ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا

همانطور که مستحضر هستید سن قانونی در کانادا در برخی ایالت ها 18 و در برخی 19 سال می باشد پس با توجه به این قانون افراد زیر سن قانونی که قصد تحصیل در مدارس این کشور را دارند باید حتما علاوه بر ویزای تحصیلی خود برای ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا نیز اقدام نمایند.

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) و چندین سال سابقه در زمینه کسب اقامت کشورهای دنیا بهترین مشاورین مهاجرت را در اختیار شما می گذارد ، این مقاله نیز ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا که با نام های دیگری چون ویزای گاردین ، ویزای همراه ، ویزای همراه دانش آموزی و یا ویزای قیم در کانادا نیز شناخته می شود بررسی شده است.

 یکی از موارد مهمی است که دانش آموزان خارجی زیر سن قانونی که خواهان تحصیل در این کشور هستند باید علاوه بر ویزای تحصیلی خود برای آن اقدام کرده و شخصی را به عنوان همراه و سرپرست خود برای دوران تحصیل در مدارس کانادا معرفی کرده و به همراه داشته باشند.

در ادامه با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی همراه شوید تا از جدیدترین و به روزترین اطلاعات و شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا مطلع شوید تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن به هدف خود دست پیدا کنید. 

فهرست مطالب
ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا

شرایط لازم اخذ ویزای والدین دانش آموز در کانادا

برای اینکه شما به عنوان یک متقاضی بتوانید ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا را به دست آورید داشتن شرایط خاصی لازم است که شما را مجاز برای اقدام به این کار و پس از بررسی و تایید سفارت این کشور بب به اخذ آن می نماید ، در ادامه شرایط لازم اخذ ویزای والدین دانش آموز در کانادا را مشاهده می نمایید:

  • پذیرش از مدارس دولتی یا خصوصی کانادا در یکی از دوره‏‏‌های تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان
  • مدت زمان تحصیل دانش آموز باید بیش از 6 ماه در کانادا باشد
  • داشتن سنی کمتر از سن قانونی در این کشور ( 18 یا 19 سال که بستگی به ایالت مد نظرتان دارد )
  • همراهی یکی از والدین ( پدر یا مادر ) و یا قیم اصلی شخص و یا در صورت عدم وجود آنان داشتن یک سرپرست قانونی در کانادا
  • سلامت جسمی و روحی مورد نیاز و نداشتن بیماری های مسری و خطرناک
  • اثبات تمکن مالی برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی دانش آموز و همراه وی در کانادا
  • اثبات به ترک کشور کانادا پس از پایان تحصیلات در این کشور

نکته ای که باید به آن اشاره نمود اینکه زبان رسمی در کانادا فرانسوی و انگلیسی می باشد و مدارس با توجه به زبان رسمی ایالت به یکی از این دو زبان آموزش خود را برگزار می نمایند ، پس قبل از سفر در این باره اطلاعات کافی را به دست آورید و در زبان مد نظر حداقل تسلط را به دست آورید تا برای زندگی و تحصیل در مدرسه با مشکل و سختی مواجه نشوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اخذ ویزای گاردین و تضمین حضور شما را با ارائه راهکار قانونی و منطقی بر عهده میگیریم!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدت زمان صدور ویزای گاردین کانادا چقدر است؟

این مورد با توجه به شرایط متقاضی و پرونده آنان متفاوت است و از 3 هفته تا 6 ماه به طول می انجامد ، اما در برخی موارد خاص مشاهده شده که تا یک سال هم به طول انجامیده و این موضوع به خصوص در زمان همه گیری بیماری کرونا بیشتر مشاهده شده است ، اما در حال حاضر و با پایان یافتن همه گیری در اکثر مناطق دنیا ، به احتمال بالا روند رسیدگی به پرونده های مهاجرتی در سفارت خانه کانادا هم به روند معمول خود باز خواهد گشت و متقاضیان دیگر مجبور به صبر زیاد نخواهند بود.

آیا ویزای گاردین شامل تمام افراد خانواده دانش آموز می شود؟

خیر ، باید این موضوع را مد نظر قرار داد که ویزای گاردین یا همان ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا فقط شامل حال یکی از والدین مادر یا پدر دانش آموز خواهد شد و یکی از والدین به همراه باقی افراد خانواده نمی توانند از این نوع ویزای استفاده کرده و در طول این مسیر و زندگی و تحصیل یکی از اعضای خانواده شان همراه وی بوده و او را همراهی کرده و در کانادا در کنار او زندگی کنند.

آیا ویزای گاردین شامل تمام افراد خانواده دانش آموز می شود؟

البته باقی افراد خانواده می توانند به روش های مختلف دیگری ویزای اقامت موقت کانادا را به طور جداگانه به دست آورند و برای دیدار یکدیگر به این کشور برای مدتی سفر کرده و سپس به کشور خود بازگردند که برای اطلاع از این روش ها با مشاورین موسسه رجبی تماس برقرار کرده و مشاوره های لازم در این زمینه را کسب نمایید. 

مدت اعتبار ویزای همراه دانش آموز در کانادا چقدر است ؟

یکی از تفاوت های مهم ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا با ویزای توریستی جهت همراهی آنان در مدت زمان اعتبار آن است ، ویزای توریستی حداکثر 6 ماه و ویزای گاردین حداکثر 1 سال دارای اعتبار است که البته علاوه بر این مورد برای تمدید آنان نیز ویزای همراه دانش آموزی بسیار بهتر و راحت می باشد.

همانطور که میدانید ویزای دانش آموزی کانادا به مدت زمان مورد نیاز برای تحصیل دانش آموز صادر می شود و چنان چه این مدت بیش از 1 سال باشد ، همراه وی نیز نیاز به تمدید ویزای خود برای اقامت در این کشور دارد که برای تمدید ویزای توریستی پس از پایان اعتبار آن باید حتما به مدت حداقل 2 هفته از کانادا خارج شد تا بتوان آن را تمدید کرد اما ویزای گاردین نیاز به خروج از کانادا نداشته و در همان جا می توان آن را تمدید نمود.

تبدیل ویزای همراه دانش آموز به سایر ویزاهای کانادا

تبدیل ویزای همراه دانش آموز به سایر ویزاهای کانادا

شاید بتوان گفت که یکی از مزیت های بسیار مهم ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا امکان تبدیل آن به سایر ویزاها می باشد.

به طور مثال قیم قانونی یا پدر و مادر دانش آموزی که توانسته ویزای گاردین را به عنوان همراه دانش آموزی به دست آورد.

 چنانچه موفق به تحصیل و سپس یافتن شغلی مناسب و دریافت مجوز کار در کانادا شود ، می تواند ویزای خود را به ویزای کار تغییر داده و در نهایت حتی به اقامت دائم این کشور نیز برسد.

علاوه بر این خود دانش آموز نیز می تواند پس از اتمام تحصیلات در مدرسه با ارائه مدارک و شرایط مورد نیاز به ثبت نام و پذیرش در یکی از دانشگاه های کانادا اقدام نموده و ویزای تحصیلی این کشور را به دست آورد و به دریافت مدرک از دانشگاه های معتبر کانادا مشغول شود.

 البته این موارد نیازمند کسب اطلاعات و مشاوره های دقیقی دارد که کارشناسان خبره رجبی میتوانند کوتاه ترین راه و کم هزینه ترین روش را برای شما به وجود آورند.

اگر بنا بر این باشد که شما در کانادا اقامت داشته باشید پس مطالب زیر را از دست ندهید!

هزینه ویزای دانش آموزی کانادا

در اکثر امور و فعالیت های مهاجرتی هزینه همواره از نقش پر رنگی برخوردار می باشد که بسیار تعیین کننده و تاثیر گذار می باشد ، در رابطه با ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا باید بگوییم که هزینه درخواست و صدور ویزای همراه برابر با 100 دلار و هزینه انگشت نگاری نیز برابر با 85 دلار می باشد ، ضمن این که دریافت ویزای دانش آموزی کانادا برای خود دانش آموز نیز 350 دلار هزینه را در بر می گیرد.

البته این موارد مقدار ثابتی است که هر متقاضی باید آن را پرداخت کند اما قسمت مهم در مهاجرت به این کشور در رابطه با هزینه های زندگی در کانادا می باشد که در ابتدا باید با ارائه مدرکی اثبات کنید که قادر به پوشش آن در مدت زمان اقامت خود در کانادا هستید ، شما می توانید با مراجعه به مقاله مربوطه از جزئیات و میزان هزینه های لازم در این کشور به طور دقیق و کاملا به روز مطلع شوید.

در ضمن توجه داشته باشید که یک شهروند خارجی برای تحصیل در مدارس کانادا باید شهریه آن را پرداخت کند که میزان آن به عوامل مختلفی همچون محل مدرسه ، کیفیت مدرسه و دولتی یا خصوصی بودن آن بستگی خواهد داشت ، اما به طور کلی شهریه مدارس در کانادا از 10 هزار دلار کانادا تا 70 هزار دلار کانادا متغیر است.

در این وبینار شرایط تحصیل در مدارس کانادا برای دانش آموزان ایرانی و به صورت کلی دانش آموزان کشورهای خارجی در این کشور را بررسی کرده ایم و مهم ترین چابش های پیش روی خانواده ها مورد بررسی قرار گرفته است.

تمام تلاش ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی این است تا بتوانیم بهترین اطلاعات را به مشتریانمان ارائه دهیم و بر اساس همین اطلاعات تجربی آنها را در مسیر مهاجرت موفق کنیم.

کیفیت خدمات در کنار تجربه منجر به موفقیت پرونده مهاجرتی شما خواهد شد، ما وعده هایمان را عملی میکنیم.

نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل در مدارس کانادا

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای والدین دانش آموزان در کانادا

دریافت ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا نیازمند ارائه مدارک خاصی است که تا صلاحیت شما برای دریافت ثابت شده و این ویزا برایتان صادر گردد ، دقت داشته باشید که هرگونه نقص یا ایراد در مدارک ارسالی صدور ویزای شما را منفی می نماید پس حتما پیش از اقدام با مشاورین موسسه رجبی مشورت نموده و ایرادات خود را رفع نمایید ، در ادامه در ادامه مدارک مورد نیاز را مشاهده خواهید نمود:

  1. تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای گاردین یا ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا
  2. ارائه نامه پذیرش و یا گواهی ثبت نام در یکی از مدارس کانادا
  3. ارائه پاسپورت معتبر
  4. ارائه مدارک سجلی با ترجمه کامل
  5. ارائه مدرک و گردش حساب برای اثبات تمکن مالی

سوالات پر تکرار ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا

  • پذیرش از مدارس دولتی یا خصوصی کانادا
  • مدت زمان تحصیل بیش از 6 ماه
  • داشتن سنی کمتر از 18برای دانش آموز
  • همراهی یکی از والدین یا قیم اصلی
  • سلامت جسمی و روحی
  • اثبات تمکن مالی برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی دانش آموز و همراه
  • اثبات به ترک کشور کانادا پس از پایان تحصیلات

خیر فقط شامل حال یکی از والدین مادر یا پدر دانش آموز خواهد شد.

ویزای گاردین حداکثر 1 سال دارای اعتبار است که البته علاوه بر این مورد برای تمدید آنان نیز ویزای همراه دانش آموزی بسیار بهتر و راحت می باشد.

قیم قانونی یا پدر و مادر دانش آموزی که توانسته ویزای گاردین را به عنوان همراه دانش آموزی به دست آورد چنانچه موفق به تحصیل و سپس یافتن شغلی مناسب و دریافت مجوز کار در کانادا شود ، می تواند ویزای خود را به ویزای کار تغییر دهد.

  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای گاردین
  • ارائه نامه پذیرش و یا گواهی ثبت نام در مدارس
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک سجلی با ترجمه کامل
  • ارائه مدرک و گردش حساب برای اثبات تمکن مالی

همانطور که قبلا متوجه شدید همراهی یکی از والدین یا قیم دانش آموزان برای تحصیل آنان در مدارس کانادا امری واجب می باشد که بدون آن دولت کانادا اجازه اقامت را به دانش آموز صادر نمی نماید که این موضوع کاملا اهمیت ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا را نشان می دهد ، برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه و یا سایر زمینه های مهاجرت به کانادا با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی ارتباط برقرار کرده و یا به دفتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز مراجعه نمایید.

در ادامه دیدگاه متقاضیان مهاجرت به کانادا با پرونده های موفق از شرکت رجبی را می شنوید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره v-iliaaboei

8 دیدگاه در “ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا

  1. ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا ali گفت:

    با سلام
    یکی از موسسات به من گفتند برای تبدیل ویزای گاردین به ویزای کار والدین هزینه ای نزدیک به 100 هزار دلار باید به اداره مهاجرت کانادا باید پرداخت شود. آیا این مطلب صحت دارد؟

  2. ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا محبوب گفت:

    سلام
    با تشکر از مقاله ی خوبتون
    میخواستم بدونم والدینی که با ویزای گاردین به همراه فرزندشون میروند ،باید هر به ۶ ماه از کانادا خارج شوند ؟
    و اینکه اگر سن فرزند بالای ۱۸ سال شد ولی همچنان به تحصیل در دانشگاه ادامه میدهد،
    آیا ویزای گاردین والدین باطل میشود؟

    1. ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      اصولا برای پدر یا مادر فقط برای یک نفر ویزای گاردین صادر می شود که این ویزا فقط از طریق پیدا کردن کار است که تثبیت می شود در غیر اینصورت شخص باید برگردد . و والد دوم از طریق ویزای مالتی میتواند اقدام کند که برای ویزای مالتی شخص باید هر 6 ماه از کانادا خارج شود .

      باتشکر از سوال شما

  3. ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا حمید ز گفت:

    با سلام
    من از یکی از دفاتر مهاجرت شروع به دریافت اطلاعات و مشاوره کردم . به همین شکل که اول بچه هامو بفرستم ( بچه هام 9 و 12 ساله اند)و بعد دنبال کار بگردم و بتونم کار کنم . فقط بهم گفتند که می تونند از مدارس اونجا برام بورس بگیرند که هزینه تحصیلشون رایگان بشه . می خواستم ببینم این ممکنه که دولت کانادا بورس رایگان بده؟

    1. ویزای والدین برای دانش آموزان در کانادا مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      امکان گرفتن بورس برای مقاطع دبیرستانی نیست ، اما بعد از اینکه شما برای تحصیل وارد دانشگاه یا کالج شوید و یا اقامت کاری بگیرید ، هزینه مدارس فرزندان تان به شدت کاهش می یابد .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.2/5 - (5 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه