تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

بله ، 56 درصد از جمعیت آلمان انگلیسی به ویژه در میان نسل جوان صحبت می کنند و برنامه های زیادی برای تحصیل به زبان انگلیسی به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد اما در مقطع کارشناسی برنامه های زبان انگلیسی کمی را خواهید یافت.

90 درصد ساکنان هلند انگلیسی زبان هستند ، در دانشگاه های این کشور محدودیتی برای تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد.

انگلیسی زبانان روسیه تنها 5 درصد جمعیت را تشکیل می دهند و تعداد برنامه های زبان انگلیسی به نسبت سایر کشور های اروپایی زیاد نیست.

بین 80000 تا 190000 کرون در سال بسته به رشته و سطح مدرک برای تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد پرداخت خواهید کرد.

هنگ کنگ ، تقریباً تمام تدریس در سطح دانشگاه به زبان انگلیسی انجام می‌شود ، متوسط هزینه های تحصیل حدود 90,000 تا 265,000 دلار هنگ کنگ در سال است.

تحصیل در خارج به زبان انگلیسی یکی از انتخاب های رایج برای علاقمندان تحصیل است ، یکی از مزایای اصلی تحصیل در خارج از کشور فرصت یادگیری زبان دیگر است. برای دانشجویان ایرانی یادگیری زبانهایی به جز انگلیسی آن هم برای تحصیل، چالش بر انگیز است و همه ترجیح می دهند که تحصیل به زبان انگلیسی را تجربه کنند و نه مجبور به یادگیری زبان های دیگر نباشند اما این امکان در چه کشورهایی فراهم است؟

دانشگاه ‌های زیادی در سرتاسر جهان کلاس‌ های درس را به زبان انگلیسی  ارائه می‌کنند حتی در کشور هایی که زبان رسمی آنها انگلیسی نیست!

یکی از مزایای تحصیل در خارج از کشور فراگیری زبان است ، اگر می خواهید به زبان انگلیسی تحصیل کنید ، طبیعتاً ابتدا به مقاصد تحصیلی انگلیسی زبان مانند انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا ، ایرلند ، استرالیا ، نیوزیلند و آفریقای جنوبی فکر کنید.

بسیاری از این مقاصد تحصیلی محبوب انگلیسی زبان ، به‌ ویژه برای دانشجویان بین‌ المللی گران‌ قیمت هستند ؛ البته توجه داشته باشید که اکثر این دانشگاه ها تحصیل به زبان انگلیسی را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهند و به ندرت می توان تحصیل در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی در کشور های غیر انگلیسی زبان پیدا کرد.

توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را در همین سایت بخوانید و با امن ترین و برترین رشته ها و دانشگاه های خارج از کشور آشنا شوید.

تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا

اروپا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منطقه برتر برای یافتن برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی است ، حتی در کشور هایی که انگلیسی زبان محلی آن ها نیست.

اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید ، می توانید در نیمی از کشور های اروپایی از جمله دانمارک ، اتریش ، نروژ و یونان ، تحصیلات دانشگاهی به زبان انگلیسی دریافت کنید.

هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا بیشتر است ، اما هنوز نسبتاً پایین تر از سایر مقاصد تحصیلی محبوب هستند.

برترین دانشگاه های اروپا کدامند؟

  1. دانشگاه آکسفورد، انگلستان: یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان، با طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف. شهریه: حدود 10,000 تا 25,000 پوند در سال برای دانشجویان بین المللی.
  2. دانشگاه کمبریج، انگلستان: رقیب سنتی آکسفورد، با شهرت جهانی برای برتری علمی. شهریه: حدود 10,000 تا 25,000 پوند در سال برای دانشجویان بین المللی.
  3. ETH زوریخ، سوئیس: برترین دانشگاه در قاره اروپا برای علوم و مهندسی، با تمرکز بر تحقیقات پیشرفته و نوآوری. شهریه: حدود 1,600 فرانک سوئیس در هر ترم برای دانشجویان اتحادیه اروپا/EEA، 720 فرانک سوئیس در هر ترم برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/EEA.

دعوت می کنیم مقاله تحصیل در اروپا را بخوانید تا کشورهای اروپایی برای مهاجرت تحصیلی آشنا شوید.

تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان

حدود 56 درصد از جمعیت آلمان به ویژه در میان نسل جوان، انگلیسی صحبت می کنند و برنامه های زیادی برای  تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

اگر می خواهید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید ، دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی خیلی خیلی کم هستند.

برای مقطع کارشناسی به زبان آلمانی در دانشگاه های دولتی در آلمان هیچ شهریه ای وجود ندارد ، به استثنای دانشگاه های ایالت بادن-وورتمبرگ ، جایی که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که در حال حاضر باید هزینه ای معادل 3000 یورو در سال بپردازن.

تحصیل به زبان آلمانی تقریباً یرای همه دانشجویان رایگان می باشد اما به طور کلی، می توان انتظار داشت که شهریه سالانه برای برنامه های کارشناسی به زبان انگلیسی بین 10000 تا 25000 یورو باشد، در حالی که شهریه برنامه های کارشناسی ارشد می تواند بین 15000 تا 40000 یورو در سال باشد.

در مقاله تحصیل در آلمان با هزینه های تحصیل، بیشتر آشنا می شوید.

تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

سه تا از بهترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه فنی مونیخ: این دانشگاه به عنوان یکی از برترین دانشگاه های فنی اروپا شناخته شده و طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی 1500 یورو است.
  2. دانشگاه هایدلبرگ: این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه آلمان است و شهرت زیادی در زمینه های علوم انسانی، علوم طبیعی و پزشکی دارد. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی 1500 یورو است.
  3. دانشگاه آزاد برلین: این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های آلمان است و طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی را در رشته های مختلف ارائه می دهد. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی 1500 یورو است.

تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

اگر می خواهید تحصیل به زبان انگلیسی در هلند را انتخاب کنید ، برای برقراری ارتباط با مردم محلی مشکلی نخواهید داشت چرا که 90 درصد ساکنان هلند انگلیسی زبان هستند.

در دانشگاه های این کشور محدودیتی برای تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد ؛ بیش از 2000 دوره در دسترس است که اکثر آنها در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

درست است که تحصیل در دانشگاه‌های دولتی هلند برای دانشجویان اتحادیه اروپا و EEA رایگان نیست، اما هزینه‌ها هنوز به طور قابل توجهی کمتر از میانگین کشورهای انگلیسی زبان است.

به طور متوسط، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند انتظار داشته باشند که سالانه بین 8000 تا 20000 یورو برای شهریه در دانشگاه‌های دولتی هلند به زبان انگلیسی هزینه کنند. این هزینه بسته به دانشگاه، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی متفاوت است. مقاله تحصیل در هلند را بخوانید.

سه دانشگاه برتر هلند برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه آمستردام: شهریه بین 10,000 تا 25,000 یورو در سال.
  2. دانشگاه دولتی لیدن: شهریه بین 11,000 تا 26,000 یورو در سال.
  3. دانشگاه اوترخت: شهریه بین 8,000 تا 21,000 یورو در سال.
تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش چگونه است؟ تدریس در اتریش عمدتاً به زبان رسمی کشور یعنی زبان آلمانی انجام می‌شود ، اما حدود 260 برنامه به زبان انگلیسی در سطوح مختلف تحصیلی موجود است.

این کشور با درصد بالایی یعنی 73 درصد انگلیسی زبانان است ، تحصیلات عالی برای اتباع اتریشی و دانشجویان اتحادیه اروپا به زبان آلمانی رایگان است.

دانشجویان کشور های غیر اتحادیه اروپا می توانند انتظار داشته باشند که برای تحصیل به زبان آلمانی در حدود 726.72 یورو در هر ترم پرداخت کنند. برای تحصیل به زبان انگلیسی مبالغی به مراتب بیشتر باید پرداخت شود. برای اطلاعات بیشتر سری بزنید به مقاله تحصیل در اتریش.

سه دانشگاه برتر اتریش برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه وین: دانشگاهی جامع با طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، پزشکی، تجارت و حقوق، شهریه سالانه بین 1,400 تا 2,000 یورو برای دانشجویان غیر اروپایی است.
  2. دانشگاه فنی وین: تمرکز بر روی علوم مهندسی و فناوری، ارائه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در مهندسی برق، مکانیک، عمران، علوم کامپیوتر و ریاضیات. شهریه سالانه بین 1,400 تا 2,000 یورو است.
  3. دانشگاه اینسبروک: طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، پزشکی، تجارت و گردشگری. شهریه سالانه بین 1,300 تا 1,900 یورو است.
تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل به زبان انگلیسی در یونان

آیا تحصیل به زبان انگلیسی در یونان امکان پذیر است؟ حدود نیمی از شهروندان یونان می توانند انگلیسی صحبت کنند ، در حالی که تدریس در دانشگاه ها عمدتاً به زبان یونانی است.

برنامه های تحصیلی تخصصی نیز به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس است. مقاله تحصیل در یونان، پیش تر به شما تقدیم شده است.

هزینه های تحصیل برای دانشجویان داخلی و اتحادیه اروپا در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی به زبان بومی رایگان است ، در حالی که دانشجویان کشور های غیر اتحادیه اروپا حدود 1500 یورو در سال پرداخت می کنند که اغلب شامل کتاب های درسی نیز می شود.

دانشگاه های برتر یونان برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه ملی و کاپودستریا آتن:
    این دانشگاه قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه یونان است؛رشته های برجسته شامل باستان شناسی، فلسفه، علوم سیاسی، مطالعات فرهنگی و ادبیات انگلیسی است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حداقل 1500 یورو در سال است.
  2. دانشگاه ارسطو تسالونیکی: این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ یونان است ؛ رشته های برجسته شامل مهندسی، پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و تجارت است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 1700 یورو در سال است.
  3. دانشگاه فنی ملی آتن : این دانشگاه برترین دانشگاه یونان در زمینه مهندسی و فناوری است، رشته های برجسته شامل مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، علوم کامپیوتر و معماری است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 1800 یورو در سال است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در اسکاتلند

اگر شما یک تبعه اتحادیه اروپا هستید که مایل به تحصیل در بریتانیا هستید اما علاقه چندانی به هزینه های تحصیلی بالا ندارید ، شاید است بخواهید اسکاتلند را در هم بررسی و انتخاب کنید. تحصیل به زبان انگلیسی در اسکاتلند رایج است  اما مردم، دارای دو زبان منطقه ای شناخته شده اسکاتلندی گالیک و زبان اسکاتلندی هستند.

دانشگاه های برتر اسکاتلند برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه ادینبورگ: این دانشگاه که به خاطر سابقه طولانی و شهرت جهانی اش در زمینه آموزش و پژوهش شناخته شده است،  رشته های برجسته ارائه شده به زبان انگلیسی شامل پزشکی، حقوق، مهندسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 20,000 پوند در سال است.
  2. دانشگاه گلاسکو: دومین دانشگاه قدیمی اسکاتلند، دانشگاه گلاسکو، به خاطر برتری علمی و محیط آموزشی پویای خود مشهور است. رشته های برجسته که به زبان انگلیسی هم ارائه می شوند شامل علوم طبیعی، مهندسی، تجارت، علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 19,000 پوند در سال است.
  3. دانشگاه سنت اندروز: این دانشگاه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های بریتانیا است، به خاطر آموزش با کیفیت و تمرکز بر تحقیقات مشهور است. دانشگاه سنت اندروز لیست بزرگی از برنامه ها را به زبان انگلیسی ارائه می دهد؛  رشته های مهم شامل علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، مهندسی و باستان شناسی است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 20,000 پوند در سال است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

 تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه 

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه هم امکان پذیر است؛ روسیه دارای 15000 بورسیه دولتی است که هدف آن ها جذب دانشجویان بین المللی می باشد؛ با این حال ، تعداد افراد انگلیسی ‌زبان‌ در روسیه بسیار کم است و در حدود پنج درصد از جمعیت می توانند انگلیسی را روان صحبت کنند.

شهر هایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ نسبت بیشتری از انگلیسی ‌زبان دارند ، بنابراین ایده خوبی است که زبان روسی را فرا بگیرید و یا در شهرهای بزرگ درس بخوانید، هزینه تحصیل در این کشور 3000 دلار برای هر سال تحصیلی است. مقاله تحصیل در روسیه را مرور کنید.

دانشگاه های برتر روسیه برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه دولتی مسکو: یکی از معتبرترین دانشگاه های روسیه که می توانید برای تحصیل به زبان انگلیسی آن را انتخاب کنید. رشته های محبوب شامل علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، مهندسی، پزشکی و تجارت است. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 1000 تا 3000 یورو در سال است.
  2. دانشگاه ملی تحقیقاتی سنت پترزبورگ: سابقه طولانی و شهرت جهانی در زمینه آموزش و پژوهش دارد. مهندسی، علوم طبیعی، علوم انسانی، علوم اجتماعی و پزشکی از شناخته شده ترین رشته های آن هستند. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 1200 تا 2500 یورو در سال است.
  3. دانشگاه دولتی تومسک: یکی از با کیفیت ترین دانشگاه های روسیه با قدتم بالا و استانداردهای آموزش و محیط تحقیقاتی قوی است. رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی شامل علوم طبیعی، مهندسی، علوم انسانی، علوم اجتماعی و پزشکی می باشد. شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 900 تا 1800 یورو در سال است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک

اگرچه بیشتر برنامه های تدریس در دانشگاه های دانمارک به زبان دانمارکی انجام می شود اما بیش از 700 برنامه بین المللی شناخته شده برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک وجود دارد. 86 درصد از ساکنان این کشور می توانند انگلیسی صحبت کنند.

دانشگاه ‌های دانمارک برای تمامی دانشجویان اتحادیه اروپا ، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس ، در تمامی سطوح ، رایگان هستند ؛ اگر شما از خارج از اتحادیه اروپا EEA هستید ، باید هزینه هایی را بپردازید. توصیه می کنیم مقاله تحصیل در دانمارک را مطالعه کنید.

دانشگاه های برتر دانمارک برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1.  دانشگاه کپنهاگ: قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه دانمارک با سابقه ای درخشان در زمینه آموزش و تحقیقات است. رشته هایی که به زبان انگلیسی می توانید انتخاب کنید شامل علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، مهندسی و پزشکی است، شهریه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا حدود 16,000 تا 30,000 یورو در سال در نظر گرفته می شود.
  2.  دانشگاه آرهوس: دومین دانشگاه بزرگ دانمارک با شهرت جهانی است که با ارائه بیش از 200 برنامه به زبان انگلیسی در رشته های مختلف از جمله علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، مهندسی و تجارت شناخته می شود. شهریه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا، حدود 10,000 تا 20,000 یورو در سال خواهد بود.
  3.  دانشگاه فنی دانمارک: اگر می خواهید در زمینه مهندسی و فناوری به زبان انگلیسی تحصیل کنید، این دانشگاه، انتخاب بسیار خوبی است؛ شهریه برای دانشجویان بین المللی، حدود 12,000 تا 22,000 یورو در سال است. مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، علوم کامپیوتر، ریاضیات از برترین رشته های دانشگاه هستند.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد

سوئد، انگلیسی زبانان بسیاری دارد و  بیش از 860 برنامه به زبان انگلیسی در دانشگاه های سوئد تدریس می شود.

تحصیل در دانشگاه ها برای شهروندان سوئدی و شهروندان کشور های اتحادیه اروپا رایگان است ؛ بنابراین دانشجویان غیر اتحادیه اروپا هزینه پرداخت می کنند ، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 80000 تا 190000 کرون در سال بسته به رشته و سطح مدرک خود برای تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد پرداخت کنید. با مطالعه مقاله تحصیل در سوئد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سه دانشگاه برتر سوئد برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه اوپسالا: معروف ترین دانشگاه سوئد با سابقه ای درخشان و شناخته شده در جهان است ، ارائه بیش از 130 برنامه کارشناسی و 250 برنامه کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در رشته های مختلف از جمله علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، مهندسی و پزشکی را در کارنامه خود دارد، شهریه برای دانشجویان بین المللی حدود 15,000 تا 20,000 یورو در سال اعلام شده است.
  2. دانشگاه کارولینسکا: برترین دانشگاه علوم پزشکی در سوئد است که نام آن را بزرگان جهان می شناسند، ارائه برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و علوم بهداشتی در این دانشگاه انجام می شود. شهریه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا 40,000 یورو در سال است.
  3. موسسه سلطنتی فناوری: بزرگترین دانشگاه فنی در سوئد ، اگر از علاقه مندان رشته های مهندسی هستید، این دانشگاه، انتخاب شماست؛ شهریه برای دانشجویان غیر اروپایی حدود 18,000 تا 25,000 یورو در سال تخمین زده می شود.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند

یکی دیگر از انتخاب های شما برای تحصیل در خارج به زبان انگلیسی، کشورفنلاند است؛ موسسات فنلاند بیش از 400 دوره به زبان انگلیسی ارائه می دهند و هیچ شهریه ای برای دانشجویان اتحادیه اروپا وجود ندارد ؛ دانشجویان غیر اتحادیه اروپا شهریه تقریباً 5000-20000 یورو در سال پرداخت می کنند.

در بین اتباع این کشور هم انگلیسی زبانان زیادی وجود دارد یعنی 70 درصد ساکنان این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند. مقاله تحصیل در فنلاند هم در همین سایت به شما تقدیم شده است.

سه دانشگاه برتر فنلاند که دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند:

  1. دانشگاه هلسینکی: این دانشگاه معتبرترین دانشگاه فنلاند است، برخی از رشته های محبوب در این دانشگاه که به زبان انگلیسی تدریس می شوند عبارتند از: علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، مهندسی، تجارت و پزشکی. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا سالانه 13000 یورو است.
  2. دانشگاه آلتو: این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه های برتر تحقیقاتی در فنلاند شناخته شده است و بر روی رشته های علوم طبیعی، مهندسی، طراحی و معماری تمرکز دارد. دانشگاه آلتو رشته هایی در تمام مقاطع به زبان انگلیسی دارد. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا سالانه 15000 یورو است.
  3. دانشگاه تورکو: این دانشگاه سومین دانشگاه بزرگ فنلاند است که می توانید برای تحصیل در خارج به زبان انگلیسی آن را انتخاب کنید؛ برخی از رشته های محبوب در این دانشگاه عبارتند از: علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، تجارت و آموزش. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا سالانه 12000 یورو است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی
نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

وبینار تحصیل بدون مدرک زبان 

در این بخش ، همکار ما زهرا اشتیاقی ، کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ بزرگ رجبی ، وبینار تحصیل بدون مدرک زبان را به شما ارائه داده است.

اگر یادگیری زبان های خارجی برای شما به چالشی بزرگ تبدیل شده و راه مهاجرت تحصیلی شما را سد کرده و یا اگر نمیدانید از چه راه هایی می توانید به دانشگاه های برتر جهان بدون ارائه مدارک زبان که گرفتن آن ها چندان هم آسان نیست وارد شوید ، حتما وبینار ارائه شده را ببینید. 

همکاران ما تجارب خود را در اختیار شما می گذارند تا بهترین تصمیم ها را به موقع بگیرید. 

تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

نروژ تنها کشور نوردیک است که به ارائه تحصیل رایگان برای همه دانشجویان ادامه می دهد. دانشگاه ها، طیف خوبی از تحصیل به زبان انگلیسی البته عمدتاً در سطح کارشناسی ارشد ارائه می دهند.

بیشتر نروژی ها انگلیسی را روان صحبت می کنند بنابراین دغدغه ای از این بابت نداشته باشید. مقاله تحصیل در نروژ می تواند اطلاعات شما را به روز کند.

سه دانشگاه برتر نروژ برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه اسلو: این دانشگاه که به عنوان برترین دانشگاه نروژ شناخته می‌شود، رشته‌های محبوبی را به زبان انگلیسی ارائه داده است؛ علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، پزشکی، حقوق، تجارت و آموزش از این دسته رشته های هستند. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا از سال 2023 به بعد اعمال می شود و سالانه بین 18,000 تا 45,000 کرون نروژ است.
  2. دانشگاه برگن: این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ نروژ است و سابقه طولانی در ارائه آموزش با کیفیت دارد. برخی از رشته‌های پر طرفدار در این دانشگاه عبارتند از: علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، پزشکی، تجارت و مهندسی. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا از سال 2023 به بعد سالانه بین 18,000 تا 45,000 کرون نروژ است.
  3. دانشگاه علم و صنعت نروژ: این دانشگاه، پیشرو در زمینه تحقیقات و فناوری است و بر روی رشته‌های مهندسی، علوم طبیعی، پزشکی و علوم اجتماعی تمرکز دارد. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان خارجی سالانه بین 18,000 تا 45,000 کرون نروژ است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور

سنگاپور شهری پرجنب ‌و جوش و چند فرهنگی ، شامل برخی از معتبرترین دانشگاه‌ های جهان است دو دانشگاه برتر سنگاپور، در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهانی QS در بین 15 دانشگاه برتر قرار دارند؛ اگر می‌خواهید تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور را انتخاب کنید، خبر خوب این است که انگلیسی یکی از زبان‌ های رسمی این کشور است؛ حدود 80 درصد از جمعیت آن به این زبان مسلط هستند و همچنین انگلیسی، زبان رسمی آموزش در دانشگاه‌ ها است.

می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در سنگاپور، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سه دانشگاه برتر سنگاپور برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) : برترین دانشگاه سنگاپور که رشته های متنوعی مانند علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، پزشکی، حقوق، تجارت و مهندسی را به زبان محبوب انگلیسی ارائه دهد. شهریه این دانشگاه، سالانه بین 30,331 تا 39,617 دلار سنگاپور است.
  2. دانشگاه فنی نانیانگ (NTU) : دومین دانشگاه برتر سنگاپور با سابقه طولانی در ارائه آموزش با کیفیت است. برنامه‌های زیادی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی در این دانشگاه، ارائه می شود. برخی از رشته‌های محبوب در این دانشگاه عبارتند از: مهندسی، علوم پایه، علوم کامپیوتر، تجارت، علوم اجتماعی و علوم انسانی. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان خارجی، سالانه بین 30,331 تا 39,617 دلار سنگاپور است.
  3. دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU) : یک دانشگاه پیشرو در تجارت و مدیریت در آسیا که رشته های بسیاری را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. برخی از رشته‌های پر متقاضی در این دانشگاه عبارتند از: تجارت، امور مالی، حسابداری، اقتصاد، حقوق و علوم اجتماعی. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان بین‌المللی سالانه بین 45,600 تا 56,000 دلار سنگاپور است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی

مالزی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین ‌المللی است و اخیراً دولت، سرمایه‌گذاری زیادی در بخش آموزش عالی و تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی انجام داده است.

دانشگاه‌های مالزی با آغوش باز از پردیس‌های بین‌المللی استقبال می‌کنند که توسط دانشگاه‌های خارجی اداره می‌شوند. هم‌اکنون پردیس‌هایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان و دانشگاه موناش استرالیا در این کشور فعال هستند. با این وجود، دانشگاه‌های داخلی مالزی نیز جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و دانشگاه مالایا در رتبه‌بندی مشترک QS، رتبه 87 را به خود اختصاص داده است.

انگلیسی، زبان آموزش در کالج های خصوصی و برخی از دانشگاه های دولتی مالزی است و معمولاً در بین مالزیایی ها نیز محبوب است، برای کسانی که به زبان محلی تسلط کمتری دارند، اکثر کالج ها کلاس های مهارت انگلیسی را نیز برگزار می کنند، هزینه زندگی برای دانشجویان بین المللی در مالزی به 3440 دلار آمریکا در سال می رسد.

جزئیات بیشتر در مقاله تحصیل در مالزی.

تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

سه دانشگاه برتر مالزی که دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند:

  1. دانشگاه مالایا (UM) : این دانشگاه قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه دولتی مالزی است که رشته های مهندسی، علوم، تجارت، حقوق و مطالعات مالایی را به زبان انگلیسی هم ارائه داده است. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی از 30000 تا 40000 رینگیت مالزی است.
  2. دانشگاه تکنولوژی مالزی :UTM یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی که بیشتر بر رشته های مهندسی تمرکز کرده است.اگر می خواهید در رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و علوم کامپیوتر در مالزی به زبان انگلیسی درس بخوانید، این دانشگاه را انتخاب کنید! شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی از 26000 تا 35000 رینگیت مالزی است.
  3. دانشگاه پوترا مالزی :UPM یک دانشگاه دولتی که برای تحصیل در رشته های کشاورزی و علوم مرتبط، مناسب است؛ رشته های کشاورزی، علوم غذایی، مهندسی زیستی و جنگلداری از پر طرفدارترین رشته های این دانشگاه است. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی از 28000 تا 38000 رینگیت مالزی است.

تحصیل به زبان انگلیسی در هنگ کنگ

هنگ کنگ که یکی از مراکز مالی بین‌المللی پیشرو در جهان است ، فرهنگ ‌های شرقی و غربی را با زبان انگلیسی به طور گسترده در زندگی روزمره و آموزش عالی در هم آمیخته است.

تقریباً تمام برنامه های تدریس در سطح دانشگاه، به زبان انگلیسی انجام می‌شود و تحصیل به زبان انگلیسی در هنگ کنگ موضوعی عادی و روتین است. همچنین شما می توانید برای بورسیه تحصیلی از دانشگاه انتخابی خود یا دولت هنگ کنگ درخواست دهید، اطلاعات بیشتر در مقاله تحصیل در هنگ کنگ .

سه دانشگاه برتر هنگ کنگ برای تحصیل به زبان انگلیسی:

  1. دانشگاه هنگ کنگ (HKU) : شناخته شده ترین دانشگاه هنگ کنگ که در تمام جهان، نامی است و تحصیل به زبان انگلیسی را در تمام مقاطع ارائه می دهد، برخی از رشته های محبوب در این دانشگاه عبارتند از: پزشکی، مهندسی، تجارت، علوم پایه، علوم اجتماعی و علوم انسانی. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی از 42000 تا 58000 دلار هنگ کنگ است.
  2. دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ (HKUST) : در آسیا این دانشگاه را به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی کم نظیر می شناسند، برخی از رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی در این دانشگاه عبارتند از: مهندسی، علوم، تجارت، امور مالی و مدیریت. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی از 40000 تا 56000 دلار هنگ کنگ است.
  3. دانشگاه سیتی هنگ کنگ (CityU) : این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های بین المللی هنگ کنگ است و رشته های زیادی را به زبان انگلیسی برای دانشجویانش ارائه داده است؛ از جمله این رشته ها می توان از مهندسی، علوم، تجارت، علوم اجتماعی و علوم انسانی نام برد. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی از 38000 تا 52000 دلار هنگ کنگ است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در هند

تنوع زیادی در هند وجود دارد ، هم از نظر فرهنگ و هم از نظر زبان، صدها لهجه و مذهب و آیین! در سرشماری سال 2001 کمتر از 26 زبان مادری مختلف را با بیش از یک میلیون گویشور در هند شناسایی کردند.

با این حال ، در دانشگاه های هند ، زبان آموزشی به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد عمدتاً انگلیسی است و اغلب کلاس های زبان برای افراد غیر بومی برای تقویت دانش آنها به زبان انگلیسی وجود دارد. هزینه های زندگی در هند بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در هند نیز پایین است. هزینه ها را در مقاله تحصیل در هند بخوانید.

سه دانشگاه برتر هند که دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند:

  1. موسسه فناوری هند بمبئی (IITB) : این دانشگاه که به عنوان معتبرترین موسسه فناوری هند شناخته می شود، طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. رشته های پر تقاضا در این دانشگاه عبارتند از: مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و مدیریت. . شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی حدود 40000 تا 50000 روپیه هند است.
  2. موسسه فناوری هند دهلی (IITD) : اگر می خواهید در هند، به زبان انگلیسی مهندسی بخوانید، این دانشگاه را برگزینید! مهندسی (مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی)، علوم پایه (مانند فیزیک، شیمی، ریاضیات)، علوم انسانی (مانند علوم سیاسی، اقتصاد، جامعه شناسی) و مدیریت از رشته های خوب این دانشگاه هستند. . شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی حدود 50000 تا 60000 روپیه هند است.
  3. موسسه فناوری هند کاراگپور: مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و علوم کامپیوتر را به زبان انگلیسی در این دانشگاه هم می توانید بخوانید. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی حدود 45000 تا 55000 روپیه هند است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در تایوان

مکان دیگری که دانشجویان بسیاری برای تحصیل به زبان انگلیسی انتخاب می کنند ، تایوان است که در آن زبان به طور گسترده صحبت و درک می شود.

دانشگاه ‌ها که مشتاق جذب دانشجویان بین‌المللی هستند ، تعداد دوره‌ های تحصیل به زبان انگلیسی را افزایش می‌دهند.

سه دانشگاه برتر تایوان که دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند:

  1. دانشگاه ملی تایوان (NTU) : مهمترین دانشگاه تحقیقاتی تایوان با رشته های محبوبی چون : مهندسی (مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران)، علوم (مانند فیزیک، شیمی، زیست شناسی)، پزشکی و تجارت. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی حدود 30,000 تا 40,000 دلار تایوان جدید است.
  2. دانشگاه ملی چیائو تونگ (NCTU) : مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی شیمی، علوم مواد و علوم نانو در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه شده است. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی حدود 35,000 تا 45,000 دلار تایوان جدید است.
  3. دانشگاه ملی تسینگ هوا (NTHU) : یک دانشگاه تحقیقاتی برجسته در رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، علوم کامپیوتر و علوم هسته ای. شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی حدود 30,000 تا 40,000 دلار تایوان جدید است.
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *