا با بهترین بورسیه ها ، نحوه اخذ ویزا ، تحصیل دکترا و بسیاری موارد مهم دیگر آشنا شوید.

فهرست مطالب
امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل

با امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل تا چه حد آشنا هستید ؟ روناک از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در ویدئو و پادکست ارائه شده با شما در این خصوص صحبت می کند و خلاصه ای از محتوای این مقاله رابرای شما بازگو می کند ، فایل پادکست را میتوانید دانلود کرده و در زمان های دیگر هم گوش کنید.

پادکست امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل

نمایش ویدیو درباره امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل

قاره امن اروپا

قطعا امنیت فردی زمانی که قصد دارید خانه خود را برای سکونت در محلی هزاران کیلومتر دورتر ترک کنید ، از اهمیت بالایی برخودار بوده و باید به یک مکان امن برسید ، در همین ابتدا خوب است بدانید که قاره  اروپا را می توان امن ترین قاره در جهان دانست که اغلب کشورهای آن در فهرست امن ترین کشور جهان برای تحصیل قرار گرفته اند.

چنانچه به رتبه بندی جهانی نگاه کنید از 20 کشور امن جهان برای تحصیل نزدیک به 13 مورد را در قاره امن اروپا خواهید یافت ، به جرئت می توان گفت که تقریباً همه کشورهای اروپایی نسبت به اغلب کشورهای جهان امن تر هستند اما کشورهای آسیایی را نیز نباید فراموش کرد که می توانند مقصد امنی برای تحصیل به شمار بروند.

گرچه اروپا به طور کلی امن ترین منطقه در جهان در نظر گرفته می شود اما با این وجود ممکن است از کشوری به کشور دیگر تفاوت هایی وجود داشته باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب امن ترین کشور های دنیا برای تحصیل شما با تکیه بر دانش و تجربه مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانمارک امن ترین کشور جهان

در رتبه بندی امن ترین کشور جهان برای تحصیل دانمارک هموراه در میان نخستین ها قرار گرفته و همیشه رتبه یک یا دو را به خود اختصاص می دهد ، توجه و احترام زیادی به استاندارد بالای زندگی و برابری جنیستی در این کشور شده و به عنوان یکی از امن ترین مقصدها برای زنان است.

دانمارک کشوری توسعه یافته با نرخ جرم و جنایت بسیار پایین است که به دانشجویان بین المللی به عنوان یک منبع ارزشمند نگاه کرده و تلاش می کند تا امکانات و رفاه موردنیازشان را به بهترین شکل ممکن در اختیارشان قرار دهد.

آزادی ، برابری ، بردباری و همچنین احترام متقابل از جمله ارزش هایی است که دانمارک را از سایر کشورها متمایز می کند ، این ارزش ها را می توان در نهادهای آموزشی و نگرش های کاری آنها نیز مشاهده کرد.

دانمارک امن ترین کشور جهان​

کشور ثروتمند اتریش

دومین مقصدی که در میان امن ترین کشور جهان برای تحصیل به شما علاقه مندان توصیه می شود ، کشور ثروتمند اتریش است ، سالی نیست که کشور اتریش در میان پنج مقصد اول امن جهان به مهاجرین معرفی نشود که البته تعجب آور نیست و چنین استاندارد بالای زندگی با هزینه های متوسط وامنیت بالا هر کشوری را در همین جایگاه قرار می دهد.

اتریش با داشتن سیستم آموزش عالی قوی ، علاوه بر امکانات آموزشی شرایط زندگی را نیز برای دانشجویان بین المللی به خوبی فراهم نموده و با نرخ جرم بسیار پایین آرامش و امنیت را در تمامی ابعاد زندگی مردم منعکس نموده است ، مردم این کشور به خوبی با شما ارتباط برقرار کرده و محیط زندگی را برای شما صمیمانه و دلپذیر می سازند.

فنلاند با مردمانی ساده اندیش​

فنلاند با مردمانی ساده اندیش

فرهنگ مردم فنلاند موجب شده تا سالانه آمار دانشجویان بین المللی در این کشور بیشتر شود ، فنلاند با مردمانی ساده اندیش به شما این فرصت را می دهد تا همانند مردم عادی این کشور در زندگی روزانه و تحصیل خود غوطه ور شوید و بتوانید در مدت کوتاهی با سبک زندگی آنها سازگار شوید.

با انتخاب تحصیل در فنلاند این تضمین به شما داده می شود که نمی توانید انتخاب بهتری نسبت به این کشور داشته باشید و از بزرگترین تا کوچک ترین شهر آن دوران تحصیل شیرینی را برایتان فراهم خواهد ساخت.

زنان در فنلاند به طور برابر با مردان در فعالیت های سیاسی و اقتصادی شرکت می کنند و در تمامی امور طبق قانون به برابری متعقد است ، از این رو می توانید با خیالی آسوده از امکانات آموزشی بهره مند شده و پس از اتمام آن به دنبال فرصت شغلی متناسب با مهارت خود باشید.

انگلستان کشوری تراز اول در امنیت

بدون شک انگلستان که میزبانی مطرح ترین دانشگاه های جهان را به عهده دارد این رتبه را با فراهم نمودن فاکتورهای متعددی به دست آورده که یکی از آنها امنیت دانشجویان بین المللی در طول زندگی در این کشور است ، انگلستان کشوری تراز اول در امنیت سالانه میزبانی هزاران دانشجو از کشورهای مختلف را بر عهده دارد که در شهرهای مختلف آن ساکن می شوند.

البته در انگلستان برخی از شهرها دارای امنیت پایین تری نسبت به سایر شهرهای دیگر می باشند اما در شهرهای اصلی که دانشگاه های مطرح در آن قرار گرفته اند ، می توانید زندگی امنی را به عنوان یک دانشجو تجربه کنید ، انگلستان کشوری است که مجموعه ای از شرایط را به طور همزمان در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات تحصیلی به همرا رنکینگ دانشگاهی شما را ترغیب می کند تا نهایت تلاش خود را برای رسیدن به زندگی آرام در این کشور به کار گیرید و دانشگاه و قوانین نیز در رسین به این هدف شما را یاری می کنند.

تمام سوالاتی که در زمینه مهاجرت تحصیلی به ذهن شما میرسد را در قالب مقالات زیر پاسخ داده ایم ، مطالعه آن ها را از دست ندهید!

نتیجه اعتماد به مشاوارن مجرب هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی ، رسیدن به اهداف مهاجرتی شما در کمترین زمان ممکن است ؛ در ویدئو ارائه شده تصاویز ویزا تحصیلی کشور های مختلف در دوره کوتاهی از فعالیت ما را می بینید. 

شما هم همین امروز اولین قدم را برای رسیدن به رویای مهاجرت تحصیلی بردارید و با ثبت شماره تماستان در باکس زیر از کارشناسان و متخصصان ما مشاورره رایگان دریافت کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی رایگان شرایط و علاقه مندی های شما توسط مشاوران به روز هلدینگ بزرگ مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ژاپن کشوری مسالمت آمیز

چنانچه بخواهیم امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل را به صورت دقیق بررسی کنیم باید تمامی کشورهای اروپا را در ابتدای فهرست قرار بدهیم ، اما در سایر نقاط جهان نیز کشورهایی وجود دارند که می توانند گزینه ای امن و راحت برای دانشجویان تلقی شوند.

یکی از این مقصدها کشور پیشرفته ژاپن است که مزایای زیادی برای تحصیل دارد ، ژاپن کشوری مسالمت آمیز و با فرهنگی غنی تلاش نموده تا پس از جنگ جهانی دوم خود را به یکی از آرامترین کشورهای جهان مبدل سازد و در رتبه نخست امید به زندگی قرار گیرد.

ژاپنی ها برای مردم از کشورهای مختلف احترام زیادی قائل هستند و یکدیگر را تشویق می کنند تا کشور را به مکانی امن و قابل قبول برای مهاجرین تبدیل سازند به طوری که دولت در چند سال اخیر استقبال از دانشجویان بین المللی را یکی از هدف های اصلی خود تعیین نموده است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این کشور وجود ایستگاه های پلیس کوچک به نام کوبان است که به صورت استراتژیک در سراسر شهرها و محله های اطراف قرار دارند. این یک پناهگاه امن برای دانش‌آموزان به‌ویژه دانشجویان بین‌المللی است که اگر تازه وارد این منطقه شده اند ، تمامی سوالات خود را از آن بپرسند.

ژاپن کشوری مسالمت آمیز​

سنگاپور امن ترین نقطه سایبری جهان

شاید برایتان جالب باشد بدانید که سنگاپور بالاترین امنیت را در حوزه سایبری داشته و در رتبه نخست قرار می گیرد ، اما امنیت سایبری چه ارتباطی با امنیت زندگی دانشجویان دارد ؟ در تمامی کشورهای دنیا دولت ها به این نتیجه رسیده اند که امنیت در حوزه دیجیتال و تکنولوژی نقش مهمی را در رفاه و راحتی شهروندانشان ایفا می کند ، از این رو تلاش خود را برای تقویت این بخش می نمایند.

سنگاپور امن ترین نقطه سایبری جهان نیز امنیت و راحتی را از طریق ایمن ساختن بخش سایبری خود به کار گرفته و تمامی آمارهای مجرمانه همچون دزدی و قتل را به وسیله آن کاهش داده است ، پلیس این کشور قادر است تا تمامی جرائم ریز درشت را کنترل کرده و مانع از وقوع جرم های سنگین در میان مردم شود.

دانشجویان نیز به دلیل اهمیت ویژه ای که برای این کشور دارند از تمامی حمایت ها برخوردار بوده و می توانند زندگی آرامی را در شهرهای این کشور سپری نمایند ، استانداردهای جهانی در سنگاپور در بالاترین حد ممکن قرار گرفته و دانشجویان از بهترین خدمات امنیتی بهره مند شوند.

کانادا دومین کشور پهناور جهان​

کانادا دومین کشور پهناور جهان

در میان امن ترین کشور جهان برای تحصیل خوب است که به سراغ کشوری منحصر بفرد به نام کانادا برویم که با جمعیتی مهاجر ، می تواند یکی از آرامترین کشورهای جهان نام بگیرد ، کانادا دومین کشور پهناور جهان یکی از صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین است با جمعیتی بسیار دوستانه و مناظر خیره کننده تقریبا تمامی آنچه را که از یک کشور امن توقع دارید به شما می دهد.

کانادا کشوری مدرن و مترقی با شهروندانی آگاه است که در فهرست امن ترین کشورهای جهان همواره در ده کشور نخست قرار می گیرد ، تدابیر 24 ساعته امنیتی در محوطه دانشگاه ایمنی و رفاه دانشجویان را به طور کامل تضمین نموده و با شماره های تماس اضطراری تمامی خدمات را در صورت بروز هرگونه مشکل ارائه می دهد.

اکثر موسسات آموزشی کانادا خدمات شاتل و همچنین اسکورت امنیتی را برای دانش آموزانی که به محل اقامت خود یا ایستگاه های قطار سفر می کنند ارائه می دهند ، علاوه بر این شما امنیت را در تمامی جنبه های زندگی خود از جمله یافتن کار نیز احساس خواهید کرد که در کمتر کشوری وجود دارد.

با شرایط تحصیل در برخی از کشور های امن جهان آشنا شوید ، هزینه های تحصیل و بورسیه ها را در مقالات شرح داده ایم.

استرالیا کشوری ممتاز در امنیت

استرالیا یکی از ممتازترین کشورهای جهان در رتبه بندی شهرهای دانشجویی است که توانسته کیفیت بالایی از زندگی را برای این قشر فراهم سازد ، در رتبه بندی امن ترین کشور جهان برای تحصیل فاکتورهای مختلفی درنظر گرفته می شود که یکی از اصلی ترین آنها نظر دانشجویان خارجی مقیم آن کشور است.

طبق آمار اعلام شده توسط دانشجویان بین المللی در استرالیا این کشور توانسته علاوه بر رفاه دانشجویی امنیت خوبی را برای آنها فراهم سازد ، مردم استرالیا جزو شادترین ها در سطح جهان هستند که دغدغه های زندگی روزمره را با احساس حمایت از دولت پشت سر می گذارند.

تنوع فرهنگی و نژادی یکی از نقاط قوت در استرالیا است که این امکان را برای دانشجویان فراهم ساخته تا بتوانند فارغ از ملیت خود به صورت یکسان مورد حمایت قانون قرار گرفته و از امنیت کافی برخوردار باشند ، چنانچه نگاهی به نرخ ارتکاب جرم در استرالیا کشوری ممتاز در امنیت داشته باشید نیز در می یابید که استرالیا از لحاظ امنیت در ارتکاب جرم در 15 کشور نخست دنیا نیست که برای کشوری با میزان مهاجرین بالا بسیار چشم گیر است.

استرالیا کشوری ممتاز در امنیت​

 سایر کشورهای امن تحصیلی در جهان

شما علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور می توانید اغلب کشورهای اروپایی را به عنوان امن ترین کشور جهان برای تحصیل انتخاب کنید و بابت رفاه و راحتی خود هیچ دغدغه ای نداشته باشید ، اما کشورهای امن جهان تنها محدود به اروپا نبوده و بسیاری از کشورهای جهان مقصدی امن برای دانشجویان هستند ، چنانچه امنیت در کشور محل تحصیل برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است علاوه بر کشورهایی که در بالا گفتیم گزینه های زیر را نیز بررسی کنید:

 

  • سوئد
  • نیوزلند
  • آلمان
  • ایرلند
  • هلند
  • فرانسه
  • کره جنوبی
  • ایسلند
  • جمهوری چک

سوالات پر تکرار امن ترین کشور جهان برای تحصیل

چنانچه به رتبه بندی جهانی نگاه کنید از 20 کشور امن جهان برای تحصیل نزدیک به 13 مورد را در اروپا خواهید دید.

توجه و احترام زیاد به استاندارد بالای زندگی و برابری جنیستی ، نرخ جرم و جنایت بسیار پایین و نگاه محترمانه به دانشجویان بین المللی به عنوان یک منبع ارزشمند ، ارائه امکانات و رفاه موردنیازشان ، آزادی ، برابری ، بردباری و همچنین احترام متقابل باعث شده دانمارک امن ترین کشور جهان برای زنان و سایرین باشد.

بله ، اتریش با داشتن سیستم آموزش عالی قوی ، علاوه بر امکانات آموزشی شرایط زندگی را نیز برای دانشجویان بین المللی به خوبی فراهم کرده و با نرخ جرم بسیار پایین آرامش و امنیت به شما خواهد داد مردم این کشور به خوبی با شما رفتار خواهند کرد و محیط دانشگاه ها کاملا امن است.

زیرا ژاپنی ها برای مردم از کشورهای مختلف احترام زیادی قائل هستند و یکدیگر را تشویق می کنند تا کشور را به مکانی امن و قابل قبول برای مهاجرین تبدیل سازند به طوری که دولت در چند سال اخیر استقبال از دانشجویان بین المللی را یکی از هدف های اصلی خود تعیین نموده است.

تنوع فرهنگی و نژادی یکی از نقاط قوت استرالیا بوده که این امکان را برای دانشجویان فراهم ساخته تا بتوانند فارغ از ملیت خود به صورت یکسان مورد حمایت قانون قرار بگیرندداشته باشند ، استرالیا از لحاظ امنیت در ارتکاب جرم در 15 کشور نخست دنیا نیست که برای کشوری با میزان مهاجرین بالا بسیار چشم گیر است.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی آماده اند تا با درنظر گرفتن شرایط تحصیلی شما و هر آنچه که از تحصیل در کشوری خارجی توقع دارید ، امن ترین کشورهای جهان برای تحصیل را پیش روی شما قرار دهند و به بهترین انتخاب ممکن برسانند ، تنها کافی است تا با کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نموده و رزومه تحصیلی خود را شرح دهید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را نیز بخوانید تا بدانید برای مهاجرت ، چه روش هایی امن و چه روش هایی نا امن هستند.

در این بخش با دو نفر از کلاینت های موسسه رجبی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی کانادا و آلماان شده اند آشنا شوید.

نمایش ویدیو درباره کیوان کورش نژاد کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره زهرا شعاعی کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه