بهترین دانشگاه های اسپانیا

بهترین دانشگاه های اسپانیا و به طور کلی تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا چه اهمیتی دارد؟ با تحصیل در بهترین دانشگاه های اسپانیا علاوه بر این که می توان آموزشی با کیفیت را به همراه امکانات رفاهی و آموزشی پیشرفته تجربه کرد ، می توان مطمئن بود که اشتغال بعد از تحصیل نیز فراهم است.

در مورد تحصیل در کشور توسعه یافته اسپانیا می توانید مقاله تحصیل در اسپانیا را مطالعه کرده و با هزینه ها ، آزمون ها ، بورسیه های تحصیلی و سایر جزئییات آشنا شوید ؛ همچنین مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با کارشناسانی با تجربه همیشه راهنمای شما در مسیر مهاجرت خواهند بود.

اسپانیا علاوه بر آب و هوا و طبیعت عالی ، شهرهای زیبا ، غذاهای خوشمزه و مردمی با رفتاری دوستانه ، دارای بهترین دانشگاه های دنیا است و بهترین دانشگاه های اسپانیا در رنکینگ جهانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردارند ؛ به طوری که حدود 12 دانشگاه اسپانیایی در بین 500 دانشگاه برتر جهان و ده ها دانشگاه دیگر این کشور در بین 1000 دانشگاه برتر دنیا جای گرفته اند. 

از دلایل دیگر برای تحصیل در بهترین دانشگاه های اسپانیا ، فرصت یادگیری به زبانی دیگر ، امکان تحصیل به زبان انگلیسی و همچنین ، ارزان بودن هزینه‌های زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی می باشد.

علاوه بر این ، مدارک بهترین دانشگاه های اسپانیا ، مورد پذیرش بسیاری از کشورها و دانشگاه هاست ، لذا فارغ‌التحصیلان از بهترین دانشگاه های اسپانیا با مشکل اشتغال و یا ادامه تحصیل مواجه نخواهند شد ؛ در ادامه به بررسی بهترین دانشگاه های اسپانیا خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های اسپانیا

توضیح کلی دانشگاه های اسپانیا

اسپانیا دارای 52 دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز در سال 2022 است که برخی از محبوب ترین آن ها در شهرهای مادرید و بارسلونا و نیز شهرهای کوچک تر گرانادا و سویل واقع شده اند ؛ با توجه به این که بسیاری از دانشگاه های اسپانیا جزو بهترین های اروپا و جهان هستند ، لذا تحصیل در بهترین دانشگاه های اسپانیا متقاضیان زیادی دارد ؛ معرفی بهترین دانشگاه های اسپانیا شامل 10 دانشگاه برتر در این کشور است.

دانشگاه بارسلونا اسپانیا​

University Barcelona, Spain

دانشگاه بارسلونا اسپانیا

دانشگاه بارسلونا اسپانیا یک موسسه دولتی است و یکی از بزرگترین دانشگاه های اسپانیا می باشد ؛ این دانشگاه که جزو بهترین دانشگاه های اسپانیا است ، در سال 1450 تاسیس شده و هر ساله پذیرای دانشجویان زیادی از داخل و خارج از اسپانیا است ؛ 73 دوره لیسانس ، بیش از 140 دوره استاندارد در مقطع فوق لیسانس ، بیش از 400 دوره کارشناسی ارشد ویژه UB و 48 برنامه دکترا در این دانشگاه وجود دارد.

دانشگاه بارسلونا دارای بخش های دانشگاهی متعددی از جمله زیست شناسی ، اقتصاد و تجارت ، حقوق ، پزشکی و علوم بهداشت ، فلسفه و روانشناسی می باشد.

علاوه بر این ، دانشگاه بارسلونا از طریق قراردادهای همکاری به هشت مرکز از جمله دانشکده سینما و مطالعات سمعی و بصری کاتولینا ، موسسه امنیت عمومی کاتولینا و موسسه ملی تربیت بدنی ، وابسته می باشد.

همچنین ، برخی از موسسات و مراکز تحقیقاتی دانشگاه بارسلونا شامل موسسه علوم کیهان ، موسسه تحقیقات آب و موسسه مطالعات فضایی کاتولینا است.

دانشگاه بارسلونا به عنوان نخستین دانشگاه برتر اسپانیا شناخته می شود ؛ همچنین ، این دانشگاه در رتبه 87 بهترین دانشگاه های جهان و در رتبه 28 بهترین دانشگاه های اروپا قرار دارد.

شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 45382
تعداد دانشجویان بین المللی 5097
تعداد کل هیئت علمی 2827
تعداد کارکنان بین المللی 239
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 7210
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 3530
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 599
تعداد کارکنان پژوهشی 219
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین رشته ها و دانشگاه های دنیا با راهنمایی کارشناسان و متخصصان هلدینگ مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه خودمختار بارسلون

دانشگاه خودمختار بارسلون موسسه ای دولتی است که در سال 1968 تاسیس شد ؛ این دانشگاه با نام UAB نیز شناخته می شود و دارای امکاناتی در خارج و داخل بارسلون اسپانیا می باشد ؛ پردیس اصلی این دانشگاه در Cerdanyola del Vallès در منطقه شهری بارسلون قرار دارد.

دانشگاه خودمختار بارسلون دارای 13 بخش دانشگاهی شامل علوم زیستی ، علوم ، مطالعات ارتباطات ، علوم سیاسی و جامعه شناسی ، حقوق ، اقتصاد و مطالعات بازرگانی ، مهندسی ، فلسفه و هنر ، پزشکی ، روانشناسی ، ترجمه و تفسیر و دامپزشکی می باشد.

این دانشگاه تقریبا به 12 مرکز و مدرسه مستقل وابسته است که مدارکی را که به عنوان گواهینامه UAB شناخته می شوند ، اعطا می کنند ؛ موسسات وابسته شامل دانشکده پرستاری سنت پائو ، دانشکده مدیریت گردشگری و هتلداری و نیز دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت بایگانی و سوابق است.

همچنین ، موسسات و مراکز تحقیقاتی دانشگاه خودمختار بارسلون شامل مرکز مطالعات میراث باستان شناسی پیش از تاریخ ، موسسه علوم تربیتی و موسسه علوم اعصاب می باشد.

شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 31595
تعداد دانشجویان بین المللی 5075
تعداد کل هیئت علمی 2479
تعداد کارکنان بین المللی 259
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 4532
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 2104
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 705
تعداد کارکنان پژوهشی 374

دانشگاه خودمختار بارسلون در رتبه 144 بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و دومین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد ؛ همچنین ، رتبه 53 دانشگاه های اروپا را از آن خود کرده است.

برای اطلاعات بیش تر در خصوص بهترین دانشگاه های اسپانیا می توانید با متخصصین موسسه مهاجرتی رجبی در ارتباط باشید.

دانشگاه پمپئو فابرا

دانشگاه پمپئو فابرا یا UPF موسسه ای دولتی است که در سال 1990 تاسیس شد و یکی دیگر از بهترین دانشگاه های اسپانیا می‌باشد ؛ این دانشگاه که در بارسلون اسپانیا واقع شده ، دارای سه پردیس Cituadella ، Poblenou و Mar است و هر ساله دانشجویان زیادی متقاضی تحصیل در دانشگاه پمپئو فابرا می‌باشند ؛ لذا در یک سال اخیر بیش از 13 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند.

این دانشگاه دارای شامل سه حوزه آکادمیک ، علوم اجتماعی و علوم انسانی ، بهداشت و علوم زیستی و ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌باشد ؛ همچنین ، دانشگاه به گروه UPF که شامل مجموعه ای از موسسات آموزشی و تحقیقاتی تخصصی ، از جمله دانشکده مدیریت UPF بارسلون ، دانشکده طراحی الیساوا و دانشکده پرستاری MAR وابسته است.

در یک ساله اخیر ، در حدود 20 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه پمپئو فابرا ، بین‌المللی بوده‌اند و تحصیل در این دانشگاه به زبانهای کاتالان ، اسپانیایی و انگلیسی امکانپذیر است ؛ دانشگاه پمپئو فابرا ، دارای گروههای تحقیقاتی متعددی از جمله گروههای متمرکز بر تحقیقات ژنتیک انسانی ، رفتار سیاسی و ارتباطات بی سیم می باشد ، همچنین این دانشگاه با چندین مرکز تحقیقاتی از جمله مرکز پزشکی احیاکننده در بارسلون و موسسه تحقیقات پزشکی بیمارستانdel Mar وابسته می باشد.

دانشگاه خودمختار بارسلون در رتبه 188 بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و سومین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد ؛ همچنین ، رتبه 77 دانشگاههای اروپا را از آن خود کرده است.

شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 11863
تعداد دانشجویان بین المللی 1574
تعداد کل هیئت علمی 518
تعداد کارکنان بین المللی 65
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 1994
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 827
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 226
تعداد کارکنان پژوهشی 613
دانشگاه پمپئو فابرا

معیار شما برای انتخاب دانشگاه چیست؟ در مقالات زیر با برترین دانشگاه ها در چهار کشور محبوب دانشجویان آشنا می شوید.

دانشگاه خود مختار مادرید

دانشگاه خود مختار مادرید که با نام UAM نیز شناخته می شود ، موسسه ای دولتی است که در سال 1968 تاسیس شد ؛ پردیس اصلی دانشگاه خود مختار مادرید در منطقه کانتوبلانکو واقع در حومه مادرید قرار گرفته است و دانشجویان می توانند در آنجا پزشکی ، پرستاری ، بیوشیمی ، تغذیه و رژیم غذایی انسانی مطالعه کنند.

از فارغ التحصیلان معروف این دانشگاه می توان به چند تن از وزرای سابق دولت از جمله گاسپارلامازارس ، رهبر سابق حزب متحد چپ و HM پادشاه فیلیپه ششم اسپانیا که در رشته حقوق فارغ التحصیل شده اند ، اشاره نمود ، این دانشگاه دارای 16 کافه و غذاخوری ، استخرهای سرپوشیده ، مرکز پزشکی ، زمین های ورزشی و زمین والیبال ساحلی و همچنین ایستگاه قطار و خدمات در اتوبوس در محوطه دانشگاه می باشد.

هزینه دانشگاه خود مختار مادرید برای دانشجویان بین المللی کمی بالاتر از دانشجویان داخلی است و اقامتگاه هایی نیز برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس می باشد ، در این دانشگاه موضوعات مختلفی چون علوم تجاری و اقتصادی ، حقوق ، پزشکی ، فلسفه و هنر ، روانشناسی ، تربیت معلم ، مهندسی و … آموزش داده می شود.

همچنین ، موسسات تحقیقاتی در این دانشگاه شامل چندین موسسه و مراکز مشترک با شورای تحقیقات ملی اسپانیا و نیز سایر دانشگاه های اسپانیا نظیر موسسه علوم ریاضی و موسسه فیزیک نظری هستند.

دانشگاه خودمختار مادرید در رتبه 208 بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و چهارمین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد.

دانشگاه خود مختار مادرید
شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 29813
تعداد دانشجویان بین المللی 4391
تعداد کل هیئت علمی 2231
تعداد کارکنان بین المللی 72
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 4378
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 1810
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 545
تعداد کارکنان پژوهشی 730

دانشگاه والنسیا

بدون شک دانشگاه والنسیا نیز یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا می باشد ؛ دانشگاه والنسیا نیز یکی از موسسات دولتی اسپانیا است و در سال 1499 تاسیس شد ؛ در یک سال اخیر بیش از 58000 دانشجو در این دانشگاه حضور داشته اند.

شهریه ها برای دانشجویان داخلی و خارجی در این دانشگاه یکسان است و دانشجویان می توانند در رشته های علوم پایه و تجربی ، مهندسی ، علوم بهداشت ، علوم انسانی ، آموزش و پرورش و علوم اجتماعی و حقوق دانشگاه والنسیا مشغول به تحصیل شوند ؛ همچنین ، چندین برنامه بین المللی با مدرک دوگانه در سطح کارشناسی نیز ارائه می شود.

علاوه بر زبان اسپانیایی ، تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی نیز امکانپذیر است ؛ پارک علمی دانشگاه والنسیا شامل موسسات تحقیقاتی و همچنین یک منطقه تجاری است که بیش از 70 شرکت را در خود جای داده است که عمدتا بر روی بیوتکنولوژی یا فناوری اطلاعات و ارتباطات تمرکز دارند ، موسسات تحقیقاتی در پارک علمی شامل موسسه علوم مواد ، موسسه علوم ملکولی و آزمایشگاه پردازش تصویر هستند ؛ یکی دیگر از مراکز تحقیقاتی دانشگاه ، رصدخانه نجومی با قدمت یک قرن است.

دانشگاه والنسیا در رتبه 212 بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و پنجمین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد ؛ همچنین ، این دانشگاه رتبه 88 را در بین دانشگاه های برتر اروپا به دست آورده است.

شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 50601
تعداد دانشجویان بین المللی 4241
تعداد کل هیئت علمی 3453
تعداد کارکنان بین المللی 58
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 7078
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 3137
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 412
تعداد کارکنان پژوهشی 887
دانشگاه والنسیا

دانشگاه گرانادا

دانشگاه گرانادا یا UGR ، دانشگاهی دولتی و جزو بهترین دانشگاه های اسپانیا است که در سال 1531 تاسیس شده و در شهر گرانادا اسپانیا واقع شده است ؛ این دانشگاه ، از جمله دانشگاه های قدیمی و اصلی اروپا محسوب می شود ؛ دانشگاه گرانادا بر اساس چندین رتبه بندی در بین ده مورد از بهترین دانشگاه های اسپانیا قرار گرفته و مقام نخست را در ترجمه و تفسیر دریافت کرده است.

این دانشگاه در علوم کامپیوتر و مهندسی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد ؛ به طور کلی زمینه های تحصیل در دانشگاه گرانادا شامل روانشناسی ، علوم زیستی ، علوم اجتماعی ، هنر و علوم انسانی ، آموزش ، بهداشت بالینی و پیش بالینی ، اقتصاد و کسب و کار ، حقوق ، علوم کامپیوتر و مهندسی و فناوری می باشد ، کشور اسپانیا هم نیازمند نیروهای فنی و مهندسی است ، مقاله کار در اسپانیا را بخوانید 

دانشگاه گرانادا در رتبه 303 بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و ششمین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد ؛ همچنین ، این دانشگاه رتبه 129 را در بین دانشگاه های برتر اروپا به دست آورده است.

سوالاتتان را در خصوص تحصیل و یا بهترین دانشگاه های اسپانیا می توانید با موسسه مهاجرتی رجبی در میان بگذارید.

در بهترین دانشگاه های اسپانیا چه رشته ای را انتخاب کنم؟ دقیقا به دنبال علاقه تان باشید!

دانشگاه کمپلوتنسه مادرید

دانشگاه کمپلوتنسه مادرید (UCM) که یک موسسه آموزش عالی دولتی اسپانیا است ، در سال 1293 تاسیس شده و با 90 مدرک ، بیش از 170 مدرک کارشناسی ارشد رسمی و بیش از 170 برنامه تحصیلات تکمیلی تبدیل به بزرگترین دانشگاه اسپانیا شد.

دانشگاه کمپلوتنسه در قلب اسپانیا واقع شده و دانشجویان بین‌المللی زیادی از ملیتهای مختلف و تا حدی به لطف توافق با دانشگاههای خارج از کشور و طرح اراسموس در کمپلوتنسه تحصیل می‌کنند.

دانشگاه طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله دفتر خدمات معلولیت ، مسکن در محوطه دانشگاه ، تیم حرفه‌ای ، بیمه ، دسترسی به امکانات ورزشی و فعالیتهای دانشجویی نظیر گروه‌های تئاتر ، انجمنهای دانشجویی ، رویدادهای فرهنگی و مسابقات را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

دانشگاه کمپلوتنسه مادرید به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا ، در رتبه 346 بهترین دانشگاههای جهان قرار دارد و هفتمین دانشگاه برتر در اسپانیا می‌باشد ؛ همچنین ، رتبه 149 دانشگاههای اروپا را از آن خود کرده است.

شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 66338
تعداد دانشجویان بین المللی 7708
تعداد کل هیئت علمی 3013
تعداد کارکنان بین المللی 41
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 8951
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 3710
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 650
تعداد کارکنان پژوهشی 887

دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا

دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا (UPC) یک موسسه آموزش عالی دولتی در کشور اسپانیاست که پذیرش دانشجو را از سال 1971 آغاز کرده است ؛ این دانشگاه به دلیل کیفیت آموزشی در رشته هایی چون هنر و علوم انسانی ، مهندسی و فناوری ، علوم طبیعی ، علوم رایانه شناخته شده است ؛ این دانشگاه علاوه بر جایگاه علمی برتر ، مورد احترام کارفرمایان در سراسر جهان نیز می باشد ؛ همچنین ، دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا شامل طیف گسترده ای از برنامه ها برای آموزش آنلاین می باشد.

در حدود 11 درصد از دانشجویان این دانشگاه از خارج می آیند و کادر آموزشی دانشگاه شامل بیش از 2400 متخصص می باشد ؛ یکی از جذابیت های این دانشگاه ، برنامه تبادل دانشجوست و هدف دانشگاه بر اساس بین المللی سازی که استعدادها را جذب ، و نوآوری های تکنولوژیکی ایجاد می کند ، می باشد ؛ زیرا این دانشگاه فنی اسپانیا ، شامل تعداد زیادی دانشجوی بین المللی مقطع دکترا و نیز تعداد زیادی دانشجوی کارشناسی ارشد بین المللی می باشد.

همچنین ، دانشجویان و اساتید دانشگاه از طریق تبادل علمی و مشارکت در پروژه های تحقیقاتی بین المللی با دانشگاه های اروپا ، آسیا و آمریکا در ارتباط هستند.

در حال حاضر ، دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا در رتبه 367 بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و هشتمین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد ؛ همچنین ، این دانشگاه رتبه 157 را در بین دانشگاه های برتر اروپا به دست آورده است.

دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا
شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 23211
تعداد دانشجویان بین المللی 3018
تعداد کل هیئت علمی 2218
تعداد کارکنان بین المللی 96
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 3259
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 1774
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 311
تعداد کارکنان پژوهشی 813

University of Navarre

دانشگاه ناوارا

دانشگاه ناوارا تاسیس 1952، دانشگاهی خصوصی غیر انتفاعی بوده ؛ این دانشگاه نخست به عنوان دانشگاه حقوق مشغول به فعالیت شد و در حال حاضر دارای 14 دانشکده ، 17 موسسه ، یک دانشگاه تجارت و تعدادی دیگر موسسه می باشد ؛ دانشگاه ناوارا بیش از 120 مدرک ارائه می دهد ، اما همه دوره ها شامل جنبه هایی از الهیات هستند ، این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها و موسسات از جمله دانشگاه های واشنگتن ، هنگ کنگ و ادینبورگ جهت تشویق تبادلات بین المللی بین دانشجویان توافقاتی دارد.

دانشگاه ناوارا​

دانشگاه ناوارا در پامپلونا واقع شده و به عنوان نهمین دانشگاه برتر اسپانیا است ؛ همچنین ، این دانشگاه در رنکینگ جهانی رتبه 399 را در بین بهترین دانشگاه های جهان و رتبه 169 را در بین دانشگاه های برتر اروپا کسب نموده است.

مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با بررسی پرونده های مهاجرتی به دقت ، توانسته رضایت و اعتماد کاربرانش را جلب نماید.

شرح تعداد
تعداد کل دانشجویان 42869
تعداد دانشجویان بین المللی 2227
تعداد کل هیئت علمی 2831
تعداد کارکنان بین المللی 22
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی 6400
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع کارشناسی ارشد 1923
تعداد مدارک اعطا شده در مقطع دکترا 384
تعداد کارکنان پژوهشی 417

دانشگاه ناحیه باسک

دانشگاه ناحیه باسک ، یک دانشگاه دولتی جامعه خودمختار ناحیه باسک است ؛ دانشگاه باسک در سال 1980 تاسیس شده و این دانشگاه یک موسسه چند زبانه است و هرساله برنامه های بیش تری به زبان انگلیسی در این دانشگاه ارائه می شود.

دانشگاه باسک طیف گسترده ای از مدارک تحصیلی را در زمینه هایی از علوم تجربی ، مهندسی و علوم انسانی ، علوم بهداشت ، اقتصاد ، هنر یا معماری و … ارائه می دهد ؛ این دانشگاه دارای 70 برنامه در مقطع کارشناسی و 200 برنامه در مقطع کارشناسی ارشد است.

در برخی موارد فرد می تواند با ارائه مدارکی همچون دوره های کارآموزی ، کارهای اجتماعی و یا دوره های گذرانده مرتبط با رشته خود شانس پذیرش را افزایش دهد، برای تمامی افراد الزامی است که مدارک خود را در سریع ترین زمان ممکن ارسال نمایند زیرا بازه زمانی پذیرش معمولا نیم سال پیش از آغاز سال تحصیلی است و اگر در زمان مربوطه مدارک ارسال نشود دیگر بررسی نمی شود.

علاوه بر آن بهتر است تا در اخرین مهلت زمانی نیز ارسال نشود تا در صورت تکمیل نبودن مدارک فرصت برای ارسال ناقصی ها وجود داشته باشد.

دانشگاه باسک با رتبه جهانی 467 ، دهمین دانشگاه برتر در اسپانیا می باشد ؛ همچنین ، این دانشگاه رتبه 195 را در بین دانشگاه های برتر اروپا به دست آورده است.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های اسپانیا

بله ، حدود 12 دانشگاه اسپانیایی در بین 500 دانشگاه برتر جهان و ده ها دانشگاه دیگر این کشور در بین 1000 دانشگاه برتر دنیا شناخته شده اند.

اسپانیا دارای 52 دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز در سال 2022 می باشد که برخی از محبوب ترین آن ها در شهرهای مادرید و بارسلونا و نیز شهرهای کوچک تر گرانادا و سویل قرار دارند.

دانشگاه بارسلونا به عنوان نخستین دانشگاه برتر اسپانیا به حساب می آید ؛ همچنین ، این دانشگاه در رتبه 87 بهترین دانشگاه های جهان و در رتبه 28 بهترین دانشگاه های اروپا قرار گرفته است.

این دانشگاه دارای 16 کافه و غذاخوری ، استخرهای سرپوشیده ، مرکز پزشکی ، زمین های ورزشی و زمین والیبال ساحلی و همچنین ایستگاه قطار و خدمات در اتوبوس در محوطه دانشگاه است.

 رشته های علوم پایه و تجربی ، مهندسی ، علوم بهداشت ، علوم انسانی ، آموزش و پرورش و علوم اجتماعی و حقوق.
علاوه بر زبان اسپانیایی ، تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی نیز امکانپذیر است.

بهترین دانشگاه های اسپانیا شامل دانشگاه های معتبری چون دانشگاه های بارسلونا ، خودمختار بارسلون ، پومپئو فابرا ، خودمختار مادرید ، پلی تکنیک کاتالونیا ، ناوارا و … می باشد ؛ بهترین دانشگاه های اسپانیا توانسته اند شرایط مطلوبی را هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ امکانات در اختیار دانشجویان قرار دهند ؛ پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به اسپانیا را بخوانید تا اگر در سن تحصیل نیستید و یا راه های دیگر برای مهاجرت قانونی به اسپانیا را بخوبی نمیشناسید با تمام شیوه های مهاجرت امن به این کشور آشنا شوید ، همچنین می توانید تمام سوالات مهاجرتی خود را از مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز موسسه مهاجرتی رجبی بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه