تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل در خارج به زبان انگلیسی یکی از انتخاب های رایج برای علاقمندان تحصیل است ،  یکی از مزایای اصلی تحصیل در خارج از کشور فرصت یادگیری زبان دیگر است.

دانشگاه ‌های زیادی در سرتاسر جهان کلاس‌ های فردی و همچنین مدارک کامل را به زبان انگلیسی را ارائه می‌کنند – حتی در کشور هایی که زبان رسمی آنها انگلیسی نیست ، آنها دارای بزرگترین کلاس ها ، بهترین شهرت و متنوع ترین دانشکده ها هستند ؛ برای دریافت اطلاعات و آشنایی با نحوه تحصیل در هر یک از این کشور ها با موسسه رجبی به شماره ثبت 562051 تماس بگیرید.

یکی از مزایای تحصیل در خارج از کشور فراگیری زبان است ، اگر می خواهید به زبان انگلیسی تحصیل کنید ، طبیعتاً ابتدا به مقاصد تحصیلی معمول انگلیسی زبان مانند انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا ، ایرلند ، استرالیا ، نیوزیلند و آفریقای جنوبی فکر خواهید کرد .

بسیاری از این مقاصد تحصیلی محبوب انگلیسی زبان ، به‌ ویژه برای دانشجویان بین‌ المللی گران‌ قیمت هستند ؛ البته توجه داشته باشید که اکثر این دانشگاه ها تحصیل به زبان انگلیسی را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهند و به ندرت می توان تحصیل در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی در کشور های غیر انگلیسی زبان پیدا کرد ؛ اگر نگران هزینه ‌ها هستید یا به دنبال گزینه های دیگری برای تحصیل به زبان انگلیسی هستید پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را مطالعه کنید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را در همین سایت بخوانید و با امن ترین و برترین رشته ها و دانشگاه های خارج از کشور آشنا شوید.

نکته : برای بررسی هر یک از کشور های مورد علاقه خود ، کافیست بر روی نام آن در بخش فهرست مطالب کلیک کنید تا ببینید آیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی در آن کشور وجود دارد یا خیر .

همچنین می توانید شماره تماس خود را در باکس کرم رنگ درج کنید و منتظر تماس مشاوران ما از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی باشید.

در پایان مقاله نیز ، می توانید پرسش های خود را مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت نمایید.

فهرست مطالب
تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا

اروپا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منطقه برتر برای یافتن برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی است ، حتی در کشور هایی که انگلیسی زبان محلی نیست ، اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید ، می توانید در نیمی از کشور های اروپایی از جمله دانمارک ، اتریش ، نروژ و یونان ، تحصیلات دانشگاهی به زبان انگلیسی دریافت کنید ؛ هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا بیشتر است ، اما هنوز نسبتاً پایین تر از سایر مقاصد تحصیلی محبوب هستند.

تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان​

Studying in English / Germany

تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان

حدود 56 درصد از جمعیت آلمان انگلیسی به ویژه در میان نسل جوان صحبت می کنند و برنامه های زیادی برای  تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد ؛ اگر می خواهید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید ، دوره های تدریس شده به زبان انگلیسی خیلی خیلی کم هستند ، برای مقاطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی در آلمان هیچ شهریه ای وجود ندارد ، به استثنای دانشگاه های ایالت بادن-وورتمبرگ ، جایی که دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در حال حاضر باید هزینه ای معادل 3000 یورو در سال بپردازند ، تحصیل به زبان آلمانی تقریباً یرای همه دانشجویان رایگان می باشد، اما برای تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور باید هزینه ای در حدود 500 تا 5000 یورو در ترم پرداخت کنید.

تحصیل به زبان انگلیسی در هلند

اگر می خواهید تحصیل به زبان انگلیسی در هلند را انتخاب کنید ، برای برقراری ارتباط با مردم محلی مشکلی نخواهید داشت چرا که 90 درصد ساکنان هلند انگلیسی زبان هستند ، در دانشگاه های این کشور محدودیتی برای تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد – بیش از 2000 دوره در دسترس است که اکثر آنها مدرک کارشناسی ارشد هستند ، اگرچه تحصیل در هلند رایگان نیست ، هزینه ها بسیار کمتر از میانگین کشورهای انگلیسی زبان است ، هزینه تحصیل در این کشورحدود 8000 یورو در سال است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به دنبال تحصیل در برترین دانشگاه های خارج از کشور هستید ؟ مشاوره رایگان دریافت کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش چگونه است؟ تدریس در اتریش عمدتاً به زبان رسمی کشور یعنی زبان آلمانی انجام می‌شود ، اما حدود 260 برنامه به زبان انگلیسی در سطوح مختلف تحصیلی موجود است ، این کشور با درصد بالایی یعنی 73 درصد انگلیسی زبانان است ، تحصیلات عالی برای اتباع اتریشی و دانشجویان اتحادیه اروپا رایگان است ؛ دانشجویان کشور های غیر اتحادیه اروپا می توانند انتظار داشته باشند که برای تحصیل به زبان آلمانی در حدود 726.72 یورو در هر ترم پرداخت کنند. برای تحصیل به زبان انگلیسی مبالغی به مراتب بیشتر باید پرداخت شود.

Studying in English / Greece

تحصیل به زبان انگلیسی در یونان

آیا تحصیل به زبان انگلیسی در یونان امکان پذیر است؟ ​حدود نیمی از شهروندان یونان می توانند انگلیسی صحبت کنند ، در حالی که تدریس در دانشگاه ها عمدتاً به زبان یونانی است ، برنامه های تحصیلی تخصصی نیز به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است ؛ مجدداً هزینه های تحصیل برای دانشجویان داخلی و اتحادیه اروپا در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی به زبان بومی رایگان است ، در حالی که دانشجویان کشور های غیر اتحادیه اروپا حدود 1500 یورو در سال پرداخت می کنند که اغلب شامل کتاب های درسی نیز می شود.

تحصیل به زبان انگلیسی در یونان ​

تحصیل به زبان انگلیسی در اسکاتلند

اگر شما یک تبعه اتحادیه اروپا هستید که مایل به تحصیل در بریتانیا هستید اما علاقه چندانی به هزینه های تحصیلی بالا ندارید ، ممکن است بخواهید اسکاتلند را در نظر بگیرید ، زیرا هیچ شهریه ای برای دانشجویان از اسکاتلند یا سایر نقاط اتحادیه اروپا وجود ندارد ، تحصیل به زبان انگلیسی در اسکاتلند رایج است ، اما آن ها دارای دو زبان منطقه ای شناخته شده اسکاتلندی گالیک و زبان اسکاتلندی است.

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه​

Studying in English / Russia

تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه

 تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه​ هم امکان پذیر است ؛ روسیه کشور دیگری است که طیف وسیع تری از برنامه های آموزش زبان انگلیسی را ارائه می دهد و دارای 15000 بورسیه دولتی است که هدف هر دو جذب دانشجویان بین المللی بیشتر است ، با این حال ، تعداد انگلیسی ‌زبان‌ در اینجا بسیار کم است و در حدود پنج درصد از جمعیت است ، اگر چه بر اساس منطقه متفاوت است ، شهر هایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ نسبت بیشتری از انگلیسی ‌زبان دارند ، بنابراین ایده خوبی است که زبان روسی را فرا بگیرید ، هزینه تحصیل در این کشور 3000 دلار برای هر سال تحصیلی است.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک

اگرچه بیشتر تدریس در دانشگاه های دانمارک به زبان دانمارکی انجام می شود ، اما بیش از 700 برنامه بین المللی شناخته شده برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانمارک وجود دارد و 86 درصد از ساکنان این کشور می توانند انگلیسی صحبت کنند ، شما می توانید برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی را از طریق وب سایت تحصیل در دانمارک پیدا کنید ؛ دانشگاه ‌های دانمارک برای تمامی دانشجویان اتحادیه اروپا ، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس ، در تمامی سطوح ، رایگان هستند ؛ اگر شما از خارج از اتحادیه اروپا EEA هستید ، باید هزینه هایی را بپردازید که به طور متوسط 6000-16000 یورو در سال هزینه دارد.

Studying in English / Sweden

تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد

کشور دیگری با تعداد زیادی انگلیسی زبان ، بیش از 860 برنامه به زبان انگلیسی در دانشگاه های سوئد تدریس می شود ، دانشگاه برای شهروندان سوئدی و شهروندان کشور های اتحادیه اروپا رایگان است ؛ با این حال، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا هزینه پرداخت می کنند ، اینها توسط هر دانشگاه تنظیم می شود ، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 80000 تا 190000 کرون در سال بسته به رشته و سطح مدرک خود برای  تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد پرداخت کنید.

تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد​

در ادامه برخی از مقالات مربوط به رشته های پر طرفدار را می خوانید ، سایر رشته ها را با جستجو در سایت خواهید یافت.

تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند

تحصیل به زبان انگلیسی در فنلاند انتخاب دیگری است که ارزش تحصیل در خارج از کشور را دارد ، موسسات فنلاند بیش از 400 دوره به زبان انگلیسی ارائه می دهند و هیچ شهریه ای برای دانشجویان اتحادیه اروپا وجود ندارد ؛ دانشجویان غیر اتحادیه اروپا شهریه تقریباً 5000-20000 یورو در سال پرداخت می کنند.

باز هم در بین اتباع این کشور انگلیسی زبانان زیادی وجود دارد یعنی 70 درصد ساکنان این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند ، دوره ‌های زبان انگلیسی بیشتر در دانشگاه ‌های علمی کاربردی و پلی ‌تکنیک رایج است و تنها تعداد کمی از دوره ‌های آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در دانشگاه ‌های عمومی موجود است.

وبینار تحصیل بدون مدرک زبان 

در این بخش ، همکار ما زهرا اشتیاقی ، کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ بزرگ رجبی ، وبینار تحصیل بدون مدرک زبان را به شما ارائه داده است ؛ اگر یادگیری زبان های خارجی برای شما به چالشی بزرگ تبدیل شده و راه مهاجرت تحصیلی شما را سد کرده و یا اگر نمیدانید از چه راه هایی می توانید به دانشگاه های برتر جهان بدون ارائه مدارک زبان که گرفتن آن ها چندان هم آسان نیست وارد شوید ، حتما وبینار ارائه شده را ببینید. 

همکاران ما تجارب خود را در اختیار شما می گذارند تا بهترین تصمیم ها را به موقع بگیرید. 

تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ

نروژ تنها کشور نوردیک است که به ارائه تحصیل رایگان برای همه دانشجویان ادامه می دهد ، دانشگاه ها ، طیف خوبی از تحصیل به زبان انگلیسی در نروژ  ، عمدتاً در سطح کارشناسی ارشد ارائه می دهند و اکثریت قریب به اتفاق ساکنان انگلیسی می دانند ، در دانشگاه اسلو ( بالاترین دانشگاه کشور در رتبه بندی QS ) طیف گسترده ای از برنامه های آموزش انگلیسی وجود دارد ، در تمام سطوح تحصیلی شما همچنان باید هر ترم هزینه سازمان رفاه دانشجویی را پرداخت کنید که معمولاً بیش از 600 کرون نیست.

تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور

سنگاپور شهری پرجنب ‌و جوش و چند فرهنگی ، شامل برخی از معتبرترین دانشگاه‌ های جهان است که دانشگاه فناوری نانیانگ (NTU) و دانشگاه ملی سنگاپور هر دو در رتبه ‌بندی دانشگاه ‌های جهانی QS در بین 15 دانشگاه برتر قرار دارند ، اگر می‌خواهید تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور را انتخاب کنید، خبر خوب این است که انگلیسی یکی از زبان‌ های رسمی این کشور است حدود 80 درصد از جمعیت آن به این زبان مسلط هستند و همچنین زبان رسمی آموزش در دانشگاه‌ ها است ، با این حال، هزینه ‌ها در سنگاپور نسبتاً بالا است – به عنوان مثال ، هزینه ‌های تحصیل در مقطع کارشناسی در NUS از 17,550 دلار سنگاپور شروع شد و استاندارد بالای زندگی با هزینه‌ های بالای زندگی مطابقت دارد.

تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی

تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی

مالزی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین ‌المللی است و اخیراً سرمایه‌گذاری زیادی در بخش آموزش عالی و تحصیل به زبان انگلیسی در مالزی انجام داده است.

برای مثال با استقبال از پردیس‌ های شعب بین ‌المللی که توسط دانشگاه ‌های مستقر در کشور های دیگر اداره می‌شوند ، پردیس های شعبه موجود شامل پردیس هایی است که توسط دانشگاه ناتینگهام انگلستان و دانشگاه موناش استرالیا اداره می شوند ؛ با این حال، دانشگاه‌ های این کشور بیش از آن‌ که دانشگاه‌ های خود را حفظ کنند ، دانشگاه مالایا بالاترین رتبه را در رتبه ‌بندی مشترک دانشگاه ‌های جهانی QS در رتبه ۸۷ دارد.

انگلیسی زبان آموزش در کالج های خصوصی و برخی از دانشگاه های دولتی مالزی است و معمولاً در بین مالزیایی ها نیز استفاده می شود ، برای کسانی که در این زبان مهارت کمتری دارند ، اکثر کالج ها کلاس های مهارت انگلیسی را نیز برگزار می کنند ، هزینه زندگی برای دانشجویان بین المللی در مالزی به 3440 دلار آمریکا در سال می رسد.

تحصیل به زبان انگلیسی در هنگ کنگ

هنگ کنگ که یکی از مراکز مالی بین‌المللی پیشرو در جهان است ، فرهنگ ‌های شرقی و غربی را با زبان انگلیسی به طور گسترده در زندگی روزمره و آموزش عالی در هم آمیخته است – تقریباً تمام تدریس در سطح دانشگاه به زبان انگلیسی انجام می‌شود و تحصیل به زبان انگلیسی در هنگ کنگ موضوعی عادی و روتین است ، متوسط هزینه های تحصیل حدود 90,000 تا 265,000 دلار هنگ کنگ در سال تخمین زده می شود ، بنابراین می توانید برای بورسیه تحصیلی از دانشگاه انتخابی خود یا دولت هنگ کنگ درخواست دهید.

ویزا تحصیلی کشورهای مختلف 

ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شماییم تا بهترین کشورها و رشته ها را با توجه به شرایط و امکانات موجود به شما پیشنهاد داده و یار و همراهتان تا رسیدن به مقصد باشیم.

در فایل ویدئویی ارائه شده تصویر ویزای تحصیلی برخی از کلاینت های ما را مشاهده می کنید که حاصل اعتماد آن ها به موسسه رجبی و فعالیت های تخصصی و دلسوزانه همکاران ما بوده است ؛ شما هم می توانید با دریافت مشاوره رایگان اولیه و سپس شرکت در جلسات تکمیلی راه خود را به سوی هدف ، هموار کنید.

تحصیل به زبان انگلیسی در هند

تنوع زیادی در هند وجود دارد ، هم از نظر فرهنگ و هم از نظر زبان – صد ها لهجه در اینجا استفاده می شود، و در واقع سرشماری سال 2001 کمتر از 26 زبان مادری مختلف را با بیش از یک میلیون گویشور شناسایی کرد ، با این حال ، در دانشگاه های هند ، زبان آموزشی به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد عمدتاً انگلیسی است و اغلب کلاس های زبان برای افراد غیر بومی برای تقویت دانش آنها در مورد این زبان وجود دارد ، هزینه های زندگی در هند بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در هند نیز پایین است و دوره ها معمولاً 3300 تا 7800 دلار آمریکا هزینه دارند.

تحصیل به زبان انگلیسی در تایوان

مکان دیگری با تعداد فزاینده ای از دانشجویان بین المللی که برای تحصیل به زبان انگلیسی انتخاب می کنند ، تایوان است که در آن زبان به طور گسترده صحبت و درک می شود ، دانشگاه ‌ها که مشتاق جذب دانشجویان بین‌المللی هستند ، تعداد دوره‌ های تحصیل به زبان انگلیسی در تایوان را افزایش می‌دهند که به طور جزئی یا کامل به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند ، برنامه های مختلفی برای آموزش انگلیسی وجود دارد ، بالاترین رتبه دانشگاه تایوان، دانشگاه ملی تایوان (رتبه 72 در جهان) دارای شهریه هایی است که از 3300 دلار آمریکا در سال شروع می شود.

سوالات پر تکرار تحصیل در خارج به زبان انگلیسی

بله ، 56 درصد از جمعیت آلمان انگلیسی به ویژه در میان نسل جوان صحبت می کنند و برنامه های زیادی برای تحصیل به زبان انگلیسی به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد اما در مقطع کارشناسی برنامه های زبان انگلیسی کمی را خواهید یافت.

90 درصد ساکنان هلند انگلیسی زبان هستند ، در دانشگاه های این کشور محدودیتی برای تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد.

انگلیسی زبانان روسیه تنها 5 درصد جمعیت را تشکیل می دهند و تعداد برنامه های زبان انگلیسی به نسبت سایر کشور های اروپایی زیاد نیست.

بین 80000 تا 190000 کرون در سال بسته به رشته و سطح مدرک برای تحصیل به زبان انگلیسی در سوئد پرداخت خواهید کرد.

هنگ کنگ ، تقریباً تمام تدریس در سطح دانشگاه به زبان انگلیسی انجام می‌شود ، متوسط هزینه های تحصیل حدود 90,000 تا 265,000 دلار هنگ کنگ در سال است.

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ، تحصیل در خارج به زبان انگلیسی را بررسی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید و یا با مطالعه سایر مقالات سایت اطلاعات خود را تکمیل کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل پزشکی در خارج از کشور را بخوانید تا چنانچه به رشته های علوم پزشکی علاقه مندید بتوانید اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه