مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان از زمان امپراطوری رم آغاز شد اما اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم این قضیه به سال های پس از جنگ جهانی دوم باز می گردد ، انگلستان به دنبال کمبود نیروی کار خود در سال 1946 قانون پذیرش مهاجرت را تصویب کرد ، با ما همراه باشید تا موضوع مهاجرت به کشور انگلستان را بررسی کنیم.

از آنجا که انگلستان دارای برترین دانشگاه های جهان است ، شما می توانید در خصوص مهاجرت تحصیلی به این کشور ، مقاله تحصیل در انگلستان را بخوانید.

پذیرش مهاجران باعث شد بریتانیا با موج بی رویه مهاجران مواجه شود اما به دنبال این افزایش بی رویه ، در سال 2006 قانونی در این کشور تصویب شد که معیارهایی از قبیل سن ، میزان تحصیلات ، درآمد و سوابق زندگی متقاضیان را بررسی می کنند و بر اساس امتیاز دهی گزینه های برتر را انتخاب می کنند.

در حال حاضر ، رایج ترین روش های مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل و کار است اما روش های دیگری نیز برای ورود به انگلستان وجود دارد.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )  ، در این مقاله قصد دارند مطالبی از راه های مهاجرت به انگلستان و چگونگی اقدام برای این کار ارائه کنند ، این مقاله را مطالعه کنید و سپس با مشاوران ما تماس بگیرید.

فهرست مطالب
مهاجرت به انگلستان
پخش ویدیو

در فیلم اطلاعات کلی و بسیار مفید در خصوص مهاجرت به انگلستان توسط مدیریت محترم مجموعه جناب آقای حسن رجبی برای شما توضیح داده شده است، می توانید فیلم را دیده و سپس مقاله را مطالعه نمایید تا اطلاعات شما در این زمینه به روز شود.

پادکست مهاجرت به انگلستان​

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات مهاجرت به انگلستان با دریافت مشاوره حرفه ای از کارشناسان مجرب رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی مهاجرت به انگلستان

دولت انگلستان در جهت ورود ایمن و قانونی مهاجران ، تدابیر کارآمدی اندیشیده و به اجرا در آورده است که طبق آن شما می توانید با رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده وارد انگلستان شوید و حتی تابعیت این کشور را به دست آورید اما در این میان افرادی هستند که با سوء استفاده از تمایل بیشتر متقاضیان به سوی این کشور ، سعی در فریب مردم دارند و با وعده های بی پایه و اساس ، متقاضیان مهاجرت را به سوی خود جذب می کنند.

پناهندگی از گذشته تا کنون به عنوان بدترین شیوه مهاجرت شناخته می شود و چه بسا بسیاری از شما در این سال ها شنیده اید که چه تعداد از مهاجران در راه رسیدن به انگلستان از طریق دریا سعی در رسیدن به این کشور رویایی داشته اند اما تلاششان ناکام مانده و جان خود را در این راه از دست داده اند.

توجه داشته باشید حتی شما اگر بتوانید از راه های امن تری به عنوان پناهنده راه ها وارد انگلستان شوید ، شرایط پناهندگان و کمپ های اختصاص یافته مناسب نیست و در بسیاری از موارد شما نمی توانید از حقوق و مزایای یک شهروند انگلیسی برخوردار باشید در ادامه با روش های قانونی مهاجرت به انگلستان بیشتر آشنا می شوید.

روش های قانونی مهاجرت به انگلستان
اخذ اقامت انگلستان از طریق تحصیل

اخذ اقامت انگلستان از طریق تحصیل

بسیاری از دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در دانشگاه های انگلستان هستند این سوال را در ذهن خود دارند که آیا می توان پس از تحصیل در دانشگاه های این کشور اجازه کار و اقامت دریافت کرد؟اگر شرایط لازم را داشته باشید اخذ اقامت انگلستان از طریق تحصیل امکان پذیر است.

کسب یک شغل خوب گزینه خوبی برای اخذ اقامت انگلستان از طریق تحصیل است ، پس از اتمام دوره تحصیلی ، بریتانیا از دانشجویان بین المللی با استعداد برای کار استقبال می کند ، بنابراین دانشجویان می توانند پس از تحصیل برای مجوز کار اقدام کنند ، قابل توجه است که دانشجویان بین المللی از مزایای زیادی در قالب ویزای 2 ساله ( PSW) برخوردار هستند.

با این حال ، لازم به ذکر است که اشتغال دائم انگلستان فقط برای دارندگان ویزای درجه 2 در دسترس است و دانشجویان بین المللی پس از تکمیل برنامه تحصیلی خود می توانند برای ویزای Tier-2 اقدام کنند ؛ ویزای Tier 2 انگلستان یک ویزای کاری است که به دارنده ویزا اجازه می دهد در انگلستان کار کند ، هنگامی که دانشجویان ویزای Tier-2 دریافت کردند می توانند برای استخدام دائم در بریتانیا درخواست دهند (در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در خصوص اخذ اقامت انگلستان از طریق کار را نیز به دست آورید).

اخذ اقامت انگلستان از طریق کار

اخذ اقامت انگلستان از طریق کار به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی در انگلستان زندگی و کار کنید ، شما به عنوان متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق کار ، ابتدا ویزای کاری و اقامت موقت می گیرید ، پس از این دوره ، ممکن است واجد شرایط اقامت دائم شوید.

بسته به مدت اقامت یا نوع کاری که در راستای دریافت اقامت انجام خواهید داد ، انواع مختلفی از ویزای کار وجود دارد ، شما با دنبال کردن مراحل می‌توانید از واجد شرایط بودن مجوز کار بریتانیا و اینکه کدام ویزا برای شما اعمال می‌شود ، مطلع شوید.

مجوز کار انگلستان 2 تا چند ماه طول می کشد تا تایید شود و به شما امکان می دهد در یک مکان خاص کار کنید ، کارفرمای شما باید مجوز کار را از طرف شما ارسال کند و با این حال ، تا زمانی که ویزای مناسب صادر نشده باشد ، اجازه ورود به کشور یا کار را نخواهید داشت.

به عنوان دارنده مجوز کار در انگلستان ، اگر حداقل 5 سال در بریتانیا زندگی و کار کرده باشید ، می توانید واجد شرایط اقامت دائم شوید ، هنگامی که شرایط 5 ساله را برآورده کردید ، برای تبدیل شدن به یک اقامت دائم ، باید ویزای اقامت نامحدود (ILR ) را دریافت کنید ؛ یک شغل تمام وقت ، رعایت قوانین و نداشتن سابقه کیفری به تضمین ویزای ILR در بریتانیا کمک می کند.

اگر برای کار قصد دارید به انگلستان بروید ، اطلاعات زیادی لازم خواهید داشت ، مقاله کار در انگلستان در این زمینه کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

اخذ اقامت انگلستان از طریق کار

اقامت انگستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری راهی مناسب برای ورود به این کشور است زیرا قانون از حقوق برابر در هنگام درخواست شغل محافظت می کند و از تبعیض بر اساس ملیت ، جنسیت ، سن یا مذهب جلوگیری می کند.

متقاضی ابتدا ویزای Tier 1 به مدت 30 روز دریافت می کند و پس از ورود به انگلستان ، یک مجوز اقامت بیومتریک با اعتبار 40 ماه دریافت می کند ، ظرف سه ماه پس از ورود به بریتانیا ، سرمایه گذار 2،000،000 پوند از سهام شرکت ها یا اوراق قرضه شرکت های بریتانیایی را خریداری می کند.

سرمایه گذار می تواند ویزا را برای 2 سال دیگر تمدید کند و این امر مستلزم حفظ سرمایه گذاری به مدت 40 ماه قبل از درخواست تمدید است ، حائز اهمیت است که پس از پنج سال ، پول را می توان برگرداند. قابل توجه است که سرمایه گذار و اعضای خانواده اش پس از 5 سال زندگی در انگلستان می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند ، برای انجام این کار، شما باید حداقل 186 روز در مدت 12 ماه در بریتانیا زندگی کرده باشید.

دریافت اقامت دائم در صورت سرمایه گذاری در انگلستان با مبلغ 10000000 پوندی یا پس از 3 سال با سرمایه گذاری 5000000 پوندی ، امکان پذیر است ؛ توجه داشته باشید که تنها متقاضی اصلی می تواند با افزایش سهم سرمایه گذاری ، دریافت اقامت دائم را تسریع بخشد.

اقامت انگستان از طریق سرمایه گذاری

مقالات زیر شامل اطلاعات مفید و جالبی برای علاقه مندان مهاجرت به انگلستان است ؛ مطالعه آن ها را از دست ندهید!

اقامت انگلستان با ثبت شرکت

کشور انگلستان پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت دارد ، دلیل این ظرفیت را می توان به وضعیت اقتصادی خوب انگلستان ، وجود قوانین تشویقی و سهولت انجام کار ربط داد.

انگلستان زیرساخت های بسیار خوبی برای پیشرفت بهینه تجارت شما دارد ، هزینه های ثبت شرکت در انگلستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی کمتر بوده و روند ثبت شرکت در مدت زمان کمتری کامل می شود.

در بررسی الزامات اقامت انگلستان با ثبت شرکت ، نیازی به ارائه سوابق فعالیت های تجاری و اقامت انگلستان ندارید ، بلکه این خود روشی برای اخذ اقامت انگلستان است ، از لحاظ شرایط زبان ، متقاضیان ثبت شرکت در انگلستان باید حداقل نمره آیلتس 4 را ارائه کنند و همچنین ارائه نامه سوء سابقه الزامیست.

افرادی که امید به اخذ اقامت انگلستان با ثبت شرکت دارند ، در ابتدا از طریق راه اندازی کسب و کار خود ، یک اقامت 3 ساله دریافت می کنند و پس از آن نیز با پیشروی خوب تجارت خود می توانند اقامت را به مدت دو سال دیگر نیز تمدید کنند و در نهایت پس از 5 سال به اقامت دائم انگلستان می رسند ؛ یکی از مزیت های مهم برای اخذ اقامت انگلستان با ثبت شرکت ، این است که نیازی به حضور فرد سرمایه گذار در انگلستان نیست.

اقامت انگلستان با ثبت شرکت

اقامت انگلستان با خرید ملک

به دنبال ارائه اطلاعات مهاجرت به انگلستان به مبحث اقامت انگلستان با خرید ملک می رسیم که در واقع از روش های معمول سرمایه گذاری در خارج از کشور محسوب می شود ؛ کشور انگلستان از این لحاظ که پنجمین کشور قدرتمند در جهان و دومین اقتصاد مطرح در اتحادیه اروپا محسوب می شود ، بنابراین سرمایه گذاران با رضایت خاطر بیشتری برای خرید ملک اقدام می کنند.

یکی از موضوعات مهمی که قبل از خرید ملک خارجی ها بسیار به آن توجه می کنند ، میزان ریسک مصادره اموال است ، طبق بررسی های مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی ریسک مصادره اموال در ده سال گذشته ثابت بوده و خطری از این ناحیه متوجه سرمایه گذاران نیست.

انگلستان برای نرخ مالیات بر درآمد همانند سایر کشورهای اروپایی درصد تقریبا بالایی در نظر می گیرد اما این نمی تواند مانع خرید ملک در این کشور شود؛ زیرا گاها شما ملکی را خریداری می کنید که میزان درآمد آن در مقایسه با همین میزان مالیات ها هم کاملا اقتصادی و قابل توجیه است اما موضوع مهم و قابل ذکر این است که صرفا خرید یک ملک در انگلستان منتهی به اقامت این کشور نمی شود ، اگر می خواهید به اقامت انگلستان با خرید ملک برسید باید به نوعی روند ثبت شرکت را با اجاره و خرید ملک در انگلستان ترکیب کنید.

مشاوران ما اطلاعات کامل تر از این موضوع دارند ، اگر نیاز به اطلاعات اضافه پیرامون خرید ملک در انگلستان دارید ، لطفا با مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تماس بگیرید.

اقامت انگلستان با خرید ملک

وکیل مهاجرت به انگلستان

وکیل مهاجرت به انگلستان کیست؟ توجه داشته باشید که ما در کشور عزیزمان ایران برای وکلا گرایش دانشگاهی به نام وکیل مهاجرت نداریم ، بنابراین باید از کارشناسان خبره در مهاجرت کمک بگیریم ، بنابراین در این راستا تجربه کاری مشاور شما بسیار اهمیت پیدا می کند ؛ چه بسا وکلایی که با نام وکیل مهاجرتی و تبلیغات کاذب سعی دارند متقاضیان مهاجرت به انگلستان یا دیگر کشورها را به سوی خود متمایل کنند اما موضوع مهم این است که هر کارشناسی در هر موسسه ای قابل اعتماد نیست.

اگر واقعا هدف شما مهاجرت در بهترین روش با بهترین شرایط هستید ، می توانید با کارشناسان و مشاورین حقوقی و غیر حقوقی ما در موسسه رجبی ارتباط برقرار کنید ، متخصصان مهاجرتی ما انواع مشاوره های کاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری و غیره را ارائه می دهند که در گفتگوی اول کاملا رایگان است ، در ادامه توضیحات بیشتری از این موسسه و قابلیت های آن آورده شده است.

وکیل مهاجرت به انگلستان

وبینار ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی 

ما در تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی علاوه بر ارائه مشاوره های رایگان اولیه و جلسات مشاوره های تخصصی بعدی با ارائه وبینارهای تخصصی اطلاعات بسیار مفیدی را که حاصل دانش و تجربه کارشناسان مان در موسسه است را در اختیار شما قرار می دهیم تا با دسترسی به اطلاعات صحیح و به روز بتوانید تصمیمات مناسب اتخاذ کنید و وقت ، انرژی و سرمایه خود را در راه های احتمالا اشتباه هدر ندهید ، شماره و نام خود را در باکس زیر وارد کنید ؛ ما با شما تماس میگیریم!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بررسی اولیه شرایط شما برای مهاجرت بصورت رایگان با درج شماره تماستان در فرم مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

موسسه مهاجرتی به انگلستان

موسسه مهاجرتی به انگلستان دقیقا چه وظایفی دارد؟ اگر توجه کرده باشید این روزها آوازه موسسات اعزام دانشجو در جاهای زیادی در داخل و خارج از کشور شنیده می شود اما متاسفانه نود درصد موسسات صرفا تبلیغ می کنند و کار اصولی برای متقاضیان انجام نمی دهند.

اما ما اینجا هستیم تا در وهله اول تفاوت بین یک موسسه اعزام دانشجو و یک موسسه حقوقی- مهاجرتی را بیان کنیم؛ این را مدنظر داشته باشید که موسسات اعزام دانشجو به کارهای حقوقی مهاجرت آشنایی ندارند و ممکن است بدون هیچگونه مجوز قانونی فعالیت خود را شروع کرده باشند.

موسسه مهاجرتی رجبی ، یک موسسه حقوقی موفق و توانمند در ارائه انواع خدمات مهاجرتی در خارج از کشور است ، این موسسه دارای پرونده های بسیار موفقی است که تمامی آنها نشان از تعهد و مسئولیت پذیری بالای کارکنان موسسه است.

چنانچه شما هم قصد مهاجرت به انگلستان را دارید ، موسسه رجبی مفتخر است که ضمن بررسی شرایط شما ، اقدام به اخذ اقامت انگلستان آنهم دقیقا از راهی که شما می خواهید ، بکنند.

سوالات پر تکرار مهاجرت به انگلستان

دریافت اقامت دائم در صورت سرمایه گذاری در انگلستان با مبلغ 10000000 پوندی یا پس از 3 سال با سرمایه گذاری 5000000 پوندی ، امکان پذیر است ؛ توجه داشته باشید که تنها متقاضی اصلی می تواند با افزایش سهم سرمایه گذاری ، دریافت اقامت دائم را تسریع بخشد.

خیر ، صرفا خرید یک ملک در انگلستان منتهی به اقامت این کشور نمی شود ، اگر می خواهید به اقامت انگلستان با خرید ملک برسید باید به نوعی روند ثبت شرکت را با اجاره و خرید ملک در انگلستان ترکیب کنید.

افرادی که امید به اخذ اقامت انگلستان با ثبت شرکت دارند ، در ابتدا از طریق راه اندازی کسب و کار خود ، یک اقامت 3 ساله دریافت می کنند و پس از آن نیز با پیشروی خوب تجارت خود می توانند اقامت را به مدت دو سال دیگر نیز تمدید کنند و در نهایت پس از 5 سال به اقامت دائم انگلستان می رسند.

یکی از مزیت های مهم برای اخذ اقامت انگلستان با ثبت شرکت ، این است که نیازی به حضور فرد سرمایه گذار در انگلستان نیست.

به عنوان دارنده مجوز کار در انگلستان ، اگر حداقل 5 سال در بریتانیا زندگی و کار کرده باشید ، می توانید واجد شرایط اقامت دائم شوید ، هنگامی که شرایط 5 ساله را برآورده کردید ، برای تبدیل شدن به یک اقامت دائم ، باید ویزای اقامت نامحدود (ILR ) را دریافت کنید ؛ یک شغل تمام وقت ، رعایت قوانین و نداشتن سابقه کیفری به تضمین ویزای ILR در بریتانیا کمک می کند.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی اقدامات وسیعی اعم از مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ، سرمایه گذاری یا ثبت شرکت و غیره برای متقاضیان مهاجرت دارند ، در صورت تمایل ، می توانید با دفاتر ما در شیراز و تهران تماس بگیرید و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان را بخوانید و اطلاعات خود را برای مهاجرت به انگلستان افزایش دهید.

برای مقایسه شیوه های مهاجرت به برخی از کشورهای محبوب ایرانیان ، مقالات زیر را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (43 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه